O szkoleniu
Efektywne działanie firmy na rynku wypływa z dobrej współpracy między poszczególnymi działami i osobami wewnątrz tej organizacji. Dlatego porównywalny wysiłek jest wkładany w tzw. obsługę klienta wewnętrznego, co i standardy pracy z klientem zewnętrznym.
Szkolenie koncentruje się wokół zagadnień budowania standardów pracy między klientami wewnętrznymi. Zaprezentujemy sprawdzone techniki usprawniające komunikację, efektywność działania organizacji. Skoncentrujemy się na prawidłowym rozumieniu i stosowaniu asertywności w relacjach z klientem wewnętrznym – tak aby nie sprowadzić asertywności do mówienia „nie” ale pokazać jej pełne psychologiczne zastosowanie i oblicze
Szkolenie koncentruje się wokół zagadnień budowania standardów pracy między klientami wewnętrznymi. Zaprezentujemy sprawdzone techniki usprawniające komunikację, efektywność działania organizacji. Skoncentrujemy się na prawidłowym rozumieniu i stosowaniu asertywności w relacjach z klientem wewnętrznym – tak aby nie sprowadzić asertywności do mówienia „nie” ale pokazać jej pełne psychologiczne zastosowanie i oblicze
Kto powinien wziąć udział?
Uczestnicy poznają praktyczne metody usprawniające komunikację interpersonalną w miejscu pracy oraz wybrane techniki radzenia sobie z emocjami i stresem.
Uczestnicy będą trenować asertywną postawę w obsłudze klienta wewnętrznego, a jednocześnie:
· dowiedzą się jak działa komunikacja werbalna i niewerbalna w zespole
· poznają możliwości wpływu tkwiące w umiejętnościach komunikacyjnych
· dowiedzą się jak tworzyć jasne i efektywne komunikaty
· poznają przeszkody stojące na drodze do postawy asertywnej
· dowiedzą się jak radzić sobie ze złością w podczas trudnych rozmów
· nauczą się przeprowadzać konstruktywną konfrontację
· nauczą się udzielać informacji zwrotnej i unikać krytykowania
· dowiedzą się jak radzić sobie w sytuacji konfliktu
Uczestnicy będą trenować asertywną postawę w obsłudze klienta wewnętrznego, a jednocześnie:
· dowiedzą się jak działa komunikacja werbalna i niewerbalna w zespole
· poznają możliwości wpływu tkwiące w umiejętnościach komunikacyjnych
· dowiedzą się jak tworzyć jasne i efektywne komunikaty
· poznają przeszkody stojące na drodze do postawy asertywnej
· dowiedzą się jak radzić sobie ze złością w podczas trudnych rozmów
· nauczą się przeprowadzać konstruktywną konfrontację
· nauczą się udzielać informacji zwrotnej i unikać krytykowania
· dowiedzą się jak radzić sobie w sytuacji konfliktu
Program szkolenia
KOMUNIKACJA W ORGANIZACJI
· Mapa komunikacji w Twojej firmie
· Komunikacja między działami a obsługa klienta wewnętrznego
SKĄD SIĘ BIORĄ TRUDNOŚCI W KOMUNIKACJI
· Style komunikacji (kwestionariusz)
· Osobowość a komunikacja – jak efektywnie porozumiewać się z różnymi ludźmi
· Czy jesteś wpływowy - komunikacja jako forma wywierania wpływu
PROSTE ZASADY TRUDNEJ SZTUKI KOMUNIKACJI
· Słuchanie – czyli jak usłyszeć to, co inni mają do powiedzenia
· Najczęstsze „pułapki” w komunikacji
· Tworzenie czytelnych i skutecznych komunikatów
EMOCJE I STRES W KOMUNIKACJI
· Kontrolowanie emocji – radzenie sobie ze złością
· Uczciwa kłótnia – czyli jak „zarządzać” konfliktową sytuacją
· Negocjowanie konfliktów – spokojne i rzeczowe osiąganie własnych celów
ZASTOSOWANIE ASERTYWNEJ KOMUNIKACJI
· Fakty i mity na temat asertywności
· Skąd bierze się agresja i jak nie pomieszać jej z asertywnością?
· Komunikacja w sytuacji problemowej czyli jak przygotować się do konfrontacji oraz jak efektywnie przez nią przejść
· Jak konstruktywnie a nie krytycznie udzielać informacji zwrotnej
· Na czym polega tzw. asertywna odmowa
· Formułowanie prośby bez przejęcia kontroli
· Mapa komunikacji w Twojej firmie
· Komunikacja między działami a obsługa klienta wewnętrznego
SKĄD SIĘ BIORĄ TRUDNOŚCI W KOMUNIKACJI
· Style komunikacji (kwestionariusz)
· Osobowość a komunikacja – jak efektywnie porozumiewać się z różnymi ludźmi
· Czy jesteś wpływowy - komunikacja jako forma wywierania wpływu
PROSTE ZASADY TRUDNEJ SZTUKI KOMUNIKACJI
· Słuchanie – czyli jak usłyszeć to, co inni mają do powiedzenia
· Najczęstsze „pułapki” w komunikacji
· Tworzenie czytelnych i skutecznych komunikatów
EMOCJE I STRES W KOMUNIKACJI
· Kontrolowanie emocji – radzenie sobie ze złością
· Uczciwa kłótnia – czyli jak „zarządzać” konfliktową sytuacją
· Negocjowanie konfliktów – spokojne i rzeczowe osiąganie własnych celów
ZASTOSOWANIE ASERTYWNEJ KOMUNIKACJI
· Fakty i mity na temat asertywności
· Skąd bierze się agresja i jak nie pomieszać jej z asertywnością?
· Komunikacja w sytuacji problemowej czyli jak przygotować się do konfrontacji oraz jak efektywnie przez nią przejść
· Jak konstruktywnie a nie krytycznie udzielać informacji zwrotnej
· Na czym polega tzw. asertywna odmowa
· Formułowanie prośby bez przejęcia kontroli
Czas trwania
3 dni; około 20 godz.dyd.
Prelegenci

Absolwentka psychologii (specjalizacja: psychologia pracy i zarządzania). Ukończyła studia podyplomowe z zakresu zarządzania i rozwoju zasobów ludzkich ( University of Illinois ). Posiada dyplom MBA (University of Illinois ). Certyfikowany trener TROP z rekomendacjami Polskiego Towarzystwa Psychologicznego. Pracownik dydaktyczny KUL. Główny obszar jej pracy zawodowej to szkolenia i treningi oraz doradztwo dla kadry menedżerskiej. Posiada bogate doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu: obsługi klienta, budowania zespołu, motywowania pracowników, projektowania szkoleń, sprzedaży, negocjacji. W pracy trenerskiej stosuje metody NLP oraz accelerated learning.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
hotel Haffner****
Sopot
centrum
woj. pomorskie
Rejestracja
Wybierz termin:
Cena 1
PLN+VAT
2 100
zł
Cena zawiera:
- zakwaterowanie, pełne wyżywienie, udział w zajęciach, materiały szkoleniowe, kolację integracyjną, imienne zaświadczenie o ukończeniu szkolenia
Zapisz się
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

EDU-SKILLS SZKOLENIA
20-053 Lublin
Legionowa 2/42
woj. lubelskie
Misją EDU-SKILLS SZKOLENIA I DORADZTWO jest świadczenie usług szkoleniowych i doradczych na najwyższym poziomie oraz przekazywanie aktualnej wiedzy i praktycznych umiejętności niezbędnych w zarządzaniu nowoczesnym przedsiębiorstwem.
Doświadczenie ...
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Zapisz się, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
przesłanie podpisanej karty zgłoszenia
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
EDU-SKILLS SZKOLENIA
20-053 Lublin
Legionowa 2/42
Powiadomienia o nowych terminach