O szkoleniu
Promocja cenowa! (*)
5 % rabat przy zgłoszeniu 1 osoby (1729,00 zł netto + VAT)
7 % rabat przy zgłoszeniu 2 osób (1693,00 zł netto + VAT)
Promocja obowiązuje przy zgłoszeniu do 21.09.2013 r.
5 % rabat przy zgłoszeniu 1 osoby (1729,00 zł netto + VAT)
7 % rabat przy zgłoszeniu 2 osób (1693,00 zł netto + VAT)
Promocja obowiązuje przy zgłoszeniu do 21.09.2013 r.
Kto powinien wziąć udział?
Szkolenie ma na celu:
zapoznanie z nowymi technikami z zakresu public relations,
zapoznanie z zasadami tworzenia strategii i koncepcji działań taktycznych public relations,
uzyskanie umiejętności współpracy z prasą i zachowania przed kamerą,
zapoznanie z najnowszymi koncepcjami tworzenia procedur kryzysowych.
zapoznanie z nowymi technikami z zakresu public relations,
zapoznanie z zasadami tworzenia strategii i koncepcji działań taktycznych public relations,
uzyskanie umiejętności współpracy z prasą i zachowania przed kamerą,
zapoznanie z najnowszymi koncepcjami tworzenia procedur kryzysowych.
Program szkolenia
1. TWORZENIE STRATEGII I PROGRAMU PUBLIC RELATIONS
Strategiczne założenia działań public relations
Zasady tworzenia programu działań wizerunkowych
Metody badań wizerunku firmy a decyzje w zakresie treści public relations
Wycena podejmowanych działań i metody doboru budżetu
Ocena skuteczności i efektywności programu
System identyfikacji wizualnej firmy - elementy, wdrożenie, zastrzeżenie
Ćwiczenia praktyczne z doboru technik PR dla wybranych przedsięwzięć
2. TECHNIKI KREOWANIA WIZERUNKU FIRMY Z UWZGLĘDNIENIEM NOWYCH MEDIÓW
Media relations - nowe koncepcje współpracy z prasą
Nowe formy informacji prasowej
Wykorzystanie Internetu w kontaktach z prasą
Techniki przekazywania tekstu mikrofonowego
VNR - nowa technika przekazywania przez firmy obrazu programom telewizyjnym
Zasady sporządzania różnych form informacji prasowej
Ćwiczenia praktyczne ze sporządzania różnych form informacji dla prasy
Organizacja konferencji prasowej
Briefing prasowy i przyjęcie prasowe
Praktyczne uwagi na temat komunikowania się z prasą
Wykorzystanie postanowień prawa prasowego
Zasady przeprowadzania wywiadu prasowego, w tym w sytuacjach trudnych
Wywiad telewizyjny
Zasady występowania przed kamerą w różnych sytuacjach
Techniki retoryczne odpowiedzi na trudne pytania dziennikarzy
Ćwiczenia praktyczne z kamerą i mikrofonem - trening medialny (dla chętnych)
Nowe tendencje w zakresie wydawnictw firmowych
Praktyczne uwagi na temat struktury i formy broszur firmowych
Sprawozdanie z działalności i raport roczny - przygotowanie
Harmonogram przedsięwzięć przy organizacji imprez firmowych
Obchody jubileuszowe i dzień otwarty w firmie, seminarium dla klientów
Wybór koncepcji sponsoringu i zawieranie umów sponsorskich
Nowe koncepcje działań z zakresu Internet public relations
Web 2.0 a public relations w Internecie
3. PRZYGOTOWANIE PROCEDUR ZARZADZANIA SYTUACJĄ KRYZYSOWĄ
Obrona wizerunku firmy w sytuacji kryzysowej
Przygotowanie firmy do kryzysu
Tworzenie zespołu kryzysowego
Zasady sporządzania książki kryzysowej i wdrażania procedur
Współpraca z prasą krajową i zagraniczną w kryzysie
Prowadzenie kryzysowej komunikacji wewnętrznej
Analiza podstawowych błędów popełnianych przez firmy w kryzysie
Wykorzystanie nowych mediów w kryzysie
Ćwiczenia praktyczne - symulacja sytuacji kryzysowych i ich rozwiązywanie
4. KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA
Nowe techniki wewnętrznych działań public relations
Integrowanie pracowników z firmą
Prowadzenie relacji inwestorskich
Uczestnicy otrzymują możliwość uzyskania porady/konsultacji po zakończeniu szkolenia przez Internet, a także możliwość korzystania z internetowej bazy informacji trenera.
Strategiczne założenia działań public relations
Zasady tworzenia programu działań wizerunkowych
Metody badań wizerunku firmy a decyzje w zakresie treści public relations
Wycena podejmowanych działań i metody doboru budżetu
Ocena skuteczności i efektywności programu
System identyfikacji wizualnej firmy - elementy, wdrożenie, zastrzeżenie
Ćwiczenia praktyczne z doboru technik PR dla wybranych przedsięwzięć
2. TECHNIKI KREOWANIA WIZERUNKU FIRMY Z UWZGLĘDNIENIEM NOWYCH MEDIÓW
Media relations - nowe koncepcje współpracy z prasą
Nowe formy informacji prasowej
Wykorzystanie Internetu w kontaktach z prasą
Techniki przekazywania tekstu mikrofonowego
VNR - nowa technika przekazywania przez firmy obrazu programom telewizyjnym
Zasady sporządzania różnych form informacji prasowej
Ćwiczenia praktyczne ze sporządzania różnych form informacji dla prasy
Organizacja konferencji prasowej
Briefing prasowy i przyjęcie prasowe
Praktyczne uwagi na temat komunikowania się z prasą
Wykorzystanie postanowień prawa prasowego
Zasady przeprowadzania wywiadu prasowego, w tym w sytuacjach trudnych
Wywiad telewizyjny
Zasady występowania przed kamerą w różnych sytuacjach
Techniki retoryczne odpowiedzi na trudne pytania dziennikarzy
Ćwiczenia praktyczne z kamerą i mikrofonem - trening medialny (dla chętnych)
Nowe tendencje w zakresie wydawnictw firmowych
Praktyczne uwagi na temat struktury i formy broszur firmowych
Sprawozdanie z działalności i raport roczny - przygotowanie
Harmonogram przedsięwzięć przy organizacji imprez firmowych
Obchody jubileuszowe i dzień otwarty w firmie, seminarium dla klientów
Wybór koncepcji sponsoringu i zawieranie umów sponsorskich
Nowe koncepcje działań z zakresu Internet public relations
Web 2.0 a public relations w Internecie
3. PRZYGOTOWANIE PROCEDUR ZARZADZANIA SYTUACJĄ KRYZYSOWĄ
Obrona wizerunku firmy w sytuacji kryzysowej
Przygotowanie firmy do kryzysu
Tworzenie zespołu kryzysowego
Zasady sporządzania książki kryzysowej i wdrażania procedur
Współpraca z prasą krajową i zagraniczną w kryzysie
Prowadzenie kryzysowej komunikacji wewnętrznej
Analiza podstawowych błędów popełnianych przez firmy w kryzysie
Wykorzystanie nowych mediów w kryzysie
Ćwiczenia praktyczne - symulacja sytuacji kryzysowych i ich rozwiązywanie
4. KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA
Nowe techniki wewnętrznych działań public relations
Integrowanie pracowników z firmą
Prowadzenie relacji inwestorskich
Uczestnicy otrzymują możliwość uzyskania porady/konsultacji po zakończeniu szkolenia przez Internet, a także możliwość korzystania z internetowej bazy informacji trenera.
Czas trwania
21 godzin
Prelegenci

Prof. Dr hab. Wojciech Budzyński - znany i ceniony specjalista PR, praktyk i pracownik naukowy SGH. Od 25 lat zajmuje się problematyką Public Relations. Obronił pierwszą w Polsce dysertację doktorską na temat public relations oraz napisał rozprawę habilitacyjną. Zagadnieniami tymi zajmował się pracując w firmach w Niemczech i Wielkiej Brytanii. Wiedzę na temat public relations zdobywał także na specjalistycznych szkoleniach w Stanach Zjednoczonych. Napisał 36 książek, wydanych w Polsce i za granicą , jest członkiem i jurorem w Akademii Ekspertów Public Relations, które nadaje co roku nagrody w PR (min. PR-owskie Oskary, nazywane Protonami).Specjalizuje się w strategiach wizerunkowych dla dużych projektów, które realizował m.in. na stanowisku starszego eksperta Banku Światowego. Współpracuje jako konsultant agencji public relations, opracował i wdrażał wiele projektów PR. Jest autorem programów public relations i książek kryzysowych dla znanych koncernów, w tym z branży paliwowo-energetycznej. Realizował ponadto liczne projekty społeczne, wśród nich związane z kreowaniem postaw ekologicznych. Od wielu lat prowadzi szkolenia dla kadry menadżerskiej oraz specjalistów z zakresu PR.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Hotel Czarny Potok ***
34-500 Zakopane
Tetmajera 20
woj. małopolskie
Hotel Czarny Potok ***
34-500 Zakopane
Tetmajera 20
woj. małopolskie
Rejestracja
Wybierz termin:
Cena 1
z
1 820
zł
Cena zawiera:
- Pobyt: od 21.10.2013 r. (obiad) do 23.10.2013 r.(obiad) zakwaterowanie w pokojach 2-os. do pok. 1-os. dopłata 200 zł + VAT (ograniczona ilość) pełne wyżywienie materiały szkoleniowe certyfikat ukończenia szkolenia imprezę integracyjną w karczmie góralskiej bezpłatne korzystanie z hotelowego basenu, sauny i jacuzzy
Zapisz się
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

Masters Centrum Szkolenia Biznesu A&A Polańska sp.j.
20-012 Lublin
Strażacka 8/90
woj. lubelskie
Jesteśmy firmą szkoleniową, która od 1998r. zajmuje się edukacją dorosłych. Firma jest wpisana do Rejestru Instytucji Szkoleniowych nr 2.06/00145/2005.
Naszym klientom sprzedajemy wiedzę, umiejętności, praktyczne doświadczenia naszych trenerów i k...
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Zapisz się, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
Zgłoszenia prosimy przesyłać faxem/pocztą z podpisem i pieczątką osoby decyzyjnej.
Zgłoszenie przesłane e-mailem ma formę wstępnej rezerwacji
Potwierdzenie i fakturę VAT wysyłamy zgłoszonym uczestnikom 7 dni przed szkoleniem
W przypadku rezygnacji z udziału w szkoleniu-zwrotu całości kwoty dokonujemy na podstawie pisemnej lub telefonicznej informacji do 10 dni przed szkoleniem
Uwaga: organizator zastrzega sobie prawo zmiany hotelu na równorzędny standardem
Zgłoszenie przesłane e-mailem ma formę wstępnej rezerwacji
Potwierdzenie i fakturę VAT wysyłamy zgłoszonym uczestnikom 7 dni przed szkoleniem
W przypadku rezygnacji z udziału w szkoleniu-zwrotu całości kwoty dokonujemy na podstawie pisemnej lub telefonicznej informacji do 10 dni przed szkoleniem
Uwaga: organizator zastrzega sobie prawo zmiany hotelu na równorzędny standardem
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Masters Centrum Szkolenia Biznesu A&A Polańska sp.j.
20-012 Lublin
Strażacka 8/90
Powiadomienia o nowych terminach