Szkolenie: Nowelizacja Prawa Zamówień Publicznych 2016- szkolenie praktyczne z uwzględnieniem nowych przepisów.

Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/nowelizacja-prawa-zamowien-publicznych-2016--szkolenie-praktyczne-z-uwzglednieniem-nowych-przepisow-67441

Informacje o szkoleniu

  • Nowelizacja Prawa Zamówień Publicznych 2016- szkolenie praktyczne z uwzględnieniem nowych przepisów.


    ID szkolenia: 67441
    Typ: Szkolenia
    Branża/temat: Administracja Księgowość, rachunkowość, podatki Kadry, Human Resources Prawo Administracja publiczna
  • Adres szkolenia:

    -
    Kraków
    Kraków
    woj. małopolskie
  • Termin szkolenia:

    Data: 21-22.12.2016
    Godziny zajęć (czas trwania):
    szkolenie trwa 2 dni (16h)
    zajęcia odbywają się w godzinach 10.00-18.00 pierwszego dnia oraz 09.00- 17.00 drugiego dnia
    ze względu na warsztatową formę szkolenia maksymalna liczba uczestników to 15 osób
    w programie szkolenia przewidziane są 2 przerwy kawowe oraz 2-daniowy obiad

    Dzień I
    Godz.10:00 -rozpoczęcie szkolenia
    Godz.12:00 -przerwa kawowa
    Godz.14.00 -przerwa obiadowa
    Godz.16.00 -przerwa kawowa
    Godz.18:00 -zakończenie szkolenia
    Dzień II
    Godz.09:00 -rozpoczęcie szkolenia
    Godz.11:00 -przerwa kawowa
    Godz.13.00 – przerwa obiadowa
    Godz.15.00 -przerwa kawowa
    Godz.17:00 -zakończenie szkolenia
  • Organizator szkolenia:

    Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
    Libelta 1a/2
    61-706 Poznań
    woj. wielkopolskie
    O firmie Inne oferty firmy
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Cel szkolenia:
Zakres szkolenia obejmuje nowelizację Ustawy Prawo zamówień publicznych 2016.
Celem szkolenie jest przekazanie Uczestnikom wiedzy niezbędnej do prawidłowego przygotowywania i prowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych. Nowelizacja Ustawy związana z implementacją Dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/24/UE z dnia 26 lutego 2014 r. oraz Dyrektywy Parlamentu Europejskiego I Rady 2014/25/UE z dnia 26 lutego 2014 r. wprowadza istotne zmiany w dotychczasowej praktyce udzielania zamówień publicznych.
W toku szkolenia omówione zostaną zmiany przepisów będące skutkiem nowelizacji. Uczestnicy szkolenia w czasie zajęć praktycznych dokonają analizy przykładowej (starej) dokumentacji postępowania przetargowego i uzupełnią (zmienią) treść jej zapisów dostosowując ją do stanu prawnego wynikającego z nowelizacji Ustawy Prawo zamówień publicznych.
Udział w szkoleniu pozwoli Uczestnikom na zdobycie praktycznych umiejętności w zakresie opracowywania dokumentacji przetargowej.

Korzyści dla uczestników:
-Udział w szkoleniu pozwoli Uczestnikom dostosować swoją wiedzę i umiejętności do nowego stanu prawnego.
-Możliwość skorzystania z indywidualnych konsultacji z ekspertem w dziedzinie zamówień publicznych.
-Ciekawe materiały szkoleniowe.
-Uzyskanie kompleksowej wiedzy w zakresie Prawa zamówień publicznych.
-Nauka praktycznych umiejętności stosowania przepisów.
-Zaletą szkolenia jest możliwość spotkania i wymiany doświadczeń z przedstawicielami różnorodnych instytucji realizującymi projekty w bliskim dla uczestników środowisku.

Szkolenie skierowane jest do:

Program szkolenia przygotowany został z myślą o osobach, które chcą dostosować swoją wiedzę i umiejętności do nowego stanu prawnego.
Grupa docelowa:
-pracownicy wydziałów zamówień publicznych w jednostkach samorządu terytorialnego i administracji rządowej;
-specjaliści ds. zamówień publicznych zatrudnieni w jednostkach służby zdrowia, szkolnictwie, służbach mundurowych, wymiarze sprawiedliwości, ośrodkach pomocy społecznej, urzędach pracy;
-przedstawiciele jednostek samorządu terytorialnego;
-przedstawiciele administracji rządowej;
-wszystkie osoby pragnące zdobyć kompleksową i aktualną wiedzę na temat funkcjonowania systemu zamówień publicznych.

Program szkolenia:

PROGRAM SZKOLENIA BĘDZIE ODPOWIEDNIO ZAKTUALIZOWANY I REALIZOWANY ZGODNIE Z OBOWIĄZUJĄCYM W DNIU SZKOLENIA STANEM PRAWNYM.

Jak Zamawiający i Wykonawcy mają poradzić sobie z tak istotnymi zmianami nowelizacyjnymi systemu zamówień publicznych ?
Jak przygotować się do respektowania nowych przepisów Pzp?
Jak je stosować nowe przepisy ?
Na te i inne pytania odpowie Państwu to szkolenie.

DZIEŃ I
1. Aktualny stan prawny – omówienie aktów prawnych dot. nowelizacji 2016.
2. Nowe wyłączenia obowiązku stosowania ustawy.
3. Dokumentacja Zamawiającego dot. zamówień publicznych.
- Plan zamówień na rok finansowy;
- Rejestr zamówień – podstawa sporządzania sprawozdania rocznego o udzielonych zamówieniach publicznych oraz sprawozdania dot. stosowania klauzul społecznych
- Regulamin udzielania zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej kwoty wskazanej w art. 4 pkt 8 Ustawy – Prawo zamówień publicznych;
- Protokół postępowania.
Moduł ćwiczeniowy - omówienie i wypełnianie rejestru zamówień i sprawozdania rocznego.
4. Wartość zamówienia
- Nowa wartość euro dla zamówień publicznych;
- Nowe progi kwotowe zamówień oraz konkursów, od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej;
- Znaczenie progów kwotowych przy wyborze procedury – omówienie procedur: “bez stosowania ustawy”; „krajowej” (BZP); „uproszczonej” (BIP)” ; „unijnej” (Dz.Urz.UE;
- Konsekwencje nieprawidłowego określenia wartości zamówienia.
5. Przygotowanie i wszczęcie postępowania
- Kiedy Komisja przetargowa a kiedy Zespół projektowy;
- Opracowanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia: nowe zasady sporządzania opisu przedmiotu; wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę – kiedy i kogo; aspekty społeczne – zatrudnienie osób społecznie marginalizowanych; wymaganie posiadania „oznakowania” przedmiotu zamówienia.
- Ogłoszenie o zamówieniu – możliwość wprowadzenia informacji fakultatywnych; zamówienia mieszane – zasady kwalifikacji
- Warunki udziału i podstawy wykluczenia - sposób dokumentowania spełnienia Oświadczenie o spełnieniu warunków albo Jednolity Europejski Dokument Zamówienia; zmiany w katalogu podstaw wykluczenia - podział na obligatoryjne i fakultatywne; „samooczyszczenie wykonawcy”; Dokumentowanie spełnienia warunków przez wykonawców występujących wspólnie i korzystających z zasobów innych podmiotów; podwykonawstwo a udostępnienie zasobów; odpowiedzialność za nieudostępnienie zasobów.
- Zamówienia na usługi społeczne i inne szczególne usługi – odmienny sposób udzielanie;
- Zamówienia w trybie „z wolnej ręki” – zmiana przesłanek stosowania; zamówienia „in hause”.

Dzień II
Moduł ćwiczeniowy: konstruowanie zapisów SIWZ zgodnych nowelizacją przepisów.
6. Badanie, ocena i wybór najkorzystniejszej oferty, powiadomienie o wyniku postępowania, środki ochrony prawnej
- Kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej – kryterium najniższej ceny kiedy; kryterium kosztu cyklu życia;
- Wybór oferty przed oceną spełnienia warunków udziału;
- Treść powiadomienia o wyniku postępowania;
- Odwołanie poniżej progu „unijnego” – rozszerzenie katalogu czynności podlegających zaskarżeniu; przesłanki umorzenia postępowania odwoławczego.
7. Umowy w zamówieniach publicznych
- Rodzaje umów – na dostawy , usługi oraz roboty budowlane - specyfika umów na roboty budowlane: nadrzędność projektu nad innymi elementami dokumentacji; solidarność zapłaty wynagrodzenia podwykonawcom;
- zmiana treści umów – aneksowanie w przypadku zmian niemożliwych do przewidzenia i zmian nieistotnych;
- zmiany treści umowy;
Moduł ćwiczeniowy : konstruowanie zapisów umowy zgodnych z treścią nowelizacji
8. Podsumowanie szkolenia – panel dyskusyjny nt. zagadnień zgłoszonych przez uczestników a wykraczających poza tematykę szkolenia.

Dzień II
Moduł ćwiczeniowy : konstruowanie zapisów SIWZ zgodnych nowelizacją przepisów.

6. Badanie, ocena i wybór najkorzystniejszej oferty, powiadomienie o wyniku postępowania, środki ochrony prawnej
- Kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej – kryterium najniższej ceny kiedy; kryterium kosztu cyklu życia;
- Wybór oferty przed oceną spełnienia warunków udziału;
- Treść powiadomienia o wyniku postepowania;
- Odwołanie poniżej progu „unijnego” – rozszerzenie katalogu czynności podlegających zaskarżeniu; przesłanki umorzenia postępowania odwoławczego.

7. Umowy w zamówieniach publicznych
- Rodzaje umów – na dostawy , usługi oraz roboty budowlane - specyfika umów na roboty budowlane: nadrzędność projektu nad innymi elementami dokumentacji; solidarność zapłaty wynagrodzenia podwykonawcom;
- zmiana treści umów – aneksowanie w przypadku zmian niemożliwych do przewidzenia i zmian nieistotnych;
- zmiany treści umowy;
Moduł ćwiczeniowy : konstruowanie zapisów umowy zgodnych z treścią nowelizacji

8. Podsumowanie szkolenia – panel dyskusyjny nt. zagadnień zgłoszonych przez uczestników a wykraczających poza tematykę szkolenia.

Inwestycja:
990 zł netto (+23% VAT)
Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.
-cena zawiera:
-uczestnictwo w szkoleniu,
-materiały dydaktyczne [autorski podręcznik Uczestnika szkolenia, materiały dodatkowe wykorzystywane podczas warsztatów praktycznych]
-materiały piśmiennicze [notatnik, długopis]
-dyplom potwierdzający ukończenie szkolenia
-konsultacje poszkoleniowe
-każdy z Uczestników otrzyma indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia otwarte organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
-oraz serwisy kawowe i obiadowe (nie obejmuje noclegu).

Cena szkolenia wraz z zakwaterowaniem:
Warszawa: Cena szkolenia dla 1 osoby wraz zakwaterowaniem na 1 dobę w pokoju 1-osobowym i kolacją: 1330 zł netto (+23% Vat)
Wrocław: Cena szkolenia dla 1 osoby wraz zakwaterowaniem na 1 dobę w pokoju 1-osobowym i kolacją: 1270 zł netto (+23% Vat)
Kraków: Cena szkolenia dla 1 osoby wraz zakwaterowaniem na 1 dobę w pokoju 1-osobowym i kolacją: 1270 zł netto (+23% Vat)
Poznań: Cena szkolenia dla 1 osoby wraz zakwaterowaniem na 1 dobę w pokoju 1-osobowym i kolacją: 1270 zł netto (+23% Vat)
Gdańsk: Cena szkolenia dla 1 osoby wraz zakwaterowaniem na 1 dobę w pokoju 1-osobowym i kolacją: 1270 zł netto (+23% Vat)

Zgłoszenie:
Aby zgłosić chęć uczestnictwa w szkoleniu prowadzonym przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER należy uzupełnić formularz zgłoszenia online lub wydrukować kartę zgłoszenia, a następnie po jej uzupełnieniu odesłać faksem (61 6 247 936) lub mailem (info@szkolenia-semper.pl).

Po otrzymaniu przez nas zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych w celu potwierdzenia rezerwacji.

Kontakt:
Zachęcamy do kontaktu telefonicznego i mailowego.
Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania:

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO
ul. Libelta 1a/2
61-706 Poznań

Godziny pracy biura: Pn-Pt 08.00 - 18.00

Departament szkoleń otwartych:
tel. (61) 8 102 194
tel. (61) 4 152 810
tel. (61) 4 152 820
tel. (61) 6 115 034
tel. 508 393 926

fax. (61) 6 247 936
fax. (61) 2 786 300

info@szkolenia-semper.pl
www.szkolenia-semper.pl

Najważniejsze powody, dla których warto wybrać organizowane przez nas szkolenie:
1. Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER jest jedną z wiodących firm szkoleniowych w Polsce.
2. Naszym celem jest zapewnienie Państwu elastycznych rozwiązań doradczych i dostosowanych szkoleń w celu osiągnięcia rzeczywistych rezultatów i efektów w pracy zawodowej.
3. Gwarantujemy zajęcia prowadzone przez najlepszych w kraju specjalistów.
4. Liczne referencje i opinie potwierdzają wysoką jakość naszych usług: referencje

POLITYKA RABATOWA
Przy zgłoszeniu 2 -4 uczestników nasza polityka rabatowa przewiduje 10% zniżkę.
Przy zgłoszeniu 5 lub więcej uczestników nasza polityka rabatowa przewiduje 15% zniżkę.

Uwaga:
Powyższy program rozwojowy jest również dostępny w formie zamkniętej, wyłącznie dla pracowników Państwa firmy. W przypadku szkoleń zamkniętych zakres tematyczny poszczególnych bloków może ulec zmianie, ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej oczekiwania pracowników i potrzeby organizacji zlecającej szkolenie. Gwarantujemy wysoką jakość merytoryczną i organizacyjną szkolenia. Aby uzyskać więcej informacji dotyczących zamkniętej formuły szkoleń prosimy o kontakt: info@szkolenia-semper.pllub zachęcamy do skorzystania z formularza zapytania ofertowego.

Informacje o prelegentach:

Trener:
Andrzej Łukaszewicz
Specjalizacja trenerska:
Od kilkunastu lat jest praktykiem w dziedzinie zamówień publicznych. Doktorant i wykładowca uczelni wyższych. Jest autorem wielu publikacji z zakresu prawa zamówień publicznych. Prowadzi szkolenia zarówno dla zamawiających, jak i wykonawców. Konsultant Polskiego Związku Rzeczoznawców Zamówień Publicznych.
Od 1998 r. związany jest z rynkiem zamówień publicznych. Karierę zawodową rozpoczął na stanowisku specjalisty ds. zamówień publicznych. Aktualnie przeprowadza postępowania od strony wykonawcy, działając na rzecz kilkunastu firm oraz od strony zamawiającego. Doświadczony szkoleniowiec z zakresu zamówień publicznych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu zamówień publicznych na WSB Poznań, Politechnice Poznańskiej oraz Uniwersytecie Ekonomicznym. Od 2001 r. Konsultant Polskiego Związku Rzeczoznawców Publicznych. Jako publicysta stale współpracuje z Wolters Kluwer Polska- „Zamówienia Publiczne Lex” oraz Wiedzą i Praktyką- „Zamówienia publiczne od A do Z”, „Zamówienia publiczne w Orzecznictwie”, „Zamówienia publiczne w pytaniach i odpowiedziach”.

Trener:
Jan Garczyński
Specjalizacja trenerska:
Członek Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Konsultantów Zamówień Publicznych, ekspert zamówień publicznych w specjalności wykładowca i doradca – Krajowa Izba Gospodarcza KIGNET. Od 1995 r. zajmuje się problematyką zamówień publicznych w jednostkach organizacyjnych administracji publicznej. Posiada kompleksową znajomość przepisów prawnych stosowanych przy udzielaniu zamówień publicznych oraz zasad prowadzenia postępowań. Pracując na stanowiskach bezpośrednio związanych z udzielaniem zamówień publicznych uzyskał bogate doświadczenie, które wykorzystuje w toku prowadzonych szkoleń. Wykładowca licznych szkoleń dla pracowników jednostek samorządu terytorialnego w zakresie stosowania przepisów regulujących udzielanie zamówień publicznych. Szkoleniowiec warsztatów dedykowanych zamawiającym i wykonawcom.

Trener:
Małgorzata Niemiec
Specjalizacja trenerska:
Ekspert Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER w zakresie prawa zamówień publicznych. Arbiter z listy Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych w latach 2004 - 2007, od 2007 roku reprezentuje strony jako pełnomocnik strony przed Krajową Izbą Odwoławczą. Certyfikowany Audytor wewnętrzny ze złożonym egzaminem państwowym - zaświadczenie Ministra Finansów Szkoleniowiec/doradca/praktyk/ z doświadczeniem w zakresie kontroli, audytu, zamówień publicznych oraz zarządzania projektami finansowanymi, w tym inwestycyjnymi ze środków UE. Kieruje zaprogramowanymi przez siebie studiami podyplomowymi o tematyce zamówień publicznych w Instytucie Ekonomicznym Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Sączu. Posiada Certyfikat Dyplomowanego Audytora Wewnętrznego II stopnia Polskiego Instytutu Kontroli Wewnętrznej oraz Certyfikat doradcy i szkoleniowca – projekt KIGNET podsieć KIGNET LEX, Członek Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Konsultantów Zamówień Publicznych. Współpracuje w zakresie zamówień publicznych z licznymi jednostkami sektora finansów publicznych i przedsiębiorcami. Organizator wielu przetargów publicznych zróżnicowanych wartościowo i przedmiotowo, w tym inwestycyjnych oraz finansowanych ze środków UE.

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 990 - zł netto

Cena zawiera:

-cena zawiera: -uczestnictwo w szkoleniu, -materiały dydaktyczne [autorski podręcznik Uczestnika szkolenia, materiały dodatkowe wykorzystywane podczas warsztatów praktycznych] -materiały piśmiennicze [notatnik, długopis] -dyplom potwierdzający ukończenie szkolenia -konsultacje poszkoleniowe -każdy z Uczestników otrzyma indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia otwarte organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER -oraz serwisy kawowe i obiadowe (nie obejmuje noclegu).Zgłoszenie: Aby zgłosić chęć uczestnictwa w szkoleniu prowadzonym przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER należy uzupełnić formularz zgłoszenia online lub wydrukować kartę zgłoszenia, a następnie po jej uzupełnieniu odesłać faksem (61 6 247 936) lub mailem (info@szkolenia-semper.pl). Po otrzymaniu przez nas zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych w celu potwierdzenia rezerwacji.

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

Cena szkolenia wraz z zakwaterowaniem:
Warszawa: Cena szkolenia dla 1 osoby wraz zakwaterowaniem na 1 dobę w pokoju 1-osobowym i kolacją: 1330 zł netto (+23% Vat)
Wrocław: Cena szkolenia dla 1 osoby wraz zakwaterowaniem na 1 dobę w pokoju 1-osobowym i kolacją: 1270 zł netto (+23% Vat)
Kraków: Cena szkolenia dla 1 osoby wraz zakwaterowaniem na 1 dobę w pokoju 1-osobowym i kolacją: 1270 zł netto (+23% Vat)
Poznań: Cena szkolenia dla 1 osoby wraz zakwaterowaniem na 1 dobę w pokoju 1-osobowym i kolacją: 1270 zł netto (+23% Vat)
Gdańsk: Cena szkolenia dla 1 osoby wraz zakwaterowaniem na 1 dobę w pokoju 1-osobowym i kolacją: 1270 zł netto (+23% Vat)

Zgłoszenie:

Aby zgłosić chęć uczestnictwa w szkoleniu prowadzonym przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER należy uzupełnić formularz zgłoszenia online lub wydrukować kartę zgłoszenia, a następnie po jej uzupełnieniu odesłać faksem (61 6 247 936) lub mailem (info@szkolenia-semper.pl).

Wydarzenie: Nowelizacja Prawa Zamówień Publicznych 2016- szkolenie praktyczne z uwzględnieniem nowych przepisów.