Budowanie efektywnych zespołów w branży hotelarsko-gastronomicznej

O szkoleniu

Budowanie i kierowanie zespołami to umiejętność, jaką powinien posiadać każdy szef, bowiem grupa (team) tworzy wartość, która nie jest tylko zwykłą sumą wartości poszczególnych osób. Powstaje „wartość dodana” zwiększająca wydatnie sprawność funkcjonowania przedsiębiorstwa hotelarsko-gastronomicznego.
Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie szczególnie polecamy:
Kierownikom, menadżerom średniego i wyższego szczebla, szefom, dyrektorom, właścicielom, osobom kierującym zespołem pracowników, liderom zespołów.

Program szkolenia

Zakres tematyczny:

budowanie dobrej komunikacji w zespole
dobra atmosfera czy dobrze wykonane zadanie? – co jest ważniejsze dla efektywnego zespołu?
etapy rozwoju zespołu – jak wspierać zespół w podążaniu we właściwym kierunku?
role pełnione w zespole i ich znaczenie dla efektywnego zespołu
diagnoza własnego zespołu pracowników pod kątem etapu rozwoju i pełnionych w zespole ról
dlaczego budować zespół i współpracę w zespole – czy to się opłaca?
strategia dochodzenia do współpracy
metody rozwiązywania konfliktów
co powinien robić współpracujący i efektywny zespół?

Czas trwania

Dzień I: 11.00 - 18.30
Dzień II: 8.30 - 17.00

Prelegenci

Artur Szczygieł-Ryss - trener, konsultant - absolwent pedagogiki Uniwersytetu Jagiellońskiego. Od 16 lat zajmuje się szkoleniami dla kadry zarządzającej, handlowców i personelu obsługującego klientów. Specjalizuje się w szkoleniach z różnorodnych aspektów zarządzania i kierowania pracownikami oraz zespołami, zarządzania zmianą, technik sprzedaży i profesjonalnej obsługi klienta. Jako konsultant zajmuje się tworzeniem i wdrażaniem profili kompetencyjnych pracowników, wdrożeniami standardów profesjonalnej obsługi klienta, badaniami marketingowymi (ilościowe i jakościowe) dotyczącymi opinii nt. usług, produktów i rynkowej konkurencji. Z Centrum Doskonalenia Kadr CEDEKA współpracuje od 6 lat prowadząc szkolenia dla menadżerów i pracowników branży HoReCa, z budowania zespołów, motywowania pracowników, technik sprzedaży osobistej, obsługi klienta. Posiada certyfikat Trenera Polskiego Towarzystwa Psychologicznego (rekomendacja nr 215).

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Łódź, Hotel Ambasador Chojny

93-320 Łódź

Kosynierów Gdyńskich 8

woj. łódzkie

Hotel Conrad

31-357 Kraków

Josepha Conrada 29

woj. małopolskie

Hotel 1231

87-100 Toruń

Przedzamcze 6

woj. kujawsko-pomorskie

Rejestracja

Cena 1
za osobę
730
Cena zawiera:
  • uczestnictwo w zajęciach, 2 obiady, przerwy kawowe, materiały szkoleniowe i zestaw materiałów do ćwiczeń, certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia, pomoc i konsultacje po szkoleniu
Zapisz się

Organizator

CeDeKa Centrum Doskonalenia Kadr
86-105 Świecie
Kiepury 30
woj. kujawsko-pomorskie
„CEDEKA” Centrum Doskonalenia Kadr pragnie być ośrodkiem pomocnym przedsiębiorstwom w podnoszeniu skuteczności ich działania i zdobywaniu przewagi konkurencyjnej. Organizujemy profesjonalne, odpowiadające oczekiwaniom szkolenia, skierowa...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Uczestnikom szkolenia oferujemy zakwaterowanie w przestronnych, dwuosobowych pokojach wyposażonych w łazienkę, TV-SAT, bezpłatne łącze internetowe, telefon.
W kompleksie hotelowym do dyspozycji pozostają ponadto: restauracja, Lobby Bar oraz GRATIS – sauna fińska lub na podczerwień, parking.


Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

CeDeKa Centrum Doskonalenia Kadr
86-105 Świecie Kiepury 30
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!