O szkoleniu
Szkolenie obejmuje praktyczne wskazówki jak:
- przygotować się do wystąpienia,
- odnieść sukces perswazyjny,
- mówić ciekawie,
- dobrze wypaść,
- dostosować wizerunek do roli społecznej,
- spojrzeć na siebie z perspektywy odbiorcy,
- radzić sobie w sytuacji kryzysowej,
- odnaleźć przyjemność w wystąpieniach publicznych
Dzięki szkoleniu uczestnik:
- zdobędzie umiejętność autoprezentacji
- zdobędzie umiejętność przygotowania profesjonalnej prezentacji,
- opanuje stres i napięcia przed wystąpieniem,
- zdobędzie umiejętność dopasowania treści i języka wystąpienia do specyfiki odbiorców,
- zdobędzie umiejętność nawiązania kontaktu z grupą słuchaczy oraz kontrolowania przebiegu i dynamiki wystąpienia,
- zdobędzie umiejętności odpowiedniego argumentowania i przekonywania słuchaczy do treści przekazu,
- zdobędzie umiejętność radzenia sobie z trudnymi sytuacjami podczas wystąpień.
- Szkolenie polecane jest dla uczestników, którzy chcą usprawnić swój styl przekaz prezentacyjny.
- Dla tych, którzy posługują lub pragną posługiwać się prezentacjami w swojej praktyce zawodowej i chcieliby to robić bardziej interesująco oraz z poczuciem wewnętrznego komfortu i panowania nad emocjami.
Program szkolenia
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA – 1 DZIEŃ
Moduł 1
Wprowadzenie do komunikacji
- Czym jest komunikacja interpersonalna
- Model komunikacji wg. Shannona i Waver
- Składowe komunikacji
Moduł 2
Style społeczne, a skuteczność komunikacji
- Style społeczne / komunikacyjne a bazie metodologii DISC
- Określenie własnego stylu w komunikacji
- Rozpoznawanie i dostosowanie komunikatu do innego stylu komunikacyjnego
Moduł 3
Narzędzia skutecznej komunikacji
- Podstawowe rodzaje pytań
-pytania otwarte
-pytania zamknięte
- Zaawansowane rodzaje pytań
-pytania faktograficzne
-pytania genetyczne
-pytania hipotetyczne
-pytania o cud
- Narzędzia precyzyjnej komunikacji
- parafraza
- klaryfikacja
- aktywne słuchanie
Moduł 4
Asertywność w komunikacji
- Czym jest asertywność i jak mądrze z niej korzystać w świecie biznesu
- Macierz postaw życiowych wg. Harrisa
- Narzędzia asertywnej komunikacji
- Asertywna odmowa
- Obrona własnych granic psychologicznych
- Asertywna reakcja na krytykę
- Komunikat JA
PREZENTACJE BIZNESOWE - 2 DZIEŃ
Moduł 1
Siła jest w Tobie, czyli subtelna sztuka autoprezentacji
- Jak zbudować swój autorytet jako prezentera
- Pierwsze wrażenie i jego wpływ na odbiór całej prezentacji
- Jak się ciekawie przedstawić i mówić o sobie - model Elevator Pitch
- Autoprezentacja na forum każdego z uczestników
Moduł 2
Jak opanować tremę i radzić sobie z trudnymi sytuacjami podczas prezentacji
- Sposoby „uspokojenia organizmu” w sytuacji prezentacji
- Metody szybkiego i skutecznego wprowadzenia się w dobry nastrój
- Sposoby zwiększenia pewności siebie przed prezentacją
- Jak radzić sobie z trudnym słuchaczem (słuchacz agresywny, podważający zdanie prowadzącego, przesadnie skupiony na szczegółach, itp )
- Sposoby odpowiedzi na trudne / zaskakujące pytania
Moduł 4
Jak przygotować każdą prezentację
- Cel i zakładany rezultat prezentacji
- Analiza słuchaczy, czyli do kogo będę mówił i jak dostosować komunikat do audytorium
- Jak wywołać efekt WOW, czyli mocny początek i jeszcze mocniejsze zakończenie
- 8 etapowy model przygotowania każdego wystąpienia/ prezentacji biznesowej
- Uniwersalne struktury prezentacji
Moduł 4
Videotrening prezentacji
- Ćwiczenie wcześniej przygotowanych prezentacji na forum
- Analiza wystąpień
- Feedback trenerski i ze strony grupy
warsztaty szkoleniowe odbędą się z wykorzystaniem kamery i możliwością nagrywania.
Czas trwania
Prelegenci
Łukasz Fiuczyński
Przedsiębiorca, trener, mówca, a przede wszystkim praktyk sprzedaży oraz wystąpień. Posiada ponad 20- letnie doświadczenie w sprzedaży. Umiejętności handlowe zdobywał pracując na stanowiskach handlowca, kierownika, głównego specjalisty ds. rozwoju sprzedaży i menedżera rynku sprzedaży. Od 12 lat związany z branżą szkoleniową. Współautor 11-dniowej Akademii Handlowca B2B, Wicemistrz Polski w wystąpieniach publicznych organizacji Toastmasters International (2021r.) Autor podcastu o komunikacji i wystąpieniach publicznych “Mówić Każdy Może”. Regularnie publikuje artykuły eksperckie w magazynach branżowych Szef Sprzedaży i As Sprzedaży. Specjalizacja trenerska: szkolenia z obszaru sprzedaży B2B, B2C, sprzedaż doradcza, budowanie wartości rozwiązania, techniki sprzedaży, sprzedaż przez telefon oraz bezpośrednia, obsługa klienta, wywieranie wpływu, wystąpienia publiczne, storytelling, storytelling w sprzedaży, Sprawnie porusza się w wielu modelach sprzedaży takich jak: SPIN Selling, Challenger Selling, Sandler Selling System, Value Based Selling Certyfikacje: Kirkpatrick Four Levels® Evaluation Certification - Bronze Level Certified Professional, Certyfikowany trener Szkoły Trenerów Warsztatu „Metrum” , Szkoły Trenerów Brainstorm oraz absolwent „Psychologii w biznesie” na Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Kraków
woj. małopolskie
Warszawa
woj. mazowieckie
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
- Konsultacja z trenerem
- Rozwiń
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
1. Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest przesłanie karty zgłoszenia faksem pod numer (33) 300 31 46 lub mailem na adres: biuro@solberg-szkolenia.pl
2. Po otrzymaniu przez nas zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem maksymalnie w ciągu 24 godzin w celu potwierdzenia rezerwacji.
3. W przypadku szkoleń otwartych zastrzegamy sobie możliwość odwołania lub przesunięcia terminu szkolenia w sytuacji uzasadnionej. Informacje o zmianach w terminie podana będzie najpóźniej do 2 dni przed planowanym rozpoczęciem szkolenia.
4. W przypadku rezygnacji uczestnika z udziału w szkoleniu powyżej 5 dni roboczych przed rozpoczęciem szkolenia, Grupy Szkoleniowej SOLBERG zwraca wpłatę w wysokości: pełna kwota.
5. W przypadku rezygnacji ze szkolenia w czasie krótszym niż 5 dni roboczych od daty jego rozpoczęcia Uczestnik zobowiązany jest pokryć 50% kosztów szkolenia. Istnieje możliwośc zmiany uczestnika szkolenia. 6.W przypadku odwołania szkolenia z winy Grupy Szkoleniowej SOLBERG, wpłata zostaje zwrócona w całości. Organizator ma prawo odwołać szkolenie w każdej chwili.
7. Nieodwołanie zgłoszenia i niewzięcie udziału w szkoleniu spowoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.
8. Wysłanie zgłoszenia jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu Grupy Szkoleniowej SOLBERG dostępnego na stronie internetowej www.solberg-szkolenia.pl, akceptacją powyższych warunków oraz upoważnieniem Grupy Szkoleniowej SOLBERG do wystawienia faktury bez składania podpisu przez osobę upoważnioną ze strony zgłaszającego. Faktura zostanie przesłana pocztą na wskazany przez Państwa adres.
9. Niniejszy formularz zgłoszeniowy/umowa stanowi zgłoszenie udziału w szkoleniu i jest zobowiązaniem do zapłaty za szkolenie.
10. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Grupę Szkoleniową SOLBERG Marzena Mrukwa w celu: dokonania zgłoszenia na szkolenie; organizacji uczestnictwa w szkoleniu, przygotowania certyfikatu oraz realizacji czynności rozliczeniowych. Zgoda dotyczy danych osobowych zawartych w karcie zgłoszenia: imię i nazwisko, nr telefonu, adres e-mail. Wymienione dane osobowe będą przechowywane w formie umożliwiającej identyfikację osoby, której dane dotyczą, przez okres nie dłuższy, niż jest to niezbędne do wskazanych celów, w których dane te są przetwarzane.
Masz pytania? Napisz do nas
