O szkoleniu
Praca zdalna zmieniła pracę każdego pracownika, a w szczególności liderów zespołów. Kompetencje związane ze zdalnym zarzadzaniem stały się uniwersalną potrzebą każdego lidera.
Sprawne zarządzanie zespołem, czyli utrzymanie skuteczności pracowników, ich zaangażowania i motywacji, będzie skutkowało zapewnieniem sobie poczucia bezpieczeństwa na przyszłość. Podczas szkolenia poznasz kluczowe działania, których realizacja będzie wspierać skuteczne zarządzanie zespołami rozproszonymi.
Cele szkolenia:
nabycie wiedzy odnośnie organizacji pracy zdalnej, tak aby była ona efektywna,
przygotowanie do zarządzania organizacją pracy w zespołach rozproszonych, pracujących w różnych systemach,
dobór odpowiednich narzędzi wspierających pracę zespołu w trybie home office,
poprawa komunikacji z pracownikami w pracy zdalnej,
nauczenie się, jak skutecznie motywować pracowników oraz egzekwować wykonanie powierzonych zadań.
Uczestnicy nabędą wiedzę o:
- sposobach motywowania i angażowania pracowników w zespołach rozproszonych,
- metodach zwiększania efektywność zespołu,
- tym jak dbać o efektywną komunikację w zespole na odległość,
- narzędziach delegowania i egzekwowania zadań.
Uczestnicy nabędą umiejętności:
- skutecznego udzielania informacji zwrotnej różnymi kanałami komunikacyjnymi,
- delegować zadania osobom w różnych lokalizacjach,
- wpływania na efektywność i zaangażowanie pracowników podczas pracy zdalnej.
Adresatami szkolenia są wszyscy menedżerowei, liderzy, superwizorzy, kierownicy i członkowie zarządu, których zespół pracuje zdalnie.
Program szkolenia
Jak zwiększać efektywność zespołu rozproszonego:
- specyfika pracy zespołu rozproszonego,
- czynniki sukcesu zespołu rozproszonego,
- czym jest zespół rozproszony,
- szanse i zagrożenia dla menedżera,
- brak kontaktu osobistego a realizowane zadania i identyfikacja z firmą,
- czynniki obniżające efektywność zespołu rozproszonego,
- czynniki sukcesu – dobre praktyki.
Praca zdalna w świecie VUCA:
- zmiana i nieprzewidywalność jako czynnik determinujący rzeczywistość biznesową,
- środowisko VUCA w jakim obecnie żyjemy (zmienność, nieprzewidywalność – ciągła zmiana) i jego wpływ na działania biznesowe oraz zachowania z uwzględnieniem sytuacji COVID 19,
- psychologiczne aspekty zmiany, czyli dlaczego boimy się zmiany,
- postawy wobec zmiany – jak je identyfikować i na nie wpływać,
- „gdy góra lodowa topnieje” – osiem kroków wprowadzania zmiany wg. Johna Kottera,
- algorytm przekazania trudnej decyzji – nieodzowne narzędzie menedżerskie.
Komunikacja w pracy z zespołem rozproszonym:
- rutyny zarządcze – podstawowe rodzaje cyklicznych spotkań online z zespołem oraz spotkań indywidualnych:
- standard zorganizowania skutecznej odprawy,
- kiedy robić spotkania,
- kto powinien w nich uczestniczyć,
- twarde i miękkie aspekty spotkań on – line,
- spotkania każdego tygodnia/w każdym tygodniu – spotkania operacyjne:
- planujące,
- monitorujące,
- weryfikujące,
- przygotowanie expose menedżerskiego w świecie on – line – algorytm.
Realizacja celów i delegowanie zadań na odległość:
- diagnozowanie problemów z delegowaniem zadań,
- jak dobierać zadania dla pracowników a nie pracowników do zadań (zasady i schematy delegowania zadań),
- co zrobić, jeśli nie mamy wpływu na dobór ludzi w zespole,
- zasada formułowania celu SMART,
- właściwa komunikacja w czasie rozmowy delegującej zadanie – jak unikać błędów oraz przykłady dobrych praktyk,
- trudne sytuacje w delegowaniu zadań:
- co zrobić, kiedy pracownik nie ukończył zadania na czas,
- jak rozmawiać z pracownikiem, który wykonał zadanie niezgodnie z ustaleniami i jakie mogą być przyczyny takich sytuacji,
- narzędziownia motywującego menedżera:
- algorytmy rozmów z pracownikami,
- udzielanie informacji zwrotnej – konstruktywna krytyka,
- rozmowa z groźbą sankcji,
- rozmowa z wykonaniem sankcji.
Czas trwania
Prelegenci

Trenerka, coach, certyfikowany konsultant DISC D3, 12-letni praktyk biznesu. Absolwentka filologii polskiej Uniwersytetu Wrocławskiego oraz studiów podyplomowych „Zarządzania Zasobami ludzkimi” Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej. Ukończyła również Szkołę Trenerów „METRUM” i studia podyplomowe „Zarządzanie zespołem sprzedaży” Akademii Leona Koźmińskiego.
Prowadzi szkolenia i warsztaty związane z rozwojem kompetencji dla kadry zarządzającej, dla zespołów sprzedaży i obsługi klienta oraz dla specjalistów w różnych branż. Zrealizowała ponad 2000 godzin szkoleniowych dla wielu kluczowych firm na rynku polskim.
Podczas pracy z grupami kieruje się praktyczną wiedzą zdobytą w czasie pracy w międzynarodowych korporacjach. Pracuje w oparciu o nowoczesne formy, jakimi są gry szkoleniowe. Łączy praktykę z wiedzą merytoryczną i umieszcza ją w konkretnych sytuacjach biznesowych.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Warszawa
woj. mazowieckie
Warszawa
woj. mazowieckie
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór)
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Masz pytania? Napisz do nas
