Szkolenie

Neuromarketing. Wykorzystaj wiedzę o umyśle, percepcji i emocjach w komunikacji marketingowej.

O szkoleniu

Marketing można uprawiać dwojako: domyślając się jak jest i zdobywając wiedzę o tym jak jest. Szkolenie jest zdecydowanie w tym drugim obszarze i obejmuje najnowszą, najświeższą wiedzę z zakresu funkcjonowania mózgu, świadomości i podejmowania decyzji. Wiedza ta jest do zastosowania w zarządzaniu marką, komunikacją marketingową, ale także w komunikacji interpersonalnej, pracy zespołowej, czy zarządzaniu sobą. To wiedza dla ciekawego umysłu, który chce wiedzieć, jak naprawdę funkcjonujemy.
Kto powinien wziąć udział?
* dyrektorzy, managerowie, specjaliści działów marketingu, reklamy, sprzedaży
* brand managerowie
* managerowie i specjaliści odpowiedzialni z komunikację z Klientami
* account managerowie i creative managerowie z agencji reklamowych
* wszyscy zainteresowani tematem neuromarketingu, wiedzą o umyśle, emocjach i mechanizmach podejmowania decyzji

Program szkolenia

Program szkolenia:

1. Jak podejmujemy decyzje, co widzimy i jak oceniamy to, co wydaje nam się, że widzimy?

* Wpływ procesów świadomych i nieświadomych na podejmowanie decyzji.
* Kiedy podejmowanie decyzji męczy?
* Co decyduje o decyzji?
* Zapamiętanie a przypominanie – co jest ważniejsze?
* Jak nasza percepcja płata nam figle i co z tego wynika?

2. Odwieczna walka rozumu z emocjami

* Dlaczego emocje nie są irracjonalnym mechanizmem, jak się większości wydaje?
* Jaka jest główna rola emocji i jakie są tego konsekwencje dla marketingu?
* Dwie relacje wymiany, które wpływają na emocjonalne angażowanie odbiorców
* Teoria wysyłania sygnałów, czyli po co nam te wszystkie rzeczy?
* Esencjalizm, czyli co naprawdę konsumujemy?
* Co to są Lovemarks?

3. Dlaczego mądrzy ludzie podejmują głupie decyzje, czyli o irracjonalności

* Dlaczego po fakcie interpretacja jest pestką, a przed nic nie wiemy?
* Dlaczego tak trudno zapamiętać doświadczenie?
* Dlaczego nasze oceny wartości są relatywne i irracjonalne i co z tego wynika dla marketingu?
* Czy podejmowanie ekspresowych decyzji jest dla nas korzystne?
* Jak stosujemy podwójne standardy?

4. Decyzje biznesowe i ich obciążenie nieracjonalnością

* Dlaczego tak łatwo podjąć fatalną decyzję przy aplauzie wszystkich?
* Co jest naszym głównym wrogiem w podejmowaniu decyzji biznesowych?
* Dlaczego więcej danych nie optymalizuje naszych decyzji?
* O zauważaniu trendów
* Jak sami wpędzamy się w kłopoty sądząc, że robimy dobrą robotę?

5. Jak marketing ma wykorzystać tę podejrzaną wiedzę?

* O dwóch częściach umysłu i sile przyzwyczajenia
* Czy satysfakcja ma znaczenie?
* Co to naprawdę znaczy „spełniać oczekiwania”?
* Jak działa edukacja odbiorcy?
* Jak budować skuteczny komunikat?

Czas trwania

9.00-17.00

Prelegenci

Cytat
Jacek Pogorzelski

Doktor nauk o zarządzaniu, doświadczony menedżer i konsultant, wykładowca Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie oraz Carlson School of Management Uniwersytetu Minnesoty w Minneapolis. Ekspert i trener w dziedzinach marketingu i zarządzania. Doradca firm, ministerstw oraz samorządów.

Doświadczenie

Wieloletni pracownik firm z branży FMCG i farmaceutycznej odpowiedzialny za zarządzanie marketingiem. Obecnie właściciel firmy Prime Code zajmującej się marketingiem XXI wieku. Oprócz zagadnień biznesowych zajmuje się rozwojem potencjału i skuteczności ludzi w efekcie zdobywania nowych doświadczeń. Jego zainteresowania obejmują neuronauki, antropologię kulturową, psychologię ewolucyjną, ekonomię behawioralną oraz podejścia wykraczające poza ostro wyznaczone granice nauk, które pozwalają lepiej rozumieć kontekst ludzkich wyborów i zachowań. Autor książek "Pozycjonowanie produktu", „(R)ewolucja marki”, „Mity marketingowe”, współautor książki "Wskaźniki marketingowe" oraz autor wielu artykułów na temat pozycjonowania, strategii marek oraz innych zagadnień marketingu strategicznego.

Gdzie i kiedy

Warszawa 17 - 18 maja 2011
Horizon Plaza

02-675 Warszawa

Domaniewska 39a

woj. mazowieckie

Weź udział

Cena 1
netto + 23% VAT
2650 PLN
Cena zawiera:
  • udział w szkoleniu, materiały w wersji drukowanej i elektronicznej, certyfikat uczestnictwa w warsztatach, lunch i serwis kawowy.
Weź udział

Organizator

CONCEPT LABS
02-675 Warszawa
Domaniewska 39a
woj. mazowieckie
Discover marketing chemistry... CONCEPT LABS to mieszanka pierwiastków szkoleniowych, konsultingowych i badawczych. Misją naszej firmy jest dostarczanie unikalnych i sprawdzonych pomysłów na biznes i marketing. Na podstawie analiz rynku i pozycji ...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Weź udział, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

prosimy o kontakt

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.
Wiadomość została wysłana!

Dane kontaktowe

CONCEPT LABS
02-675 Warszawa Domaniewska 39a
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!