Szkolenie: BUDOWANIE WIZERUNKU FIRMY I MARKI W MEDIACH

Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...
Kategoria:

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/budowanie-wizerunku-firmy-i-marki-w-mediach-56909-id512

Informacje o szkoleniu

Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Narzędzia: Poleć znajomemu Drukuj
Wyszukaj inne
Szkolenia i Kursy

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Managerowie większości firm doceniają znaczenie budowania wizerunku i marki w mediach oraz wartości jakie daje komunikacja zewnętrzna ze społeczeństwem rozumianym także jako zbiorowość potencjalnych klientów. Zespoły lub samodzielne stanowiska ds. PR stały się nieodłącznym elementem struktury polskich firm. Struktura ta jest stopniowo rozbudowywana i przenoszona do filii, oddziałów terenowych i coraz częściej do pojedynczych placówek sieci firmowej. Celem szkolenia jest zaprezentowanie zasad i technik działania PR w nowoczesnej firmie.

Szkolenie skierowane jest do:

wszyscy zainteresowani tematyką szkolenia

Program szkolenia:

Rola PR w nowoczesnej firmie. Podstawowe cele skutecznego Public Relations w centrali i jej oddziałach.
Co lepsze: wynajęcie agencji, czy zbudowanie lub poprawa struktury PR w firmie.
Firma-media-społeczeństwo. Skuteczne komunikowanie się z otoczeniem firmy.
Strategia PR produktu i marki:
- cele i podstawy planowania w PR,
- dopasowanie narzędzi PR do sytuacji i strategii firmy.
Prezentacja prezesa, dyrektora, managera jako element budowy wizerunku firmy.
Zasady współpracy z mediami i formułowanie przekazu korzystnego dla firmy. Oczekiwania
dziennikarzy od managerów i specjalistów ds. PR, czyli jak czytelnie i profesjonalnie przygotować:
- komunikat i informację prasową
- opracowanie prasowe,
- konferencję i briefing prasowy,
- oświadczenie.
Wypowiedz w radio, przed kamerą i wystąpienie publiczne.
Komunikacja i PR w Internecie.
Jak nie dać się wodzić za nos, czyli prawa i zasady rzetelnej komunikacji i dobrych relacji z dziennikarzami:
- obowiązki dziennikarza – wybrane zagadnienia prawne,
- ochrona przed manipulacją,
- wiarygodny i pozytywny komunikat,
- sprostowanie jako ostateczność.
Różnice w przekazie, czyli jak i kiedy prawidłowo i skutecznie wykorzystać różne media do prezentacji firmy i jej produktów:
- media elektroniczne,
- Internet,
- media drukowane,
- media branżowe.
Rzecznik prasowy i PR-owiec we współpracy z dziennikarzami – kooperacja i podział kompetencji.
Wydarzenia medialne:
- imprezy okolicznościowe,
- koncerty charytatywne,
- przygotowanie innych wydarzeń medialnych,
- patronat medialny i imprezy masowe,
- kampanie społeczne jako element kreacji wizerunku firmy.
Relacje ze społecznością lokalną - media lokalne i ich znaczenie w prezentacji firmy i oddziału.
Public affairs jako szansa promocji firmy i marki – wykorzystanie mediów instytucjonalnych i
społecznych.
Zadania pracowników w promowaniu firmy i oddziałów.
Wykorzystanie organizacji pozarządowych i partnerów społecznych do kreacji wizerunku firmy i
relacji z mediami.
Wszystko pod kontrolą - Public Relations kryzysowe.

Informacje o prelegentach:

Trener z dużym doświadczeniem w prowadzeniu zajęć z powyższej tematyki, wysoko oceniany przez słuchaczy.

Wydarzenia towarzyszące:

TRENING ZACHOWAŃ ASERTYWNYCH WOBEC KLIETNA WEWNĘTRZNEGO I ZEWNĘTRZNEGO
ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM. WARSZTAT DOSKONALENIA UMIEJĘTNOŚCI PRZYWÓDCZYCH

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1830 - pln netto

Cena zawiera:

– zakwaterowanie w pokoju 2 osobowym o wysokim standardzie – pełne wyżywienie – od kolacji w dniu poprzedzającym szkolenie do obiadu ostatniego dnia szkolenia – udział w zajęciach – zestaw materiałów szkoleniowych – przerwy kawowe – udział w imprezach regionalnych – imienne zaświadczenie o ukończeniu szkolenia Rezerwacja pokoju 1osobowego za dodatkową opłatą 130 zł/doba+VAT Pobyt osoby towarzyszącej jest możliwy po wcześniejszym uzgodnieniu z Organizatorem. Istnieje możliwość udziału w szkoleniu w opcji bez zakwaterowania i wyżywienia. W celu uzyskania bliższych informacji prosimy o kontakt z biurem.

Dofinansowanie z UE:

Tak. .

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

przesłanie podpisanej karty zgłoszenia

Szkolenie, kurs: BUDOWANIE WIZERUNKU FIRMY I MARKI W MEDIACH