O szkoleniu
Serdecznie zapraszamy na dwudniowe szkolenie z komunikacji wewnętrznej.
Korzyści uczestników ze szkolenia:
- zapoznają się z aktualnymi trendami i wyzwaniami z obszaru komunikacji wewnętrznej;
- poznają zasady określania celów, tworzenia strategii komunikacji wewnętrznej oraz pomiarów swoich działań;
- poznają najważniejsze narzędzia komunikacji wewnętrznej;
- dowiedzą się jak zarządzać sytuacją kryzysową w komunikacji wewnętrznej;
- zapoznają się z najciekawszymi case study z Polski i ze świata.
Szkolenie adresujemy do osób, które:
- chcą dowiedzieć się jak zarządzać sytuacją kryzysową w komunikacji wewnętrznej;
- pragną poznać zasady określania celów, tworzenia strategii komunikacji wewnętrznej oraz pomiarów swoich działań
Program szkolenia
- Wprowadzenie do komunikacji wewnętrznej:
- cele i zadania strategii komunikacji wewnętrznej
- rola i znaczenie komunikacji wewnętrznej dla organizacji
- potrzeby i oczekiwania pracowników
- badania i przygotowanie organizacji do budowania strategii komunikacji
- rola komunikacji nieformalnej i jak ją wykorzystać?
- Uczestnicy procesu i kierunki komunikacji, struktury formalne i nieformalne
- koncepcja „błękitnych oceanów" vs. „czerwonych oceanów" a komunikacja wewnętrzna
- ćwiczenia: analiza SWOT komunikacji wewnętrznej firmy
- Narzędzia komunikacji wewnętrznej:
- przegląd, charakterystyka i zastosowanie
- nowe media w komunikacji wewnętrznej
- jak optymalnie dobrać narzędzia w strategii komunikacji wewnętrznej?
- matryce komunikacji wewnętrznej
- Etapy budowania strategii komunikacji wewnętrznej:
- elementy strategii
- komunikacja EVP oraz budowa message house
- elementy (dokumenty, procesy) wspierające budowę strategii
- case study: 10 najlepszych kampanii komunikacji wewnętrznej w Polsce i na Świecie
- Diagnoza:
- przygotowanie i przeprowadzenie audytu komunikacji wewnętrznej
- fazy audytu komunikacyjnego
- narzędzia wspierające zbieranie informacji podczas audytu
- analiza PERSON
- Planowanie:
- zdefiniowanie celów głównych i pośrednich komunikacji
- przygotowanie matrycy komunikacji wewnętrznej (Persona vs narzędzie komunikacyjne i kanał komunikacji)
- Realizacja:
- analiza i wybór narzędzi komunikacji wewnętrznej
- budowanie harmonogramu działań
- angażowanie pracowników w procesy komunikacji wewnętrznej
- spójność w komunikacji
- kontrola wdrożenia i efektywności działań komunikacji wewnętrznej
- Ewaluacja:
- mierzenie skuteczności i efektywności działań komunikacyjnych
- czynniki krytyczne, miara sukcesu
- badania nieformalnych relacji w przedsiębiorstwie - analiza sieci społecznych
- Biuletyn firmowy jako istotne narzędzie komunikacji wewnętrznej:
- oczekiwania odbiorców, koncept, żródła informacji
- specyfika pisania tekstu do biuletynu
- warsztat: piszemy teks do biuletynu
- Bezpłatne narzędzia online ułatwiające prowadzenie projektów komunikacji wewnętrznej.
- Kompetencje komunikatora.
- Pracownik - ambasador. Jak budować social media employee edvocacy.
- Współczesne trendy w kampaniach komunikacyjnych wewnątrz organizacji:
- jak rodzą się najciekawsze kampanie?
- z jakich społecznych trendów korzystają i na jakich bazują mechanizmach?
Czas trwania
2 dni, 09:00 - 16:30
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
- Rozwiń
- 10% przy zgłoszeniu min. 2 osób
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
- 10% przy zgłoszeniu min. 2 osób
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.
Masz pytania? Napisz do nas
