Efektywna komunikacja w relacjach biznesowych

O szkoleniu

Szkolenie „Efektywna komunikacja w relacjach biznesowych” przygotowuje do praktycznego stosowania zasad efektywnej komunikacji w kontaktach biznesowych, zdiagnozowania własnego stylu komunikowania, poznania znaczenia celu w komunikacji i realizacji zadań, zweryfikowania mocnych i słabych stron własnych umiejętności oraz wyeliminowania najczęściej popełnianych błędów pojawiających się w komunikacji.

Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie „Efektywna komunikacja w relacjach biznesowych” adresowane jest do właścicieli przedsiębiorstw, kadry zarządzającej, kadry menedżerskiej i kierowniczej, pracowników firm a także wszystkich osób zainteresowanych tematyką efektywnej komunikacji w relacjach biznesowych.

Program szkolenia

  1. Co się dzieje, kiedy komunikacja zawodzi?
  2. Czynniki wpływające na efekty procesu komunikowania się.
  3. Mój styl komunikacji.
  4. Bariery w procesie wymiany informacji i sposoby ich przezwyciężania: nasze wewnętrzne bariery, bariery wewnątrz organizacji.
  5. Świadomość celu w komunikacji i jego znaczenie w realizacji zadań w zespole.
  6. Wypracowanie standardu komunikacji: „obserwacja – analiza- planowanie – działanie”.
  7. Cele organizacji a cele osobiste w komunikacji.
  8. Spojrzenie całościowe na proces komunikacji – od pierwszego nadawcy do ostatniego odbiorcy.
  9. Odpowiedzialność w komunikacji z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi.
  10. Doprecyzowanie informacji – formułowanie pytań – zasada „lejka”.
  11. Informacja a interpretacja w komunikacji.
  12. Techniki dbałości, uważność i elastyczność w komunikacji.
  13. „Twoje myślenie to twoje słowa” – komunikaty pro aktywne i reaktywne.
  14. Wskaźniki „odpowiedzialności za wyniki” w komunikacji.
  15. Praktyczne techniki poprawy skuteczności komunikacyjnej. Dopasowanie własnego stylu komunikacji do rozmówcy.
  16. Model komunikacyjny von Thuna i identyfikacja sposobów odbierania informacji.
  17. Komunikowanie swojego stanowiska i opinii. Komunikacja wprost czy nie wprost?
  18. Komunikacja niewerbalna – wyraz postaw i emocji.
  19. Spójność komunikatów. Odzwierciedlanie i interpretacja sygnałów niewerbalnych, mikroekspresji.
  20. Pola minowe komunikacji w obsłudze klienta wewnętrznego i zewnętrznego.
  21. Czym jest empatia i jak wykorzystać mapy empatii do zwiększania swojej skuteczności w kontaktach z innymi?
  22. Zarządzanie trudnymi emocjami innych i sztuka kalibracji w trakcie komunikacji.
  23. Analiza kluczowych nawyków komunikacyjnych wymagających zmiany – szczegółowa analiza dotychczasowych sposobów komunikowania się ze współpracownikami.
  24. Trudności pojawiające się w trakcie komunikacji i płynące z nich konsekwencje.
  25. Dobre rozmowy z klientami i wewnątrz zespołu: model dobrej rozmowy, model rozmowy o problemie, konfrontacja i pogłębienie.

Czas trwania

3 dni: 15h

Prelegenci

MAŁGORZATA BEDNARZ - jest socjologiem i trenerem umiejętności społecznych, co daje pokaźny zasób w pracy z grupami. Jako psychoterapeuta w trakcie szkolenia widzi procesy, które ujawniają się w grupach, ale także w pracy z liderami. Szkoli liderów, współpracuje z zespołami, które okresowo prezentują różną dynamikę pracy.

Podczas warsztatów wykorzystuje ogromną wiedzę i doświadczenie z różnych obszarów, zdobywaną na stanowiskach kierowniczych.

Zaprasza do współpracy liderów, którzy są zarówno na początku swojej drogi zawodowej jak i starszych stażem managerów do efektywnej pracy nad poszerzaniem zasobów. Szkoli w obszarze umiejętności miękkich, umiejętności społecznych, zarządzania zasobami ludzkimi, delegowania obowiązków.

Chętnie pracuje z zespołami w zakresie udrażniania kanałów komunikacyjnych, co w znaczny sposób oczyszcza atmosferę i jednocześnie powoduje automatyczny wzrost efektywności i motywacji w zespole.

Jako moderator procesów Design Thinking tworzy skuteczne rozwiązania w zakresie innowacyjnych rozwiązań dotyczących nowych produktów i usług.

Współpracuje z Akademią Inspiracji Makro, gdzie prowadzi warsztaty dla managerów i właścicieli firm, podczas których skupiamy się na aspektach dotyczących motywowania, komunikowania i delegowania. Prowadziła warsztaty stacjonarne między innymi dla Oberża PRL, Hotel Silesian, Plac Nowy 1, Restauracja Sioux, Manufaktura Smakowitości, Holiday Inn, Hotel Conrad, Dynia Resto Bar, Termy Chochołowskie, Skansen Smaków, ZR Hotele i wiele innych.

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Komputer z dostępem do Internetu

Rejestracja

Szkolenie online
za osobę
2 250
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się

Organizator

Centrum Zarządzania Jakością INFOX Sp. z o.o.
30-504 Kraków
Kalwaryjska 69
woj. małopolskie
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Centrum Zarządzania Jakością INFOX Sp. z o.o.
30-504 Kraków Kalwaryjska 69
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!