Szkolenie

WIZERUNEK FIRMY I MARKI CZYLI JAK POKONAĆ KONKURENCJĘ W MEDIACH I ZDOBYĆ KLIENTA

O szkoleniu

Managerowie większości firm doceniają znaczenie budowania wizerunku i marki w mediach oraz wartości jakie daje komunikacja zewnętrzna ze społeczeństwem rozumianym także jako zbiorowość potencjalnych klientów. Zespoły lub samodzielne stanowiska ds. PR stały się nieodłącznym elementem struktury polskich firm. Struktura ta jest stopniowo rozbudowywana i przenoszona do filii, oddziałów terenowych i coraz częściej do pojedynczych placówek sieci firmowej. Celem szkolenia jest zaprezentowanie zasad i technik działania PR w nowoczesnej firmie.
Kto powinien wziąć udział?
Szkolenie adresowane jest do prezesów, dyrektorów oddziałów i managerów różnego szczebla zarządzania oraz do pracowników odpowiedzialnych za relacje publiczne i promocję firmy i marki.

Program szkolenia

Rola PR w nowoczesnej firmie. Podstawowe cele skutecznego Public Relations w centrali i jej oddziałach.
Co lepsze: wynajęcie agencji, czy zbudowanie lub poprawa struktury PR w firmie.
Firma-media-społeczeństwo. Skuteczne komunikowanie się z otoczeniem firmy.
Strategia PR produktu i marki:
- cele i podstawy planowania w PR,
- dopasowanie narzędzi PR do sytuacji i strategii firmy.
Prezentacja prezesa, dyrektora, managera jako element budowy wizerunku firmy.
Zasady współpracy z mediami i formułowanie przekazu korzystnego dla firmy. Oczekiwania
dziennikarzy od managerów i specjalistów ds. PR, czyli jak czytelnie i profesjonalnie przygotować:
- komunikat i informację prasową
- opracowanie prasowe,
- konferencję i briefing prasowy,
- oświadczenie.
Wypowiedz w radio, przed kamerą i wystąpienie publiczne.
Komunikacja i PR w Internecie.
Jak nie dać się wodzić za nos, czyli prawa i zasady rzetelnej komunikacji i dobrych relacji z dziennikarzami:
- obowiązki dziennikarza – wybrane zagadnienia prawne,
- ochrona przed manipulacją,
- wiarygodny i pozytywny komunikat,
- sprostowanie jako ostateczność.
Różnice w przekazie, czyli jak i kiedy prawidłowo i skutecznie wykorzystać różne media do prezentacji firmy i jej produktów:
- media elektroniczne,
- Internet,
- media drukowane,
- media branżowe.
Rzecznik prasowy i PR-owiec we współpracy z dziennikarzami – kooperacja i podział kompetencji.
Wydarzenia medialne:
- imprezy okolicznościowe,
- koncerty charytatywne,
- przygotowanie innych wydarzeń medialnych,
- patronat medialny i imprezy masowe,
- kampanie społeczne jako element kreacji wizerunku firmy.
Relacje ze społecznością lokalną - media lokalne i ich znaczenie w prezentacji firmy i oddziału.
Public affairs jako szansa promocji firmy i marki – wykorzystanie mediów instytucjonalnych i
społecznych.
Zadania pracowników w promowaniu firmy i oddziałów.
Wykorzystanie organizacji pozarządowych i partnerów społecznych do kreacji wizerunku firmy i
relacji z mediami.
Wszystko pod kontrolą - Public Relations kryzysowe.

Czas trwania

3 dni; około 20 godz.dyd.

Prelegenci

Cytat
Wykładowca „Komunikacji interpersonalnej” i „Warsztatów managerskich” w Studium Podyplomowym WSH oraz „Autoprezentacji i wystąpień publicznych” na Wydziale Dziennikarstwo w Wyższej Szkole Handlowej w Radomiu oraz „Etykiety i savoir vivre” na Wydziale Nauk Humanistycznych WSH. Absolwent Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego i stypendysta Uniwersytetu Humboldta w Berlinie. Były doktorant w Katedrze Zarządzania Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego. Absolwent Krajowego Centrum Edukacji
Europejskiej oraz Studium Stosunków Międzynarodowych IPB.
Ukończył Szkołę Liderów Społecznych i Politycznych Fundacji Schumana. Doświadczenie w komunikacji i kreowaniu wizerunku zdobywa od 1995. Przez 4 lata był rzecznikiem prasowym Polskiego Związku Działkowców, rzecznikiem organizacji społecznych a następnie dyrektorem ds. PR w Towarzystwie Inicjatyw Społecznych „TROSKA” i PR managerem roadshow RAGE-RACE 2010. Prowadził biuro prasowe Kandydata na Prezydenta Warszawy – Marka Borowskiego. Przeprowadził wiele kampanii wizerunkowych i PR, w tym kilkadziesiąt w ramach samorządu terytorialnego. W sferze gospodarczej był kierownikiem projektu w Raabe Verlags, i dyrektorem ds. sprzedaży w Ricco Sp. z o o.

Gdzie i kiedy

Zakopane 10 - 12 grudnia 2012
hotel o wysokim standardzie

34-500 Zakopane

centrum

woj. małopolskie

Zapisz się

Cena 1
PLN+VAT
1850 PLN
Cena zawiera:
  • zakwaterowanie, pełne wyżywienie, udział w zajęciach, materiały szkoleniowe, kolację integracyjną, imienne zaświadczenie o ukończeniu szkolenia
Zapisz się

Organizator

EDU-SKILLS SZKOLENIA
20-053 Lublin
Legionowa 2/42
woj. lubelskie
Misją EDU-SKILLS SZKOLENIA I DORADZTWO jest świadczenie usług szkoleniowych i doradczych na najwyższym poziomie oraz przekazywanie aktualnej wiedzy i praktycznych umiejętności niezbędnych w zarządzaniu nowoczesnym przedsiębiorstwem. Doświadczenie ...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

przesłanie podpisanej karty zgłoszenia

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

EDU-SKILLS SZKOLENIA
20-053 Lublin Legionowa 2/42
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!