O szkoleniu
Serdecznie zapraszany do udziału w dwudniowych warsztatach szkoleniowych rozwijających kreatywne myślenie w sprzedaży, oparte na poszukiwaniu niestandardowych rozwiązań wpływających na zwiększenie efektywności handlowca czy specjalisty ds. sprzedaży. Uczestnicy szkolenia zdobędą wiedzę i podniosą swoje kompetencje, które pozwolą sprawnie obsługiwać klientów i zwiększyć sprzedaż produktu lub usługi.
Praca w małych grupach szkoleniowych pozwala na zastosowanie metod coachingowych oraz gwarantuje intensywną, warsztatową formę prowadzenia szkolenia. Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc zachęcamy do wcześniejszej rejestracji.
Celem szkolenia jest:
- poznać podstawowe zasady komunikacji z Klientem,
- nabyć umiejętności rozpoznania potrzeb i oczekiwań Klienta,
- nabyć umiejętności budowania trwałych i długofalowych relacji z Klientami,
- poznać sposoby zwiększenia satysfakcji Klientów,
- zdobyć umiejętności zadawania skutecznych pytań sprzedażowych,
- poznać praktyczne techniki prezentowania produktu,
- zdobyć umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach z Klientem.
Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu?
- Zwiększysz swoją efektywność prowadzonych sprzedaży poprzez poznanie i przećwiczenie skutecznych modeli prowadzenia rozmów handlowych,
- Nauczysz się dostosowywać strategię sprzedaży do specyfiki Twoich klientów oraz branży w której pracujesz,
- Zweryfikujesz swoje podejście do prowadzonych szans handlowych, poznając najnowsze wyniki badań w zakresie modelu decyzyjnego oraz myślenia klientów o zakupie,
- Nauczysz się neutralizować początkowe obiekcje klientów
- Będziesz miał okazję poznać i przećwiczyć najskuteczniejsze schematy diagnozy potrzeb klientów (odkrywania ich rzeczywistych korzyści i motywów zakupu),
- Nabędziesz wiedzę potrzebną do delegowania zadań i uprawnień,
- Udoskonalisz umiejętności nawiązywania kontaktu z ludźmi o różnej osobowości i nastawieniu- zrozumiesz potrzeby Klientów
- Zwiększysz zdolności komunikacyjne w procesie sprzedaży
- Poznasz prawidłowości panujące w relacjach klient – sprzedawca.
- Rozwiniesz umiejętności mówienia językiem korzyści, które zaspokajają potrzeby Klientów
- Przećwiczysz najważniejsze narzędzia sprzedażowe i zmierzysz się z własnymi ograniczeniami.
- Rozwiniesz świadomość swoich atutów i znajdziesz wzmocnienie w obszarach stwarzających największe trudności
Warsztaty szkoleniowe rozwijające kreatywne myślenie w sprzedaży, oparte na poszukiwaniu niestandardowych rozwiązań wpływających na zwiększenie efektywności handlowca czy specjalisty ds. sprzedaży. Uczestnicy szkolenia zdobędą wiedzę i podniosą swoje kompetencje, które pozwolą sprawnie obsługiwać klientów i zwiększyć sprzedaż produktu lub usługi.
Program szkolenia
SKUTECZNY HANDLOWIEC- Kim właściwie jest?
- Budowanie pierwszego wrażenia.
- Ja – proaktywny gracz – rzecz o nastawieniu do siebie w roli sprzedawcy.
ETAPY ROZMOWY HANDLOWEJ I ICH WARTOŚĆ W PROCESIE SPRZEDAŻY.
- Sprzedaż przez telefon vs. sprzedaż bezpośrednia
- Telefoniczne umawianie spotkań
- Charakterystyka i cele poszczególnych etapów.
- Różnicowanie modelu w kontekście obszaru interesów (motywacji) klienta.
- Rozpoznanie potrzeb i oczekiwań klienta
- Motywacje zakupowe klientów.
- Co jest ważniejsze – potrzeba klienta czy jego motywacja?
- Skuteczne zamykanie sprzedaży- finalizacja transakcji
SIŁA PYTAŃ W SPRZEDAŻY, CZYLI BADANIE POTRZEB I POCZĄTEK BUDOWANIA ZAANGAŻOWANIA KLIENTA
- Język strat i język korzyści klienta
- Jaki typ potrzeb naszych potencjalnych klientów jest najsilniejszy?
SKUTECZNE PREZENTOWANIE OFERTY SPRZEDAŻOWEJ
- Tworzenie wartości produktu w czasie prezentacji bezpośredniej
- Modele prezentacyjne
- Używanie języka korzyści oraz języka strat.
- Analiza Przewagi Konkurencyjnej.
- Prezentacja wartości klienta.
- Jak sterować pytaniami w kierunku naszej oferty?
MODELOWA WIZYTA HANDLOWA
- W relacji klient – przedstawiciel handlowych jest tylko jedna osoba, która wie dlaczego
miałaby kupić (i z całą pewnością nie jest to przedstawiciel handlowy!). - Etapy procesu sprzedaży i najważniejsze techniki.
- Lejek sprzedaży i co z niego wycieka?
- Budowanie wartości oferty dla Klienta.
- Co jest ważniejsze – potrzeba klienta czy jego motywacja?
DZISIAJ SPRZEDAŻ TO: RELACJA I KONSEKWENCJA
- Dlaczego jedni sprzedawcy są lepsi niż inni w tym co robią
- Moja aktywna rola na każdym etapie sprzedaży
- Jak odnosić sukcesy w sprzedaży
- Jak polubić swoich Klientów
- Dostrajanie się do Klienta
- Błędy w proaktywnym procesie handlowym
ZASTRZEŻENIA I OBIEKCJE KLIENTÓW – JAK SOBIE Z NIMI RADZIĆ.
- Wykorzystanie obiekcji cenowych na rzecz atutów oferty.
- Zastrzeżenia jako wyzwania.
- Jak powód odmowy zamienić w powód zakupu – Technika PIWO
- Obrona ceny poprzez budowanie i argumentowanie wartości oferty.
- Zasady prezentowania ceny.
- Czy „NIE” oznacza koniec procesu sprzedaży?
- „Opakowanie” produktu/ usługi za pomocą ceny
FILARY KOMUNIKACJI Z KLIENTEM
- Nastawienie na klienta w komunikacji sprzedażowej.
- Zasady skutecznej komunikacji werbalnej i niewerbalnej w sprzedaży
- Typologia klientów.
- Aktywne słuchanie- metody i narzędzia gwarantujące zbudowanie pozytywnych relacji z klientem.
DZIAŁANIA POSPRZEDAŻOWE
- Cel podejmowania dalszych działań.
- Jakie i kiedy podejmować kroki.
PODSUMOWANIE I EWALUACJA SZKOLENIA
- Indywidualny Plan Działania
Czas trwania
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Poznań
woj. wielkopolskie
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
- Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest przesłanie zgłoszenia poprzez formularz zgłoszeniowy.
- Po otrzymaniu przez nas zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem maksymalnie w ciągu 24 godzin w celu potwierdzenia rezerwacji.
- W przypadku szkoleń otwartych zastrzegamy sobie możliwość odwołania lub przesunięcia terminu szkolenia w sytuacji uzasadnionej. Informacje o zmianach w terminie podana będzie najpóźniej do 2 dni przed planowanym rozpoczęciem szkolenia.
- W przypadku rezygnacji uczestnika z udziału w szkoleniu powyżej 5 dni roboczych przed rozpoczęciem szkolenia, Grupy Szkoleniowej SOLBERG zwraca wpłatę w wysokości: pełna kwota.
- W przypadku rezygnacji ze szkolenia w czasie krótszym niż 5 dni roboczych od daty jego rozpoczęcia Uczestnik zobowiązany jest pokryć 50% kosztów szkolenia. Istnieje możliwość zmiany uczestnika szkolenia.
- W przypadku odwołania szkolenia z winy Grupy Szkoleniowej SOLBERG, wpłata zostaje zwrócona w całości. Organizator ma prawo odwołać szkolenie w każdej chwili.
- Nieodwołanie zgłoszenia i niewzięcie udziału w szkoleniu spowoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.
- Wysłanie zgłoszenia jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu Grupy Szkoleniowej SOLBERG dostępnego na stronie internetowej www.solberg-szkolenia.pl, akceptacją powyższych warunków oraz upoważnieniem Grupy Szkoleniowej SOLBERG do wystawienia faktury bez składania podpisu przez osobę upoważnioną ze strony zgłaszającego. Faktura zostanie przesłana pocztą na wskazany przez Państwa adres.
- Niniejszy formularz zgłoszeniowy/umowa stanowi zgłoszenie udziału w szkoleniu i jest zobowiązaniem do zapłaty za szkolenie.
- Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Grupę Szkoleniową SOLBERG Marzena Mrukwa w celu: dokonania zgłoszenia na szkolenie; organizacji uczestnictwa w szkoleniu, przygotowania certyfikatu oraz realizacji czynności rozliczeniowych.
- Zgoda dotyczy danych osobowych zawartych w karcie zgłoszenia: imię i nazwisko, nr telefonu, adres e-mail.
Masz pytania? Napisz do nas
