Narzędzia efektywnego lidera - operacyjne i strategiczne aspekty roli menedżera

O szkoleniu

Serdecznie zapraszamy na 2-dniowe szkolenie, które odbędzie się w trybie stacjonarnym lub online.

Celem szkolenia jest nabycie umiejętności menedżerskich niezbędnych do efektywnego kierowania zespołem. Szkolenie odpowiada m.in. na pytania:
jak zbudować efektywny zespół,
jak wzmacniać zaangażowanie pracowników,
jak budować satysfakcję pracowników z pracy,
jak delegować zadania i je egzekwować,
jak przeprowadzać rozmowy oceniające i motywujące,
jak prowadzić spotkania zespołowe.
Dlaczego warto wziąć udział?

Uczestnicy nabędą wiedzę o:

  • etapach budowania zespołu, typowych wyzwań stojących przed menadżerem na każdym etapie i roli menażera na każdym etapie,
  • naturalnym stylu kierowania, 
  • metodzie rozpoznawania ról w zespole oraz sposobach na dobór pracowników z określonymi rolami do realizowanych zadań,
  • zadaniach menedżera na poziomie operacyjnym i strategicznym, 
  • narzędziach umożliwiającym zwiększenie motywacji oraz rozwój pracowników,
  • technikach efektywnego prowadzenia spotkania z zespołem. 

Uczestnicy nabędą umiejętności:

  • wykorzystania swoich cech i kompetencji do odpowiedniego dostosowania swojego stylu kierowania do członków zespołu,
  • rozpoznawania stylów osobowości oraz stopnia dojrzałości pracowników,
  • wykorzystanie kluczowych umiejętności menadżerskich tj. delegowanie zadań czy weryfikacja postępów,
  • wykorzystywania narzędzi motywacyjnych dostosowanych do poszczególnych członków zespołu. 
Kto powinien wziąć udział?

Adresatami szkolenia są osoby, które chcą:

  • doskonalić swoje umiejętności z zakresu zarządzania zespołem,
  • poznać zasady budowania zespołu oraz znaczenia roli jednostki w zespole,  
  • poznać techniki i narzędzia rozpoznawania stylów zarzadzania, typów osobowości i dojrzałości biznesowej oraz ich wpływu na współpracę i rozwój w zespole,
  • pogłębić swoja wiedzę w zakresie dostosowywania swojego stylu zarządzania oraz metod zarządzania zespołem, 
  • udoskonalić swój potencjał w zakresie motywowania zespołu, a przede wszystkim w zakresie konstruktywnego kierowania zespołem.

To szkolenie dla menedżerów początkującyh oraz takich, którzy posiadają już doświadczenie w zarządzaniu zespołem. 

Program szkolenia

Fazy rozwoju zespołu:

  • fazy rozwoju zespołu według Tackmana,
  • role w zespole według Belbina,
  • typowe problemy oraz rola menadżera na poszczególnych etapach rozwoju zespołu.

Rola menadżera w zarządzaniu zespołem: 

  • określenie naturalnego stylu zarządzania,
  • główne zadania menadżera na poziomie operacyjnym:
    • planowanie zadań,
    • delegowanie zadań (metody delegowania),
    • ewaluacja zadań i  udzielanie informacji zwrotnej,
    • delegowanie odpowiedzialności i nadawanie uprawnień.

Menadżer a zespół:

  • rozpoznawanie stylów osobowości członków zespołu,
  • dopasowanie roli i sposobu zarządzania do członków zespołu,
  • techniki motywacji i umiejętność ich dostosowania do członków zespołu,
  • rozmowy oceniające,
  • rozmowy motywujące.

Menadżer a lider:

  • czym różni się menadżer operacyjny od lidera, jak przejść z poziomu operacyjnego do liderskiego,
  • menadżer na froncie – jak prowadzić efektywne spotkanie zespołu, 
  • menadżer na etapie zmian – jak przekazywać informacje o zmianach i zaprosić zespół do zmiany,
  • techniki motywowania do zmian i utrzymania trwałych postaw wobec zmian.

Czas trwania

2 dni, 10:00-16:00

Prelegenci

Menedżer HR z 15-letnim doświadczeniem we współpracy z  zespołami wielokulturowymi i wielopokoleniowymi w międzynarodowych korporacjach. Posiada doświadczenie w prowadzeniu rekrutacji, szkoleń dla pracowników wszystkich szczebli, w firmach o profilu produkcyjnym i sprzedażowym. Zajmowała się budowaniem komunikacji zespołów wielopokoleniowych, wielonarodowych, funkcjonujących w rozporoszonej strukturze organizacyjnej, nastawionej na osiągnięcie celu i pracę w atmosferze współpracy.
Obserwując różnice kulturowe różnych nacji, pokoleń,  prowadząc powyżej 500 rozmów rekrutacyjnych i rozwojowych rocznie, spotkań z pracownikami wielu szczebli, spotykając się z osobami z bardzo zróżnicowanych środowisk i kultur, obserwowała i cały czas obserwuje, jak ważna jest komunikacja do osiągnięcia celu, pracy w atmosferze współpracy, pozyskaniu i przekazaniu wiedzy. Codzienne obcowanie z ludźmi, prowadzenie szkoleń z zakresu komunikacji – szkoleń na rynku polskim o zagranicznym - pokazało jej, jak łatwo można zaprzepaścić osiągnięcie celu, zdemotywować się, a często i obrazić, pokłócić się, z błahego wydawałoby się powodu – różnej, nieskutecznej komunikacji.
Stąd w pracy zawodowej i w życiu prywatnym niezmiernie ważna jest umiejętność komunikowania się – słuchania, mówienia – werbalnego i niewerbalnego, i jest to umiejętność, której podstawy można poznać w trakcie szkolenia, ale aby ją utrwalić, konieczna jest ciągła praca nad sobą, swoim stylem porozumiewania się i jego doskonaleniem.

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Wymagany jest komputer z dostępem do internetu.
brak danych

Warszawa

woj. mazowieckie

brak danych

Warszawa

woj. mazowieckie

Rejestracja

Cena standardowa
za osobę
1 390
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
Zapisz się

Organizator

J.G.Training
02-548 Warszawa
Olesińska 21
woj. mazowieckie
Misja Misją J.G.Training jest pomoc pracownikom firm i instytucji w zdobywaniu wiedzy, informacji i umiejętności, które są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania podmiotów gospodarczych. Obszary, z których szkolimy Tematyka naszych szkoleń dot...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

J.G.Training
02-548 Warszawa Olesińska 21
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!