Komunikacja w zarządzaniu

O szkoleniu

Podstawą zarządzania zespołem jest umiejętność skutecznego zbierania i przekazywania informacji. Efektywność w obszarze zarządzania zespołem jest w dużej mierze zależna od tego, czy uda nam się porozumieć z innymi ludźmi.

Szkolenie to ma na celu wyposażenie uczestnika w narzędzia służące zwiększeniu świadomości i kompetencji dotyczących usprawnienia przepływu informacji między ludźmi.

Dlaczego warto wziąć udział?

Uczestnicy poprzez ćwiczenia i studia przypadków uczą się i wyciągają wnioski, samodzielnie poszukują rozwiązań i budują własny zbiór narzędzi i dobrych praktyk, które będą przydatne podczas codziennej pracy.

Kto powinien wziąć udział?
  • Szkolenie dedykowane jest osobom na stanowiskach średniego i wyższego szczebla kierowniczego.
  • Program dedykujemy menedżerom, którzy posiadają już podstawową wiedzę i doświadczenie w zarządzaniu zespołem.

Program szkolenia

Program ustalony jest na podstawie diagnozy potrzeb.

DIAGNOZA POTRZEB:

Rozmowa, której celem jest doprecyzowanie potrzeb oraz zapoznanie się ze specyfiką firmy i pracy uczestników szkolenia oraz wskazanie ze strony trenera rekomendacji, metodologii działania i proponowanych rozwiązań. Na tym etapie wyznaczone są cele oraz forma pracy.

Istnieje również możliwość skierowania do uczestników ankiety zawierającej pytania otwarte dotyczące ich oczekiwań względem szkolenia oraz zagadnienia, z prośbą o zaznaczenie tych, które są dla nich najbardziej interesujące. Dzięki temu prowadzący będzie mógł lepiej dopasować treść, która będzie realizowania podczas zajęć oraz przygotować odpowiedzi na zgłoszone przez uczestników zapotrzebowanie.

PROPONOWANIE ZAGADNIENIA:

  • zasady skutecznej komunikacji – czyli co robić, aby być właściwie rozumianym i dobrze rozumieć innych,
  • niebezpieczeństwa, pułapki i błędy w komunikacji – skąd się biorą, jak je rozpoznać i zneutralizować,
  • jak udrożnić kanały komunikacyjne tam, gdzie informacje nie przepływają,
  • znaczenie procesów komunikowania się w przedsiębiorstwie,
  • narzędzia przekazywania konstruktywnych informacji zwrotnych.

Czas trwania

do ustalenia, proponujemy: 2 dni - 2 x 8 x 45 minut + przerwy

Prelegenci

ANNA KRAWULSKA-BIEGAŃSKA

psycholog, trener, asesor, coach, mediator

Projektuje i realizuje działania rozwojowe dla właścicieli firm, kadry zarządzającej, menedżerów, liderów, brygadzistów oraz trenerów wewnętrznych. Jest ekspertem w dziedzinie audytu i wdrażania wartości organizacyjnych. Wspiera firmy przy budowaniu i implementacji systemów kompetencyjnych. Prowadzi coaching i konsultacje indywidualne dla kadry zarządzającej różnego szczebla. Jako asesor tworzy i realizuje badania Assessment i Development Center. Projektuje i realizuje badania satysfakcji pracowników oraz badania oceny pracownika metodą 270/360 stopni. Projektuje i prowadzi działania usprawniające komunikację wewnętrzną oraz współpracę w zespole. Ma doświadczenie jako mediator w sytuacji konfliktu.

Posiada certyfikaty: TA 101 w zakresie Analizy Transakcyjnej (wydany przez European Association for Transactional Analysis), certyfikat European Association for Psychotherapy oraz DiSC Certification. Jest aktywnym członkiem zespołu poznańskiego Ośrodka Psychoterapii i Treningów Psychologicznych AION. Prowadzi również zajęcia w ramach podyplomowych studiów MBA na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.

W pracy trenerskiej specjalizuje się w realizacji szkoleń z zakresu rozwijania kompetencji menedżerskich, komunikacji i współpracy, organizacji czasu pracy, radzenia sobie ze stresem
i wypaleniem zawodowym oraz mentoringu i umiejętności trenerskich.

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

To wydarzenie dostępne jest na zamówienie. Termin i miejsce przeprowadzenia zajęć uzgodnisz z organizatorem po złożeniu zamówienia. Organizator przeprowadza zajęcia: stacjonarnie i/lub online

Rejestracja

OPEN
cena przy organizacji szkolenia dla min. 6 osób
1 500
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór)
  • prowadzenie szkolenia w formie warsztatowej – ćwiczenia –> wnioski
  • Rozwiń
Zapisz się

Organizator

OPEN Konsultacje & Szkolenia
61-696 Poznań
ul. Serbska 6a/1
woj. wielkopolskie
Jako firma Open Konsultacje i Szkolenia od 2005 roku świadczymy usługi rozwojowe w takich obszarach zarządzania zasobami ludzkimi (HRM), jak: - szkolenia, - coachingi, - diagnozy i konsulting organizacyjny, - kompleksowe programy rozwojowe i wa...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Warunkiem wzięcia udziału w szkoleniu jest wypełnienie formularza rejestracyjnego.

Po jego otrzymaniu skontaktujemy się z Państwem telefonicznie w celu ustalenia warunków organizacyjnych (liczba uczestników, miejsce, godziny trwania, forma realizacji).

Zapraszamy do kontaktu, Julita Gotkowicz-Żok, tel. 881 036 989, julita.gotkowicz@open-szkolenia.pl

Dofinansowanie dla firm z sektora MMŚP, od 50 do 80% zwrotu kosztu szkolenia

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

OPEN Konsultacje & Szkolenia
61-696 Poznań ul. Serbska 6a/1
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!