Szkolenie

Skuteczne komunikacja w logistyce i spedycji i zarządzanie sobą w czasie

O szkoleniu

Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom wiedzy z zakresu:

- efektywnej komunikacji w logistyce i spedycji,

- metod diagnozowania komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej logistyka i spedytora,

- sposobów rozwiązywania konfliktów w logistyce i spedycji,

- zarządzania i planowania czasu pracy logistyka i spedytora,

- ustalania priorytetów i planowania pracy w logistyce i spedycji,

- określania spójnych celów zawodowych ora osobistych logistyka i spedytora.
Kto powinien wziąć udział?

pracwników działów transportu, logistyki, firm przewozowych, spedytorów

Program szkolenia

  1. EFEKTYWNOŚĆ KOMUNIKACYJNA W LOGISTYCE I SPEDYCJI.
    • Komunikat Ja i komunikat Ty.
    • Komunikacja oparta o fakty i precyzję.
    • Bariery komunikacji w pracy logistyka i spedytora.
    • Potrzeby ukryte w komunikacji.
    • Wyrażanie potrzeb.
  2. DIAGNOZA KOMUNIKACJI WEWNĘTRZNEJ I ZEWNĘTRZNEJ LOGISTYKA I SPEDYTORA.
    • Mapa komunikacji.
    • Co wzmacnia komunikację z klientem i komunikację wewnętrzną?
    • Co utrudnia efektywnie się porozumieć z klientami/w firmie?
  3. ROZWIĄZYWANIE KONFLIKTÓW W LOGISTYCE I SPEDYCJI.
    • Rodzaje konfliktów i przykłady.
    • Twoja postawa w rozwiązywaniu konfliktów.
    • Sposoby rozwiązywania konfliktów.
    • Czynniki wewnętrzne wpływające na efektywne rozwiązywanie sytuacji trudnych.
  4. SIEDEM CZYNNIKÓW OSOBISTEJ EFEKTYWNOŚCI P. COVEYA.
    • Proaktywność.
    • Znaczenie misji.
    • Określenie tego, co najważniejsze (osobistych priorytetów).
    • Najpierw zrozumieć później być zrozumianym.
    • Strategia współpracy wygrany – wygrany.
    • Synergia.
    • Dbanie o siły produkcji.
  5. HIGIENA CZASU PRACY LOGISTYKA I SPEDYTORA.
    • Podstawowe znaczenie spójności życiowej i zawodowej w osiąganiu efektywności.
    • Mapowanie komunikacji w otoczeniu wewnętrznym.
    • Bariery komunikacyjne wpływające na zarządzanie sobą w czasie.
    • Efekt Piły czyli wpływ wielozadaniowości i odrywania się na koncentrację uwagi.
    • Krzywa Wydajności Dobowej.
    • Fazy snu i wypoczynku.
    • Wpływ racjonalnego zarządzania sobą w czasie na redukcję stresu.
  6. USTALANIE PRIORYTETÓW I PLANOWANIE PRACY W LOGISTYCE I SPEDYCJI.
    • Inwentaryzacja czasu – autoocena.
    • Idealny podział czasu pracy.
    • Rzeczywisty podział czasu pracy.
    • Prawo Parkinsona.
    • Macierz Eisenhowera 3.0.
    • Zasada Pareto.
    • Technika ALPEN.
    • Kierowanie się wewnętrznymi odczuciami i potrzebami.
  7. KONCENTRACJA NA ZADANIACH I MINIMALIZM.
    • Czynniki sprzyjające osiąganiu koncentracji.
    • Złożoność zadania a automotywacja.
    • Zaskakujące zasady efektywności KAIZEN.
  8. SPÓJNOŚĆ CELÓW ZAWODOWYCH ORAZ OSOBISTYCH LOGISTYKA I SPEDYTORA.
    • Jakie są Twoje cele? – czyli dokąd zmierzam.
    • Twoja hierarchia celów i wartości.
    • Koszt czasu osobistego i zawodowego, twoje potrzeby i ustalenie priorytetów.
    • Life Work Balance – czyli jak dbać o siły produkcji.

Czas trwania

10.00-17.00 I dnia, 9.00-16.00 II dnia.

Prelegenci

Cytat

Paweł Wojciechowski.

Trener praktyk, konsultant. Certyfikowany Trener TROP. Menedżer wyższego szczebla (Dyrektor Operacyjny, Dyrektor Handlowy). Specjalizuje się w obszarach: przywództwa i zarządzania, motywacji, negocjacji, wywierania wpływu, technik sprzedaży, obsługi klienta, kreatywności, komunikacji i asertywności, kompetencji społecznych. W 2000 roku rozpoczął pracę w sprzedaży od stanowiska Przedstawiciela Handlowego w CPP Toruń Pacific (Grupa Nestlé) a następnie Przedstawiciela Medycznego w Bristol-Myers Squibb. W latach 2003 – 2005 Dyrektor Operacyjny i Współwłaściciel biura podróży Ekotrek. Od 2005 roku związany z Fly Away Travel początkowo jako Account Manager a następnie Dyrektor Handlowy. Z sukcesem zarządzał działem handlowym doprowadzając do ponad 26% wzrostu sprzedaży usług całej firmy. Był odpowiedzialny m.in.: za wyniki handlowe firmy, opracowanie planów rocznych dla działu handlowego, prowadzenie negocjacji z dostawcami oraz kluczowymi klientami. W latach 2009 – 2010 Dyrektor Handlowy w Weco Travel. Odpowiadał za przygotowanie i realizację działań sprzedażowych firmy na terenie Polski. Przyczynił się do zmiany strategii marketingowej. Przy wsparciu działu handlowego (Account i Sales Managerowie, Managerowie Oddziałów) utrzymał cel sprzedażowy w czasie kryzysu gospodarczego. Jako Dyrektor Handlowy był członkiem zespołu odpowiedzialnego za udział firmy w przetargach międzynarodowych. W trakcie pracy na stanowiskach Dyrektora Handlowego prowadził dla swoich zespołów szkolenia i coaching sprzedaży. Brał udział w projektach związanych z wdrażaniem systemów CRM. Obecnie zajmuje się prowadzeniem szkoleń i coachingu. Ukończył Wyższą Szkołę Ubezpieczeń i Bankowości w Warszawie, Studia Podyplomowe na Politechnice Warszawskiej oraz Szkołę Trenerów i Akademię Coachingu TROP w partnerstwie z Polskim Towarzystwem Psychologicznym, jak również cykl mentoringowo-superwizyjny TROP. W swojej praktyce trenerskiej kierował kilkuletnim projektem szkoleniowo-doradczym dla Fundacji Rozwoju. Szkolił kadrę menedżerską Wojewódzkich Urzędów Pracy. Prowadził szkolenia, doradztwo zawodowe i konsultacje metodą coachingu. Jest zaangażowany we współtworzenie programów adaptacji zawodowej, działalność publicystyczną, oraz pracę nad nowatorskimi, efektywnymi formami szkolenia liderów i biznesu. W praktyce trenerskiej realizował projekty dla: Amsico Group, Fujifilm Sericol, Supremis Systemy Informatyczne, Pragma Inkaso, Fundacja Rozwoju, Hotel Arka Medical SPA, PPUH Tycner, Medela Polska, Metabo, EXPO XXI, PZZ Stoisław, Toyota Material Handling Polska, Bianor, Agencja Handlowa Ball, Bumar Electronica, X- Trade Brokers, Moto Remo, ITI Neovision, Indos, Inox-Group, Marka, Jedność Zakład Pracy Chronionej, GKN Driveline, Amica Wronki, PKO BP, Spółdzielnia Inwalidów im Dembowskiego, Spółdzielnia Inwalidów Sanol, Mazowiecka Spółka Gazownictwa, MV Poland, Spółdzielnia Inwalidów Chemos, Hotel Grand, Hotel Bristol****, Hotel Aurora****, Polski Zakład Ubezpieczeń, TMS Audit, Gol-Club, Edpol, Pol- Dent, MIA, Turbo-Tec, MCX, Ediko, Wojewódzki Urząd Pracy, Sklep Polski, Polski Zakład Ubezpieczeń, Grupa LOTOS, Sefar, Motorola, Interpolska, Optomer i wielu innych.

Gdzie i kiedy

Warszawa 16 - 17 grudnia 2020
Hotel Ibis Stare Miasto

00-209 Warszawa

Muranowska 2

woj. mazowieckie

Gdzie i kiedy

Poznań 10 - 11 grudnia 2020
Hotel Mercure Poznań Centrum

68-829 Poznań

Roosevelta 20

woj. wielkopolskie

Gdzie i kiedy

Katowice 7 - 8 grudnia 2020
Hotel Park Inn by Radisson Katowice

40-147 Katowice

Bytkowska 1a

woj. śląskie

Gdzie i kiedy

Gdańsk 3 - 4 grudnia 2020
Hotel Scandic

80-895 Gdańsk

Podwale Grodzkie 9

woj. pomorskie

Gdzie i kiedy

Wrocław 1 - 2 grudnia 2020
Hotel Ibis Styles Wrocław Centrum

50-048 Wrocław

pl. Konstytucji 3 maja 3

woj. dolnośląskie

Gdzie i kiedy

Kraków 26 - 27 listopada 2020
Hotel Europejski

31-154 Kraków

Lubicz 5

woj. małopolskie

Gdzie i kiedy

Warszawa 26 - 27 października 2020
Hotel Ibis Stare Miasto

00-209 Warszawa

Muranowska 2

woj. mazowieckie

Gdzie i kiedy

Poznań 22 - 23 października 2020
Hotel Mercure Poznań Centrum

68-829 Poznań

Roosevelta 20

woj. wielkopolskie

Gdzie i kiedy

Katowice 19 - 20 października 2020
Hotel Park Inn by Radisson Katowice

40-147 Katowice

Bytkowska 1a

woj. śląskie

Gdzie i kiedy

Wrocław 12 - 13 października 2020
Hotel Ibis Styles Wrocław Centrum

50-048 Wrocław

pl. Konstytucji 3 maja 3

woj. dolnośląskie

Gdzie i kiedy

Gdańsk 1 - 2 października 2020
Hotel Scandic

80-895 Gdańsk

Podwale Grodzkie 9

woj. pomorskie

Gdzie i kiedy

Kraków 28 - 29 września 2020
Hotel Europejski

31-154 Kraków

Lubicz 5

woj. małopolskie

Zapisz się

Cena 1
zł + 23% VAT za osobę- cena promocyjna szkolenia stacjonarnego
1390 PLN
Cena zawiera:
  • wysoki poziom merytoryczny i organizacyjny szkolenia, uczestnictwo w szkoleniu w małych grupach, obszerne, praktyczne materiały szkoleniowe w segregatorze oraz materiały uzupełniające na płycie CD, zaświadczenie ukończenia szkolenia, obiad, przerwy kawowe.
Zapisz się
Cena 2
zł + 23% VAT za osobę- cena szkolenia stacjonarnego po okresie promocji
1590 PLN
Cena zawiera:
  • wysoki poziom merytoryczny i organizacyjny szkolenia, uczestnictwo w szkoleniu w małych grupach, obszerne, praktyczne materiały szkoleniowe w segregatorze oraz materiały uzupełniające na płycie CD, zaświadczenie ukończenia szkolenia, obiad, przerwy kawowe.
Zapisz się

Organizator

ATL Achievement Through Learning Sp. z o.o.
02-743 Warszawa
ul. Jana Sebastiana Bacha 2
woj. mazowieckie
ATL „Achievement Through Learning” Sp. z o. o. jest polską firmą szkoleniowo-doradczą, która od 2000 roku prowadzi w całym kraju profesjonalne warsztaty, treningi i seminaria wspierające wysiłki przedsiębiorstw w osiąganiu wysokiej pozycj...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o przesłanie zgłoszenia przy pomocy formularza online dostępnego powyżej.

W celu skorzystania z ceny promocyjnej prosimy o przesłanie formularza.


Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

ATL Achievement Through Learning Sp. z o.o.
02-743 Warszawa ul. Jana Sebastiana Bacha 2
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!