O szkoleniu
Treść i konstrukcja programu mają na celu zwiększenie efektywności sprzedaży. Program ten uczy skuteczności sprzedaży podczas rozmów z klientami oraz podczas wizyt handlowych. Szkolenie ukierunkowane jest na stosowanie zaawansowanych technik sprzedaży oraz doskonalenie umiejętności negocjacyjnych.
Cele szkolenia:
zwiększenie sprzedaży
poznanie różnych rodzajów technik sprzedaży
zwiększenie skuteczności poprzez wykorzystanie technik sprzedaży
nabycie umiejętności pozwalających na zwiększenie swojego koszyka klientów
poprawa umiejętności nawiązywania kontaktu interpersonalnego z klientem
nabycie umiejętności stosowania odpowiedniej taktyki autoprezentacyjnej
umiejętność prezentacji i rozszerzania oferty handlowej
kształtowanie odpowiedniej, pożądanej osobowości negocjatora
Cele szkolenia:
zwiększenie sprzedaży
poznanie różnych rodzajów technik sprzedaży
zwiększenie skuteczności poprzez wykorzystanie technik sprzedaży
nabycie umiejętności pozwalających na zwiększenie swojego koszyka klientów
poprawa umiejętności nawiązywania kontaktu interpersonalnego z klientem
nabycie umiejętności stosowania odpowiedniej taktyki autoprezentacyjnej
umiejętność prezentacji i rozszerzania oferty handlowej
kształtowanie odpowiedniej, pożądanej osobowości negocjatora
Kto powinien wziąć udział?
Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników działów sprzedaży pozyskujących i obsługujących klientów oraz wykonujących działania handlowe na zewnątrz (outside sales), nawiązujących nowe kontakty z klientami oraz prowadzącymi sprzedaż bezpośrednią do klientów instytucjonalnych i korporacyjnych.
Program szkolenia
1. Sprzedaż a filozofia marketingowego funkcjonowania firmy - czyli jak i po co pozyskać klienta
2. Handlowiec/Sprzedawca jako podstawowa wizytówka firmy
3. Kim jest klient biznesowy
odmienność postrzegania sytuacji
klasyfikacja nabywców/rozmówców
źródła wiedzy o kliencie - firmie
motywacja i potrzeby klientów, firma a ludzie
identyfikacja potrzeb
kontakt i rozmowa z trudnym klientem
4. Planowanie i organizacja pracy własnej handlowca
istota i elementy pracy własnej
postrzeganie rzeczywistości przez cele, budowanie systemów wartości
umiejętność zarządzania czasem
zasady organizacji pracy
właściwe wykorzystanie informacji
przygotowanie planu pracy
ekonomia czasu pracy - ile czasu należy poświęcić klientowi
5. Wyposażenie - narzędzia pracy
druki zamówień, foldery, katalogi
standardy w zbieraniu zamówień
budowanie bazy danych o klientach
notatki dotyczące klienta i rynku
raportowanie sprzedaży - opracowanie systemu raportowania, znaczenie raportów
zarządzanie grupą klientów - rodzaje grup klientów
6. Wygląd zewnętrzny i efekt ,,pierwszego wrażenia"
powitanie i przedstawienie się
zasada ,,60 - 30 - 10"
ogólne zasady ubierania się
elementy „ wyposażenia „ sprzedawcy
7. Rozpoznanie potrzeb klienta i dookreślenie jego sytuacji
umiejętność zadawania pytań
znaczenie pytań i ich rola
rodzaje pytań
kolejność pytań
techniki zadawania pytań
zasady formułowania pytań
8. Umiejętność prowadzenia rozmów handlowych i negocjacji
umiejętność nawiązania kontaktu
prezentacja własnej oferty handlowej ( etapy, metody i skuteczność )
język korzyści nabywcy
podanie ceny we właściwy sposób czyli kiedy i jak o niej mówić
scenariusz rozmowy z klientem
finalizowanie transakcji
9. Proces sprzedaży jako wyraz relacji w biznesie
co to jest sukces w sprzedaży
rozpoznanie rynku - poszukiwanie klientów, segmentacja klientów
co firmy a co ludzie kupują - potrzeby klienta i nabywcy
rozpoznanie sytuacji klienta
sposoby podejmowania decyzji przez nabywcę, struktura podejmowania decyzji
konflikt sprzedawca - klient ?, przyjmowanie reklamacji
wizyty handlowe - pierwsza wizyta handlowa, kolejna wizyta handlowa
10. Zastrzeżenia i obawy klientów - jak sobie z nimi radzić
przyczyny i rodzaje obaw i zarzutów
podstawowe zasady radzenia sobie z zastrzeżeniami
techniki odpierania zastrzeżeń
11. Odkrywanie i pokonywanie obiekcji klienta
rodzaje i źródła obiekcji
postawy sprzedawcy wobec obiekcji
zasady postępowania przy pokonywaniu obiekcji
zasady postępowania z reklamacjami
umiejętność szukania kompromisu
12. Relacje w miejsce transakcji - zasady i zalety budowanie stałej współpracy
strategie cenowo - upustowo - terminowe
kształtowanie polityki cenowej i terminów płatności
działania promocyjne i lojalnościowe
inne elementy budowania więzi z klientem
13. Profesjonalne negocjacje handlowe
przygotowanie i prowadzenie negocjacji handlowych
fazy negocjacji
skuteczne taktyki negocjacyjne
wywieranie wpływu podczas negocjacji
gry i symulacje negocjacyjne - ćwiczenia
14. Na zakończenie - czyli umiejętność finalizowania rozmowy
Jak umiejętnie finalizować rozmowę i sporządzać umowę
Jak sprawić by Państwa partner handlowy pozytywnie zapamiętał rozmowę
15. Podsumowanie szkolenia - indywidualny feedback
2. Handlowiec/Sprzedawca jako podstawowa wizytówka firmy
3. Kim jest klient biznesowy
odmienność postrzegania sytuacji
klasyfikacja nabywców/rozmówców
źródła wiedzy o kliencie - firmie
motywacja i potrzeby klientów, firma a ludzie
identyfikacja potrzeb
kontakt i rozmowa z trudnym klientem
4. Planowanie i organizacja pracy własnej handlowca
istota i elementy pracy własnej
postrzeganie rzeczywistości przez cele, budowanie systemów wartości
umiejętność zarządzania czasem
zasady organizacji pracy
właściwe wykorzystanie informacji
przygotowanie planu pracy
ekonomia czasu pracy - ile czasu należy poświęcić klientowi
5. Wyposażenie - narzędzia pracy
druki zamówień, foldery, katalogi
standardy w zbieraniu zamówień
budowanie bazy danych o klientach
notatki dotyczące klienta i rynku
raportowanie sprzedaży - opracowanie systemu raportowania, znaczenie raportów
zarządzanie grupą klientów - rodzaje grup klientów
6. Wygląd zewnętrzny i efekt ,,pierwszego wrażenia"
powitanie i przedstawienie się
zasada ,,60 - 30 - 10"
ogólne zasady ubierania się
elementy „ wyposażenia „ sprzedawcy
7. Rozpoznanie potrzeb klienta i dookreślenie jego sytuacji
umiejętność zadawania pytań
znaczenie pytań i ich rola
rodzaje pytań
kolejność pytań
techniki zadawania pytań
zasady formułowania pytań
8. Umiejętność prowadzenia rozmów handlowych i negocjacji
umiejętność nawiązania kontaktu
prezentacja własnej oferty handlowej ( etapy, metody i skuteczność )
język korzyści nabywcy
podanie ceny we właściwy sposób czyli kiedy i jak o niej mówić
scenariusz rozmowy z klientem
finalizowanie transakcji
9. Proces sprzedaży jako wyraz relacji w biznesie
co to jest sukces w sprzedaży
rozpoznanie rynku - poszukiwanie klientów, segmentacja klientów
co firmy a co ludzie kupują - potrzeby klienta i nabywcy
rozpoznanie sytuacji klienta
sposoby podejmowania decyzji przez nabywcę, struktura podejmowania decyzji
konflikt sprzedawca - klient ?, przyjmowanie reklamacji
wizyty handlowe - pierwsza wizyta handlowa, kolejna wizyta handlowa
10. Zastrzeżenia i obawy klientów - jak sobie z nimi radzić
przyczyny i rodzaje obaw i zarzutów
podstawowe zasady radzenia sobie z zastrzeżeniami
techniki odpierania zastrzeżeń
11. Odkrywanie i pokonywanie obiekcji klienta
rodzaje i źródła obiekcji
postawy sprzedawcy wobec obiekcji
zasady postępowania przy pokonywaniu obiekcji
zasady postępowania z reklamacjami
umiejętność szukania kompromisu
12. Relacje w miejsce transakcji - zasady i zalety budowanie stałej współpracy
strategie cenowo - upustowo - terminowe
kształtowanie polityki cenowej i terminów płatności
działania promocyjne i lojalnościowe
inne elementy budowania więzi z klientem
13. Profesjonalne negocjacje handlowe
przygotowanie i prowadzenie negocjacji handlowych
fazy negocjacji
skuteczne taktyki negocjacyjne
wywieranie wpływu podczas negocjacji
gry i symulacje negocjacyjne - ćwiczenia
14. Na zakończenie - czyli umiejętność finalizowania rozmowy
Jak umiejętnie finalizować rozmowę i sporządzać umowę
Jak sprawić by Państwa partner handlowy pozytywnie zapamiętał rozmowę
15. Podsumowanie szkolenia - indywidualny feedback
Czas trwania
3 dni (20 godz.)
Promocja cenowa! (*)
5 % rabat przy zgłoszeniu 1 osoby (1758,00 zł netto + VAT)
7 % rabat przy zgłoszeniu 2 osób (1721,00 zł netto + VAT)
* Promocja obowiązuje przy zgłoszeniu do 18.02.2013 r.
Promocja cenowa! (*)
5 % rabat przy zgłoszeniu 1 osoby (1758,00 zł netto + VAT)
7 % rabat przy zgłoszeniu 2 osób (1721,00 zł netto + VAT)
* Promocja obowiązuje przy zgłoszeniu do 18.02.2013 r.
Prelegenci

Ceniony specjalista w zakresie negocjacji oraz zarządzania zasobami ludzkimi. Prezes Fundacji Rozwoju Kultury Negocjacji. Współzałożyciel Mazowieckiego Polsko - Amerykańskiego Klubu Przedsiębiorczości, były wiceprezes Klubu Przedsiębiorców Polskich. Ekspert firm konsultingowych, wykładowca polskich i międzynarodowych szkół menedżerskich. Praktyk - przez kilka lat pracował na stanowiskach kierowniczych w przedsiębiorstwach rożnej wielkości. Autor szeregu ekspertyz organizacyjnych, kierownik i wykonawca projektów badawczych i doradczych. Autor kilkunastu opracowań i publikacji naukowych. Przeprowadził liczne szkolenia dla wielu firm polskich i międzynarodowych koncernów.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Hotel Wersal ***
34-500 Zakopane
Tetmajera 14a
woj. małopolskie
Rejestracja
Wybierz termin:
Cena 1
zł netto
1 850
zł
Cena zawiera:
- zakwaterowanie w pokojach 2-os. do pok. 1-os. dopłata 300 zł + VAT (ograniczona ilość) pełne wyżywienie materiały szkoleniowe certyfikat ukończenia szkolenia imprezę integracyjną w karczmie góralskiej
Zapisz się
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

Masters Centrum Szkolenia Biznesu A&A Polańska sp.j.
20-012 Lublin
Strażacka 8/90
woj. lubelskie
Jesteśmy firmą szkoleniową, która od 1998r. zajmuje się edukacją dorosłych. Firma jest wpisana do Rejestru Instytucji Szkoleniowych nr 2.06/00145/2005.
Naszym klientom sprzedajemy wiedzę, umiejętności, praktyczne doświadczenia naszych trenerów i k...
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Zapisz się, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
Zgłoszenia prosimy przesyłać faxem/pocztą z podpisem i pieczątką osoby decyzyjnej.
Zgłoszenie przesłane e-mailem ma formę wstępnej rezerwacji
Potwierdzenie i fakturę VAT wysyłamy zgłoszonym uczestnikom 7 dni przed szkoleniem.
Zgłoszenie przesłane e-mailem ma formę wstępnej rezerwacji
Potwierdzenie i fakturę VAT wysyłamy zgłoszonym uczestnikom 7 dni przed szkoleniem.
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Masters Centrum Szkolenia Biznesu A&A Polańska sp.j.
20-012 Lublin
Strażacka 8/90
Powiadomienia o nowych terminach