Szkolenie

7 kompetencji zarządzania zespołem

O szkoleniu

zespołom dać dobrych menedżerów?

Zapraszamy na dwudniowy warsztat - szkolenie 'zarządzanie zespołem', który z jednej strony wspiera menedżerów w odnalezieniu się w kluczowej roli, a z drugiej strony pokazuje skuteczne rozwiązania dla najczęściej pojawiających się dylematów w zarządzaniu ludźmi, które można napotkać podczas współpracy z zespołem. Szkolenia menedżerskie to najlepszy sposób na pozyskanie odpowiednich kompetencji potrzebnych do realizacji założonych celów.

CO ZYSKASZ DZIĘKI UDZIAŁOWI W WARSZTACIE?

1. Zdobędziesz wiedzę i wskazówki w oparciu o wieloletnie doświadczenie eksperta, w jaki sposób podejść do roli menedżera zespołu i w jakim kierunku kształtować swoje stanowisko.
2. Poznasz skuteczne metody pracy z zespołem, planowania, rozliczania i osiągania wyznaczonych celów.
3. Dowiesz się jak prowadzić trudne rozmowy z podwładnymi.
4. Uzyskasz wsparcie w zakresie identyfikacji własnych obszarów rozwoju.
5. Będziesz potrafił skutecznie przeprowadzić pracownika przez proces jego pracy tak, aby osiągał coraz lepsze, mierzalne wyniki i zdobywał nowe kompetencje.
6. Opracujesz standardy i plan pracy, który pozwoli Ci na osiąganie wyznaczonych celów.
Kto powinien wziąć udział?
Szkolenie 'zarządzanie zespołem' prowadzone w formie warsztatów z wykorzystaniem analiz indywidualnych, ćwiczeń grupowych, dyskusji, analizy doświadczeń. Każdy blok zajęć poparty zostanie zestawem ćwiczeń, które dadzą szanse sprawdzenia skuteczności danego narzędzia i weryfikacji własnych umiejętności ich zastosowania.

Program szkolenia

DZIEŃ I

NOWE STANDARY DZIAŁANIA, ORGANIZACJA PRACY, PROWADZENIE ZESPOŁU POD KĄTEM WYZNACZONYCH CELÓW

8.30 – 9.00 Rejestracja i powitalna kawa, herbata
9.00 – Rozpoczęcie szkolenia

KLUCZ DO SUKCESU ZARZĄDZANIA ZESPOŁEM – UŻYTECZNOŚĆ, MYŚLENIE UKIERUNKOWANE NA ZESPÓŁ I JEGO EFEKTYWNOŚĆ
Planowanie, wyznaczanie celów, KPI i monitorowanie efektywności członków zespołu

Dlaczego ludzie mają chcieć pracowac w Twoim zespole?
Myslenie i ukierunkowane osiąganie celów poprzez efektywne wykorzystanie kapitału zespołu
Planownaie pracy członków zespołu, wyznacznie celów
Ustalenie z pracownikiem sposobu monitorowania pracy i osiąganych efektów
Jakim kapitałem będziesz konkurował?
OPERACYJNA REGENERACJA
Jak zmieniły się standardy przywództwa i poziom efektywności liderów na przełomie kilku ostatnich lat?

Zarządzanie zespołem wg systemu opartego na procesach innowacji, kreatywności i optymalizacji
Jak wyzwania obecnych czasów wpłynęły na oczekiwania organizacji w stosunki do liderów?
Zarządzanie najlepszymi w czasach „braku autorytetów” - efektywne standardy
Jak budować standardy efektywności w zespole, który nie potrzebuje autorytetów i ideałów?
Jakie zachowania lidera wpływają na podniesienie świadomości w zespole w kwestii odpowiedzialności i generowania własnych rozwiązań?
Praca z ludźmi o niekwestionowanej wiedzy eksperckiej
Zrozumieć młodych menedżerów – praca z generacją XY
KLASYKA ZARZĄDZANIA
Wykorzystanie klasycznych metod i technik w zarządzaniu zespołem

Wdrożenie podstaw „zarządzania przez cele” w zespole
Zarzadzanie ludźmi w zależności od poziomu gotowości
Zarządzanie partycypacyjne
Odwracamy piramidę Maslowa
BUDOWANIE PRODUKTYWNEJ POSTAWY - KIERUNEK REALIZACJA CELÓW
Jak budować kompetencje członków zespołu – w jaki sposób rozmawiać z pracownikiem o jego rozwoju zawodowym, rozwoju zespołu, jak wzmacniać potencjał?

Cele, monitoring osiągnięć, rozliczanie
Dlaczego menedżer powinien rozmawiać z pracownikami o rozwoju?
Dyspozycje kompetencyjne. Jaką wiedzę i umiejętności posiadają Twoi ludzie?
Jakich kompetencji twardy i miękkich wymagasz od swoich pracowników?
Jak obserwować zachowania i jak dokonywać ich pomiaru według określonych wskaźników?
Jak przygotować się do rozmowy kompetencyjnej?
Na czym polega konstruktywne wykorzystanie zasobów pracownika?
Jak rozmawiać z pracownikiem o słabych i mocnych stronach?
Jak wyznaczać kierunki pożądanego rozwoju?
Jak oceniać obecne i przyszłe szanse?
W jaki sposób wzmacniać zindywidualizowany i zrównoważony rozwój?
15.30 Zakończenie pierwszego dnia szkolenia

Dzień II

MOTYWACJA, MONITORING, OCENA PRACY, DYSCYPLINA – ROZMOWY, KTÓRE WPŁYWAJĄ NA POSTAWE I WYNIKI

8.30 – 9.00 Rejestracja i powitalna kawa, herbata
9.00 – Rozpoczęcie szkolenia

JAK DZIAŁAĆ MOTYWUJĄCO?
W jaki sposób wyzwolić w zespole zapał i zwiększyć zaangażowanie w wykonywane zadania?

Co jest ważne dla Twoich ludzi?
Jaki mają systemy wartości?
Na czym zależy im najbardziej w wykonywanej pracy, a na czym zależy Tobie?
Czemu ma służyć rozmowa motywująca?
Mity i półprawdy o motywacji ludzi w pracy
W jaki sposób prowadzić rozmowy z pracownikami, aby nie tylko pieniądze były dla nich motywatorem do pracy?
Jakie błędy w motywowaniu popełniają menedżerowie?
Kiedy rozmowa z pracownikiem zwiększa jego motywację i zaangażowanie?
Kroki udzielania feedbacku motywującego
KLUCZOWY OBOWIĄZEK MENEDŻERA – EGZEKWOWANIE REZULTATÓW OD PRACOWNIKÓW
Rozmowa oceniająca i monitorująca pracę – w jaki sposób utrzymywać wysoki standard osiąganych wyników?

Jakie są cele rozmów oceniających?
Czym jest ocena dla organizacji, a czym dla pracownika?
Dlaczego pracownicy boją się oceniania i w jaki sposób wprowadzać rozmowy oceniające do codzienności zawodowej, jako narzędzie budujące kompentencje?
Kiedy i w jakich okolicznościach menedżer powinien prowadzić rozmowę oceniającą?
Co powinno podlegać ocenie? – mierniki pracy, skala oceny
W jaki sposób udzielać pochwały, a jak posługiwać się krytyką?
Jakich błędów unikać podczas prowadzenia rozmowy oceniającej?
TRZYMANIE STANDARDÓW
Rozmowa korygująca i dyscyplinująca – jak radzić sobie z trudnymi zachowaniami i niespójnością zespołu?

Jakie są przyczyny nie spełniania kryteriów przez pracowników?
Jakie są symptomy na poziomie zachowań?
W jaki sposób przygotować się do rozmowy dyscyplinującej?
W jaki sposób powinna przebiegać rozmowa dyscyplinująca?
Jak przekazywać informacje o konsekwencjach?
Emocje w trudnych rozmowach
Zmiana zachowań niepożądanych – procedura 6 kroków
REALIZACJA CELÓW PRACOWNIKA I REALIZACJA CELÓW FIRMY - KIEDY SIĘ SPOTYKAJĄ?
Rozmowa o finansach i celach pracownika – jak budować świadomość i odpowiedzialność w zespole?

Pieniądze firmy – czym są dla pracowników?
Dlaczego menedżerom trudno rozmawiać o finansach z zespołem? W jaki sposób pokonywać bariery? Dlaczego ludzie boją się rozmów o pieniądzach?
Zwiększanie świadomości finansowej w zespole
Rozmowa z zespołem o projektach generujących przychody
Jak motywować zespół w osiąganiu ambitnych finansowych celów?
15.30 Zakończenie pierwszego dnia szkolenia

Czas trwania

9.00-16.00

Prelegenci

Cytat
Arkadiusz Żurek




Trener Biznesu, Mówca Motywacyjny, Coach kadry managerskiej, ceniony przez klientów za wyjątkową efektywność i indywidualne podejście do Uczestników.
Posiada interdyscyplinarne doświadczenie biznesowe i edukacyjne - dzięki temu świetnie rozumie swoich klientów. Dyrektor Zarządzający oraz dyrektor odpowiedzialny za Sprzedaż, HR, Marketing oraz departament szkoleń w wielu spółkach. Pracował dla klientów premium w branżach: motoryzacyjnej, IT, ochrony, deweloperskiej. Doskonale zna zarówno specyfikę B2B, B2C. Negocjował wysokobudżetowe kontrakty. Absolwent programu MBA National Louis University w Chicago, 2 kierunków pedagogicznych na jezuickim uniwersytecie, Międzynarodowa Szkoła Dziennikarska, Certyfikowany Trener i Konsultant Zarządzania – MATRIK. Prowadzi projekty szkoleniowe w języku angielskim.

Gdzie i kiedy

Warszawa 1 sierpnia 2019
MsMermaid - Conference Center

00-411 Warszawa

Wioślarska 8

woj. mazowieckie

Gdzie i kiedy

Warszawa 13 - 14 czerwca 2019
MsMermaid - Conference Center

00-411 Warszawa

Wioślarska 8

woj. mazowieckie

Gdzie i kiedy

Warszawa 26 - 27 marca 2019
MsMermaid - Conference Center

00-411 Warszawa

Wioślarska 8

woj. mazowieckie

Gdzie i kiedy

Warszawa 27 - 28 września 2018
--

Warszawa

--

woj. mazowieckie

Gdzie i kiedy

Warszawa 26 - 27 marca 2018
Centrum Konferencyjne at The Tides - Ms. Mermaid

Warszawa

ul. Wioślarska 8

woj. mazowieckie

Gdzie i kiedy

Warszawa 23 - 24 listopada 2017
ADN Centrum Konferencyjne

Warszawa

Al.Jana Pawła II 25 p.9

woj. mazowieckie

Gdzie i kiedy

Warszawa 11 - 12 lipca 2017
-

Warszawa

-

woj. mazowieckie

Zapisz się

Cena 1
23% VAT
1870 PLN
Cena zawiera:
  • CENA ZAWIERA: uczestnictwo w szkoleniu dla jednej osoby, materiały szkoleniowe, certyfikat obiady, poczęstunek podczas przerw
Zapisz się

Organizator

Langas Regtech sp. z o.o.
00-545 Warszawa
ul. Marszałkowska 58 lok. 15
woj. mazowieckie
W czasach dynamicznych zmian, postaw na firmę, która wie, co to znaczy SKUTECZNOŚĆ! Co nas wyróżnia? 1. Eksperci - nasi eksperci przechodzą najtrudniejszy etap selekcji doboru kadry trenerskiej szkoleń. Wśród nich jesteśmy uważani za najbardzie...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Zgłoszenie poprzez formularz zgłoszeniowy

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Langas Regtech sp. z o.o.
00-545 Warszawa ul. Marszałkowska 58 lok. 15
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!