Szkolenie

KOMUNIKACJA W BIZNESIE WARSZTATY DLA ZAAWANSOWANYCH

O szkoleniu

Promocja cenowa! (*)

5 % rabat przy zgłoszeniu 1 osoby (1786,00 zł netto + VAT)
7 % rabat przy zgłoszeniu 2 osób (1749,00 zł netto + VAT)

* Promocja obowiązuje przy zgłoszeniu do 23.04.2013 r.

CELE SZKOLENIA:

Zrozumienie znaczenia i możliwości efektywnej komunikacji

wykorzystanie, udoskonalenie i skorygowanie posiadanej już wiedzy i doświadczenia oraz nabycie nowych umiejętności w obszarze komunikacji

Poznanie narzędzi i technik skutecznej komunikacji
Rozwijanie wiedzy i umiejętności w zakresie świadomego, skutecznego komunikowania się (komunikacja werbalna i niewerbalna)
Rozwój możliwości świadomego wpływu na otoczenie

KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA:
Uczestnik szkolenia:

Zwiększy efektywność własną w procesie komunikacji poprzez zrozumienie: co nas ogranicza i co nam pomaga w kontaktach społecznych
Nabędzie umiejętności i techniki sprzyjające efektywnej komunikacji oraz osiąganiu osobistych celów
Pozna możliwości budowania trwałych, satysfakcjonujących relacji w życiu zawodowym i prywatnym

Poprzez doświadczanie, aktywność i obserwację - ma możliwość płynnego włączenia świeżo nabywanej wiedzy w indywidualny system poznawczy
Kto powinien wziąć udział?
Zapraszamy wszystkich zainteresowanych.

Program szkolenia

I. KOMUNIKACJA - OBSZARY I ZNACZENIE

Wprowadzenie - czym jest efektywna komunikacja
warunki i klimat sprzyjający efektywnej komunikacji
przebieg procesu efektywnej komunikacji
zależności i związki pomiędzy komunikacją werbalną a niewerbalną

II. SZTUKA AUTOPREZENTACJI

Autoprezentacja jako klucz do wywierania pożądanego wrażenia
Techniki autoprezentacji jako narzędzia wpływu
Techniki budowania pewności siebie i opanowania tremy przed spotkaniem
Znaczenie zasobów osobistych /poczucie własnej wartości, analiza własnych silnych i słabych stron/
Mars i Wenus w biznesie - podstawy biznesowego dress code, savoir vivre jako elementów świadomego kreowania wizerunku

III. KOMUNIKACJA WERBALNA - jak rozumieć i być rozumianym

Schemat i kanały komunikacji

Sztuka efektywnej rozmowy
Techniki komunikacji werbalnej: aktywne słuchanie, parafraza, odzwierciedlanie, konstruktywna krytyka, udzielanie i odbieranie informacji zwrotnej
typy pytań i ich zastosowanie,
błędy komunikacyjne

IV. MOWA CIAŁA - podstawą efektywnej komunikacji

co twoje ciało mówi o tobie
czytanie nieświadomych komunikatów partnera komunikacji
język wywierania wpływu
odzwierciedlanie

zależności przestrzenne
znaczenie tonu głosu

V. TRUDNE SYTUACJE W KOMUNIKACJI

bariery komunikacyjne - identyfikacja i sposoby radzenia sobie

trudny rozmówca /agresywny, bierny, niechętny/ - konstruktywne sposoby reagowania
sztuka odmawiania i prośby
radzenie sobie z agresją
obrona przed manipulacją - rozpoznawanie i radzenie sobie
kultura i płeć w komunikacji

VI. KOMUNIKACJA - SPOSÓB NA OSIĄGNIĘCIE CELU

sposoby perswazji i język etycznego wywierania wpływu
rozpoznawanie typów postaw komunikacyjnych
znaczenie zasobów osobistych w komunikacji - autodiagnoza stylu komunikacji

Czas trwania

21 godzin

Prelegenci

Cytat
Psycholog, specjalista ds. zarządzania personelem, instruktor terapii sztuką. Pracuje jako trener, wykładowca i coach. Jest także praktykiem z wieloletnim doświadczeniem w strukturach sprzedaży w międzynarodowych korporacjach. Ukończyła wydział psychologii na Uniwersytecie Jagiellońskim, szkolenie terapeutyczne I stopnia w Krakowskim Ośrodku Terapeutycznym, Zarządzanie Personelem na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie, Szkołę Trenerów Wszechnicy UJ (poziom 5 wg Europejskich Ram Kwalifikacji tego zawodu), The Art and Science of Coaching" prowadzonej przez Erickson College z Vancouver oraz Akademię Terapii Ekspresyjnych. Od ponad 10 lat z pasją prowadzi treningi i warsztaty rozwoju osobistego. Tworzy autorskie programy szkoleń z zakresu rozwoju umiejętności psychologicznych, biznesowych oraz psychologii sportu i transportu. Specjalizuje się w szkoleniu z obszaru podnoszenia i rozwijaniu tzw. miękkich kompetencji menedżerskich, takich jak budowanie i motywowanie zespołu, rekrutacja z assessment center, zarządzanie czasem, zmianą i konfliktem w zespole a także rozwoju umiejętności osobistych (radzenia sobie ze stresem, sztuce kreatywnego myślenia i rozwiązywania problemów, zarządzania czasem, strategiach skutecznego działania), sprzedażowych (obsługa klienta, podstawowe reguły „gry handlowej", nawiązywanie i podtrzymywanie długotrwałych relacji biznesowych, psychologia sprzedaży, komunikacji), asertywności, komunikacji i mowie ciała, psychologii wpływu, inteligencji emocjonalnej, autoprezentacji i Savoir Vivre.

Gdzie i kiedy

Zakopane 23 - 25 maja 2013
Hotel WERSAL***

34-500 Zakopane

Tetmajera 14 a

woj. małopolskie

Gdzie i kiedy

Warszawa 20 - 21 maja 2013
Hotel Gromada "Dom Chłopa" ***

00-030 Warszawa

Plac Powstańców Warszawy 2

woj. mazowieckie

Gdzie i kiedy

Zakopane 18 - 20 marca 2013
Hotel WERSAL***

34-500 Zakopane

Tetmajera 14 a

woj. małopolskie

Zapisz się

Cena 1
zł netto + 23% VAT
1880 PLN
Cena zawiera:
  • Pobyt: od 22.05.2013 r. (kolacja) do 25.05.2013 r.(obiad) zakwaterowanie w pokojach 2-os. do pok. 1-os. dopłata 300 zł + VAT (ograniczona ilość) pełne wyżywienie materiały szkoleniowe certyfikat ukończenia szkolenia imprezę integracyjną w karczmie góralskiej bezpłatne korzystanie z hotelowego basenu, sauny i jacuzzy
Zapisz się

Organizator

Masters Centrum Szkolenia Biznesu A&A Polańska sp.j.
20-012 Lublin
Strażacka 8/90
woj. lubelskie
Jesteśmy firmą szkoleniową, która od 1998r. zajmuje się edukacją dorosłych. Firma jest wpisana do Rejestru Instytucji Szkoleniowych nr 2.06/00145/2005. Naszym klientom sprzedajemy wiedzę, umiejętności, praktyczne doświadczenia naszych trenerów i k...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Zgłoszenia prosimy przesyłać faxem/pocztą z podpisem i pieczątką osoby decyzyjnej.
Zgłoszenie przesłane e-mailem ma formę wstępnej rezerwacji
Potwierdzenie i fakturę VAT wysyłamy zgłoszonym uczestnikom 7 dni przed szkoleniem
W przypadku rezygnacji z udziału w szkoleniu-zwrotu całości kwoty dokonujemy na podstawie pisemnej lub telefonicznej informacji do 10 dni przed szkoleniem
Uwaga: organizator zastrzega sobie prawo zmiany hotelu na równorzędny standardem

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Masters Centrum Szkolenia Biznesu A&A Polańska sp.j.
20-012 Lublin Strażacka 8/90
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!