Szkolenie

Auditor wewnętrzny Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001:2015 - NOWE SZKOLENIE

O szkoleniu

Celem szkolenia jest przedstawienie wymagań ISO 9001:2015 (wydanie piąte) oraz ich znaczenia dla organizacji zamierzającej deklarować zgodność z wymieniona normą w procesie certyfikacji systemu zarządzania jakością (SZJ). W trakcie szkolenia uczestnicy zostaną również zapoznani z podstawowymi zasadami planowania i przeprowadzania auditów wewnętrznych systemów zarządzania jak również otrzymają istotne wskazówki odnośnie realizacji auditów.
Kto powinien wziąć udział?
Szkolenie przeznaczone jest dla osób przygotowujących się do pełnienia roli zarządzającego programem auditów oraz auditora wewnętrznego SZJ jak również osób pełniących już taką funkcję w organizacji, którzy chcą uzupełnić swoją wiedzę w związku z wprowadzeniem piątej edycji ISO 9001. Na szkolenie zapraszamy również wszystkie osoby zainteresowane tematyką związana z nowym podejściem normy ISO 9001:2015 odnośnie samych wymagań jak również sposobu ich spełnienia.

Program szkolenia

I dzień (7h)

1. Wprowadzenie do zarządzania jakością, zasady zarządzania jakością, seria norm ISO 9000.
2. Podejście procesowe – zarządzanie procesami w organizacji.
3. Podstawy zarządzania ryzykiem w organizacji.
4. Sposób prezentacji wymagań ISO 9001:2015 (struktura formalna normy, założenia do interpretacji tekstu nomy).
5. Zakres normy ISO 9001:2015 oraz istotne terminy i definicje.
6. Wymagania ISO 9001:2015 cz. 1 – Kontekst w jakim funkcjonuje organizacja
• Zrozumienie organizacji oraz jej kontekstu,
• Zrozumienie potrzeb i oczekiwań stron zainteresowanych,
• Określenie zakresu SZJ,
• Procesy SZJ.
7. Wymagania ISO 9001:2015 cz. 2 – Wiodąca rola kierownictwa
• Wiodąca rola i zobowiązanie kierownictwa,
• Polityka jakości,
• Role, odpowiedzialność i uprawnienia.

II dzień (7h)

1. Wymagania ISO 9001:2015 cz.3 – Planowanie
• Działania w odpowiedzi na ryzyka i możliwości,
• Cele dotyczące jakości i planowanie ich osiągnięcia,
• Planowanie zmian.
2. Wymagania ISO 9001:2015 cz.4 - Działania wspierające
• Zasoby,
• Kompetencje,
• Świadomość,
• Komunikacja,
• Udokumentowana informacja.
3. Wymagania ISO 9001:2015 cz. 5 – Działania operacyjne
• Planowanie i nadzór operacyjny,
• Wymagania odnośnie produktów i usług,
• Projektowanie produktów i usług,
• Nadzór nad dostarczanymi z zewnątrz procesami, produktami i usługami,
• Dostarczenie (realizacja) produktów i usług,
• Zwolnienie produktów i usług,
• Nadzór nad niezgodnymi rezultatami.
4. Wymagania ISI 9001:2015 cz. 6 – Ocena działań
• Monitorowanie, pomiary, analiza i ocena,
• Audyt wewnętrzny,
• Przegląd zarządzania.
5. Wymagania ISO 9001:2015 cz. 7 – Doskonalenie
• Niezgodności i działania korygujące,
• Ciągłe doskonalenie.


III dzień (7h)

1. Audit wewnętrzny systemów zarządzania. Wytyczne ISO 19011:2011
1.1. Wprowadzenie. Podstawowe pojęcia i zasady auditownia.
1.2. Zarządzanie programem auditów
• Ustalanie celów programu auditów,
• Ustalanie programu auditów,
• Wdrażanie programu auditów,
• Monitorowanie programu auditów,
• Przeglądy i doskonalenie programu auditów.
1.3. Przeprowadzenie auditu
• Inicjowanie auditu,
• Przygotowanie działań auditowych,
• Przeprowadzenie działań auditowych,
• Przygotowanie i rozpowszechnianie raportu z auditu,
• Zakończenie auditu,
• Przeprowadzenie działań poauditowych.
1.4. Kompetencje i ocena auditorów
• Określenie kompetencji personelu auditujacego w celu spełnienia potrzeb programu auditów,
• Ustalenie kryteriów oceny,
• Wybór odpowiedniej metody oceny,
• Przeprowadzenie oceny,
• Utrzymanie i doskonalenie kompetencji.
2. Egzamin końcowy.

Czas trwania

21 h (3 dni)

Prelegenci

Cytat
Eligiusz Myśliwy - CIA (Certified Internal Auditor), Ekspert w dziedzinie Zarządzania Jakością, trener, konsultant i pełnomocnik ds. jakości, specjalista w zakresie zarządzania ciągłością działania, auditor wiodący Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji, Prezes Zarządu Centrum Zarządzania Jakością INFOX Sp. z o.o.

Gdzie i kiedy

Kraków 26 - 28 października 2015
Centrum Zarządzania Jakością INFOX Sp. z o.o

30-504 Kraków

Kalwaryjska 69

woj. małopolskie

Zapisz się

Cena 1
netto
750 PLN
Cena zawiera:
  • ertyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia wydany przez Centrum Zarządzania Jakością INFOX Sp. z o.o. oraz certyfikat wydany przez jednostkę certyfikującą, materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej i papierowej oraz poczęstunek
Zapisz się

Organizator

Centrum Zarządzania Jakością INFOX Sp. z o.o.
30-504 Kraków
Kalwaryjska 69
woj. małopolskie
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Zgłoszenia należy dokonać przesyłając formularz zgłoszeniowy na adres mailowy: szkolenia@czj-infox.pl lub faksem na numer 12 653 20 13

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Centrum Zarządzania Jakością INFOX Sp. z o.o.
30-504 Kraków Kalwaryjska 69
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!