O szkoleniu
Szkolenie „Efektywna komunikacja w relacjach biznesowych” przygotowuje do praktycznego stosowania zasad efektywnej komunikacji w kontaktach biznesowych, zdiagnozowania własnego stylu komunikowania, poznania znaczenia celu w komunikacji i realizacji zadań, zweryfikowania mocnych i słabych stron własnych umiejętności oraz wyeliminowania najczęściej popełnianych błędów pojawiających się w komunikacji.
Szkolenie „Efektywna komunikacja w relacjach biznesowych” adresowane jest do właścicieli przedsiębiorstw, kadry zarządzającej, kadry menedżerskiej i kierowniczej, pracowników firm a także wszystkich osób zainteresowanych tematyką efektywnej komunikacji w relacjach biznesowych.
Program szkolenia
- Co się dzieje, kiedy komunikacja zawodzi?
- Czynniki wpływające na efekty procesu komunikowania się.
- Mój styl komunikacji.
- Bariery w procesie wymiany informacji i sposoby ich przezwyciężania: nasze wewnętrzne bariery, bariery wewnątrz organizacji.
- Świadomość celu w komunikacji i jego znaczenie w realizacji zadań w zespole.
- Wypracowanie standardu komunikacji: „obserwacja – analiza- planowanie – działanie”.
- Cele organizacji a cele osobiste w komunikacji.
- Spojrzenie całościowe na proces komunikacji – od pierwszego nadawcy do ostatniego odbiorcy.
- Odpowiedzialność w komunikacji z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi.
- Doprecyzowanie informacji – formułowanie pytań – zasada „lejka”.
- Informacja a interpretacja w komunikacji.
- Techniki dbałości, uważność i elastyczność w komunikacji.
- „Twoje myślenie to twoje słowa” – komunikaty pro aktywne i reaktywne.
- Wskaźniki „odpowiedzialności za wyniki” w komunikacji.
- Praktyczne techniki poprawy skuteczności komunikacyjnej. Dopasowanie własnego stylu komunikacji do rozmówcy.
- Model komunikacyjny von Thuna i identyfikacja sposobów odbierania informacji.
- Komunikowanie swojego stanowiska i opinii. Komunikacja wprost czy nie wprost?
- Komunikacja niewerbalna – wyraz postaw i emocji.
- Spójność komunikatów. Odzwierciedlanie i interpretacja sygnałów niewerbalnych, mikroekspresji.
- Pola minowe komunikacji w obsłudze klienta wewnętrznego i zewnętrznego.
- Czym jest empatia i jak wykorzystać mapy empatii do zwiększania swojej skuteczności w kontaktach z innymi?
- Zarządzanie trudnymi emocjami innych i sztuka kalibracji w trakcie komunikacji.
- Analiza kluczowych nawyków komunikacyjnych wymagających zmiany – szczegółowa analiza dotychczasowych sposobów komunikowania się ze współpracownikami.
- Trudności pojawiające się w trakcie komunikacji i płynące z nich konsekwencje.
- Dobre rozmowy z klientami i wewnątrz zespołu: model dobrej rozmowy, model rozmowy o problemie, konfrontacja i pogłębienie.
Czas trwania
Prelegenci
MAŁGORZATA BEDNARZ - jest socjologiem i trenerem umiejętności społecznych, co daje pokaźny zasób w pracy z grupami. Jako psychoterapeuta w trakcie szkolenia widzi procesy, które ujawniają się w grupach, ale także w pracy z liderami. Szkoli liderów, współpracuje z zespołami, które okresowo prezentują różną dynamikę pracy.
Podczas warsztatów wykorzystuje ogromną wiedzę i doświadczenie z różnych obszarów, zdobywaną na stanowiskach kierowniczych.
Zaprasza do współpracy liderów, którzy są zarówno na początku swojej drogi zawodowej jak i starszych stażem managerów do efektywnej pracy nad poszerzaniem zasobów. Szkoli w obszarze umiejętności miękkich, umiejętności społecznych, zarządzania zasobami ludzkimi, delegowania obowiązków.
Chętnie pracuje z zespołami w zakresie udrażniania kanałów komunikacyjnych, co w znaczny sposób oczyszcza atmosferę i jednocześnie powoduje automatyczny wzrost efektywności i motywacji w zespole.
Jako moderator procesów Design Thinking tworzy skuteczne rozwiązania w zakresie innowacyjnych rozwiązań dotyczących nowych produktów i usług.
Współpracuje z Akademią Inspiracji Makro, gdzie prowadzi warsztaty dla managerów i właścicieli firm, podczas których skupiamy się na aspektach dotyczących motywowania, komunikowania i delegowania. Prowadziła warsztaty stacjonarne między innymi dla Oberża PRL, Hotel Silesian, Plac Nowy 1, Restauracja Sioux, Manufaktura Smakowitości, Holiday Inn, Hotel Conrad, Dynia Resto Bar, Termy Chochołowskie, Skansen Smaków, ZR Hotele i wiele innych.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
- Nazwa firmy: Centrum Zarządzania Jakością INFOX Sp. z o.o.
- Ulica i nr: Kalwaryjska 69
- Kod pocztowy: 30-504
- Miejscowość: Kraków
- Numer NIP: 7352389549