Szkolenie
Neuromarketing. Wykorzystaj wiedzę o umyśle, percepcji i emocjach w komunikacji marketingowej.
O szkoleniu
Marketing można uprawiać dwojako: domyślając się jak jest i zdobywając wiedzę o tym jak jest. Szkolenie jest zdecydowanie w tym drugim obszarze i obejmuje najnowszą, najświeższą wiedzę z zakresu funkcjonowania mózgu, świadomości i podejmowania decyzji. Wiedza ta jest do zastosowania w zarządzaniu marką, komunikacją marketingową, ale także w komunikacji interpersonalnej, pracy zespołowej, czy zarządzaniu sobą. To wiedza dla ciekawego umysłu, który chce wiedzieć, jak naprawdę funkcjonujemy.
Kto powinien wziąć udział?
* dyrektorzy, managerowie, specjaliści działów marketingu, reklamy, sprzedaży
* brand managerowie
* managerowie i specjaliści odpowiedzialni z komunikację z Klientami
* account managerowie i creative managerowie z agencji reklamowych
* wszyscy zainteresowani tematem neuromarketingu, wiedzą o umyśle, emocjach i mechanizmach podejmowania decyzji
* brand managerowie
* managerowie i specjaliści odpowiedzialni z komunikację z Klientami
* account managerowie i creative managerowie z agencji reklamowych
* wszyscy zainteresowani tematem neuromarketingu, wiedzą o umyśle, emocjach i mechanizmach podejmowania decyzji
Program szkolenia
Program szkolenia:
1. Jak podejmujemy decyzje, co widzimy i jak oceniamy to, co wydaje nam się, że widzimy?
* Wpływ procesów świadomych i nieświadomych na podejmowanie decyzji.
* Kiedy podejmowanie decyzji męczy?
* Co decyduje o decyzji?
* Zapamiętanie a przypominanie – co jest ważniejsze?
* Jak nasza percepcja płata nam figle i co z tego wynika?
2. Odwieczna walka rozumu z emocjami
* Dlaczego emocje nie są irracjonalnym mechanizmem, jak się większości wydaje?
* Jaka jest główna rola emocji i jakie są tego konsekwencje dla marketingu?
* Dwie relacje wymiany, które wpływają na emocjonalne angażowanie odbiorców
* Teoria wysyłania sygnałów, czyli po co nam te wszystkie rzeczy?
* Esencjalizm, czyli co naprawdę konsumujemy?
* Co to są Lovemarks?
3. Dlaczego mądrzy ludzie podejmują głupie decyzje, czyli o irracjonalności
* Dlaczego po fakcie interpretacja jest pestką, a przed nic nie wiemy?
* Dlaczego tak trudno zapamiętać doświadczenie?
* Dlaczego nasze oceny wartości są relatywne i irracjonalne i co z tego wynika dla marketingu?
* Czy podejmowanie ekspresowych decyzji jest dla nas korzystne?
* Jak stosujemy podwójne standardy?
4. Decyzje biznesowe i ich obciążenie nieracjonalnością
* Dlaczego tak łatwo podjąć fatalną decyzję przy aplauzie wszystkich?
* Co jest naszym głównym wrogiem w podejmowaniu decyzji biznesowych?
* Dlaczego więcej danych nie optymalizuje naszych decyzji?
* O zauważaniu trendów
* Jak sami wpędzamy się w kłopoty sądząc, że robimy dobrą robotę?
5. Jak marketing ma wykorzystać tę podejrzaną wiedzę?
* O dwóch częściach umysłu i sile przyzwyczajenia
* Czy satysfakcja ma znaczenie?
* Co to naprawdę znaczy „spełniać oczekiwania”?
* Jak działa edukacja odbiorcy?
* Jak budować skuteczny komunikat?
1. Jak podejmujemy decyzje, co widzimy i jak oceniamy to, co wydaje nam się, że widzimy?
* Wpływ procesów świadomych i nieświadomych na podejmowanie decyzji.
* Kiedy podejmowanie decyzji męczy?
* Co decyduje o decyzji?
* Zapamiętanie a przypominanie – co jest ważniejsze?
* Jak nasza percepcja płata nam figle i co z tego wynika?
2. Odwieczna walka rozumu z emocjami
* Dlaczego emocje nie są irracjonalnym mechanizmem, jak się większości wydaje?
* Jaka jest główna rola emocji i jakie są tego konsekwencje dla marketingu?
* Dwie relacje wymiany, które wpływają na emocjonalne angażowanie odbiorców
* Teoria wysyłania sygnałów, czyli po co nam te wszystkie rzeczy?
* Esencjalizm, czyli co naprawdę konsumujemy?
* Co to są Lovemarks?
3. Dlaczego mądrzy ludzie podejmują głupie decyzje, czyli o irracjonalności
* Dlaczego po fakcie interpretacja jest pestką, a przed nic nie wiemy?
* Dlaczego tak trudno zapamiętać doświadczenie?
* Dlaczego nasze oceny wartości są relatywne i irracjonalne i co z tego wynika dla marketingu?
* Czy podejmowanie ekspresowych decyzji jest dla nas korzystne?
* Jak stosujemy podwójne standardy?
4. Decyzje biznesowe i ich obciążenie nieracjonalnością
* Dlaczego tak łatwo podjąć fatalną decyzję przy aplauzie wszystkich?
* Co jest naszym głównym wrogiem w podejmowaniu decyzji biznesowych?
* Dlaczego więcej danych nie optymalizuje naszych decyzji?
* O zauważaniu trendów
* Jak sami wpędzamy się w kłopoty sądząc, że robimy dobrą robotę?
5. Jak marketing ma wykorzystać tę podejrzaną wiedzę?
* O dwóch częściach umysłu i sile przyzwyczajenia
* Czy satysfakcja ma znaczenie?
* Co to naprawdę znaczy „spełniać oczekiwania”?
* Jak działa edukacja odbiorcy?
* Jak budować skuteczny komunikat?
Czas trwania
9.00-17.00
Prelegenci


Jacek Pogorzelski
Doktor nauk o zarządzaniu, doświadczony menedżer i konsultant, wykładowca Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie oraz Carlson School of Management Uniwersytetu Minnesoty w Minneapolis. Ekspert i trener w dziedzinach marketingu i zarządzania. Doradca firm, ministerstw oraz samorządów.
Doświadczenie
Wieloletni pracownik firm z branży FMCG i farmaceutycznej odpowiedzialny za zarządzanie marketingiem. Obecnie właściciel firmy Prime Code zajmującej się marketingiem XXI wieku. Oprócz zagadnień biznesowych zajmuje się rozwojem potencjału i skuteczności ludzi w efekcie zdobywania nowych doświadczeń. Jego zainteresowania obejmują neuronauki, antropologię kulturową, psychologię ewolucyjną, ekonomię behawioralną oraz podejścia wykraczające poza ostro wyznaczone granice nauk, które pozwalają lepiej rozumieć kontekst ludzkich wyborów i zachowań. Autor książek "Pozycjonowanie produktu", „(R)ewolucja marki”, „Mity marketingowe”, współautor książki "Wskaźniki marketingowe" oraz autor wielu artykułów na temat pozycjonowania, strategii marek oraz innych zagadnień marketingu strategicznego.
Doktor nauk o zarządzaniu, doświadczony menedżer i konsultant, wykładowca Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie oraz Carlson School of Management Uniwersytetu Minnesoty w Minneapolis. Ekspert i trener w dziedzinach marketingu i zarządzania. Doradca firm, ministerstw oraz samorządów.
Doświadczenie
Wieloletni pracownik firm z branży FMCG i farmaceutycznej odpowiedzialny za zarządzanie marketingiem. Obecnie właściciel firmy Prime Code zajmującej się marketingiem XXI wieku. Oprócz zagadnień biznesowych zajmuje się rozwojem potencjału i skuteczności ludzi w efekcie zdobywania nowych doświadczeń. Jego zainteresowania obejmują neuronauki, antropologię kulturową, psychologię ewolucyjną, ekonomię behawioralną oraz podejścia wykraczające poza ostro wyznaczone granice nauk, które pozwalają lepiej rozumieć kontekst ludzkich wyborów i zachowań. Autor książek "Pozycjonowanie produktu", „(R)ewolucja marki”, „Mity marketingowe”, współautor książki "Wskaźniki marketingowe" oraz autor wielu artykułów na temat pozycjonowania, strategii marek oraz innych zagadnień marketingu strategicznego.
Weź udział
Cena 1
netto + 23% VAT
2650
PLN
Cena zawiera:
- udział w szkoleniu, materiały w wersji drukowanej i elektronicznej, certyfikat uczestnictwa w warsztatach, lunch i serwis kawowy.
Weź udział
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

CONCEPT LABS
02-675 Warszawa
Domaniewska 39a
woj. mazowieckie
Discover marketing chemistry...
CONCEPT LABS to mieszanka pierwiastków szkoleniowych, konsultingowych i badawczych. Misją naszej firmy jest dostarczanie unikalnych i sprawdzonych pomysłów na biznes i marketing. Na podstawie analiz rynku i pozycji ...
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Weź udział, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
prosimy o kontakt
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
CONCEPT LABS
02-675 Warszawa
Domaniewska 39a