Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/budowanie-wizerunku-firmy-29793-id453

Informacje o szkoleniu

Effect Group Sp. z o.o.
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Wyszukaj inne
Szkolenia

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Wstęp: Budowanie marki to przedmiot ciągłej troski i pracy działów marketingu. Marki nie da zbudować się w sposób incydentalny, raz na zawsze. To proces, który podlega ciągłej weryfikacji i modyfikacji. Warto przyjrzeć się narzędziom budowania marki oraz czynnikom, od których zależy powodzenie tego procesu.



Cel szkolenia: Zapoznanie uczestników z zasadami budowania wizerunku firmy – od koncepcji firmy, poprzez symbole graficzne aż po wizerunek werbalny. Szkolenie ma za zadanie wskazać metody na tworzenie spójnego, konsekwentnego w przekazie i jednoznacznego w odbiorze wizerunku przedsiębiorstwa.



Korzyści: Po szkoleniu uczestnik będzie potrafił określić osobowość marki swojej firmy i wykreować slogan wizerunkowy. Będzie wiedział, jakie elementy budują rozpoznawalność marki oraz jakimi metodami przestrzegać ich konsekwentnego wykorzystywania. Będzie też umiał dopasować narzędzia promocji marki tak wobec klientów, jak i wobec pracowników firmy.



Metody szkoleniowe: Szkolenie będzie miało formę mieszaną: wykładu prezentującego informacje na temat narzędzi kreowania wizerunku oraz warsztatu, który pozwoli uczestnikom w sposób praktyczny zmierzyć się z realizacją działań wizerunkowych dla wymyślonej firmy.

Szkolenie skierowane jest do:

Uczestnicy: Pracownicy działów marketingu, właściciele przedsiębiorstw

Program szkolenia:

Proces budowania marki

· przedstawienie czynników składających się na wizerunek marki

· analiza przypadku



Wobec kogo budować markę

· dobór grup docelowych i analiza ich potrzeb



Marka a rynek

· pozycja marki na rynku

· analiza tendencji



Jaką marką chcemy się cieszyć

· cechy wizerunkowe marki

· założenia Systemu Identyfikacji Wizualnej

· slogan i inne metody uzupełnienia wizerunku marki

· naming – zasady kreowania nazw



Wybrane narzędzia promocji wizerunku

· zasady umiejętnego doboru narzędzi promujących markę

· rodzaje materiałów drukowanych

· reklama wizerunkowa

· działania w Internecie

· gadżety z pomysłem

· Public Relations



Marketing relacji

· dlaczego warto budować relacje

· metody budowania i podtrzymywania relacji



Marketing wewnętrzny

· rola pracowników w kreowaniu wizerunku firmy

· narzędzia podniesienia jakości obsługi klienta

· metody komunikowania wizerunku wobec pracowników

· sposoby na zaangażowanie pracowników w proces budowania marki

Informacje o prelegentach:

trener Effect Group

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 700 +23% vat

Cena zawiera:

materiały szkoleniowe, obiad, przerwy kawowe

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

formularz zgłoszeniowy
faktura po szkoleniu

Wydarzenie: Budowanie wizerunku firmy