Szkolenie: Skuteczna komunikacja i rozwiązywanie konfliktów w zespole

Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...
Kategoria:

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/skuteczna-komunikacja-i-rozwiazywanie-konfliktow-w-zespole-26026-id830

Informacje o szkoleniu

Progress Project Sp. z o.o.
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Narzędzia: Poleć znajomemu Drukuj
Wyszukaj inne
Szkolenia i Kursy

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Tylko teraz, przy zgłoszeniu dwóch lub większej liczby osób na dowolnie wybrane szkolenia, zaproponujemy Państwu atrakcyjny rabat od 6 % do 22 %. Szczegóły pod nr tel. 22 460 46 12.

Przyjmujemy zgłoszenia również od osób fizycznych - specjalnie dla tych osób koszt uczestnictwa we wszystkich naszych szkoleniach zostanie pomniejszony o aktualnie obowiązujący podatek VAT. Szczegóły pod nr tel. 22 460 46 12.

Zdecydowana większość naszych szkoleń jest już w tym momencie potwierdzona.

Cena dotyczy jednej osoby i zawiera: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, obiady, przerwy kawowe, certyfikat ukończenia szkolenia. Pomagamy również w rezerwacji miejsc hotelowych.

Terminy szkolenia
7-8 października 2019r., Warszawa - Hotel Mercure Airport Okęcie***
24-25 października 2019r., Wrocław - Hotel Novotel Centrum****
12-13 grudnia 2019r., Zakopane - Hotel Grand Nosalowy Dwór ****


Korzyści dla uczestników
• poznanie własnych nawyków komunikacyjnych,
• rozwinięcie umiejętności skuteczniejszego komunikowania się w zespole (dyskusja, argumentacja, słuchanie, rozumienie, przekonywanie),
• poznanie i przyswojenie sposobów aktywnego słuchania i zachowań empatycznych,
• dawanie i odbieranie informacji zwrotnej,
• tworzenie profesjonalnych komunikatów,
• radzenie sobie w trudnych sytuacjach komunikacyjnych,
• zapobieganie, rozpoznawanie i odpowiednie reagowanie na konflikty w zespole.

Cele szkolenia
Warsztat ma za cel przyjrzenie się własnym nawykom komunikacyjnym, skorygowanie słabych stron i rozwinięcie umiejętności skuteczniejszego komunikowania się z otoczeniem. Szczególną uwagę zwrócimy na ułatwienie odbiorcom argumentowania, przekonywania i rozumienia i zapamiętywania komunikatów oraz profesjonalne ich tworzenie. Zastanowimy się wspólnie nad najczęstszymi przyczynami konfliktów w zespole, ich rodzajami, skutecznym zapobieganiem i rozwiązaniami.

Szkolenie skierowane jest do:

-

Program szkolenia:

1. Mój styl komunikacyjny – ćwiczenie „lustro” – uczestnicy przyjrzą się scenkom z własnym udziałem, nakręconym kamerą i swoim skłonnościom i błędom komunikacyjnym, wspólna analiza i dyskusja, wnioski.

2. Cechy skutecznego komunikatu (jasny, zwięzły, spójny, uprzejmy, czytelny) – ćwiczenie – 4 komunikaty.

3. Rozumienie – ćwiczenie: „dyktator”, omówienie i wnioski.

4. Perswazja - ćwiczenie: „Ministerstwa” - czy jesteś przekonywujący? Czy umiesz dobrać argumenty do osoby i do sytuacji? Dlaczego lawina argumentów jest nieskuteczna?

5. Trudne sytuacje komunikacyjne – ćwiczenie: „Przeciek” – jak sobie radzisz w takich sytuacjach – analiza rozwiązań wybranych przez uczestników.

6. Informacja zwrotna: dawanie i przyjmowanie, dlaczego nasza kultura stanowi barierę dla „feedbacku” i co z tego wynika dla rozwoju osobistego pracownika i dla firmy? Ćwiczenie: „pilot” – czy dajesz uczciwą informację zwrotną swojemu szefowi? , co to jest „Kapitanoza”; Czy dajesz informację zwrotną kolegom? – ćwiczenie „Mocna koperta”.

7. Pamięć – co zrobić żeby Twoi słuchacze zapamiętali to na czym Ci zależy?, ćwiczenie: „Test pamięci” - wnioski.

8. Budowanie relacji – zaufanie – ćwiczenie: „budowanie własnej wiarygodności”.

9. Bariery w komunikacji: werbalne i niewerbalne, rola uśmiechu w komunikacji, ćwiczenie: „dyskusja”- co pomagało, co przeszkadzało, ilustracja filmowa: „chłodna argumentacja”.

10. Aktywne słuchanie, jego istota i formy – ilustracja filmowa, analiza i dyskusja, ćwiczenie „opowieść wakacyjna” - wnioski.

11. Konflikty – różne rodzaje konfliktów (konstruktywne i destrukcyjne), przyczyny, zapobieganie i sposoby skutecznych rozwiązań w naszej kulturze, ćwiczenie: „konflikt”.

12. Empatia, co to jest, jak ją stosować w praktyce, ćwiczenie: „dyrektor szkoły”.

13. Wywieranie wpływu: czy wady mogą zjednać sympatię?, jak ułożyć informacje w komunikacie? Czy przyznawać się do błędu? Ćwiczenie: „ dobre i złe wiadomości”.

14. Ćwiczenie podsumowujące: „dobry nadawca i dobry odbiorca”.

Informacje o prelegentach:

-

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1390 - PLN + VAT

Cena zawiera:

udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, obiad, przerwy kawowe, certyfikat ukończenia szkolenia.

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

-

Szkolenie, kurs: Skuteczna komunikacja i rozwiązywanie konfliktów w zespole