Szkolenie

Branding. Budowanie wizerunku marki. Projektowanie identyfikacji wizualnej

O szkoleniu

Korzyści:

- dowiesz się jakie zasady dotyczą systemu graficznego firmy
- dowiesz się jak przekazywany jest komunikat poprzez znaki firmowe
- poznasz zasady budowy pozytywnych znaków i logotypów
- dowiesz się jak stworzyć przyciągający komunikat graficzny
- stworzysz własną księgę identyfikacji – papier firmowy, wizytówki, etc.
- nauczysz się jak badać odbiór Twoich znaków przez konsumentów
- nabędziesz wiedzę z zakresu prawa dotyczącego znaków i marek
Kto powinien wziąć udział?
Szkolenie skierowane do osób, które biegle lub przynajmniej dobrze posługują się programami graficznymi wchodzącymi w pakiet Adobe Creative Suite. Polecamy je osobom zawodowo zajmującym się projektowaniem i chcącym poszerzyć swoją wiedzę na temat identyfikacji wizualnej. Szkolenie zainteresuje pracowników agencji reklamowych, pracowników studiów DTP, jak i freelancerów specjalizujących się w projektowaniu. Wymagania wstępne wobec uczestników szkolenia to biegła znajomość oprogramowania graficznego (Photoshop, Ilustrator, Indesign).

Program szkolenia

1. Czym jest identyfikacja wizualna?
2. Naming: na co zwracać uwagę?
3. Konstrukcja logotypu – teoria
- warianty kolorystyczne
- odmiany dla różnego tła
- pole ochronne
- teoria kolorów
- percepcja kolorów
- opracowanie kolorów firmowych
- praktyczne użycie kolorów w druku i w innych mediach
4. Konteksty odbioru logotypu i innych elementów identyfikacji
- kontekst kulturowy
- czasowy
- kontekst miejsca
5. Symbolika i jej znaczenie w identyfikacji
6. Metody badania – identyfikacja
- analiza semantyczna nazwy
- analiza symbolu
- adwokat diabła
7. Projektowanie księgi identyfikacji
- wizytówki
- papier listowy
- reklama - zarys komunikacji marketingowej
- oznaczenia budynków - na co zwracać uwagę
- teoria użytecznego design
- billboardy i inne nośniki reklamowe
- oznaczenie pojazdów
8. Praktyka identyfikacji
- zarys sytuacji prawnej od strony projektanta i zamawiającego

Czas trwania

9.00 - 17.00
24 godz. lekcyjne

Prelegenci

Cytat
Paweł Tkaczyk

Praktyk projektowania identyfikacji wizualnej. Właściciel agencji reklamowej MIDEA. Typograf, projektant graficzny, specjalizuje się w projektowaniu identyfikacji wizualnej i budowaniu strategii marketingowej firmy i marki. Prowadzi szkolenia z zakresu wyżej wymienionych zagadnień. Ukończył MBA w Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu i University of Limerick (Irlandia) w specjalizacji zarządzanie strategiczne i marketing.

Gdzie i kiedy

Wrocław 17 - 25 listopada 2011
inMedia Polska

50-102 Wrocław

Rynek 36/37

woj. dolnośląskie

Zapisz się

Cena 1
1600
b.d.
Cena zawiera:
  • 32 godziny zajęć, materiały szkoleniowe, certyfikat, przerwy kawowe, lunch
Zapisz się

Organizator

inMedia Polska Sp. z o.o.
50-102 Wrocław
Rynek 36/37
woj. dolnośląskie
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Przesłanie zgłoszenia na adres szkolenia@inmedia-polska.pl
Płatność w ciągu 14 dni od zgłoszenia.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

inMedia Polska Sp. z o.o.
50-102 Wrocław Rynek 36/37
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!