O szkoleniu
Oferujemy Państwu kompleksowe szkolenie, którego celem jest przedstawienie i omówienie wymagań znowelizowanej normy ISO 9001:2015 oraz przygotowanie do pełnienia funkcji auditora wewnętrznego. Na szkoleniu uczestnicy poznają szczegółową interpretację nowych wymagań normy wraz z praktycznymi wskazówkami dotyczącymi ich wdrożenia w swojej organizacji oraz poznają techniki przeprowadzania auditów systemów zarządzania.
Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się czym różni się ISO 9001:2015 od poprzednich wersji normy, co pomoże w dostosowaniu obecnego systemu zarządzania jakością do nowych wymagań.
Jedną z części szkolenia jest moduł dotyczący analizy ryzyka, który przygotowuje uczestników do sporządzenia analizy ryzyka we własnej organizacji, która jest wymagana w SZJ opartym na ISO 9001:2015.
Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się czym różni się ISO 9001:2015 od poprzednich wersji normy, co pomoże w dostosowaniu obecnego systemu zarządzania jakością do nowych wymagań.
Jedną z części szkolenia jest moduł dotyczący analizy ryzyka, który przygotowuje uczestników do sporządzenia analizy ryzyka we własnej organizacji, która jest wymagana w SZJ opartym na ISO 9001:2015.
Kto powinien wziąć udział?
Szkolenie skierowane jest do osób zajmujących się w organizacji auditem wewnętrznym lub osób do tego się przygotowujących. Na szkolenie zapraszamy również dotychczasowych Pełnomocników SZJ oraz inne osoby zainteresowane tematyką dotyczącą normy ISO 9001:2015.
Program szkolenia
I dzień (7h)
1. Wprowadzenie do zarządzania jakością, zasady zarządzania jakością, seria norm ISO 9000.
2. Podejście procesowe – zarządzanie procesami w organizacji.
3. Podstawy zarządzania ryzykiem w organizacji.
4. Sposób prezentacji wymagań ISO 9001:2015 (struktura formalna normy, założenia do interpretacji tekstu nomy).
5. Zakres normy ISO 9001:2015 oraz istotne terminy i definicje.
6. Wymagania ISO 9001:2015 cz. 1 – Kontekst w jakim funkcjonuje organizacja
• Zrozumienie organizacji oraz jej kontekstu,
• Zrozumienie potrzeb i oczekiwań stron zainteresowanych,
• Określenie zakresu SZJ,
• Procesy SZJ.
7. Wymagania ISO 9001:2015 cz. 2 – Wiodąca rola kierownictwa
• Wiodąca rola i zobowiązanie kierownictwa,
• Polityka jakości,
• Role, odpowiedzialność i uprawnienia.
II dzień (7h)
1. Wymagania ISO 9001:2015 cz.3 – Planowanie
• Działania w odpowiedzi na ryzyka i możliwości,
• Cele dotyczące jakości i planowanie ich osiągnięcia,
• Planowanie zmian.
2. Wymagania ISO 9001:2015 cz.4 - Działania wspierające
• Zasoby,
• Kompetencje,
• Świadomość,
• Komunikacja,
• Udokumentowana informacja.
3. Wymagania ISO 9001:2015 cz. 5 – Działania operacyjne
• Planowanie i nadzór operacyjny,
• Wymagania odnośnie produktów i usług,
• Projektowanie produktów i usług,
• Nadzór nad dostarczanymi z zewnątrz procesami, produktami i usługami,
• Dostarczenie (realizacja) produktów i usług,
• Zwolnienie produktów i usług,
• Nadzór nad niezgodnymi rezultatami.
4. Wymagania ISI 9001:2015 cz. 6 – Ocena działań
• Monitorowanie, pomiary, analiza i ocena,
• Audit wewnętrzny,
• Przegląd zarządzania.
5. Wymagania ISO 9001:2015 cz. 7 – Doskonalenie
• Niezgodności i działania korygujące,
• Ciągłe doskonalenie.
III dzień (7h)
1. Audit wewnętrzny systemów zarządzania. Wytyczne ISO 19011:2011
1.1. Wprowadzenie. Podstawowe pojęcia i zasady auditownia.
1.2. Zarządzanie programem auditów
• Ustalanie celów programu auditów,
• Ustalanie programu auditów,
• Wdrażanie programu auditów,
• Monitorowanie programu auditów,
• Przeglądy i doskonalenie programu auditów.
1.3. Przeprowadzenie auditu
• Inicjowanie auditu,
• Przygotowanie działań auditowych,
• Przeprowadzenie działań auditowych,
• Przygotowanie i rozpowszechnianie raportu z auditu,
• Zakończenie auditu,
• Przeprowadzenie działań poauditowych.
1.4. Kompetencje i ocena auditorów
• Określenie kompetencji personelu auditujacego w celu spełnienia potrzeb programu auditów,
• Ustalenie kryteriów oceny,
• Wybór odpowiedniej metody oceny,
• Przeprowadzenie oceny,
• Utrzymanie i doskonalenie kompetencji.
2. Egzamin końcowy.
1. Wprowadzenie do zarządzania jakością, zasady zarządzania jakością, seria norm ISO 9000.
2. Podejście procesowe – zarządzanie procesami w organizacji.
3. Podstawy zarządzania ryzykiem w organizacji.
4. Sposób prezentacji wymagań ISO 9001:2015 (struktura formalna normy, założenia do interpretacji tekstu nomy).
5. Zakres normy ISO 9001:2015 oraz istotne terminy i definicje.
6. Wymagania ISO 9001:2015 cz. 1 – Kontekst w jakim funkcjonuje organizacja
• Zrozumienie organizacji oraz jej kontekstu,
• Zrozumienie potrzeb i oczekiwań stron zainteresowanych,
• Określenie zakresu SZJ,
• Procesy SZJ.
7. Wymagania ISO 9001:2015 cz. 2 – Wiodąca rola kierownictwa
• Wiodąca rola i zobowiązanie kierownictwa,
• Polityka jakości,
• Role, odpowiedzialność i uprawnienia.
II dzień (7h)
1. Wymagania ISO 9001:2015 cz.3 – Planowanie
• Działania w odpowiedzi na ryzyka i możliwości,
• Cele dotyczące jakości i planowanie ich osiągnięcia,
• Planowanie zmian.
2. Wymagania ISO 9001:2015 cz.4 - Działania wspierające
• Zasoby,
• Kompetencje,
• Świadomość,
• Komunikacja,
• Udokumentowana informacja.
3. Wymagania ISO 9001:2015 cz. 5 – Działania operacyjne
• Planowanie i nadzór operacyjny,
• Wymagania odnośnie produktów i usług,
• Projektowanie produktów i usług,
• Nadzór nad dostarczanymi z zewnątrz procesami, produktami i usługami,
• Dostarczenie (realizacja) produktów i usług,
• Zwolnienie produktów i usług,
• Nadzór nad niezgodnymi rezultatami.
4. Wymagania ISI 9001:2015 cz. 6 – Ocena działań
• Monitorowanie, pomiary, analiza i ocena,
• Audit wewnętrzny,
• Przegląd zarządzania.
5. Wymagania ISO 9001:2015 cz. 7 – Doskonalenie
• Niezgodności i działania korygujące,
• Ciągłe doskonalenie.
III dzień (7h)
1. Audit wewnętrzny systemów zarządzania. Wytyczne ISO 19011:2011
1.1. Wprowadzenie. Podstawowe pojęcia i zasady auditownia.
1.2. Zarządzanie programem auditów
• Ustalanie celów programu auditów,
• Ustalanie programu auditów,
• Wdrażanie programu auditów,
• Monitorowanie programu auditów,
• Przeglądy i doskonalenie programu auditów.
1.3. Przeprowadzenie auditu
• Inicjowanie auditu,
• Przygotowanie działań auditowych,
• Przeprowadzenie działań auditowych,
• Przygotowanie i rozpowszechnianie raportu z auditu,
• Zakończenie auditu,
• Przeprowadzenie działań poauditowych.
1.4. Kompetencje i ocena auditorów
• Określenie kompetencji personelu auditujacego w celu spełnienia potrzeb programu auditów,
• Ustalenie kryteriów oceny,
• Wybór odpowiedniej metody oceny,
• Przeprowadzenie oceny,
• Utrzymanie i doskonalenie kompetencji.
2. Egzamin końcowy.
Czas trwania
9-15.15 21 h (3 dni)
Prelegenci

Eligiusz Myśliwy - CIA (Certified Internal Auditor), Ekspert w dziedzinie Zarządzania Jakością, trener, konsultant i pełnomocnik ds. jakości, specjalista w zakresie zarządzania ciągłością działania, auditor wiodący Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji, Prezes Zarządu Centrum Zarządzania Jakością INFOX Sp. z o.o.
Rejestracja
Wybierz termin:
Cena 1
nett
750
zł
Cena zawiera:
- certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia wydany przez Centrum Zarządzania Jakością INFOX Sp. z o.o. oraz certyfikat wydany przez jednostkę certyfikującą, materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej i papierowej oraz poczęstunek
Zapisz się
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator
Centrum Zarządzania Jakością INFOX Sp. z o.o.
30-504 Kraków
Kalwaryjska 69
woj. małopolskie
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Zapisz się, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
Zgłoszenia na szkolenie można dokonać poprzez przesłanie formularza zgłoszeniowego faksem na numer telefonu 12 653 20 13 lub drogą elektroniczną na adres mailowy: szkolenia@czj-infox.pl. Formularz zgłoszeniowy dostępny jest na stronie www.czj-infox.pl.
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Centrum Zarządzania Jakością INFOX Sp. z o.o.
30-504 Kraków
Kalwaryjska 69