Szkolenie

Budowanie wizerunku firmy

O szkoleniu

Wstęp: Budowanie marki to przedmiot ciągłej troski i pracy działów marketingu. Marki nie da zbudować się w sposób incydentalny, raz na zawsze. To proces, który podlega ciągłej weryfikacji i modyfikacji. Warto przyjrzeć się narzędziom budowania marki oraz czynnikom, od których zależy powodzenie tego procesu.



Cel szkolenia: Zapoznanie uczestników z zasadami budowania wizerunku firmy – od koncepcji firmy, poprzez symbole graficzne aż po wizerunek werbalny. Szkolenie ma za zadanie wskazać metody na tworzenie spójnego, konsekwentnego w przekazie i jednoznacznego w odbiorze wizerunku przedsiębiorstwa.



Korzyści: Po szkoleniu uczestnik będzie potrafił określić osobowość marki swojej firmy i wykreować slogan wizerunkowy. Będzie wiedział, jakie elementy budują rozpoznawalność marki oraz jakimi metodami przestrzegać ich konsekwentnego wykorzystywania. Będzie też umiał dopasować narzędzia promocji marki tak wobec klientów, jak i wobec pracowników firmy.



Metody szkoleniowe: Szkolenie będzie miało formę mieszaną: wykładu prezentującego informacje na temat narzędzi kreowania wizerunku oraz warsztatu, który pozwoli uczestnikom w sposób praktyczny zmierzyć się z realizacją działań wizerunkowych dla wymyślonej firmy.
Kto powinien wziąć udział?
Uczestnicy: Pracownicy działów marketingu, właściciele przedsiębiorstw

Program szkolenia

Proces budowania marki

· przedstawienie czynników składających się na wizerunek marki

· analiza przypadku



Wobec kogo budować markę

· dobór grup docelowych i analiza ich potrzeb



Marka a rynek

· pozycja marki na rynku

· analiza tendencji



Jaką marką chcemy się cieszyć

· cechy wizerunkowe marki

· założenia Systemu Identyfikacji Wizualnej

· slogan i inne metody uzupełnienia wizerunku marki

· naming – zasady kreowania nazw



Wybrane narzędzia promocji wizerunku

· zasady umiejętnego doboru narzędzi promujących markę

· rodzaje materiałów drukowanych

· reklama wizerunkowa

· działania w Internecie

· gadżety z pomysłem

· Public Relations



Marketing relacji

· dlaczego warto budować relacje

· metody budowania i podtrzymywania relacji



Marketing wewnętrzny

· rola pracowników w kreowaniu wizerunku firmy

· narzędzia podniesienia jakości obsługi klienta

· metody komunikowania wizerunku wobec pracowników

· sposoby na zaangażowanie pracowników w proces budowania marki

Czas trwania

10-17

Prelegenci

Cytat
trener Effect Group

Gdzie i kiedy

Warszawa 28 września 2011
hotel

Warszawa

Belwederska

woj. mazowieckie

Zapisz się

Cena 1
+23% vat
700 PLN
Cena zawiera:
  • materiały szkoleniowe, obiad, przerwy kawowe
Zapisz się

Organizator

Effect Group Sp. z o.o.
01-443 Warszawa
Erazma Ciołka 16
woj. mazowieckie
Effect Group Sp. z o.o. to firma szkoleniowo-doradcza która działa na rynku szkoleń od II połowy 2006 roku i specjalizuje się w zwiększaniu efektywności na wszystkich poziomach organizacji, poprzez udostępnianie sprawdzonej wiedzy i doświadczenia zaw...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

formularz zgłoszeniowy
faktura po szkoleniu

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Effect Group Sp. z o.o.
01-443 Warszawa Erazma Ciołka 16
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!