Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/asertywnosc-w-pracy-zawodowej-jak-lepiej-wyrazac-siebie-nie-burzac-relacji-z-innymi-ludzmi-2-dniowe-warsztaty-praktyczne-74422-id802

Informacje o szkoleniu

  • Asertywność w pracy zawodowej - jak lepiej wyrażać siebie, nie burząc relacji z innymi ludźmi? 2-dniowe warsztaty praktyczne.


    ID szkolenia: 74422
    Typ: Szkolenia
    Kategoria: Kadry, Human Resources Umiejętności osobiste Zarządzanie
  • Termin szkolenia:

    Adres szkolenia:

    Warszawa

    Warszawa
    Godziny zajęć (czas trwania):
    2 dni - 16h
  • Organizator szkolenia:

    Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
    Libelta 1a/2
    61-706 Poznań
    woj. wielkopolskie
    O firmie Inne oferty firmy
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Wyszukaj inne
Szkolenia

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

-

Szkolenie skierowane jest do:

Grupa docelowa

Pracownicy, kadra kierownicza, osoby pracujące w zespołach, kontaktujące się z klientami. Wszyscy, którzy chcieliby:
- lepiej wyrażać siebie, nie burząc relacji z innymi ludźmi,
- nauczyć się odmawiać,
- mówić szczerze i otwarcie o swoich emocjach, potrzebach, oczekiwaniach i opiniach,
- umieć konstruktywnie reagować na ocenę i krytykę,
- czuć się pewniej w kontaktach z innymi ludźmi,
- potrafić zadbać o własne interesy,
- wyznaczać granice i komunikować jasne zasady tego, jak chcą być traktowani przez innych,
- nie rezygnując z siebie, lepiej komunikować się w roli przełożonego, podwładnego, członka zespołu.

Cel szkolenia

- zdiagnozowanie swoich obszarów mniejszej i większej asertywności,
- określenie podstaw własnej asertywności (zasobów, praw, proasertywnego monologu wewnętrznego),
- poznanie sprawdzonych sposobów i technik asertywnego zachowania,
- przećwiczenie ww. sposobów i technik w przykładowych sytuacjach zawodowych (po szkoleniu możliwość zastosowania również w sferze pozazawodowej).

Na warsztatach uczestnicy dowiedzą się także:
- co ma wspólnego asertywność ze słoniem,
- czy nieasertywność może być asertywna,
- czy można odmówić szefowi i czy można chwalić szefa,
- jak poradzić sobie z natrętnymi prośbami i propozycjami,
- czy można być asertywnym wobec samego siebie.
 

Korzyści dla uczestników

- lepsze poznanie siebie,
- wzmocnienie poczucia własnej wartości,
- budowanie pozytywnych relacji opartych na wyrażaniu siebie i szacunku dla innych,
- większa sprawność asertywnego zachowania w relacjach ze współpracownikami, podwładnymi, przełożonymi, klientami,
- łatwiejsza realizacja własnych celów i planów oraz skuteczniejsze zarządzanie czasem,
- życie zgodnie z własnymi oczekiwaniami.
 

Metodologia

Jako pierwsza firma szkoleniowa w Polsce dbamy o to aby również szkolenia otwarte były dopasowane do oczekiwań oraz stylu pracy uczestników! Indywidualizacja szkolenia - dzięki udziałowi w takim szkoleniu uczestnicy osiągają oczekiwany przez pracodawcę poziom kompetencji i umiejętności.

Zajęcia są prowadzone metodą warsztatową opartą na aktywizacji uczestników szkolenia poprzez pracę w małych grupach, dyskusje na forum grupy oraz ćwiczenia, studia przypadków, scenki rodzajowe, pracę indywidualną, symulacje i mini- wykłady z omówieniem przykładów z życia i prezentacją multimedialną. Przedmiotem zajęć są realne trudności uwzględniające specyfikę danej branży oraz potrzeby i możliwości osób biorących udział w warsztatach. Uczestnicy uczą się poprzez doświadczenie ćwiczą różne sytuacje, mają możliwość konsultacji indywidualnych. Nauka poprzez kreatywność, elastyczność i osobiste doświadczenia jest najskuteczniejszą formą zdobywania nowych umiejętności.

Program szkolenia:

1. Czym jest asertywność:
- nie tylko umiejętność mówienia „nie”,
- obszary asertywności,
- umiejętność wrodzona czy wyuczona,
- zachowania asertywne, agresywne, uległe,
- diagnoza własnej asertywności.
2. Fundamenty asertywności:
- poczucie własnej wartości,
- asertywny vs. nieasertywny monolog wewnętrzny,
- praca z zasobami: zalety, mocne strony, umiejętności,
- ja jestem OK i Ty jesteś OK – postawy życiowe,
- moje prawa asertywne,
- moje terytorium i wyznaczanie granic.
3. Asertywna odmowa i asertywna prośba:
- dlaczego zachowujemy się nieasertywnie,
- asertywna odmowa i techniki wspierające,
- potrafię odmówić, potrafię prosić,
- formułowanie próśb a wydawanie poleceń.
4. Asertywne wyrażanie siebie:
- wyrażanie emocji negatywnych (gniewu, zdenerwowania),
- co zrobić z zakłopotaniem,
- ujawnianie uczuć pozytywnych,
- wyrażanie własnego zdania,
- ja kontra opinie i poglądy innych.
5. Asertywność w odpowiedzi na ocenę, krytykę i atak:
- asertywne reagowanie na oceny,
- przyjmowanie pochwał i komplementów,
- reakcja na różne rodzaje krytyki,
- reagowanie w przypadku agresji słownej,
- obrona przed zachowaniami naruszającymi prywatność.
6. Umiejętności asertywne a różne role i sytuacje zawodowe:
- asertywność przełożonego (motywowanie, dyscyplinowanie, egzekwowanie poleceń, zwalnianie pracownika),
- asertywność podwładnego,
- asertywność w zespole,
- techniki asertywne w konflikcie,
- asertywność wobec klienta,
- asertywność a realizacja własnych celów i zarządzanie czasem.
7. Zakończenie warsztatów:
- podsumowanie korzyści z asertywności w pracy,
- most w przyszłość - zaplanowanie wprowadzenia w życie asertywnych zachowań,
- podsumowanie warsztatów.
Informacje organizacyjne

Na kilka dni przed terminem wydarzenia skontaktujemy się z Państwem aby zapytać o Państwa oczekiwania, dotychczasowe doświadczenia i umiejętności, co pozwoli nam na częściowe dopasowanie programu szkolenia do Państwa potrzeb.

Harmonogram zajęć

  • szkolenie trwa 2 dni (16h)
  • zajęcia odbywają się w godzinach 10.00-18.00 pierwszego dnia oraz 09.00- 17.00 drugiego dnia
  • ze względu na warsztatową formę szkolenia maksymalna liczba uczestników to 15 osób
  • w programie szkolenia przewidziane są 2 przerwy kawowe oraz 2-daniowy obiad


Dzień I
Godz.10:00 -rozpoczęcie szkolenia
Godz.12:00 -przerwa kawowa
Godz.14.00 -przerwa obiadowa
Godz.16.00 -przerwa kawowa
Godz.18:00 -zakończenie szkolenia
Dzień II
Godz.09:00 -rozpoczęcie szkolenia
Godz.11:00 -przerwa kawowa
Godz.13.00 przerwa obiadowa
Godz.15.00 -przerwa kawowa
Godz.17:00 -zakończenie szkolenia

Informacje o prelegentach:

Certyfikowany trener biznesu, psycholog, doradca wystąpień publicznych, specjalista ds. szkoleń i rozwoju pracowników, urzędnik mianowany służby cywilnej. Absolwentka podyplomowych studiów zarządzania personelem. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi zarówno w administracji publicznej, jak i w środowisku biznesowym. Pracowała jako konsultant i rekruter w firmach doradztwa personalnego i agencji reklamowej (rekrutacje na stanowiska techniczne, IT oraz menedżerskie i marketingowe). Była zatrudniona na stanowisku psychologa w Komendzie Głównej Policji. W Zespole Zarządzania Zasobami Ludzkimi Wydziału Psychologów Policyjnych odpowiadała m.in. za przeprowadzanie rekrutacji wewnętrznych oraz szkolenie kadry kierowniczej, policjantów i pracowników. Obecnie trener wewnętrzny i specjalista ds. szkoleń i rozwoju w jednym z urzędów centralnych. Autorka wciągających prezentacji, nieszablonowych warsztatów i przydatnych ćwiczeń. Uwielbia pracować z ludźmi i występować publicznie. Nie wyobraża sobie pracy (i życia) bez ciągłego uczenia się. Nie rozstaje się z aparatem fotograficznym i książkami. Energię czerpie z pracy z ludźmi, czytania książek i możliwości bycia kreatywną. W szkoleniach stawia na dużą porcję praktyki i szczyptę efektu „wow”.

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1390 zł netto

Cena zawiera:

Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw. -cena zawiera: -uczestnictwo w szkoleniu, -materiały dydaktyczne [autorski podręcznik Uczestnika szkolenia, materiały dodatkowe wykorzystywane podczas warsztatów praktycznych] -materiały piśmiennicze [notatnik, długopis] -dyplom potwierdzający ukończenie szkolenia -konsultacje poszkoleniowe -każdy z Uczestników otrzyma indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia otwarte organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER -oraz serwisy kawowe i obiadowe (nie obejmuje noclegu).

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

Aby zgłosić chęć uczestnictwa w szkoleniu prowadzonym przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER należy uzupełnić formularz zgłoszenia online lub wydrukować kartę zgłoszenia, a   następnie po jej uzupełnieniu odesłać faksem (61 6 247 936) lub mailem (info@szkolenia-semper.pl).  


Wydarzenie: Asertywność w pracy zawodowej - jak lepiej wyrażać siebie, nie burząc relacji z innymi ludźmi? 2-dniowe warsztaty praktyczne.