Szkolenie

EFEKTYWNA ASYSTENTKA – PROFESJONALNY PARTNER W BIZNESIE

O szkoleniu

Celem szkolenia jest rozwój kompetencji organizacyjnych i komunikacyjnych na stanowisku Asystentki w zakresie wykonywanych zadań, organizacji pracy przełożonego i funkcjonowania w organizacji.

Korzyści:
• Nabycie praktycznych umiejętności organizacji pracy.
• Nabycie praktycznych umiejętności komunikacji z przełożonym i innymi pracownikami.
• Nabycie praktycznych umiejętności w zakresie organizacji spotkań i podróży służbowych.
• Nabycie praktycznych umiejętności w zakresie przygotowania prezentacji.
• Poznanie dobrych praktyk pracy najlepszych Asystentek.
• Poznanie tajemnicy sukcesu najlepszych Asystentek.
• Omówienie trudnych sytuacji pojawiających się w pracy Asystentek i sposobów ich rozwiązywania.
Kto powinien wziąć udział?
Szkolenie skierowane jest do asystentek personalnych, asystentek kadry zarządzającej oraz sekretarek z doświadczeniem , których praca polega na kontaktach z kluczowymi klientami.

Program szkolenia

Terminy
14 12 2015 - 15 12 2015 - Warszawa
14 12 2015 - 15 12 2015 - Poznań
21 12 2015 - 22 12 2015 - Wrocław
21 01 2016 - 22 01 2016 - Wrocław
18 02 2016 - 19 02 2016 - Warszawa
10 03 2016 - 11 03 2016 - Poznań


Program

1. Rozumienie swojej roli zawodowej:
• Wspieranie realizacji zadań szefa/pracowników.
• Organizacja pracy szefa/pracowników.
• Asystentka jako ważne ogniwo w komunikacji firmowej.
• Asystentka jako istotny nośnik zmian w firmie.

2. Tajemnica sukcesu super Asystentki:
• Dlaczego jedne asystentki są lepsze od innych?
• Cechy doskonałej asystentki.
• Doskonałe asystentki – analiza przykładów.
• Przykłady dobrych praktyk w pracy asystentki.

3. Zarządzanie czasem – metody i dobre praktyki.

4. Budowanie własnego wizerunku i autorytetu:
• Wygląd zewnętrzny.
• Sposób wysławiania się.
• Zachowania wpływające pozytywnie i negatywnie na odbiór naszej osoby.
• Budowanie własnego autorytetu.

5. Współpraca szef – asystentka:
• Każdy szef jest inny – zbadanie stylu pracy szefa i jego oczekiwań.
• Dostosowanie modelu współpracy.
• Ustalenie warunków współpracy.
• Komunikacja z szefem – przykłady i antyprzykłady.
• Omówienie trudnych przypadków i sytuacji, a także przykładów rozwiązań.
• Polityka prywatności.
• Ochrona szefa.

6. Komunikacja wewnętrzna:
• Asystentka jako kanał informacyjny w organizacji.
• Style komunikacji.
• Przekazywanie informacji do szefa i od szefa.
• Budowanie właściwych komunikatów – przykłady i antyprzykłady.

7. Komunikacja zewnętrzna:
• Budowanie „wizerunku” przez telefon.
• Odbieranie, przyjmowanie i przekazywanie informacji.

8. Trudne sytuacje w pracy Asystentki:
• Panowanie nad własnymi emocjami.
• Relacje interpersonalne, trudni pracownicy – jak sobie z nimi radzić?
• Wpadki, nieporozumienia, błędy – wytyczne postępowania.

9. Kalendarz Outlook – funkcjonalności i ich wykorzystanie:
• Zarządzanie czasem szefa.
• Organizacja spotkań w firmie.
• Zarządzanie swoim czasem.
• Zarządzenie zadaniami.

10. Prezentacja PowerPoint:
• Cechy dobrej prezentacji.
• Przygotowanie danych do prezentacji.
• Użyteczne funkcjonalności i triki.
• Przykłady ciekawych prezentacji.

11. Podróże służbowe:
• Planowanie podróży służbowych.
• Metody organizowania podróży służbowych.
• O czym należy pamiętać organizując wyjazd?
• Przykłady ciekawych rozwiązań usprawniających wyjazdy szefów i pracowników.

12. Organizacja spotkań i imprez – o czym należy pamiętać z jak się przygotować:
• Spotkania wewnętrzne firmowe.
• Imprezy firmowe.

13.Protokoły, notatki i podsumowania ze spotkań:
• Przykłady dokumentów.
• Przykłady ciekawych rozwiązań.

Informacje organizacyjne
Koszt uczestnictwa:
– jednej osoby 1290 zł + 23% VAT,
– dwóch i więcej osób 1190 zł/os + 23% VAT.

Prosimy o dokonanie płatności po otrzymaniu pisemnego potwierdzenia. VAT nie jest doliczany jeśli szkolenie finansowane jest co najmniej w 70% ze środków publicznych.

Cena obejmuje: uczestnictwo w zajęciach, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch, certyfikat ukończenia szkolenia.

Godziny zajęć: 9:30 – 16:30

Miejsce zajęć:
– Warszawa – sala szkoleniowa Akademii Biznesu MDDP budynek Atrium Tower, Al. Jana Pawła II 25
– Wrocław, Poznań – w hotelu w centrum miasta.

Informacje:
Anna Niedziółka, Milena Bryszewska
tel. 22 208 28 45; tel. 22 208 28 36
fax: 22 211 20 90
anna.niedziolka@akademiamddp.pl, milena.bryszewska@akademiamddp.pl

Szkolenie zamknięte:
Jeśli są Państwo zainteresowani realizacją powyższego szkolenia w formule zamkniętej, prosimy o kontakt telefoniczny 22 208 23 70 lub mailowy ekspert@akademiamddp.pl

Czas trwania

9:30 – 16:30

Prelegenci

Cytat
.

Gdzie i kiedy

Warszawa 18 - 19 lutego 2016
centrum miasta

Warszawa

centrum miasta

woj. mazowieckie

Zapisz się

Organizator

ADN Akademia Sp. z o.o. Sp. k.
00-844 Warszawa
ul. Grzybowska 56
woj. mazowieckie
ADN Akademia (dawniej Akademia Biznesu MDDP) jest organizatorem szkoleń i konferencji z zakresu prawa podatkowego, rachunkowości, a także zarządzania i finansów. Realizujemy projekty dedykowane dla firm, dostarczając wiedzę, która zapewnia stabilny w...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o dokonanie płatności po otrzymaniu pisemnego potwierdzenia. VAT nie jest doliczany jeśli szkolenie finansowane jest co najmniej w 70% ze środków publicznych.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

ADN Akademia Sp. z o.o. Sp. k.
00-844 Warszawa ul. Grzybowska 56
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!