Szkolenie

PUBLIC RELATIONS - CZYLI JAK KREOWAĆ WIZERUNEK FIRMY NA ZMIENIAJĄCYM SIĘ RYNKU

O szkoleniu

Promocja cenowa! (*)
5 % rabat przy zgłoszeniu 1 osoby (1729,00 zł netto + VAT)
7 % rabat przy zgłoszeniu 2 osób (1693,00 zł netto + VAT)
Promocja obowiązuje przy zgłoszeniu do 21.09.2013 r.
Kto powinien wziąć udział?
Szkolenie ma na celu:
zapoznanie z nowymi technikami z zakresu public relations,
zapoznanie z zasadami tworzenia strategii i koncepcji działań taktycznych public relations,
uzyskanie umiejętności współpracy z prasą i zachowania przed kamerą,
zapoznanie z najnowszymi koncepcjami tworzenia procedur kryzysowych.

Program szkolenia

1. TWORZENIE STRATEGII I PROGRAMU PUBLIC RELATIONS
Strategiczne założenia działań public relations
Zasady tworzenia programu działań wizerunkowych
Metody badań wizerunku firmy a decyzje w zakresie treści public relations
Wycena podejmowanych działań i metody doboru budżetu
Ocena skuteczności i efektywności programu
System identyfikacji wizualnej firmy - elementy, wdrożenie, zastrzeżenie
Ćwiczenia praktyczne z doboru technik PR dla wybranych przedsięwzięć
2. TECHNIKI KREOWANIA WIZERUNKU FIRMY Z UWZGLĘDNIENIEM NOWYCH MEDIÓW
Media relations - nowe koncepcje współpracy z prasą
Nowe formy informacji prasowej
Wykorzystanie Internetu w kontaktach z prasą
Techniki przekazywania tekstu mikrofonowego
VNR - nowa technika przekazywania przez firmy obrazu programom telewizyjnym
Zasady sporządzania różnych form informacji prasowej
Ćwiczenia praktyczne ze sporządzania różnych form informacji dla prasy
Organizacja konferencji prasowej
Briefing prasowy i przyjęcie prasowe
Praktyczne uwagi na temat komunikowania się z prasą
Wykorzystanie postanowień prawa prasowego
Zasady przeprowadzania wywiadu prasowego, w tym w sytuacjach trudnych
Wywiad telewizyjny
Zasady występowania przed kamerą w różnych sytuacjach
Techniki retoryczne odpowiedzi na trudne pytania dziennikarzy
Ćwiczenia praktyczne z kamerą i mikrofonem - trening medialny (dla chętnych)
Nowe tendencje w zakresie wydawnictw firmowych
Praktyczne uwagi na temat struktury i formy broszur firmowych
Sprawozdanie z działalności i raport roczny - przygotowanie
Harmonogram przedsięwzięć przy organizacji imprez firmowych
Obchody jubileuszowe i dzień otwarty w firmie, seminarium dla klientów
Wybór koncepcji sponsoringu i zawieranie umów sponsorskich
Nowe koncepcje działań z zakresu Internet public relations
Web 2.0 a public relations w Internecie
3. PRZYGOTOWANIE PROCEDUR ZARZADZANIA SYTUACJĄ KRYZYSOWĄ
Obrona wizerunku firmy w sytuacji kryzysowej
Przygotowanie firmy do kryzysu
Tworzenie zespołu kryzysowego
Zasady sporządzania książki kryzysowej i wdrażania procedur
Współpraca z prasą krajową i zagraniczną w kryzysie
Prowadzenie kryzysowej komunikacji wewnętrznej
Analiza podstawowych błędów popełnianych przez firmy w kryzysie
Wykorzystanie nowych mediów w kryzysie
Ćwiczenia praktyczne - symulacja sytuacji kryzysowych i ich rozwiązywanie
4. KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA
Nowe techniki wewnętrznych działań public relations
Integrowanie pracowników z firmą
Prowadzenie relacji inwestorskich
Uczestnicy otrzymują możliwość uzyskania porady/konsultacji po zakończeniu szkolenia przez Internet, a także możliwość korzystania z internetowej bazy informacji trenera.

Czas trwania

21 godzin

Prelegenci

Cytat
Prof. Dr hab. Wojciech Budzyński - znany i ceniony specjalista PR, praktyk i pracownik naukowy SGH. Od 25 lat zajmuje się problematyką Public Relations. Obronił pierwszą w Polsce dysertację doktorską na temat public relations oraz napisał rozprawę habilitacyjną. Zagadnieniami tymi zajmował się pracując w firmach w Niemczech i Wielkiej Brytanii. Wiedzę na temat public relations zdobywał także na specjalistycznych szkoleniach w Stanach Zjednoczonych. Napisał 36 książek, wydanych w Polsce i za granicą , jest członkiem i jurorem w Akademii Ekspertów Public Relations, które nadaje co roku nagrody w PR (min. PR-owskie Oskary, nazywane Protonami).Specjalizuje się w strategiach wizerunkowych dla dużych projektów, które realizował m.in. na stanowisku starszego eksperta Banku Światowego. Współpracuje jako konsultant agencji public relations, opracował i wdrażał wiele projektów PR. Jest autorem programów public relations i książek kryzysowych dla znanych koncernów, w tym z branży paliwowo-energetycznej. Realizował ponadto liczne projekty społeczne, wśród nich związane z kreowaniem postaw ekologicznych. Od wielu lat prowadzi szkolenia dla kadry menadżerskiej oraz specjalistów z zakresu PR.

Gdzie i kiedy

Zakopane 21 - 23 października 2013
Hotel Czarny Potok ***

34-500 Zakopane

Tetmajera 20

woj. małopolskie

Gdzie i kiedy

Zakopane 23 - 25 maja 2013
Hotel Czarny Potok ***

34-500 Zakopane

Tetmajera 20

woj. małopolskie

Zapisz się

Cena 1
z
1820 PLN
Cena zawiera:
  • Pobyt: od 21.10.2013 r. (obiad) do 23.10.2013 r.(obiad) zakwaterowanie w pokojach 2-os. do pok. 1-os. dopłata 200 zł + VAT (ograniczona ilość) pełne wyżywienie materiały szkoleniowe certyfikat ukończenia szkolenia imprezę integracyjną w karczmie góralskiej bezpłatne korzystanie z hotelowego basenu, sauny i jacuzzy
Zapisz się

Organizator

Masters Centrum Szkolenia Biznesu A&A Polańska sp.j.
20-012 Lublin
Strażacka 8/90
woj. lubelskie
Jesteśmy firmą szkoleniową, która od 1998r. zajmuje się edukacją dorosłych. Firma jest wpisana do Rejestru Instytucji Szkoleniowych nr 2.06/00145/2005. Naszym klientom sprzedajemy wiedzę, umiejętności, praktyczne doświadczenia naszych trenerów i k...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Zgłoszenia prosimy przesyłać faxem/pocztą z podpisem i pieczątką osoby decyzyjnej.
Zgłoszenie przesłane e-mailem ma formę wstępnej rezerwacji
Potwierdzenie i fakturę VAT wysyłamy zgłoszonym uczestnikom 7 dni przed szkoleniem
W przypadku rezygnacji z udziału w szkoleniu-zwrotu całości kwoty dokonujemy na podstawie pisemnej lub telefonicznej informacji do 10 dni przed szkoleniem
Uwaga: organizator zastrzega sobie prawo zmiany hotelu na równorzędny standardem

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Masters Centrum Szkolenia Biznesu A&A Polańska sp.j.
20-012 Lublin Strażacka 8/90
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!