Komunikacja wewnętrzna w organizacji. Od przypadku do strategii

O szkoleniu

Serdecznie zapraszamy na dwudniowe szkolenie z komunikacji wewnętrznej.

Korzyści uczestników ze szkolenia:

  • zapoznają się z aktualnymi trendami i wyzwaniami z obszaru komunikacji wewnętrznej;
  • poznają zasady określania celów, tworzenia strategii komunikacji wewnętrznej oraz pomiarów swoich działań;
  • poznają najważniejsze narzędzia komunikacji wewnętrznej;
  • dowiedzą się jak zarządzać sytuacją kryzysową w komunikacji wewnętrznej;
  • zapoznają się z najciekawszymi case study z Polski i ze świata.
Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie adresujemy do osób, które:

  • chcą dowiedzieć się jak zarządzać sytuacją kryzysową w komunikacji wewnętrznej;
  • pragną poznać zasady określania celów, tworzenia strategii komunikacji wewnętrznej oraz pomiarów swoich działań

Program szkolenia

  1. Wprowadzenie do komunikacji wewnętrznej:
    • cele i zadania strategii komunikacji wewnętrznej
    • rola i znaczenie komunikacji wewnętrznej dla organizacji
    • potrzeby i oczekiwania pracowników
    • badania i przygotowanie organizacji do budowania strategii komunikacji
    • rola komunikacji nieformalnej i jak ją wykorzystać?
    • Uczestnicy procesu i kierunki komunikacji, struktury formalne i nieformalne
    • koncepcja „błękitnych oceanów" vs. „czerwonych oceanów" a komunikacja wewnętrzna
    • ćwiczenia: analiza SWOT komunikacji wewnętrznej firmy
  2. Narzędzia komunikacji wewnętrznej:
    • przegląd, charakterystyka i zastosowanie
    • nowe media w komunikacji wewnętrznej
    • jak optymalnie dobrać narzędzia w strategii komunikacji wewnętrznej?
    • matryce komunikacji wewnętrznej
  3. Etapy budowania strategii komunikacji wewnętrznej:
    • elementy strategii
    • komunikacja EVP oraz budowa message house
    • elementy (dokumenty, procesy) wspierające budowę strategii
    • case study: 10 najlepszych kampanii komunikacji wewnętrznej w Polsce i na Świecie
  4. Diagnoza:
    • przygotowanie i przeprowadzenie audytu komunikacji wewnętrznej
    • fazy audytu komunikacyjnego
    • narzędzia wspierające zbieranie informacji podczas audytu
    • analiza PERSON
  5. Planowanie:
    • zdefiniowanie celów głównych i pośrednich komunikacji
    • przygotowanie matrycy komunikacji wewnętrznej (Persona vs narzędzie komunikacyjne i kanał komunikacji)
  6. Realizacja:
    • analiza i wybór narzędzi komunikacji wewnętrznej
    • budowanie harmonogramu działań
    • angażowanie pracowników w procesy komunikacji wewnętrznej
    • spójność w komunikacji
    • kontrola wdrożenia i efektywności działań komunikacji wewnętrznej
  7. Ewaluacja:
    • mierzenie skuteczności i efektywności działań komunikacyjnych
    • czynniki krytyczne, miara sukcesu
    • badania nieformalnych relacji w przedsiębiorstwie - analiza sieci społecznych
  8. Biuletyn firmowy jako istotne narzędzie komunikacji wewnętrznej:
    • oczekiwania odbiorców, koncept, żródła informacji
    • specyfika pisania tekstu do biuletynu
    • warsztat: piszemy teks do biuletynu
  9. Bezpłatne narzędzia online ułatwiające prowadzenie projektów komunikacji wewnętrznej.
  10. Kompetencje komunikatora.
  11. Pracownik - ambasador. Jak budować social media employee edvocacy.
  12. Współczesne trendy w kampaniach komunikacyjnych wewnątrz organizacji:
    • jak rodzą się najciekawsze kampanie? 
    • z jakich społecznych trendów korzystają i na jakich bazują mechanizmach?

Czas trwania

2 dni, 09:00 - 16:30

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Wymagany komputer z dostępem do Internetu

Rejestracja

Szkolenie stacjonarne
za osobę
2 190
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
  • bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
  • Rozwiń
Dostępne zniżki:
  • 10% przy zgłoszeniu min. 2 osób
Zapisz się
Szkolenie online
za osobę
1 890
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
  • bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
Dostępne zniżki:
  • 10% przy zgłoszeniu min. 2 osób
Zapisz się

Organizator

HIGH5 Training Group
00-870 Warszawa
ul. Wronia 45/129
woj. mazowieckie
HIGH5 Training Group świadczy usługi na najwyższym poziomie w zakresie organizacji szkoleń otwartych, zamkniętych, konsultacji i programów doradczych.Specjalizujemy się w realizacji kompleksowych programów szkoleniowych z następujący dziedzin:zarządz...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

HIGH5 Training Group
00-870 Warszawa ul. Wronia 45/129
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!