O szkoleniu
Korzyści:
- dowiesz się jakie zasady dotyczą systemu graficznego firmy
- dowiesz się jak przekazywany jest komunikat poprzez znaki firmowe
- poznasz zasady budowy pozytywnych znaków i logotypów
- dowiesz się jak stworzyć przyciągający komunikat graficzny
- stworzysz własną księgę identyfikacji – papier firmowy, wizytówki, etc.
- nauczysz się jak badać odbiór Twoich znaków przez konsumentów
- nabędziesz wiedzę z zakresu prawa dotyczącego znaków i marek
- dowiesz się jakie zasady dotyczą systemu graficznego firmy
- dowiesz się jak przekazywany jest komunikat poprzez znaki firmowe
- poznasz zasady budowy pozytywnych znaków i logotypów
- dowiesz się jak stworzyć przyciągający komunikat graficzny
- stworzysz własną księgę identyfikacji – papier firmowy, wizytówki, etc.
- nauczysz się jak badać odbiór Twoich znaków przez konsumentów
- nabędziesz wiedzę z zakresu prawa dotyczącego znaków i marek
Kto powinien wziąć udział?
Szkolenie skierowane do osób, które biegle lub przynajmniej dobrze posługują się programami graficznymi wchodzącymi w pakiet Adobe Creative Suite. Polecamy je osobom zawodowo zajmującym się projektowaniem i chcącym poszerzyć swoją wiedzę na temat identyfikacji wizualnej. Szkolenie zainteresuje pracowników agencji reklamowych, pracowników studiów DTP, jak i freelancerów specjalizujących się w projektowaniu. Wymagania wstępne wobec uczestników szkolenia to biegła znajomość oprogramowania graficznego (Photoshop, Ilustrator, Indesign).
Program szkolenia
1. Czym jest identyfikacja wizualna?
2. Naming: na co zwracać uwagę?
3. Konstrukcja logotypu – teoria
- warianty kolorystyczne
- odmiany dla różnego tła
- pole ochronne
- teoria kolorów
- percepcja kolorów
- opracowanie kolorów firmowych
- praktyczne użycie kolorów w druku i w innych mediach
4. Konteksty odbioru logotypu i innych elementów identyfikacji
- kontekst kulturowy
- czasowy
- kontekst miejsca
5. Symbolika i jej znaczenie w identyfikacji
6. Metody badania – identyfikacja
- analiza semantyczna nazwy
- analiza symbolu
- adwokat diabła
7. Projektowanie księgi identyfikacji
- wizytówki
- papier listowy
- reklama - zarys komunikacji marketingowej
- oznaczenia budynków - na co zwracać uwagę
- teoria użytecznego design
- billboardy i inne nośniki reklamowe
- oznaczenie pojazdów
8. Praktyka identyfikacji
- zarys sytuacji prawnej od strony projektanta i zamawiającego
2. Naming: na co zwracać uwagę?
3. Konstrukcja logotypu – teoria
- warianty kolorystyczne
- odmiany dla różnego tła
- pole ochronne
- teoria kolorów
- percepcja kolorów
- opracowanie kolorów firmowych
- praktyczne użycie kolorów w druku i w innych mediach
4. Konteksty odbioru logotypu i innych elementów identyfikacji
- kontekst kulturowy
- czasowy
- kontekst miejsca
5. Symbolika i jej znaczenie w identyfikacji
6. Metody badania – identyfikacja
- analiza semantyczna nazwy
- analiza symbolu
- adwokat diabła
7. Projektowanie księgi identyfikacji
- wizytówki
- papier listowy
- reklama - zarys komunikacji marketingowej
- oznaczenia budynków - na co zwracać uwagę
- teoria użytecznego design
- billboardy i inne nośniki reklamowe
- oznaczenie pojazdów
8. Praktyka identyfikacji
- zarys sytuacji prawnej od strony projektanta i zamawiającego
Czas trwania
9.00 - 17.00
24 godz. lekcyjne
24 godz. lekcyjne
Prelegenci

Paweł Tkaczyk
Praktyk projektowania identyfikacji wizualnej. Właściciel agencji reklamowej MIDEA. Typograf, projektant graficzny, specjalizuje się w projektowaniu identyfikacji wizualnej i budowaniu strategii marketingowej firmy i marki. Prowadzi szkolenia z zakresu wyżej wymienionych zagadnień. Ukończył MBA w Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu i University of Limerick (Irlandia) w specjalizacji zarządzanie strategiczne i marketing.
Praktyk projektowania identyfikacji wizualnej. Właściciel agencji reklamowej MIDEA. Typograf, projektant graficzny, specjalizuje się w projektowaniu identyfikacji wizualnej i budowaniu strategii marketingowej firmy i marki. Prowadzi szkolenia z zakresu wyżej wymienionych zagadnień. Ukończył MBA w Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu i University of Limerick (Irlandia) w specjalizacji zarządzanie strategiczne i marketing.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
inMedia Polska
50-102 Wrocław
Rynek 36/37
woj. dolnośląskie
Rejestracja
Wybierz termin:
Cena 1
1600
b.d.
Cena zawiera:
- 32 godziny zajęć, materiały szkoleniowe, certyfikat, przerwy kawowe, lunch
Zapisz się
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Zapisz się, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
Przesłanie zgłoszenia na adres szkolenia@inmedia-polska.pl
Płatność w ciągu 14 dni od zgłoszenia.
Płatność w ciągu 14 dni od zgłoszenia.
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
inMedia Polska Sp. z o.o.
50-102 Wrocław
Rynek 36/37
Powiadomienia o nowych terminach