Szkolenie

EFEKTYWNY SPRZEDAWCA

O szkoleniu

Treść i konstrukcja programu mają na celu zwiększenie efektywności sprzedaży. Program ten uczy skuteczności sprzedaży podczas rozmów z klientami oraz podczas wizyt handlowych. Szkolenie ukierunkowane jest na stosowanie zaawansowanych technik sprzedaży oraz doskonalenie umiejętności negocjacyjnych.
Cele szkolenia:
zwiększenie sprzedaży
poznanie różnych rodzajów technik sprzedaży
zwiększenie skuteczności poprzez wykorzystanie technik sprzedaży
nabycie umiejętności pozwalających na zwiększenie swojego koszyka klientów
poprawa umiejętności nawiązywania kontaktu interpersonalnego z klientem
nabycie umiejętności stosowania odpowiedniej taktyki autoprezentacyjnej
umiejętność prezentacji i rozszerzania oferty handlowej
kształtowanie odpowiedniej, pożądanej osobowości negocjatora
Kto powinien wziąć udział?
Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników działów sprzedaży pozyskujących i obsługujących klientów oraz wykonujących działania handlowe na zewnątrz (outside sales), nawiązujących nowe kontakty z klientami oraz prowadzącymi sprzedaż bezpośrednią do klientów instytucjonalnych i korporacyjnych.

Program szkolenia

1. Sprzedaż a filozofia marketingowego funkcjonowania firmy - czyli jak i po co pozyskać klienta

2. Handlowiec/Sprzedawca jako podstawowa wizytówka firmy

3. Kim jest klient biznesowy
odmienność postrzegania sytuacji
klasyfikacja nabywców/rozmówców
źródła wiedzy o kliencie - firmie
motywacja i potrzeby klientów, firma a ludzie
identyfikacja potrzeb
kontakt i rozmowa z trudnym klientem

4. Planowanie i organizacja pracy własnej handlowca
istota i elementy pracy własnej
postrzeganie rzeczywistości przez cele, budowanie systemów wartości
umiejętność zarządzania czasem
zasady organizacji pracy
właściwe wykorzystanie informacji
przygotowanie planu pracy
ekonomia czasu pracy - ile czasu należy poświęcić klientowi

5. Wyposażenie - narzędzia pracy
druki zamówień, foldery, katalogi
standardy w zbieraniu zamówień
budowanie bazy danych o klientach
notatki dotyczące klienta i rynku
raportowanie sprzedaży - opracowanie systemu raportowania, znaczenie raportów
zarządzanie grupą klientów - rodzaje grup klientów

6. Wygląd zewnętrzny i efekt ,,pierwszego wrażenia"
powitanie i przedstawienie się
zasada ,,60 - 30 - 10"
ogólne zasady ubierania się
elementy „ wyposażenia „ sprzedawcy

7. Rozpoznanie potrzeb klienta i dookreślenie jego sytuacji
umiejętność zadawania pytań
znaczenie pytań i ich rola
rodzaje pytań
kolejność pytań
techniki zadawania pytań
zasady formułowania pytań

8. Umiejętność prowadzenia rozmów handlowych i negocjacji
umiejętność nawiązania kontaktu
prezentacja własnej oferty handlowej ( etapy, metody i skuteczność )
język korzyści nabywcy
podanie ceny we właściwy sposób czyli kiedy i jak o niej mówić
scenariusz rozmowy z klientem
finalizowanie transakcji

9. Proces sprzedaży jako wyraz relacji w biznesie
co to jest sukces w sprzedaży
rozpoznanie rynku - poszukiwanie klientów, segmentacja klientów
co firmy a co ludzie kupują - potrzeby klienta i nabywcy
rozpoznanie sytuacji klienta
sposoby podejmowania decyzji przez nabywcę, struktura podejmowania decyzji
konflikt sprzedawca - klient ?, przyjmowanie reklamacji
wizyty handlowe - pierwsza wizyta handlowa, kolejna wizyta handlowa

10. Zastrzeżenia i obawy klientów - jak sobie z nimi radzić
przyczyny i rodzaje obaw i zarzutów
podstawowe zasady radzenia sobie z zastrzeżeniami
techniki odpierania zastrzeżeń

11. Odkrywanie i pokonywanie obiekcji klienta
rodzaje i źródła obiekcji
postawy sprzedawcy wobec obiekcji
zasady postępowania przy pokonywaniu obiekcji
zasady postępowania z reklamacjami
umiejętność szukania kompromisu

12. Relacje w miejsce transakcji - zasady i zalety budowanie stałej współpracy
strategie cenowo - upustowo - terminowe
kształtowanie polityki cenowej i terminów płatności
działania promocyjne i lojalnościowe
inne elementy budowania więzi z klientem

13. Profesjonalne negocjacje handlowe
przygotowanie i prowadzenie negocjacji handlowych
fazy negocjacji
skuteczne taktyki negocjacyjne
wywieranie wpływu podczas negocjacji
gry i symulacje negocjacyjne - ćwiczenia

14. Na zakończenie - czyli umiejętność finalizowania rozmowy
Jak umiejętnie finalizować rozmowę i sporządzać umowę
Jak sprawić by Państwa partner handlowy pozytywnie zapamiętał rozmowę

15. Podsumowanie szkolenia - indywidualny feedback

Czas trwania

3 dni (20 godz.)

Promocja cenowa! (*)
5 % rabat przy zgłoszeniu 1 osoby (1758,00 zł netto + VAT)
7 % rabat przy zgłoszeniu 2 osób (1721,00 zł netto + VAT)
* Promocja obowiązuje przy zgłoszeniu do 18.02.2013 r.

Prelegenci

Cytat
Ceniony specjalista w zakresie negocjacji oraz zarządzania zasobami ludzkimi. Prezes Fundacji Rozwoju Kultury Negocjacji. Współzałożyciel Mazowieckiego Polsko - Amerykańskiego Klubu Przedsiębiorczości, były wiceprezes Klubu Przedsiębiorców Polskich. Ekspert firm konsultingowych, wykładowca polskich i międzynarodowych szkół menedżerskich. Praktyk - przez kilka lat pracował na stanowiskach kierowniczych w przedsiębiorstwach rożnej wielkości. Autor szeregu ekspertyz organizacyjnych, kierownik i wykonawca projektów badawczych i doradczych. Autor kilkunastu opracowań i publikacji naukowych. Przeprowadził liczne szkolenia dla wielu firm polskich i międzynarodowych koncernów.

Gdzie i kiedy

Zakopane 18 - 20 marca 2013
Hotel Wersal ***

34-500 Zakopane

Tetmajera 14a

woj. małopolskie

Zapisz się

Cena 1
zł netto
1850 PLN
Cena zawiera:
  • zakwaterowanie w pokojach 2-os. do pok. 1-os. dopłata 300 zł + VAT (ograniczona ilość) pełne wyżywienie materiały szkoleniowe certyfikat ukończenia szkolenia imprezę integracyjną w karczmie góralskiej
Zapisz się

Organizator

Masters Centrum Szkolenia Biznesu A&A Polańska sp.j.
20-012 Lublin
Strażacka 8/90
woj. lubelskie
Jesteśmy firmą szkoleniową, która od 1998r. zajmuje się edukacją dorosłych. Firma jest wpisana do Rejestru Instytucji Szkoleniowych nr 2.06/00145/2005. Naszym klientom sprzedajemy wiedzę, umiejętności, praktyczne doświadczenia naszych trenerów i k...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Zgłoszenia prosimy przesyłać faxem/pocztą z podpisem i pieczątką osoby decyzyjnej.
Zgłoszenie przesłane e-mailem ma formę wstępnej rezerwacji
Potwierdzenie i fakturę VAT wysyłamy zgłoszonym uczestnikom 7 dni przed szkoleniem.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Masters Centrum Szkolenia Biznesu A&A Polańska sp.j.
20-012 Lublin Strażacka 8/90
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!