Jak kontrolować i współpracować z agencją reklamową

O szkoleniu

Szkolenie przygotowane na podstawie Ustawy z dnia 15 grudnia 2016 r. o zmianie ustawy o grach hazardowych oraz niektórych innych ustaw.

W trakcie szkolenia:
bieżący kontakt z trenerem i pozostałymi uczestnikami szkolenia,
praktyczne ćwiczenia i zadania,
dyskusja, burza mózgów, praktyczna wiedza oraz aktualne case'y.
Kto powinien wziąć udział?
  • dział marketignu i promocji
  • wszyscy zainteresowani prawnymi aspektami organizacji gier, konkursów, loterii

Program szkolenia

1. Gdy Klient wybiera Agencję…

  • Na co Klient powinien zwrócić uwagę przy pisaniu briefu, aby otrzymać najbardziej precyzyjne odpowiedzi od Agencji?
  • Przygotowanie briefu - cechy dobrego briefu:
    - opis firmy i aktualnego stanu działań marketingowych
    - grupa docelowa - kim są Twoi klienci i kto może być Twoim klientem
    - cel kampanii, co chcemy osiągnąć
    - warunki współpracy
    - harmonogram współpracy, etapy i daty
  • Kogo Klient powinien poznać ze strony Agencji w pierwszej kolejności przed podpisaniem umowy?
  • Jakie zachowania Klienta w trakcie podejmowania decyzji traktowane są przez Agencję jako te „w porządku”, a jakie… nie do końca? 

2. …i gdy Agencja chce współpracować z Klientem

  • Jak sprawić dobre wrażenie, czyli jak bardzo istotne jest zaangażowanie i profesjonalne podejście do briefu?
  • Co w przypadku porażki, czyli gdzie znaleźć złoty środek w nakładzie pracy w odpowiedzi na brief?
  • Kto, oprócz naturalnie naczelnego „sprzedawcy”, powinien tworzyć reprezentację u Klienta?

3. Deal done, czyli od teraz działamy razem

  • Jak powinien wyglądać okres przejściowy między starą a nową Agencją?
  • Na co należy zwrócić uwagę w kontekście komunikacji między przedstawicielem Klienta a accountem / przedstawicielem Agencji?
  • Pierwsze zgrzyty, czyli jak radzić sobie z problemami komunikacyjnymi – zarówno ze strony Klienta jak i Agencji?
  • Czy kiepskie relacje z Klientem muszą od razu oznaczać zerwanie umowy?
  • Jak kontrolować działania agencji i wydawanie budżetu reklamowego?
  • Jak czytać statystyki i analizy dostarczane przez agencję?
  • Jak utrzymywać i egzekwować stałe zaangażowanie ze strony Agencji?
  • Różnica zdań, czyli kto ma rację: Klient (bo płaci), czy Agencja (bo są specjalistami)?
  • Kiedy i jak Agencja powinna się zachowywać w momencie bierności ze strony Klienta?
  • Raporty cykliczne: na co zwracać uwagę ze strony Klienta (analiza w przypadku działań Social Media) oraz jak tworzyć raporty, aby oddawały profesjonalizm Agencji?

4. Dyskusja i pytania.

Czas trwania

09:00-15:00

Prelegenci

Przemysław Kasiura

Praktyk i trener z zakresu digital marketingu, a szczególnie performance marketingu w mediach społecznościowych. Absolwent ekonomii na UE w Poznaniu ze specjalizacją PR i publicystyka ekonomiczna. Tworzy, współtworzy lub pomaga w kreowaniu wizerunku marek i osób w social mediach. W trakcie 4 lat pracy w środowisku agencyjnym (m.in. w Golden Submarine) był twórcą i koordynatorem kampanii takich marek, jak CEDC (Żubrówka, Husaria), Citi Handlowy, PayU, Żabka Polska, Grupa Żywiec (Specjal, Dziki Sad), PKN ORLEN (Verva Street Racing), Polski Związek Piłki Siatkowej oraz Bank Zachodni WBK (Santander Polska). Prowadził szkolenia dla działów marketingu klientów. Zarządzał kampaniami promocyjnymi w niemal wszystkich mediach społecznościowych i był odpowiedzialny za milionowe budżety swoich klientów. Przeprowadził szkolenia i wykłady z zakresu marketingu dla studentów Katedry Publicystyki Ekonomicznej i Public Relations Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Jest wykładowcą na studiach podyplomowych na UEP na kierunku "Public Relations i komunikowanie w biznesie", gdzie odpowiada m.in. za cykl wykładów dotyczących monetaryzacji kreacji video w mediach społecznościowych i komunikacji w social mediach. W Akademii Marketingu Atrium prowadzi praktyczne warsztaty marketingowe (otwarte i zamknięte) z zakresu mediów społecznościowych oraz projekty doradcze.

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Online 12 październik 2022

Rejestracja

Cena standardowa
za osobę po okresie promocji
590
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się
Cena promocyjna
za zgłoszenia min. 30 dni przed terminem
531
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się

Organizator

Akademia Marketingu ATRIUM
00-867 Warszawa
al. Jana Pawła II 27
woj. mazowieckie
32 profesjonalne szkolenia z marketingu i reklamy. Trenerzy eksperci i praktycy. Kilka tysięcy przeszkolonych firm. Organizujemy szkolenia otwarte i zamknięte / in company. Sprawdź nas: https://SZKOLENIAATRIUM.PL
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.

Udzielamy 10% rabatu przy zamówieniu szkolenia na minimum 30 dni przed terminem jego realizacji.

Szkolenie realizowane za pośrednictwem platformy ClickMeeting.com.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Akademia Marketingu ATRIUM
00-867 Warszawa al. Jana Pawła II 27
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!