Szkolenie: SAVOIR VIVRE, PROTOKÓŁ DYPLOMATYCZNY, ETYKIETA I ETYKA ZAWODOWA w RELACJACH BIZNESOWYCH

Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...
Kategoria:

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/savoir-vivre-protokol-dyplomatyczny-etykieta-i-etyka-zawodowa-w-relacjach-biznesowych-71279-id8

Informacje o szkoleniu

  • SAVOIR VIVRE, PROTOKÓŁ DYPLOMATYCZNY, ETYKIETA I ETYKA ZAWODOWA w RELACJACH BIZNESOWYCH


    ID szkolenia: 71279
    Kategoria: Szkolenia i Kursy
    Branża/temat: Marketing i PR Usługi dla biznesu Inne
  • Adres szkolenia:

    Sale Omega
    Dąbrowskiego 79A
    60-529 Poznań
    woj. wielkopolskie
  • Termin szkolenia:

    Data: 21-22.01.2020
    Godziny zajęć (czas trwania):
    PLAN SZKOLENIA:

    1-2 dzień szkolenia:

    godz. 10.00 - 11.30 /Rozpoczęcie, zajęcia 2 godz./
    godz. 11.30 - 11.45 /przerwa na kawę/
    godz. 11.45 - 13.15 /c.d. zajęć 2 godz./
    godz. 13.15 - 14.00 /lunch/
    godz. 14.00 - 15.30 /c.d. zajęć 2 godz./
  • Organizator szkolenia:

    Fundacja Promocji Edukacyjnej ORYLION
    Aleja Warszawska 102
    20-824 Lublin
    woj. lubelskie
    O firmie Inne oferty firmy
Fundacja Promocji Edukacyjnej ORYLION
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Narzędzia: Poleć znajomemu Drukuj
Wyszukaj inne
Szkolenia i Kursy

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Szkolenie prowadzone w formie warsztatów z dużym zaangażowaniem uczestników, wykorzystaniem przede wszystkim techniki:

dyskusji,
analizy przypadków,
ćwiczeń opartych na realnych zadaniach zawodowych uczestników szkolenia
mini wykład połączonyh z prezentacjami multimedialnymi.

Szkolenie skierowane jest do:

Pracownicy obsługi sekretariatów, biur, wszystkie osoby które w pracy zawodowej stykają się z zagadnieniami savoir-vivru.

Program szkolenia:

1.Kreowanie profesjonalnego wizerunku, wygląd dostosowany do okoliczności, rola stroju w życiu zawodowym, kreowanie pierwszego wrażenia, sposób siedzenia, postawa, dystans przestrzenny. Wady wizerunku, „złodzieje” wizerunku czyli co nas kompromituje. Budowanie wizerunku własnego i firmy.

2.Znaczenie kultury organizacyjnej, typy kultur organizacyjnych, podniesienie efektywności działania przez właściwe wykorzystanie kultury organizacyjnej.

3.Zasady savoir-vivre w relacjach biznesowych, zasady etykiety w komunikacji: pozdrawianie, witanie, przedstawianie, powitanie, tytułowanie, pukanie, zakończenie wizyty; zasada precedencji w kontaktach służbowych, zasady etykiety w kontaktach ze zwierzchnikiem, gościem, współpracownikiem; profesjonalne przyjęcie gościa zapowiedzianego i niezapowiedzianego, przerwanie przedłużającej się wizyty gościa, przekazywanie trudnych informacji, karty wizytowe służbowe i firmowe, ich wręczanie i przyjmowanie, zasady poufności, savoir vivre w samochodzie i podróży. Reprezentowanie firmy w kontaktach telefonicznych, zasady etykiety w rozmowie telefonicznej i telefonem komórkowym.

4.Komunikacja w biznesie. Rodzaje komunikatów werbalnych – siła słowa mówionego, niepożądane nawyki w rozmowie, aktywne słuchanie, rodzaje komunikatów niewerbalnych:” gesty mówią”, mimika, dotyk i kontakt fizyczny, dystans przestrzenny, kontakt wzrokowy, postawa ciała, niewerbalne aspekty mowy. Style komunikowania się, bariery w komunikacji, sposoby podnoszenia efektywności przekazu, budowanie wizerunku poprzez werbalne i niewerbalne aspekty mowy.

5.Wizyta delegacji krajowej i zagranicznej, przygotowanie programu, przygotowanie sali konferencyjnej, poczęstunek, wizyty, prezenty, różnice kulturowe, savoir vivre w kontaktach z cudzoziemcami,

6.Wyjazdy służbowe, przygotowanie wyjazdu, rezerwacje, oprawa wizerunkowa wyjazdu, przygotowanie programu.

7.Przyjęcia i spotkania biznesowe, poczęstunek i jego przygotowanie w zależności od rodzaju i rangi spotkania, poczęstunek w gabinecie szefa, formy przyjęć, organizowanie przyjęć, savoir vivre przy stole, zasady precedencji i alternacji w organizacji spotkań, rozmieszczenie przy stole gości i gospodarzy, karty wizytowe i karty stołu, zaproszenia i ich rodzaje, sposoby serwowania posiłków, menu, dobór napojów, ograniczenia menu – różnice kulturowe, właściwy dobór stroju do rodzaju przyjęcia,

8.Kształtowanie public relations przez korespondencję, wymogi stylu pism, zwroty grzecznościowe w korespondencji, tytuły i sztuka dyplomacji w korespondencji, zasady redagowania pism. Korespondencja półoficjalna, zasady sporządzania listów gratulacyjnych, podziękowań i kondolencji, budowanie wizerunku firmy poprzez pocztę elektroniczną, zasady netykiety w Internecie.

Wszelkie prawa autorskie do powyższego opracowania są zastrzeżone na rzecz autora; jakiekolwiek korzystanie z konstrukcji planu oraz jego powielanie przy użyciu zastosowanych lub zbliżonych znaczeniowo sformułowań jest zabronione bez pisemnej zgody autora ZK.

Informacje o prelegentach:

Atutem naszych szkoleń są wybitni, uznani trenerzy. Do każdego z tematów szkoleniowych wyznaczone zostały osoby z bogatym doświadczeniem i wysokimi kompetencjami, przede wszystkim praktycy.

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1200 zł + 23% VAT - cena za 1 os.

Cena zawiera:

Materiały szkoleniowe; imienne zaświadczenie o ukończeniu szkolenia; indywidualne konsultacje z wykładowcą w trakcie szkolenia; ankieta/test oceniająca szkolenie i wiedzę.

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

Zgłoszenia prosimy przesyłać e-mailem, faxem, pocztą. Potwierdzenie wysyłamy zgłoszonym uczestnikom e-mailem na 7 dni przed szkoleniem.

Szkolenie, kurs: SAVOIR VIVRE, PROTOKÓŁ DYPLOMATYCZNY, ETYKIETA I ETYKA ZAWODOWA w RELACJACH BIZNESOWYCH