O szkoleniu
Najważniejsze cele stawiane uczestnikom szkolenia to zdobycie odpowiedniej wiedzy i przetransponowanie jej na umiejętności społeczne skutkujące właściwą komunikacją w danych sytuacjach.
Uczestnik dowie się:
- Jakie są teoretyczne podstawy komunikacji interpersonalnej i zespołowej.
- Dlaczego właściwe określenie własnego stylu komunikacji pomaga w rozumieniu innych.
- Kiedy zastosować komunikaty dyrektywne, a kiedy stosować narzędzia z grupy swobodnej konwersacji.
- Które z wymagań komunikacyjnych ma krytyczne zastosowanie.
- Gdzie znajdują się obszary do poprawy w zakresie komunikacji własnej.
Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników firm, które chcą świadomie rozwijać umiejętności komunikacyjne i usprawniać pracę zespołową. Zapraszamy przede wszystkim pracowników obsługi klienta (wewnętrznego i zewnętrznego) oraz osoby pracujące w zespołach zadaniowych, w których wzajemna komunikacja i sposób kształtowania wzajemnych relacji, mają wpływ na przebieg i poziom realizacji wyznaczonych celów.
Program szkolenia
1. Komunikacja – podstawowe aspekty.
2. Zasady komunikacji interpersonalnej.
3. Komunikacja werbalna i niewerbalna.
4. Style zachowań a style komunikacji.
5. Bariery komunikacyjne.
6. Zasady poprawnej komunikacji.
7. Dlaczego warto być asertywnym?
8. Grupa a zespół.
9. Przesłanki do budowania sprawnych zespołów.
10. Cechy efektywnego team-playera.
11. Podsumowanie (komunikacja – asertywność – zespół).
Ćwiczenia:
- Asertywność - czy ją mam? Techniki i narzędzia komunikacji asertywnej.
- Analiza umiejętności słuchania i postaw.
- Kwestionariusz stylu komunikacji i współpracy.
- Kwadrat komunikacji S von Thun.
Czas trwania
Prelegenci

Trener TQMsoft
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
31-231 Kraków
Bociana 22A
woj. małopolskie
31-231 Kraków
Bociana 22a
woj. małopolskie
31-231 Kraków
Bociana 22A
woj. małopolskie
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Masz pytania? Napisz do nas
