Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/komunikacja-wewnetrzna-w-organizacji-od-przypadku-do-strategii-74406-id44

Informacje o szkoleniu

HIGH5 Training Group
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Wyszukaj inne
Szkolenia

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Korzyści ze szkolenia

Uczestnicy:
• zapoznają się z aktualnymi trendami i wyzwaniami z obszaru komunikacji wewnętrznej;
• poznają zasady określania celów, tworzenia strategii komunikacji wewnętrznej oraz pomiarów swoich działań;
• poznają najważniejsze narzędzia komunikacji wewnętrznej;
• dowiedzą się jak zarządzać sytuacją kryzysową w komunikacji wewnętrznej;
• zapoznają się z najciekawszymi case study z Polski i ze świata.

Szkolenie skierowane jest do:

  • kadry menedżerskiej
  • właścicieli firm
  • kierowników zespołów
  • kierowników projektów
  • dyrektorów personalnych

Program szkolenia:

  1. Wprowadzenie do komunikacji wewnętrznej:
    • cele i zadania strategii komunikacji wewnętrznej
    • rola i znaczenie komunikacji wewnętrznej dla organizacji
    • potrzeby i oczekiwania pracowników
    • badania i przygotowanie organizacji do budowania strategii komunikacji
    • rola komunikacji nieformalnej i jak ją wykorzystać?
    • Uczestnicy procesu i kierunki komunikacji, struktury formalne i nieformalne
    • koncepcja „błękitnych oceanów" vs. „czerwonych oceanów" a komunikacja wewnętrzna
    • ćwiczenia: analiza SWOT komunikacji wewnętrznej firmy
  2. Narzędzia komunikacji wewnętrznej:
    • przegląd, charakterystyka i zastosowanie
    • nowe media w komunikacji wewnętrznej
    • jak optymalnie dobrać narzędzia w strategii komunikacji wewnętrznej?
    • matryce komunikacji wewnętrznej
  3. Etapy budowania strategii komunikacji wewnętrznej:
    • elementy strategii
    • komunikacja EVP oraz budowa message house
    • elementy (dokumenty, procesy) wspierające budowę strategii
    • case study: 10 najlepszych kampanii komunikacji wewnętrznej w Polsce i na Świecie
  4. Diagnoza:
    • przygotowanie i przeprowadzenie audytu komunikacji wewnętrznej
    • fazy audytu komunikacyjnego
    • narzędzia wspierające zbieranie informacji podczas audytu
    • analiza PERSON
  5. Planowanie:
    • zdefiniowanie celów głównych i pośrednich komunikacji
    • przygotowanie matrycy komunikacji wewnętrznej (Persona vs narzędzie komunikacyjne i kanał komunikacji)
  6. Realizacja:
    • analiza i wybór narzędzi komunikacji wewnętrznej
    • budowanie harmonogramu działań
    • angażowanie pracowników w procesy komunikacji wewnętrznej
    • spójność w komunikacji
    • kontrola wdrożenia i efektywności działań komunikacji wewnętrznej
  7. Ewaluacja:
    • mierzenie skuteczności i efektywności działań komunikacyjnych
    • czynniki krytyczne, miara sukcesu
    • badania nieformalnych relacji w przedsiębiorstwie - analiza sieci społecznych
  8. Bezpłatne narzędzia online ułatwiające prowadzenie projektów komunikacji wewnętrznej.
  9. Kompetencje komunikatora.
  10. Pracownik - ambasador. Jak budować social media employee edvocacy.
  11. Współczesne trendy w kampaniach komunikacyjnych wewnątrz organizacji:
    • jak rodzą się najciekawsze kampanie? 
    • z jakich społecznych trendów korzystają i na jakich bazują mechanizmach?
  12. Twórcze zamknięcie szkolenia.

Informacje o prelegentach:

Trener HIGH5 Training Group

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1790 zł + 23% VAT za osobę

Cena zawiera:

2 dni szkolenia (16 godzin ), skrypt szkoleniowy, materiały dodatkowe, certyfikat, monitorowanie zadań wdrożeniowych, 60 dniowy e-mentoring, lunch (restauracja), serwis kawowy premium

Dostępne zniżki:

  • 20% przy zgłoszeniu dwóch uczestników
  • 25% przy zgłoszeniu trzech uczestników

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego powyżej. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić rejestrację oraz przekazać szczegóły organizacyjne.


Wydarzenie: Komunikacja wewnętrzna w organizacji. Od przypadku do strategii