Zarządzanie emocjami - Inteligencja emocjonalna

O szkoleniu

W pędzie codzienności zapominamy o sobie i o tym, że my jesteśmy najważniejsi. Nasze emocje i odbieranie środowiska w jakim funkcjonujemy, głównie poprzez pracę, nasz organizm odbiera różnego rodzaju bodźce zewnętrzne, nie zawsze radząc z tym sobie należycie. Nasze życie bez emocji byłoby spokojne, błogie, ale również nudne i „bez uniesień”. Są emocje, których chętnie doświadczamy, ale też takie, których unikamy. Odczuwanie emocji jest wpisane w nasze życie. Niezmiernie ważne jest to, abyśmy adekwatnie reagowali na bodźce płynące z otoczenia. To, co nas spotyka w życiu prywatnym oraz zawodowym wymaga reinterpretacji, wsparcia różnych osób oraz umiejętności skutecznego radzenia sobie ze stresem oraz wypaleniem zawodowym, którego możemy doświadczyć.

Dlaczego warto wziąć udział?

Korzyści dla uczestników

  • Uświadomią sobie oddziaływanie własnych emocji na emocje swoich pracowników, klientów, kontrahentów
  • Zdobędą wiedzę z zakresu inteligencji emocjonalnej
  • Nabędą umiejętności rozróżniania i nazywania emocji własnych i innych osób, przećwiczą korzystanie z empatii wobec innych osób
  • Rozwiną zdolności rozumienia i przewidywania własnej reakcji w różnych sytuacjach
  • Przetrenują wykrywanie wzorców myślowych powodujących powstawanie negatywnych emocji
  • Zdobędą wiedzę, jak zachować się w trakcie ulegania intensywnym emocjom, zwłaszcza negatywnym, by nie wpływały na pozostałe osoby
  • Otrzymają narzędzia do pracy z emocjami w trudnych sytuacjach, sprawdzą się w sytuacjach potencjalnie konfliktowych oraz wypracują własne metody na komunikowanie swoich potrzeb i emocji
  • Poznają zasady otwartej komunikacji i dowiedzą się, co blokuje dobrą komunikację, będą bardziej skuteczni i efektywni w pracy i życiu osobistym
  • Nauczą się dopasowywać komunikację do typu osobowości oraz usuwać przeszkody na drodze do porozumienia

Korzyści dla organizacji

  • Świadomi, komunikatywni i zmotywowani pracownicy
  • Pracownicy, którzy umieją odpowiednio i szybko reagować w trudnych sytuacjach
  • Lepsza komunikacja w zespołach
  • Lepsza integracja w zespołach, co przełoży się na realizację celów i poprawę wyników
Kto powinien wziąć udział?
  • Dla menedżerów zarządzających zespołami
  • Dla handlowców prowadzących spotkania z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi
  • Dla osób, które chcą zdobyć wiedzę i umiejętności z zakresu inteligencji emocjonalnej
  • Dla wszystkich, którzy chcą poprawić komunikację w zespołach

Program szkolenia

Zarządzanie emocjami – samoświadomość

  • Inteligencja emocjonalna a emocje podstawowe (ćwiczenie rozpoznawania emocji podstawowych)
  • Plutchnik – diady emocjonalne w zarządzaniu emocjami (omówienie)
  • Cztery kroki zarządzania emocjami (omówienie)
  • Czułe punkty a zarządzanie emocjami (ćwiczenie indywidualne, omówienie)
  • Wpływ emocji na neurobiologię
  • Trzy mózgi człowieka a zarządzanie emocjami
  • Budowanie świadomości – jak uczymy się wyrażania emocji
  • Różnice indywidualne w postrzeganiu i zarządzaniu emocjami
  • Emocje w naszym ciele i ich role, pozytywne i negatywne

Zarządzenie emocjami – komunikacja i budowanie relacji

  • Typy osobowości a reakcje emocjonalne
  • Budowanie zdrowych i spokojnych relacji z określonymi typami osobowości (ćwiczenie indywidualne)

Zarządzanie emocjami – narzędzia radzenia sobie z emocjami w pracy

  • Rozpoznawanie stanu wewnętrznego a zarządzanie emocjami (ćwiczenie)
  • Czy możliwe jest zarządzanie emocjami? Jak odróżnić fakty od własnych przekonań?
  • Techniki zarządzania emocjami
  • Techniki „czyszczenia emocji”
  • Techniki kontroli emocji
  • Umiejętność wyrażania własnych opinii, oczekiwań i potrzeb
  • Techniki rozumienia emocji innych osób
  • Techniki opanowania emocji podczas konfliktów

Inteligencja emocjonalna w biznesie

  • Rozwijanie mocnych stron
  • Kompetencje według Reldana S. Nadlera
  • Efektywne oddziaływanie na siebie i na ludzi
  • Wpływ emocji na samokontrolę

Inteligencja emocjonalna w zespołach i organizacjach

  • Radzenie sobie z konfliktem w grupie
  • Wpływ emocji w zespole na efektywność pracy zespołowej
  • Radzenie sobie z emocjami na różnych etapach rozwoju zespołu
  • Wpływ emocji lidera na emocje w zespole

Superwizja własnej pracy jako lidera

  • Rozwiązywanie trudnych sytuacji z własnych zespołów
  • Praca z ograniczającymi przekonaniami
  • Zarządzanie emocjami na co dzień
  • Mindfulness emocji
  • Aikido emocji
  • Wykorzystanie i przełożenie sportu do pracy w organizacjach biznesowych

Czas trwania

2 dni szkolenia po 7 godzin (9:00-16:00)

Prelegenci

Trener MENTORI, praktyk biznesu

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Online 20-21 wrzesień 2022
Centrum Szkoleniowe Wspólna

Warszawa

Wspólna 56

woj. mazowieckie

Online 18-19 październik 2022
Centrum Szkoleniowe Wspólna

Warszawa

Wspólna 56

woj. mazowieckie

Online 16-17 listopad 2022
Centrum Szkoleniowe Wspólna

Warszawa

Wspólna 56

woj. mazowieckie

Online 7-8 grudzień 2022
Centrum Szkoleniowe Wspólna

Warszawa

Wspólna 56

woj. mazowieckie

Rejestracja

Cena promocyjna
Przy zgłoszeniu na minimum 5 dni przed startem szkolenia
1 251
+23% VAT
Cena zawiera:
  • Zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 290 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
Dostępne zniżki:
  • 10% przy zgłoszeniu min. 2 osób
Zapisz się
Cena regularna
1 445
+23% VAT
Cena zawiera:
  • Zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 490 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
  • Rozwiń
Dostępne zniżki:
  • 10% przy zgłoszeniu min. 2 osób
Zapisz się

Organizator

MENTORI sp. z o.o.
02-737 Warszawa
Niedźwiedzia 29B
woj. mazowieckie
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na stronie. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się mailowo, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie niezbędne informacje.

Wymagany komputer z dostępem do Internetu.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

MENTORI sp. z o.o.
02-737 Warszawa Niedźwiedzia 29B
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!