Znajdź kurs marketingu internetowego, szkolenie marketing online, e-marketing, digital marketing...

  • Sprawdź terminy szkolenia marketing online, kursu marketing internetowy itp.
  • Poznaj program zajęć, ceny, wybierz kurs dla siebie i zarejestruj się online!
szkolenia marketing internetowy

Kursy marketing internetowy: 24

  • już od 1 057 zł
1 057 zł
  • już od 807 zł
807 zł
  • już od 807 zł
807 zł
  • już od 807 zł
807 zł
  • już od 1 057 zł
863 zł
  • już od 1 424 zł
1 424 zł
  • już od 2 027 zł
2 027 zł
  • już od 550 zł
550 zł
  • już od 1 503 zł
1 503 zł
  • już od 807 zł
630 zł
  • już od 990 zł
990 zł
  • już od 1 503 zł
1 503 zł
  • już od 890 zł
890 zł
  • już od 6 870 zł
6 870 zł
Artykuł

Szkolenia marketing internetowy, kursy e-marketing, szkolenia digital marketing!

Marketing internetowy (e-marketing, digital marketing, marketing cyfrowy, marketing elektroniczny) to jeden z najgorętszych tematów wśród przedstawicieli w zasadzie wszystkich branż. Współczesne narzędzia sieciowe otwierają drogę do skutecznego oraz stosunkowo niedrogiego promowania swoich produktów i usług zarówno najmniejszym z firm, jak i wielkim korporacjom. Dowiedz się, co dokładnie kryje się pod pojęciem marketingu internetowego i w jakie techniki warto zainwestować? Sprawdź jak rozpocząć karierę w marketingu internetowym kończąc kurs marketingu internetowego oraz jak w dalszym rozwoju pomogą Ci szkolenia marketing online, e-marketing i digital marketing!

Spis treści:

  1. Marketing internetowy
  2. Rodzaje e-marketingu i rozwój marketingu cyfrowego
  3. Marketing internetowy – jak robić to dobrze?
  4. Kurs marketingu internetowego, kurs e-marketing, marketing internetowy szkolenie
  5. Szkolenia e-marketing, kurs marketing internetowy - dla kogo?
  6. Gdzie znaleźć szkolenie marketing internetowy lub kurs marketingu internetowego?
Marketing internetowy

Co to jest marketing internetowy? Na czym polega marketing internetowy? Marketing to ogół czynności wspierających sprzedaż i budujących wizerunek marki. Jego istotą jest nakierowanie na zaspokajanie potrzeb klientów i rynku. Marketing internetowy zwany również e-marketingiem, marketingiem cyfrowym lub digital marketingiem realizuje te cele z użyciem sieci Internet oraz narzędzi do promocji i reklamy dostępnych w świecie online. Efektem udanej strategii z zakresu marketingu internetowego powinno być zwiększenie widoczności firmy i jej oferty w Internecie, poprawa wizerunku oraz efektywności komunikacji z klientem.

Przestrzeń internetowa oferuje rozbudowanemożliwości oddziaływania na duże grupy ludzi, a jednocześnie ułatwia nawiązywanie bezpośrednich kontaktów. Dlatego jest tak ceniona. Obecnie nie brakuje przykładów przedsiębiorstw, które zbudowały swoją renomę i bazę klientów wyłącznie z zastosowaniem narzędzi marketingu internetowego.

Rodzaje e-marketingu i rozwój marketingu cyfrowego

E-marketing dość szybko ewoluuje wraz z rozwojem nowych technologii czy zmianą trendów. Początkowo na grunt internetowy przenoszono tradycyjne schematy marketingowe – tworzono reklamy graficzne i strony-wizytówki przypominające ulotki. Z czasem opracowano jednak wiele nowych technik charakterystycznych wyłącznie dla działań w sieci. Obecnie stosuje się kilka głównych narzędzi marketingu internetowego.

  • SEO (Search Engine Optimization), czyli optymalizacja stron pod kątem wyszukiwarek internetowych, to technika uważana za podstawę e-marketingu. Poprzez odpowiednio zaplanowane i wyegzekwowane działania poprawia się widoczność witryny w wynikach wyszukiwania, co pozwala przyciągnąć nowych klientów i zwiększyć świadomość marki. Zazwyczaj SEO kojarzone jest wyłącznie z użyciem słów kluczowych w treściach pojawiających się w internecie, jednak jego zakres jest znacznie szerszy. W ramach działań pozycjonujących konieczne jest m.in. budowanie bazy linków kierujących na stronę oraz dostarczanie dobrych jakościowo treści.
  • SEM to skrót oznaczający Search Engine Marketing, czyli marketing w wyszukiwarkach internetowych. Nie bez powodu to pojęcie często pojawia się obok SEO, ponieważ stanowi jego uzupełnienie. Głównym narzędziem SEM jest rozwiązanie Google Ads (dawniej Adwords) pozwalająca na tworzenie reklam bezpośrednio w najpopularniejszej wyszukiwarce świata jako płatnych linków. Google Ads to niejako droga na skróty, która pozwala Twojej stronie natychmiast znaleźć się na samej górze strony z wynikami wyszukiwania konkretnych haseł (słów kluczowych). Co ważne, kampanie prowadzone tym sposobem są często niedrogie, łatwe do stworzenia i przede wszystkim skuteczne.
  • Social media marketing to marketing związany z mediami społecznościowymi. Firmowy fanpage na Facebooku to jedno z podstawowych działań marketingowych – trudno znaleźć firmę, która go nie stosuje. Dodatkowo można wykorzystywać inne portale, które często bardzo szybko zyskują na popularności – Instagram, LinkedIn, Twitter, SnapChat czy zyskujący popularność TikTok. Social media to najlepszy sposób, by trafić bezpośrednio do klienta, uzyskać jego zaangażowanie, a jednocześnie w czasie rzeczywistym sprawdzić, jak odbierana jest marka lub jej działania marketingowe.
  • Content marketing to działania polegające na tworzeniu atrakcyjnych, przydatnych i angażujących treści (copywriting). Marketing treści ściśle wiąże się z SEO – znacząco pomaga bowiem w pozycjonowaniu. Udostępniać można jednak nie tylko wartościowe artykuły, ale również krótsze formy pisane czy też infografiki, materiały wideo, podcasty. To dziedzina, która związana jest z social media marketingiem, ponieważ media społecznościowe są najczęstszymi kanałami prezentacji treści, a także z marketingiem wirusowym, czyli tworzeniu materiałów chętnie rozpowszechnianych przez odbiorców.
  • Influencer marketing to współpraca z osobami wpływowymi w określonych kręgach. Najczęściej utożsamia się tę dziedzinę z płatną promocją prowadzoną przez osoby z dużą ilością obserwatorów na jednym z popularnych portali społecznościowych (YouTube, Instagram, TikTok itp.).
Marketing internetowy – jak robić to dobrze?

W praktyce każdy może zająć się marketingiem internetowym. Jego narzędzia są w większości powszechnie dostępne. Taka perspektywa jest tym bardziej kusząca, że promocja internetowa wiąże się z niewielkimi kosztami wstępnymi. Warto jednak do każdych działań mających wpływ na wizerunek firmy podchodzić profesjonalnie. Dlatego nawet w mniejszych przedsiębiorstwach e-marketingiem powinna zajmować się wyznaczona i odpowiednio przygotowana osoba. W większych organizacjach warto postawić na cały zespół skupiony na e-marketingu i zadbać o jego stałe dokształcanie, a także rozwijać controlling marketingowy, który pozwala zmierzyć efektywność prowadzonych działań promocyjnych.

Kurs marketingu internetowego, kurs e-marketing, marketing internetowy szkolenie

Tendencje w branży zmieniają się bardzo szybko, dlatego należy je śledzić, a w miarę potrzeby korzystać również z kursów i szkoleń e-marketingowych oraz pomocy zewnętrznych podmiotów. Inwestycja w marketing to szansa na ogromne korzyści dla firmy, dlatego na pewno się opłaci. Warto przy tym zadbać o prowadzenie działań marketingowych nie tylko zgodnie z aktualnymi trendami, ale również etyką i prawem - np. prawem autorskim, którego nieznajomość bardzo często naraża firmy na znaczące konsekwencje prawne i finansowe. Warto zatem zainwestować nie tylko w wiedzę stricte marketingową, ale też na przykład w szkolenia prawo autorskie.

Szkolenia e-marketing, kurs marketing internetowy - dla kogo?

Szkolenia i kursy dotyczące marketingu cyfrowego polecane są zwłaszcza dla:

  • pracowników działów marketingu oraz digital marketingu w przedsiębiorstwach i innych instytuacjach,
  • pracowników agencji interaktywnych zajmujących się reklamą internetową, pozycjonowaniem stron www, tworzeniem stron internetowych itp.,
  • pracowników firm specjalizujących się w tematyce projektowania na potrzeby internetu, User Experience oraz Customer Experience,
  • przedsiębiorców chcących wykorzystać potencjał sieci Internet w pozyskiwaniu klientów i budowaniu marki przedsiębiorstwa,
  • osób prywatnych zainteresowanych budowaniem marki osobistej w Internecie.
Gdzie znaleźć szkolenie marketing internetowy lub kurs marketingu internetowego?

Szkolenia digital marketing wraz z terminami realizacji i tytułami znajdą Państwo na górze strony. W jednym miejscu staraliśmy się zebrać informacje o wydarzeniach takich jak szkolenia e-marketing, kursy marketingu internetowego oraz warsztaty digital marketing realizowane zarówno w postaci szkoleń i kursów online, jak i trdycyjnych szkoleń stacjonarnych, które organizowane są głównie w dużych miastach w całej Polsce. Prym w tym względzie wiodą: Warszawa, Poznań, Kraków, Gdańsk, Katowice, Wrocław, Szczecin, Lublin, Bydgoszcz, Łódź oraz Rzeszów. Wszystkie oferty szkoleń zawierają szczegółowy opis programu zajęć, sylwetki trenerów oraz informacje o cenie uczestnictwa w danym szkoleniu lub kursie. Zgłoszenia udziału w wybranym szkoleniu można dokonać całkowicie online - formularz rejestracji trafia bezpośrednio do organizatora szkolenia lub kursu, który skontaktuje się niezwłocznie, aby potwierdzić przyjęcie zgłoszenia.

Szkolenia marketing internetowy, kursy e-marketing, szkolenia digital marketing!
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

 

 
Dowiedz się czym jest baza szkoleń, kursów i konferencji biznesowych Eventis.pl

Marketing internetowy to jedna z najszybciej rozwijających się dziedzin gospodarki. W naszej bazie staraliśmy się zgromadzić informacje o terminach wydarzeń z e-marketingu, takich jak: szkolenia marketing internetowy, kursy e-marketing, szkolenia digital marketing, warsztaty z marketingu internetowego, kursy marketing cyfrowy itp.

Baza pomoże Ci znaleźć najlepszy kurs marketingu internetowego, szkolenie marketing internetowy, szkolenie digital marketing lub e-marketing, poznać jego program oraz ceny. Po wybraniu wydarzenia dla siebie wystarczy wypełnić bezpłatny formularz rejestracji online, aby zapisać się na zajęcia!

Załóż bezpłatne konto organizatora, aby publikować informacje o organizowanych przez Ciebie szkoleniach, kursach i konferencjach w bazie.
Bądź na bieżąco

Ostatnie artykuły, poradniki oraz newsy

Reklama Google Ads – pierwsza kampania w Google Ads
13 grudnia 2021
Reklama Google Ads – pierwsza kampania w Google Ads

Sprawdź kiedy warto prowadzić działania reklamowe w wyszukiwarce internetowej oraz dowiedz się jak uruchomić swoją pierwszą kampanię w programie reklamowym Google Ads?

Czytaj więcej
Jak zbudować efektywną strategię SEO dla strony firmy we Wrocławiu?
23 czerwca 2023
Jak zbudować efektywną strategię SEO dla strony firmy we Wrocławiu?

Dowiedz się czym jest SEO lokalne oraz jakie jest jego znaczenie dla firm, które działają w danym mieście. Sprawdź, jak przygotować optymalną strategię działań!

Czytaj więcej
Na czym polega SMM, czyli Social Media Marketing?
6 marca 2024
Na czym polega SMM, czyli Social Media Marketing?

Social Media Marketing stwarza niepowtarzalną szansę dla marek i firm na nawiązanie relacji z potencjalnymi klientami. Jakie są zalety obecności w mediach społecznościowych, od czego zacząć?

Czytaj więcej
Dlaczego zatrudnienie specjalisty od pozycjonowania jest lepszym rozwiązaniem niż samodzielna nauka SEO?
29 czerwca 2023
Dlaczego zatrudnienie specjalisty od pozycjonowania jest lepszym rozwiązaniem niż samodzielna nauka SEO?

Pozycjonowanie strony internetowej (SEO) odgrywa ważną rolę w poprawie pozycji witryny w wyszukiwarkach. Czy lepiej jest nauczyć się SEO samodzielnie czy zatrudnić specjalistę do pozycjonowania strony?

Czytaj więcej
Szkolenia marketing internetowy, kursy marketing internetowy

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia, gdy pojawi się nowe szkolenie e-marketing, kurs marketingu internetowego lub kurs marketingu online!