Szkolenie: MISTRZOWSKA KOMUNIKACJA- jako podstawa długofalowego porozumienia i skutecznej sprzedaży !!! Cele szkolenia: zrozumienie czym jest skuteczna komunikacja interpersonalna łatwe budowanie porozum

Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...
Kategoria:

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/mistrzowska-komunikacja-jako-podstawa-dlugofalowego-porozumienia-i-skutecznej-sprzedazy-cele-szkoleniazrozumienie-czym-jest-skuteczna-komunikacja-interpersonalnalatwe-budowanie-porozum-38023-id6985

Informacje o szkoleniu

  • MISTRZOWSKA KOMUNIKACJA- jako podstawa długofalowego porozumienia i skutecznej sprzedaży !!! Cele szkolenia: zrozumienie czym jest skuteczna komunikacja interpersonalna łatwe budowanie porozum

    ID szkolenia: 38023
    Kategoria: Szkolenia i Kursy
    Branża/temat: Umiejętności osobiste
  • Adres szkolenia:

    GOLDEN FLOOR CENTRE
    AL. JEROZOLIMSKIE 123B
    WARSZAWA
    woj. mazowieckie
  • Termin szkolenia:

    Data: 27-28.02.2012
    Godziny zajęć (czas trwania):
    2 dni -16 godzin

    POCZĄTEK: PIERWSZY DZIEŃ: 10.00- DO 18.00

    DRUGI DZIEŃ: POCZĄTEK: 9.00 DO 17.00

    SZKOLENIE OTWARTE:
    LICZBA OSÓB: OD 6- DO MAX. 12 !!!


    INNE TERMINY TEGO SZKOLENIA TO:

    3-4.03.2012 WROCŁAW WENDER EDU BUSINESS CENTRE
    12-13.03.2012 POZNAŃ
    19-20.03.2012 KRAKÓW HOTEL FORTUNA
    22-23.03.2012 KATOWICE HOTEL SENATOR
    26-27.03.2012 WARSZAWA GOLDEN FLOOR CENTRE
    21-22.04.2012 KRAKÓW
    16-17.04.2012 POZNAN
    23-24.04.2012 KATOWICE HOTEL SENATOR

    7-8.05.2012 KRAKÓW HOTEL KAZIMIERZ I

    9-10.04.2012 KATOWICE
  • Organizator szkolenia:

    PRO-BUSINESS MANAGEMENT CONSULTING
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Z komunikacją jest jak z jazdą na rowerze, potrafi to niemal każdy, jednak niektórzy dużo szybciej osiągają zamierzone cele, robią to z większą gracją i łatwością. Komunikacja leży u podstaw skutecznej sprzedaży, negocjacji, zarządzania ludźmi, projektem czy przedsiębiorstwem. Sprawność komunikacyjna gwarantuje wysokie wyniki na każdym stanowisku związanym z kontaktem z ludźmi. Jest warunkiem koniecznym do wzbudzenia zaufania i atmosfery otwartości oraz poprawnej wymiany informacji, także w konflikcie. Historia zna przypadki sukcesów niemożliwych przedsięwzięć które nie doszłyby do skutku gdyby nie doskonali negocjatorzy czy mediatorzy którzy na potrzeby sytuacji nie robią nic innego niż przejmują proces komunikacji pomiędzy stronami. Podobne przykłady można znaleźć w każdej firmie, to te wszystkie transakcje wysokiego ryzyka doprowadzone do końca przez jednostki obdarzone wysokim poziomie umiejętności komunikacyjnych. Niektórzy rodzą się z umiejętnością asymilowania zasad dających efekt dochodzenia do porozumienia w każdej sytuacji a współczesna nauka daje odpowiedzi tym wszystkim którzy chcą tą umiejętność rozwiać. Szkolenie jest skonstruowane tak aby było dwu dniowym doświadczeniem podstaw i sedna komunikacji nastawionej na budowanie długofalowego porozumienia. Poniższe zagadnienie są niemożliwe do zrealizowania w ciągu dwu dni szkoleniowych, program jest zawsze dostosowany indywidualnie do poziomu potrzeb grupy i oczekiwanego efektu.

Szkolenie skierowane jest do:

dla kogo: każdego kto chce się rozwijać, sił sprzedaży, obsługi klienta, kadry zarządzającej, także wyższej, menadżerów, właścicieli małych firm, zarządzających zespołami projektowymi, także na odległość. Dla tych wszystkich których interesuje podniesienie efektywności własnej oraz zespołów które prowadzą.

Program szkolenia:

Program szkolenia:

Podstawowe umiejętności budowania kontaktu
Rapport - dopasowanie słuchowe, wzrokowe, kinestetyczne
Ćwiczenie modelu „Czyj to problem”
Lista Blokad Thomasa Gordona
Umiejętności zaangażowania
Etapy uczenia się
Pytanie otwarte i ich zastosowanie
Słuchanie odzwierciedlające, jako informacja zwrotna
Model komunikacji i pomyślne rozkodowanie
Systemy reprezentacji zmysłowej – szczegółowe rozpoznanie
Twoje cele, kiedy masz problem
Trzyczęściowy komunikat „JA”
Metoda Dwóch Kroków
Pozytywne komunikaty „JA”
Trzy sposoby radzenia sobie z konfliktem potrzeb
Metoda Wygrana-Wygrana
Partnerstwo w relacjach
Kiedy władza/siła jest konieczna
Ograniczenie skutków użycia władzy
Wpływanie na wartości


KORZYŚCI Z UDZIAŁU W SZKOLENIU:

Korzyści:
Nauczysz się dopasowania i naturalnego budowania kontaktu z innymi ludźmi uzyskując w ten sposób postawę współpracy i zaufania
Nauczysz się rozwiązywać problemy i konflikty bez stosowania siły i przymusu
Będziesz skutecznie wpływać na innych pozostając w doskonałych relacjach
Będziesz wprowadzać w życie rozwiązania, które zaspokoją Twoje potrzeby tak samo jak i innych
Zwiększy się efektywność wdrażania nowych projektów/przedsięwzięć w Twoim zespole
Świadomie i celowo będziesz wykorzystywać potencjał sytuacji oraz ludzi
Uzyskasz pełny szacunek innych ludzi dla swoich potrzeb (rodziny, znajomych, współpracowników, klientów)

Informacje o prelegentach:

MAŁGORZATA PĘKALSKA- trener, coach, psycholog, trener NLP, organizator forum

Wydarzenia towarzyszące:

JAK SPRZEDAJĄ NAJLEPSI?
Zaawansowane badanie potrzeb klienta- odkryj czego pragną twoi klienci?

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1280,00 zł. - CENA NETTO OD 1 OS. PLUS VAT

Cena zawiera:

śniadania, przerwy kawowe, obiady, koszt sali szkoleniowej, koszt mater. dydaktycznych, koszt trenera, koszt certyfikatów,opiekę i serwis konsultacyjny trenera w ciągu 30 dni po zakończeniu szkolenia dla uczestnika szkolenia w formei mail i tel. CENA SZKOLENIA: nie obejmuje kosztu noclegu i kolacji !!!

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

DOKONANIE REZERWACJI SZKOLENIA I JEGO OPŁACENIE NA MIN. 7 DNI PRZED DNIEM JEGO ORG. PATRZ DANE FIRMY I DO FAKTURY: www.pbmc.pl/kategoria : "Kontakt" i " REG. WEWNĘTRZNY SZKOLEŃ"/.

ZAMÓWIENIE I REZERWACJA SZKOLENIA ; w formie elektronicznego FORMULARZA ZAMÓWIENIA na stronie: www.pbmc.pl

WAŻNE INF.:

WE WSZELKICH pytaniach nt szkolenia, hotelu, war. org., promocji -prosimy o kontakt tel. lub maiowy z FIRMĄ: tel. 512-157-870 lub mail: szkolenia@pbmc.pl lub biuro@pbmc.pl. ZAPRASZAMY !!!

Szkolenie, kurs: MISTRZOWSKA KOMUNIKACJA- jako podstawa długofalowego porozumienia i skutecznej sprzedaży !!! Cele szkolenia: zrozumienie czym jest skuteczna komunikacja interpersonalna łatwe budowanie porozum