O szkoleniu
Promocja cenowa! (*)
5 % rabat przy zgłoszeniu 1 osoby (1786,00 zł netto + VAT)
7 % rabat przy zgłoszeniu 2 osób (1749,00 zł netto + VAT)
* Promocja obowiązuje przy zgłoszeniu do 23.04.2013 r.
CELE SZKOLENIA:
Zrozumienie znaczenia i możliwości efektywnej komunikacji
wykorzystanie, udoskonalenie i skorygowanie posiadanej już wiedzy i doświadczenia oraz nabycie nowych umiejętności w obszarze komunikacji
Poznanie narzędzi i technik skutecznej komunikacji
Rozwijanie wiedzy i umiejętności w zakresie świadomego, skutecznego komunikowania się (komunikacja werbalna i niewerbalna)
Rozwój możliwości świadomego wpływu na otoczenie
KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA:
Uczestnik szkolenia:
Zwiększy efektywność własną w procesie komunikacji poprzez zrozumienie: co nas ogranicza i co nam pomaga w kontaktach społecznych
Nabędzie umiejętności i techniki sprzyjające efektywnej komunikacji oraz osiąganiu osobistych celów
Pozna możliwości budowania trwałych, satysfakcjonujących relacji w życiu zawodowym i prywatnym
Poprzez doświadczanie, aktywność i obserwację - ma możliwość płynnego włączenia świeżo nabywanej wiedzy w indywidualny system poznawczy
5 % rabat przy zgłoszeniu 1 osoby (1786,00 zł netto + VAT)
7 % rabat przy zgłoszeniu 2 osób (1749,00 zł netto + VAT)
* Promocja obowiązuje przy zgłoszeniu do 23.04.2013 r.
CELE SZKOLENIA:
Zrozumienie znaczenia i możliwości efektywnej komunikacji
wykorzystanie, udoskonalenie i skorygowanie posiadanej już wiedzy i doświadczenia oraz nabycie nowych umiejętności w obszarze komunikacji
Poznanie narzędzi i technik skutecznej komunikacji
Rozwijanie wiedzy i umiejętności w zakresie świadomego, skutecznego komunikowania się (komunikacja werbalna i niewerbalna)
Rozwój możliwości świadomego wpływu na otoczenie
KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA:
Uczestnik szkolenia:
Zwiększy efektywność własną w procesie komunikacji poprzez zrozumienie: co nas ogranicza i co nam pomaga w kontaktach społecznych
Nabędzie umiejętności i techniki sprzyjające efektywnej komunikacji oraz osiąganiu osobistych celów
Pozna możliwości budowania trwałych, satysfakcjonujących relacji w życiu zawodowym i prywatnym
Poprzez doświadczanie, aktywność i obserwację - ma możliwość płynnego włączenia świeżo nabywanej wiedzy w indywidualny system poznawczy
Kto powinien wziąć udział?
Zapraszamy wszystkich zainteresowanych.
Program szkolenia
I. KOMUNIKACJA - OBSZARY I ZNACZENIE
Wprowadzenie - czym jest efektywna komunikacja
warunki i klimat sprzyjający efektywnej komunikacji
przebieg procesu efektywnej komunikacji
zależności i związki pomiędzy komunikacją werbalną a niewerbalną
II. SZTUKA AUTOPREZENTACJI
Autoprezentacja jako klucz do wywierania pożądanego wrażenia
Techniki autoprezentacji jako narzędzia wpływu
Techniki budowania pewności siebie i opanowania tremy przed spotkaniem
Znaczenie zasobów osobistych /poczucie własnej wartości, analiza własnych silnych i słabych stron/
Mars i Wenus w biznesie - podstawy biznesowego dress code, savoir vivre jako elementów świadomego kreowania wizerunku
III. KOMUNIKACJA WERBALNA - jak rozumieć i być rozumianym
Schemat i kanały komunikacji
Sztuka efektywnej rozmowy
Techniki komunikacji werbalnej: aktywne słuchanie, parafraza, odzwierciedlanie, konstruktywna krytyka, udzielanie i odbieranie informacji zwrotnej
typy pytań i ich zastosowanie,
błędy komunikacyjne
IV. MOWA CIAŁA - podstawą efektywnej komunikacji
co twoje ciało mówi o tobie
czytanie nieświadomych komunikatów partnera komunikacji
język wywierania wpływu
odzwierciedlanie
zależności przestrzenne
znaczenie tonu głosu
V. TRUDNE SYTUACJE W KOMUNIKACJI
bariery komunikacyjne - identyfikacja i sposoby radzenia sobie
trudny rozmówca /agresywny, bierny, niechętny/ - konstruktywne sposoby reagowania
sztuka odmawiania i prośby
radzenie sobie z agresją
obrona przed manipulacją - rozpoznawanie i radzenie sobie
kultura i płeć w komunikacji
VI. KOMUNIKACJA - SPOSÓB NA OSIĄGNIĘCIE CELU
sposoby perswazji i język etycznego wywierania wpływu
rozpoznawanie typów postaw komunikacyjnych
znaczenie zasobów osobistych w komunikacji - autodiagnoza stylu komunikacji
Wprowadzenie - czym jest efektywna komunikacja
warunki i klimat sprzyjający efektywnej komunikacji
przebieg procesu efektywnej komunikacji
zależności i związki pomiędzy komunikacją werbalną a niewerbalną
II. SZTUKA AUTOPREZENTACJI
Autoprezentacja jako klucz do wywierania pożądanego wrażenia
Techniki autoprezentacji jako narzędzia wpływu
Techniki budowania pewności siebie i opanowania tremy przed spotkaniem
Znaczenie zasobów osobistych /poczucie własnej wartości, analiza własnych silnych i słabych stron/
Mars i Wenus w biznesie - podstawy biznesowego dress code, savoir vivre jako elementów świadomego kreowania wizerunku
III. KOMUNIKACJA WERBALNA - jak rozumieć i być rozumianym
Schemat i kanały komunikacji
Sztuka efektywnej rozmowy
Techniki komunikacji werbalnej: aktywne słuchanie, parafraza, odzwierciedlanie, konstruktywna krytyka, udzielanie i odbieranie informacji zwrotnej
typy pytań i ich zastosowanie,
błędy komunikacyjne
IV. MOWA CIAŁA - podstawą efektywnej komunikacji
co twoje ciało mówi o tobie
czytanie nieświadomych komunikatów partnera komunikacji
język wywierania wpływu
odzwierciedlanie
zależności przestrzenne
znaczenie tonu głosu
V. TRUDNE SYTUACJE W KOMUNIKACJI
bariery komunikacyjne - identyfikacja i sposoby radzenia sobie
trudny rozmówca /agresywny, bierny, niechętny/ - konstruktywne sposoby reagowania
sztuka odmawiania i prośby
radzenie sobie z agresją
obrona przed manipulacją - rozpoznawanie i radzenie sobie
kultura i płeć w komunikacji
VI. KOMUNIKACJA - SPOSÓB NA OSIĄGNIĘCIE CELU
sposoby perswazji i język etycznego wywierania wpływu
rozpoznawanie typów postaw komunikacyjnych
znaczenie zasobów osobistych w komunikacji - autodiagnoza stylu komunikacji
Czas trwania
21 godzin
Prelegenci

Psycholog, specjalista ds. zarządzania personelem, instruktor terapii sztuką. Pracuje jako trener, wykładowca i coach. Jest także praktykiem z wieloletnim doświadczeniem w strukturach sprzedaży w międzynarodowych korporacjach. Ukończyła wydział psychologii na Uniwersytecie Jagiellońskim, szkolenie terapeutyczne I stopnia w Krakowskim Ośrodku Terapeutycznym, Zarządzanie Personelem na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie, Szkołę Trenerów Wszechnicy UJ (poziom 5 wg Europejskich Ram Kwalifikacji tego zawodu), The Art and Science of Coaching" prowadzonej przez Erickson College z Vancouver oraz Akademię Terapii Ekspresyjnych. Od ponad 10 lat z pasją prowadzi treningi i warsztaty rozwoju osobistego. Tworzy autorskie programy szkoleń z zakresu rozwoju umiejętności psychologicznych, biznesowych oraz psychologii sportu i transportu. Specjalizuje się w szkoleniu z obszaru podnoszenia i rozwijaniu tzw. miękkich kompetencji menedżerskich, takich jak budowanie i motywowanie zespołu, rekrutacja z assessment center, zarządzanie czasem, zmianą i konfliktem w zespole a także rozwoju umiejętności osobistych (radzenia sobie ze stresem, sztuce kreatywnego myślenia i rozwiązywania problemów, zarządzania czasem, strategiach skutecznego działania), sprzedażowych (obsługa klienta, podstawowe reguły „gry handlowej", nawiązywanie i podtrzymywanie długotrwałych relacji biznesowych, psychologia sprzedaży, komunikacji), asertywności, komunikacji i mowie ciała, psychologii wpływu, inteligencji emocjonalnej, autoprezentacji i Savoir Vivre.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Hotel WERSAL***
34-500 Zakopane
Tetmajera 14 a
woj. małopolskie
Hotel Gromada "Dom Chłopa" ***
00-030 Warszawa
Plac Powstańców Warszawy 2
woj. mazowieckie
Hotel WERSAL***
34-500 Zakopane
Tetmajera 14 a
woj. małopolskie
Rejestracja
Wybierz termin:
Cena 1
zł netto + 23% VAT
1 880
zł
Cena zawiera:
- Pobyt: od 22.05.2013 r. (kolacja) do 25.05.2013 r.(obiad) zakwaterowanie w pokojach 2-os. do pok. 1-os. dopłata 300 zł + VAT (ograniczona ilość) pełne wyżywienie materiały szkoleniowe certyfikat ukończenia szkolenia imprezę integracyjną w karczmie góralskiej bezpłatne korzystanie z hotelowego basenu, sauny i jacuzzy
Zapisz się
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

Masters Centrum Szkolenia Biznesu A&A Polańska sp.j.
20-012 Lublin
Strażacka 8/90
woj. lubelskie
Jesteśmy firmą szkoleniową, która od 1998r. zajmuje się edukacją dorosłych. Firma jest wpisana do Rejestru Instytucji Szkoleniowych nr 2.06/00145/2005.
Naszym klientom sprzedajemy wiedzę, umiejętności, praktyczne doświadczenia naszych trenerów i k...
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Zapisz się, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
Zgłoszenia prosimy przesyłać faxem/pocztą z podpisem i pieczątką osoby decyzyjnej.
Zgłoszenie przesłane e-mailem ma formę wstępnej rezerwacji
Potwierdzenie i fakturę VAT wysyłamy zgłoszonym uczestnikom 7 dni przed szkoleniem
W przypadku rezygnacji z udziału w szkoleniu-zwrotu całości kwoty dokonujemy na podstawie pisemnej lub telefonicznej informacji do 10 dni przed szkoleniem
Uwaga: organizator zastrzega sobie prawo zmiany hotelu na równorzędny standardem
Zgłoszenie przesłane e-mailem ma formę wstępnej rezerwacji
Potwierdzenie i fakturę VAT wysyłamy zgłoszonym uczestnikom 7 dni przed szkoleniem
W przypadku rezygnacji z udziału w szkoleniu-zwrotu całości kwoty dokonujemy na podstawie pisemnej lub telefonicznej informacji do 10 dni przed szkoleniem
Uwaga: organizator zastrzega sobie prawo zmiany hotelu na równorzędny standardem
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Masters Centrum Szkolenia Biznesu A&A Polańska sp.j.
20-012 Lublin
Strażacka 8/90
Powiadomienia o nowych terminach