O warsztatach
To idealna metoda do zastosowania, kiedy problem jest złożony, a oczekiwany rezultat nieoczywisty. Pomaga wychodzić z impasu i tworzyć innowacje.
Szkolenie ma charakter bardzo narzędziowy. Uczestnicy będą mieli możliwość doświadczyć użyteczności poszczególnych metod, przedyskutować, które z nich mają potencjał do wykorzystania w określonych kontekstach organizacyjnych (diagram Ishikawy, metoda Walta Disneya, 6 kapeluszy de Bono).
Będą mieli możliwość zobaczyć, że nad kreatywnością i pomysłowością można pracować, nie pozostawiać jej przypadkowi. Wzmacniają wiarę w swój potencjał twórczy, odkrywają własne poczucie wpływu.
Ważnym elementem szkolenia jest wspieranie innowacyjności jako elementu kultury organizacyjnej. Uczestnicy zdobywają / utwierdzają się podejściu nadającym impet innowacji – czyli zamianie kreatywności (wymyślanie rozwiązań) na innowacyjność (wdrażanie nowych rozwiązań niwelujących problemy).
Poprzez budowanie zaangażowania, aktywizację pracowników, rozwija się ich potencjał twórczy i wzmacnia poczucie mocy sprawczej. Dzięki temu organizacja rozwija się i elastycznie reaguje na zmienną rzeczywistość biznesową.
Szkolenie skierowane jest do:
- Menadżerów średniej klasy oraz liderów zespołów
- Pracownicy działu sprzedaży, obsługi klienta
- Kierowników
Program warsztatu
1. Na tropie nawyków
- Ja wobec problemu
- Jakie mam nawyki?
- Stworzenie nowej matrycy – jak chcę być wobec sytuacji problemowej, jak chcę być wobec trudności
- Decyzja – co zostawiamy a co zabieramy ze sobą
2. Na tropie problemu – czyli o co tak naprawdę chodzi
- Diagram Ishikawy
- Metoda Walta Disneya
- 6 kapeluszy de Bono
- Metafora
- Mind mapping
- Analogia
3. Na tropie rozwiązań – czyli kreatywne podejście do rozwiązywania problemów
- Pozytywne kwestionowanie:
- Mechanizmy i techniki
- Inspiracje
- Jak to robić na co dzień?
- Łączenie pozornie niezwiązanych:
- Sposoby
- Uwaga, nie zgub kontekstu!
- Inspirujące przykłady
- Inspiracja jest tuż tuż
- Inspirowanie (się) – zarażaj współpracowników nieszablonowym myśleniem
- Zmienna perspektywa
- Zasoby własne:
- Znajdź to w sobie!
- używaj świadomie swoich zasobów
- W tym szaleństwie jest metoda:
- Co do czego – analiza narzędzi i metod w kontekście możliwości zastosowania
- Selekcja pomysłów, dobór kryteriów, weryfikacja założeń
4. Podsumowanie:
- Wnioski, refleksje
- Plan wdrożenia
Czas trwania
Prelegenci
KAROLINA OLSZYŃSKA
Trener Biznesu, Moderator Design Thinking, Konsultant w obszarze sprzedaży. Certyfikowana Moderatorka Design Thinking, metody która pozwala na tworzenie produktów i usług w oparciu o głębokie potrzeby użytkownika. Dzięki pracy projektowej i interdyscyplinarnym zespołom powstają kreatywne i innowacyjne rozwiązania. Współautorka i współrealizatorka innowacyjnego programu szkoleniowo-konsultingowego skierowanego do biznesu, który wspiera budowanie strategii w oparciu o Model Biznesowy oraz dzięki metodologii Design Thinking, pomaga projektować rozwiązania, które klienci chętnie kupują.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.
- Nazwa firmy: Gamma Sp. z o.o. Sp.k.
- Ulica i nr: Mysłowicka 15
- Kod pocztowy: 01-612
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 1132690108
Masz pytania? Napisz do nas
