O szkoleniu
DOWIESZ SIĘ:
- jak tworzyć atmosferę zaufania w kontakcie z ludźmi innymi od ciebie
- jakie są typy osobowości w oparciu o najlepsze modele
- jak komunikować i docierać do ludzi, by twoje działania były skutecze
- jakie są typy pokoleniowe i jak z nimi budować efektywne relacje
PRZEKROCZYSZ SIĘ:
- dowiadując się jak uniknąć dotychczasowych błędów i jak osiągać ekologiczne cele komunikacji w biznesie i życiu osobistym
- weryfikując dotychczasowe przekonania i poznając świadome rozumienie procesów efektywnej komunikacji
- oduczając się ograniczających sposobów komunikacji
- nabywając zdolności skutecznego wpływania na swoich rozmówców
STANIESZ SIĘ:
- osobą mającą większy wpływ na to co mówi, dlaczego to mówi i w jakim celu
- osobą mającą świadomy wpływ na wzrost efektywności kontaktów ze swoimi współpracownikami, klientami, partnerami w biznesie
- osobą rozumiejącą i rozumianą
- kadra kierownicza
- menadżerowie
- liderzy zespołów
- wszyscy chętni rozwinąć swoje umiejętności w zarządzaniu
Program szkolenia
MODUŁ I
TYPY OSOBOWOŚCI I FILTRY PERCEPCJI
Wprowadzenie do tematów szkolenia
Typy osobowości i style komunikacji - uczestnicy poznają podstawowe terminy oraz modele podziału stylów komunikacji
- Model wg Logana
Test Mindsonar – składowe, cele, korzyści
- Poziomy wartości wg Gravesa
- Filtry percepcji – uzupełnienie stylów komunikacji w poznaniu człowieka
Przełożenie wiedzy teoretycznej na realne wyzwania wynikające z sytuacji komunikacji i relacji z pracownikami
- Test - czteropolówka
- Opis stylów, ich zalet i kosztów
- Autodiagnoza uczestników i przeniesienie na codzienność
Wzmocnienie umiejętności rozpoznawania i spotykania ludzi w różnych stylach i filtrach
Uczestnicy poznają mechanizmy powodujące trudność we wzajemnym zrozumieniu i efektywnym komunikowaniu się z pracownikami.
Komunikacja, która uwzględnia styl komunikacji.
- Filtry percepcji – charakterystyka, rodzaje, zastosowanie
- Filtry percepcji – Od – Ku, Podobieństwa – Różnice, Autorytet Wewnętrzny – Autorytet Zewnętrzny, ćwiczenia na poszczególne filtry, wady i zalety
- Umiejętność rozpoznawania typów komunikacyjnych i filtrów percepcji – ćwiczenie z wywiadami video
- Rozwijanie osobistej skuteczności w budowaniu relacji z innymi. Treningw dopasowywaniu się do drugiej strony w aspektach komunikacji i budowania relacji. – ćwiczenia z pisania maili do różnych typów osobowościowych i filtrów percepcji
- Umiejętność dostrajania się i wzięcia odpowiedzialności za zbudowanie porozumienia. – scenki z rozpoznawaniem i synchronizacją do różnych typów osobowości i filtrów percepcji
MODUŁ II
ZARZĄDZANIE MULTI-POKOLENIOWE
Podział na pokolenia i ich charakterystyka
- Baby boomers, X, Y i Z - stereotypy i generalizacje
- Tworzenie Person – zobacz z kim masz do czynienia – ćwiczenie
- Typy pokoleń, a ich wartości, style komunikacji, potrzeby, stosunek do pracy, relacji, przełożonych
Zalety zespołów wielopokoleniowych i jak wydobyć z nich potencjał
- Mocne strony poszczególnych pokoleń
- Podział zadań i kompetencji
- Jak dostosować przekaz do przedstawicieli różnych pokoleń
- Rozmowa mobilizująca, a percepcja różnych pokoleń (feedback feedforward) – ćwiczenie
- Zaufanie i autorytet w relacji z różnymi pokoleniami
- Obszary do rozwoju – relacje z sobą, relacje z ludźmi – podsumowanie
Czas trwania
Prelegenci

Trener SGP
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
- poszkoleniowe konsultacje z trenerem
- Rozwiń
- 7.75% przy zgłoszeniu min. 3 osób
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Masz pytania? Napisz do nas
