Szkolenie

TECHNIKI MENEDŻERSKIE: MOTYWOWANIE

O szkoleniu

Umiejętność motywowania pracowników jest bodaj najważniejszą umiejętnością każdego menedżera. Czy w jeden dzień ją nabędziesz? Zapewne nie, ale na pewno będziesz wiedzieć co robić i w jakim podążać kierunku – będą to konkretne rozwiązania, gotowe do wdrożenia po szkoleniu. Ponadto poznasz skumulowane „w pigułce” ponad 70 lat badań i obserwacji na temat motywacji ludzkiej, w poszukujących w pewnym sensie recepty na tzw. „modlitwę Kubusia Puchatka”: Jakże ja bym chciał, aby mi się tak bardzo chciało, jak mi się nie chce… Jakie menedżer ma w tej prośbie „siły sprawcze” w stosunku do pracownika?
Kto powinien wziąć udział?
.

Program szkolenia

1. Psychologiczne prawa motywacji – od naszych fałszywych przekonań na temat tego co i jak ludzi motywuje do faktów w dziedzinie ludzkiej motywacji
2. Motywowanie jednostki a motywowanie grupy (zespołu) – czy są podobieństwa, czy są różnice
3. Sytuacyjne aspekty zmotywowania i zdemotywowania zespołu
- poziom motywacji i zarządzanie sytuacyjne (odkrycia K. Blancharda)
- procesy międzyludzkie: facylitacja, społeczny dowód słuszności, próżniactwo, stereotypy
- motywowanie w kryzysie
- motywowanie zespołu przejętego od innego menedżera (albo po innym kierowniku)
- motywowanie zespołu reaktywnego – czyli takiego, który narzeka i soncentruje się na problemach, a nie rozwiązaniach
4. Kluczowe motywacyjne umiejętności szefa:
- rozmowa nagradzająca; docenianie, które nie jest jedynie przemilczeniem i „brakiem uwag”
- rozmowa korygująca; rozmowa dyscyplinująca
- przekazywanie zadań
- rozwiązywanie sytuacji konfliktowych – bazowy model
- spotkania motywujące
- spotkania coachingowe
5. Podsumowanie

Czas trwania

3 dni, 18h

Prelegenci

Cytat
Trenerka jest psychologiem praktykiem (specjalizacja: psychologia i zarządzanie zasobami ludzkimi) z ponad 10-letnim doświadczeniem trenerskim i biznesowym. Specjalizuje się w szkoleniach i doradztwie dla kadry kierowniczej w tym w doradztwie w zakresie zarządzania sprzedażą i obsługą klienta; realizuje treningi motywacyjne i automotywacyjne.

Gdzie i kiedy

Zakopane 25 - 27 czerwca 2014
hotel 3*

Zakopane

.

woj. małopolskie

Zapisz się

Cena 1
pln netto
1860 PLN
Cena zawiera:
  • materiały szkoleniowe pełne wyżywienie, serwis kawowy zakwaterowanie w pok.2 osobowym (możliwość rezerwacji pokoju 1 osobowego za dopłatą, ilość miejsc ograniczona), przyjazd w dzień poprzedzający szkolenie na kolację wieczór integracyjny imienne zaświadczenie o ukończeniu szkolenia indywidualne konsultacje z wykładowcą w trakcie szkolenia
Zapisz się

Organizator

EDU-SKILLS SZKOLENIA
20-053 Lublin
Legionowa 2/42
woj. lubelskie
Misją EDU-SKILLS SZKOLENIA I DORADZTWO jest świadczenie usług szkoleniowych i doradczych na najwyższym poziomie oraz przekazywanie aktualnej wiedzy i praktycznych umiejętności niezbędnych w zarządzaniu nowoczesnym przedsiębiorstwem. Doświadczenie ...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

przesłanie podpisanej karty zgłoszenia

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

EDU-SKILLS SZKOLENIA
20-053 Lublin Legionowa 2/42
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!