Szkolenie: Certyfikowany Kurs Rachunkowości dla średniozaawansowanych (Kod zawodu: 241103)

Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...
Kategoria:

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/certyfikowany-kurs-rachunkowosci-dla-sredniozaawansowanych-kod-zawodu-241103-71138-id56596

Informacje o szkoleniu

  • Certyfikowany Kurs Rachunkowości dla średniozaawansowanych (Kod zawodu: 241103)


    ID szkolenia: 71138
    Kategoria: Szkolenia i Kursy
    Branża/temat: Finanse i księgowość
  • Adres szkolenia:

    Centrum Krakowa
    Rynek Główny
    Kraków
    woj. małopolskie
  • Termin szkolenia:

    Data: 17.05.2019
    Godziny zajęć (czas trwania):
    Data: 14.09.-12.10.2019
    Godziny zajęć (czas trwania):
    14.09.2019 r. w godz. 09.00-15.00
    15.09.2019 r. w godz. 09.00-15.00
    21.09.2019 r. w godz. 09.00-15.00
    22.09.2019 r. w godz. 09.00-15.00
    28.09.2019 r. w godz. 09.00-15.00
    29.09.2019 r. w godz. 09.00-15.00
    05.10.2019 r. w godz. 09.00-15.00
    06.10.2019 r. w godz. 09.00-15.00
    12.10.2019 r. w godz. 09.00-15.00
    Egzamin odbędzie się: 12.10.2019 r. o godz. 14.00
    Czas trwania egzaminu: 1 h
    Nie pobieramy dodatkowych opłat za egzamin.
    Egzamin nie jest obowiązkowy.
  • Organizator szkolenia:

    Tax Consilium Sp z o.o.
    ul. Karmelicka 39/5
    31-128 Kraków
    woj. małopolskie
    O firmie Inne oferty firmy
Tax Consilium Sp z o.o.
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Narzędzia: Poleć znajomemu Drukuj
Wyszukaj inne
Szkolenia i Kursy

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Chcesz zdobyć nowe kwalifikacje i zawodową samodzielność?
DOSKONALE TRAFIŁEŚ!
NIE MUSISZ BYĆ ABSOLWENTEM KURSU OD PODSTAW
- wystarczy, że posiadasz wiedzę!


POSTAW NA SPRAWDZONĄ JAKOŚĆ!
WEŹ UDZIAŁ W NAJBLIŻSZEJ 11. EDYCJI KURSU i zyskaj UZYSKAJ CERTYFIKAT Z KODEM ZAWODU według kwalifikacji zawodów i specjalności MPIPS, ZAŚWIADCZENIE MEN i przygotuj się do pracy SPECJALISTY DS. RACHUNKOWOŚCI.

W 2018 r. według autentycznych ocen Uczestników
Certyfikowany Kurs Rachunkowości dla średniozaawansowanych
został oceniony na: 5,21 /6



ZYSKAJ NOWE KOMPETENCJE
Na Kursie DLA ŚREDNIOZAAWANSOWANYCH nauczysz się praktycznego prowadzenia ROZLICZEŃ MIĘDZYNARODOWYCH, PODATKOWYCH I SPRAWOZDAWCZOŚCI. Poznasz podstawy CONTROLLINGU I ANALIZY FINANSOWEJ. Zyskasz umiejętności w zakresie dokonywania WYCEN i rozliczania LEASINGÓW, ustalania WYNIKÓW FINANSOWYCH oraz prowadzenia efektywnej POLITYKI BILANSOWEJ. Dzięki zdobytym KOMPETENCJOM odkryjesz nowe MOŻLIWOŚCI dla Twojej firmy, klientów i Ciebie.

Zajęcia poprowadzą dla Ciebie TRENERZY-PRAKTYCY. To gówni księgowi, doradcy podatkowi, kontrolerzy finansowi, eksperci kadr i płac z wieloletnim doświadczeniem zawodowym, biznesowym i zarządczym

Weźmiesz udział w 72 H zajęć podzielonych na 4 MODUŁY TEMATYCZNE (40 h rachunkowości + 16 h prawa podatkowego + 8 h zajęć controllingu i analizy finansowej + 8 h kadr i płac). Po każdym otrzymasz KOMPLEKSOWE MATERIAŁY (zarówno w formie papierowej, jak i elektronicznej).

Min. 70% ZAJĘĆ STANOWI PRAKTYKA. Kurs ma formę warsztatów. W ich trakcie będziesz liczył zadania, analizował kazusy, pracował w grupach, ćwiczył, wypełniał dokumenty i rozwiązywał AUTENTYCZNE PRZYKŁADY ROZLICZENIOWE.

W trakcie Kursu otrzymasz OPIEKĘ DORADCY, który po zajęciach będzie przesyłał Ci podsumowania, dodatkowe materiały i zadania powtórzeniowe. Dzięki temu będziesz widział swoje REALNE POSTĘPY. Dodatkowo otoczymy Cię e-mailową OPIEKĄ POSZKOLENIOWĄ - przez 30 DNI od zakończenia Kursu będziemy odpowiadać na Twoje pytania i pomagać Ci faktycznie wcielać zdobytą wiedzę w życie.

Dokonaj PEWNEGO WYBORU. Posiadamy certyfikat ISO 29990:2010

JAK BĘDĄ WYGLĄDAŁY ZAJĘCIA?

UCZ SIĘ PRAKTYCZNIE!

W Tax Consilium 70% czasu przeznaczymy na wykonywanie praktycznych ćwiczeń. W trakcie warsztatów będziesz analizował case study i pracował na autentycznych przykładach rozliczeniowych firm. Ze względu na to, że Kurs ma bardzo praktyczny charakter (a część materiałów otrzymasz w formie elektronicznej), na niektórych zajęciach będziesz potrzebował komputera. Polecamy Ci, abyś zabrał swój laptop na zajęcia. Oczywiście, możesz skorzystać też z naszego sprzętu. Uwaga! Wypożyczenie laptopa jest u nas dodatkowo płatne – kosztuje 20 zł netto (24,60 zł brutto) za 1 dzień szkoleniowy. Chęć korzystania z takiej usługi należy nam zgłaszać minimum 1 dzień roboczy przed zajęciami.


POZNAJ MIĘDZYNARODOWĄ KSIĘGOWOŚĆ

W trakcie zajęć dokonasz oceny kondycji finansowej firm. Będziesz ujmował w księgach rachunkowych zdarzenia związane z działalnością przedsiębiorstw w kraju i poza jego granicami, będziesz prowadził rozrachunki zagraniczne, wewnątrzwspólnotowe i księgował transakcje w walutach obcych. Poprowadzisz rozliczenia międzyokresowe kosztów oraz rozliczenie przychodów w czasie. Będziesz kwalifikował i wyliczał leasingi, rozliczał inwestycje i dokonywał wycen bilansowych i podatkowych poszczególnych składników aktywów i pasywów. Rozliczysz różnice inwentaryzacyjne, przeanalizujesz politykę rachunkowości i jej narzędzia. Poznasz zasady naliczania podatku odroczonego i - co NAJWAŻNIEJSZE - sporządzisz całościowe sprawozdania finansowe (szczególnie zestawienie zmian w kapitale /funduszu/ własnym i rachunek przepływów pieniężnych).


KORZYSTAJ Z DOŚWIADCZENIA PRAKTYKÓW!

Oprócz zajęć z zakresu rachunkowości weźmiesz również udział w warsztatach prawa podatkowego, controllingu oraz praca pracy i ubezpieczeń społecznych. Każdy z nich poprowadzi specjalista-praktyk z danego zakresu.


JAKIE REALNE EFEKTY OSIĄGNIESZ?
Dzięki zajęciom poznasz zasady PROWADZENIA ROZLICZEŃ MIĘDZYNARODOWYCH
Nabędziesz wiedzę z zakresu międzynarodowych regulacji rachunkowości i organizacji jej zasad, sprawozdawczości, prawa pracy, ubezpieczeń społecznych oraz prawa podatkowego
Nauczysz się wyciągać odpowiednie wnioski i optymalizować przyszłe działania finansowe
Będziesz potrafił przeprowadzić procedurę zamknięcia roku
Nauczysz się ustalać wynik finansowy, dokonywać rozliczeń w czasie kosztów i przychodów oraz przeprowadzać wycenę bilansową i podatkową poszczególnych składników aktywów i pasywów
Zyskasz umiejętność SAMODZIELNEGO prowadzenia księgowości firm.



JAK BĘDZIEMY CIĘ WSPIERAĆ?

OPIEKA DORADCY TAX CONSILIUM

W trakcie całego Kursu i miesiąc po jego zakończeniu (w ramach e-mailowej opieki poszkoleniowej) otoczymy Cię specjalną OPIEKĄ DORADCY, z którym będziesz w stałym kontakcie. Po każdym z modułów otrzymasz podsumowanie zajęć, dodatkowe materiały i zadania. Swoje postępy będziesz mógł na bieżąco konsultować z trenerem na zajęciach.

30 DNI OPIEKI POSZKOLENIOWEJ

Przez 30 DNI po zakończeniu Kursu otoczymy Cię e-mailową opieką poszkoleniową. Przez miesiąc nasi Trenerzy będą do Twojej dyspozycji. Jeśli będziesz miał pytania lub wątpliwości związane z programem Kursu, pomożemy Ci je rozwiązać.

BEZPŁATNE ODRABIANIE ZAJĘĆ

Dodatkowo nie stracisz żadnych zajęć – jeśli będziesz potrzebował pomocy, zapewnimy CI BEZPŁATNĄ MOŻLIWOŚĆ ODRABIANIA ZAJĘĆ na warunkach określonych w naszym Regulaminie (zajęcia będziesz mógł odrobić z kolejną edycją).
Pamiętaj, tylko aby zgłosić nam planowaną nieobecność min. 2 dni przed tym faktem.

SYSTEM SPŁATY W RATACH 0%

Za Kurs możesz płacić w ratach 0%. Przy zapisie wpłać 400 zł zaliczki, a resztę kwoty spłacaj w dogodnych dla siebie ratach (całość kwoty powinna znaleźć się na naszym koncie na tydzień przed ostatnimi zajęciami).

INDYWIDUALNA OBSŁUGA I DOBRA ATMOSFERA

Pracujemy z uśmiechem i uczymy z uśmiechem. Dbamy o dobrą, przyjazną atmosferę i naprawdę zależy nam na Twojej satysfakcji. Dlatego nasi pracownicy są do Twojej dyspozycji. Z chęcią opowiadamy na Twoje pytania, zawsze prosimy Cię też o feedback dot. zajęć.

ŚCIEŻKI EDUKACYJNE I RABATY

Po Kursie przydzielimy Ci specjalne zniżki i rabaty na udział w kolejnych Kursach:
otrzymasz 300 zł zniżki na Certyfikowany Kurs Rachunkowości dla zaawansowanych (kod zawodu 121101)
oraz 5% na drugi i 10% rabatu na trzeci (i każdy kolejny) Kurs w Tax Consilium.

Szkolenie skierowane jest do:

TEN KURS JEST WŁAŚNIE DLA CIEBIE!

- Rozpocząłeś pracę w obszarze rachunkowości, ale chcesz poszerzyć swoje kompetencje lub uaktualnić wiedzę
- Jeśli ukończyłeś Kurs Rachunkowości od podstaw.
TO NIE JEST WYMÓG – WYSTARCZY, ŻE MASZ WIEDZĘ Z ZAKRESU RACHUNKOWOŚCI I CHCESZ JĄ POGŁĘBIĆ
- Chcesz realnie podnieść swoje szanse na rynku pracy
- Chciałbyś rozpocząć pracę na stanowisku specjalisty ds. rachunkowości
- Posiadasz co najmniej średnie wykształcenie.

Program szkolenia:

MODUŁ I. Rozliczenia międzynarodowe w praktyce – warsztaty księgowe i podatkowe (8h)
1.Ujęcie w księgach rachunkowych zdarzeń związanych z działalnością poza granicami kraju
rozrachunki zagraniczne, wewnątrzwspólnotowe
transakcje w walutach obcych – różnice kursowe
faktury korygujące
noty korygujące
odwrotne obciążenie
2.Deklaracje VAT-UE
3.Deklaracje VAT-7
4.Rozliczanie transakcji w sprzedaży internetowej
5.Przykłady księgowań rozrachunków zagranicznych
6.Rozliczenie księgowe projektów finansowanych z UE
7.Obowiązki podatkowe

MODUŁ II. Leasing finansowy i operacyjny, rozliczenia w czasie kosztów i przychodów oraz podatek dochodowy odroczony w praktyce (8h)
1. Rozliczenia w czasie kosztów i przychodów
rozliczenie międzyokresowe kosztów
rozliczenie przychodów w czasie
rozliczanie projektów długoterminowych
RMK a koszty
2. Leasing finansowy i podatkowy
operacyjny
finansowy
3. Przykłady liczenia podatku odroczonego
istota odroczonego podatku
różnice przejściowe
tworzenie rezerw
ujęcie odroczonego podatku w sprawozdaniu finansowym

MODUŁ III. Wynik finansowy w praktyce
ordynacja podatkowa
2. Podatek od towarów i usług
podstawa prawna
podmiot opodatkowania
przedmiot opodatkowania (WDT, WNT, EXP. IMP)
podstawa opodatkowania
stawka podatku
VAT należny i naliczony
ewidencja podatku
pobór podatku
3. Podatek akcyzowy
podstawa prawna
przedmiot opodatkowania
podmiot opodatkowania
podstawa opodatkowania
stawka podatku
sposób poboru podatku
składy podatkowe
dokumentacja w międzynarodowym obrocie towarowym
4. Podatek dochodowy od osób prawnych
podstawa prawna
podmiot i przedmiot opodatkowania
podstawa opodatkowania
stawka podatku
sposób poboru
koszty uzyskania przychodu
5. Podatek dochodowy od osób fizycznych
podstawa prawna
podmiot i przedmiot opodatkowania
podstawa opodatkowania
stawka podatku
sposób poboru
koszty uzyskania przychodu oraz odpowiadające im przychody
6. Sytuacyjne zadania księgowe związane z obrotem na terenie UE oraz poza terenem UE
7. Prawa i obowiązki podatnika, zobowiązania i postępowania podatkowe
organy podatkowe
zobowiązanie podatkowe (powstanie i wygaśnięcie)
obowiązek podatkowy
odpowiedzialność podatnika za zobowiązanie podatkowe
postępowanie podatkowe
8. Wszczynanie postępowania podatkowego
strony, terminy oraz prowadzenie postępowania podatkowego

MODUŁ V. Praktyczna analiza finansowa od podstaw i wprowadzenie do controllingu (8h)
1. Metodologia analizy finansowej
2. Źródła danych do analizy finansowej
3. Wskaźniki analizy
4. Analiza wskaźnikowa podstawą oceny jednostki
5. Sposoby prowadzenia analizy
6. Wstępna analiza sprawozdań finansowych:
a) pozioma (struktury)
b) pozioma (dynamiki)
7. Interpretacja poszczególnych wskaźników
8. Złota reguła finansowania

MODUŁ VI. Prawo pracy i wynagrodzenia w 2019 r. - praktyczne warsztaty, najnowsze zmiany i efektywne rozwiązania (8h)
1. Zmiany kodeksu pracy, obowiązujące od 25 maja 2018 roku.
2. Dane osobowe w prawie pracy.
3. Obowiązek informacyjny w stosunku do pracowników.
4. Nowe zasady wprowadzania monitoringu na terenie zakładu pracy oraz kontroli poczty elektronicznej.
5. Nowe zasady przechowywania akt osobowych pracowników, wynikające z ustawy z dnia 10 stycznia 2018 roku, które wejdą w życie 1 stycznia
2019 roku.
6. Elektronizacja akt osobowych pracowników.
7. Nowe okresy przechowywania akt osobowych.
8. Wydawanie akt osobowych pracowników i informowanie o terminie ich zniszczenia.
9. Nowe zasady wypłaty wynagrodzenia na konto pracownika i obowiązek informacyjny pracodawcy.
10. Skrócenie okresu przechowywania akt osobowych pracowników zatrudnionych od 1999 roku.
11. Projektowane zmiany kodeksu pracy w zakresie ochrony danych osobowych pracowników, w związku z przepisami RODO.
12. Projekt nowelizacji kodeksu pracy w zakresie równego traktowania w zatrudnieniu i rozszerzenie zakazu dyskryminacji.
13. Rozróżnienie kodeksowe dyskryminacji i nierównego traktowania.
14. Projektowane zmiany w zakresie dochodzenia roszczeń z tytułu mobbingu.
15. Umowy na czas określony i kończący się limit w dniu 21 listopada 2018 roku. Jak prawidłowo rozwiązać umowę, by nie przekształciła się w
umowę na czas nieokreślony.
16. Czy przekształcenie umowy na czas określony w zatrudnienie bezterminowe wymaga potwierdzenia w formie pisemnej?
17. Obowiązki pracodawcy związane z przekształceniem umowy na czas określony w umowę na czas nieokreślony;
18. Wypowiedzenie umowy o pracę na czas określony, która w trakcie biegu wypowiedzenia stanie się umową o pracę na czas nieokreślony.
19 Jakie umowy o pracę na czas określony nie podlegają wliczeniu do limitu „33 i 3”.
20. W jakim trybie i w jakich sytuacjach można wyłączyć umowę na czas określony spod limitu „33 i 3”?
21. Jak prawidłowo rozwiązać umowę o pracę, w odniesieniu do której naruszono „33 i 3”?
22. Uprawnienia PIP związane z naruszeniem limitu „33 i 3”
23. Ujawnianie wysokości własnego wynagrodzenia w aspekcie naruszania dóbr osobistych pracowników.
24. Ustalenie w umowie o pracę miejsca pracy dla pracowników pracujących w terenie.
25. Odpowiedzialność odszkodowawcza pracownika w przypadku porzucenia pracy.
26. Kontaktowanie się pracodawcy ze współmałżonkiem pracownika niezdolnego do pracy.
27. Zmiana stanowiska pracownicy powracającej do pracy po urlopach związanych z rodzicielstwem.
28. Rozwiązanie umowy o pracę z powodu podania nieprawdziwych informacji podczas rekrutacji.
29. Jak rozwiązać zawartą umowę o pracę przed nawiązaniem stosunku pracy?
30. Czy kwotę świadczenia 500+ należy brać pod uwagę przy przyznawaniu świadczeń z zakładowego funduszu świadczeń socjalnych.
31. Naruszenie prawa do odpoczynku i naruszenie przepisów bhp, jako podstawa do dochodzenia przez pracownika świadczeń z tytułu naruszenia
dóbr osobistych.
32. Liczba godzin przy umowie zlecenie a ewidencja czasu pracy pracownika. Różnice w dokumentowaniu.
33. Tygodniowy odpoczynek w tygodniu zaczynającym się od poniedziałku.
34. Ustalanie nominałów do wypłaty wynagrodzenia i dodatków za pracę w godzinach nadliczbowych.
35. Terminy wypłaty normalnego wynagrodzenia i dodatku za pracę w godzinach nadliczbowych.
36. Godziny nadliczbowe – praca ponad wymiar czy praca ponad normę, która godzina wchodzi do limitu rocznego w przypadku, gdy w okresie
rozliczeniowym wystąpi święto.
37. Skrócenie tygodniowego odpoczynku poniżej 35 godzin w związku z przejściem na inną zmianę a wezwanie pracownika na godziny
nadliczbowe.
38. Ocenianie pracowników, upominanie pracowników w obecności współpracowników a naruszenie dóbr osobistych.
39. Termin rozwiązania umowy o pracę w razie wskazania przez pracownika niewłaściwego okresu wypowiedzenia.
40. Urlop wychowawczy i jego wpływ na wymiar urlopu wypoczynkowego.
41. Urlop wypoczynkowy podczas łączenia urlopu rodzicielskiego z pracą.
42. Skuteczność wypowiedzenia złożonego przez pracownicę, która po tym fakcie dowiedziała się, że jest w ciąży.
43. Skomplikowane przypadku dotyczące udzielania urlopów wypoczynkowych.
44. Pytania i odpowiedzi.

MODUŁ VI. Sprawozdania finansowe w praktyce. Bilans, rachunek wyników, polityka bilansowa – warsztaty (16 h)
1. Wycena bilansowa i podatkowa poszczególnych składników aktywów i pasywów oraz ujęcie w księgach rachunkowych różnic wynikających z tej wyceny
- wycena aktywów i pasywów – bilansowa i podatkowa
- rozliczanie różnic inwentaryzacyjnych
2. Polityka bilansowa i jej narzędzia
- istota
- zasady
- rodzaje i znaczenie sprawozdawczości finansowej
3. Podstawowe części składowe sprawozdań finansowych
- wprowadzenie do sprawozdania finansowego
- bilans
- rachunek zysków i strat
-sprawozdanie z przepływów pieniężnych
- przykład sporządzania sprawozdania z przepływów pieniężnych
4. Terminy i tryb sporządzania sprawozdań - procedura zamykania roku
- przepisy ustawy o rachunkowości

Informacje o prelegentach:

NASI TRENERZY SĄ PRAKTYKAMI BIZNESU!

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1725 - za osobę

Cena zawiera:

CERTYFIKAT SPECJALISTY DS. RACHUNKOWOŚCI kod zawodu 241103 wg klasyfikacji MPiPS ZAŚWIADCZENIE MEN o ukończeniu Kursu Rachunkowości dla średniozaawansowanych Możliwość spłaty w ratach 0% Możliwość odrobienia zajęć wg Regulaminu 30 DNI opieki poszkoleniowej PAKIET SZKOLENIOWY: autorskie materiały szkoleniowe, zbiory przepisów, notatnik, długopis, ołówek, torbę 300 zł zniżki na Certyfikowany Kurs Rachunkowości dla zaawansownanych i inne rabaty

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

aby uzyskać więcej informacji wejdź na naszą stronę www.taxconsilium.com

Szkolenie, kurs: Certyfikowany Kurs Rachunkowości dla średniozaawansowanych (Kod zawodu: 241103)