Jakość i standaryzacja usług hotelarskich

O szkoleniu

Uczestnicy szkolenia dowiedzą się jak:

budować pozytywny wizerunek obiektu,
dopasować standardy do kategorii obiektu,
przewyższać oczekiwania Gości,
przeciwdziałać obniżaniu jakości obsługi,
przygotować personel do wykonywanej pracy i doskonalić jego umiejętności.

Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie dedykowane jest pracownikom odpowiedzialnym za działania operacyjne oraz menadżerom obiektów hotelowych.

Program szkolenia

1.Wymagania kategoryzacyjne bazy hotelarskiej:
klasyfikacja obiektów
odstępstwa od wymagań
przepisy a rzeczywistość
2.Jakość usług hotelowych:
budowanie wizerunku obiektu
elementy jakościowej obsługi
zakłócenia jakości usług – przyczyny i przeciwdziałanie
3.Standardy hotelowe:
podział standardów
funkcja standardów
standardy a kategoria obiektu
standaryzacja każdego etapu obsługi w Recepcji, Służbie Pięter i Restauracji
przekraczanie oczekiwań Gościa
4. Czynnik ludzki i rola personelu:
kultura organizacji i etyczne postępowanie
szkolenia pracownicze – funkcje, rodzaje, organizacja
zarządzanie przez cele
motywacja pracowników
istota komunikacji i pracy zespołowej
5.Kontrola jakości:
obszary badania
metody
analiza wyników kontroli i plan działania

Czas trwania

Dzień I: 11:00 - 18:30
Dzień II: 8:30 - 17:00

Prelegenci

-

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

To wydarzenie dostępne jest na zamówienie. Termin i miejsce przeprowadzenia zajęć uzgodnisz z organizatorem po złożeniu zamówienia. Organizator przeprowadza zajęcia: stacjonarnie i/lub online

Rejestracja

Cena 1
1 0soba
700
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
  • konsultacje indywidualne
  • Rozwiń
Zapisz się

Organizator

CeDeKa Centrum Doskonalenia Kadr
86-105 Świecie
Kiepury 30
woj. kujawsko-pomorskie
„CEDEKA” Centrum Doskonalenia Kadr pragnie być ośrodkiem pomocnym przedsiębiorstwom w podnoszeniu skuteczności ich działania i zdobywaniu przewagi konkurencyjnej. Organizujemy profesjonalne, odpowiadające oczekiwaniom szkolenia, skierowa...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

przelew

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: CeDeKa Centrum Doskonalenia Kadr
  • Ulica i nr: Kiepury 30
  • Kod pocztowy: 86-105
  • Miejscowość: Świecie
  • Numer NIP: 5591658804

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Eventis.pl
04-395 Warszawa ul. Siennicka 22/22
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!