O szkoleniu
Szkolenie doskonali umiejętności prawidłowego definiowania celów, podejmowania decyzji, delegowania obowiązków. Poprzez praktyczne przykłady i ćwiczenia uczy wykorzystania narzędzi komunikacji, motywacji i kreatywności do zarządzania pracownikami. Rozwija kluczowe umiejętności osobiste na stanowisku managera produkcji.
Kto powinien wziąć udział?
Szkolenie jest przeznaczone dla managerów produkcji
Program szkolenia
1. Manager jako przywódca zespołu produkcyjnego
- Style przywództwa - koncepcja Herseya i Blancharda.
- Kompetencje jako wskaźnik sposobu zarządzania.
- Budowanie autorytetu lidera.
- Asertywność.
- Cele asertywnych zachowań i ich wpływ na relacje z pracownikami.
- Wywieranie wpływu - reguły Cialdiniego.
- Stres jako element zarządzania.
2. Budowanie zespołu produkcyjnego w organizacji - rozwiązywanie konfliktów w zespole.
- Etapy tworzenia zespołu.
- Role pracowników w grupie - Typologia Belbina.
- Czynniki wpływające na powodzenie pracy zespołu.
- Błędy w zarządzaniu zespołem.
- Konflikt i sposoby rozwiązywania konfliktu w grupie.
- Przeszkody w efektywnym rozwiązywaniu problemów
3. Rola komunikacji w dziale produkcji, bariery komunikacji.
- Komunikacja jako element zarządzania.
- Koło komunikacji – komunikacja werbalna, niewerbalna, mowa ciała, głos.
- Zasady komunikacji mailowej.
- Sprzężenie zwrotne.
- Model komunikacji, zasady skutecznej komunikacji.
- Pozyskiwanie cennych informacji.
- Komunikacja w sytuacjach trudnych.
- Aktywne słuchanie.
- Rozmowa oceniająca jako element feedbacku –modele przekazu informacji zwrotnej.
- Rodzaje zaburzeń w komunikacji.
- Dostrzeganie barier w komunikacji z pracownikami i ich wpływ na pracę.
- Sposoby radzenia sobie z barierami komunikacji.
4. Delegowanie zadań.
- Wyznaczanie priorytetów.
- Zasada Pareto.
- Formułowanie poleceń, indywidualne delegowanie.
- Egzekwowanie realizacji poleceń.
- Formułowanie celów.
- Zasada SMART.
- Sprawdzenie efektów realizacji i wyciąganie konstruktywnych wniosków.
5. Strategiczne planowanie i podejmowanie decyzji.
- Plan jako efekt wspólnej polityki przełożonych i pracowników.
- Reguły planowania.
- Wyznaczanie priorytetów.
- Zasada Pareto.
- Wykorzystanie pozyskanych informacji w procesie planowania.
- Formułowanie celów.
6. Motywacja jako narzędzie zarządzania. Stres.
- Definicja, rodzaje motywacji.
- Automotywacja.
Teoria motywacji wg F. Herzberga.
- Złe motywowanie- jakie mogą być skutki.
- Stres jako element zarządzania - jak wykorzystać go w pracy.
7. Kreatywność w zarządzaniu produkcją.
- Definicja.
- Kreatywność a rutyna.
- Źródła kreatywności w pracy związanej z produkcją.
- Wykorzystanie kreatywności w planowaniu i procesie twórczym.
8. Zarządzanie zmianą.
- Zmiany jako stały element życia firmy.
- Pracownicy jako podmiot wprowadzania zmian.
- Podejścia do zarządzania zmianami w organizacji.
- Opór wobec zmian.
- Style przywództwa - koncepcja Herseya i Blancharda.
- Kompetencje jako wskaźnik sposobu zarządzania.
- Budowanie autorytetu lidera.
- Asertywność.
- Cele asertywnych zachowań i ich wpływ na relacje z pracownikami.
- Wywieranie wpływu - reguły Cialdiniego.
- Stres jako element zarządzania.
2. Budowanie zespołu produkcyjnego w organizacji - rozwiązywanie konfliktów w zespole.
- Etapy tworzenia zespołu.
- Role pracowników w grupie - Typologia Belbina.
- Czynniki wpływające na powodzenie pracy zespołu.
- Błędy w zarządzaniu zespołem.
- Konflikt i sposoby rozwiązywania konfliktu w grupie.
- Przeszkody w efektywnym rozwiązywaniu problemów
3. Rola komunikacji w dziale produkcji, bariery komunikacji.
- Komunikacja jako element zarządzania.
- Koło komunikacji – komunikacja werbalna, niewerbalna, mowa ciała, głos.
- Zasady komunikacji mailowej.
- Sprzężenie zwrotne.
- Model komunikacji, zasady skutecznej komunikacji.
- Pozyskiwanie cennych informacji.
- Komunikacja w sytuacjach trudnych.
- Aktywne słuchanie.
- Rozmowa oceniająca jako element feedbacku –modele przekazu informacji zwrotnej.
- Rodzaje zaburzeń w komunikacji.
- Dostrzeganie barier w komunikacji z pracownikami i ich wpływ na pracę.
- Sposoby radzenia sobie z barierami komunikacji.
4. Delegowanie zadań.
- Wyznaczanie priorytetów.
- Zasada Pareto.
- Formułowanie poleceń, indywidualne delegowanie.
- Egzekwowanie realizacji poleceń.
- Formułowanie celów.
- Zasada SMART.
- Sprawdzenie efektów realizacji i wyciąganie konstruktywnych wniosków.
5. Strategiczne planowanie i podejmowanie decyzji.
- Plan jako efekt wspólnej polityki przełożonych i pracowników.
- Reguły planowania.
- Wyznaczanie priorytetów.
- Zasada Pareto.
- Wykorzystanie pozyskanych informacji w procesie planowania.
- Formułowanie celów.
6. Motywacja jako narzędzie zarządzania. Stres.
- Definicja, rodzaje motywacji.
- Automotywacja.
Teoria motywacji wg F. Herzberga.
- Złe motywowanie- jakie mogą być skutki.
- Stres jako element zarządzania - jak wykorzystać go w pracy.
7. Kreatywność w zarządzaniu produkcją.
- Definicja.
- Kreatywność a rutyna.
- Źródła kreatywności w pracy związanej z produkcją.
- Wykorzystanie kreatywności w planowaniu i procesie twórczym.
8. Zarządzanie zmianą.
- Zmiany jako stały element życia firmy.
- Pracownicy jako podmiot wprowadzania zmian.
- Podejścia do zarządzania zmianami w organizacji.
- Opór wobec zmian.
Czas trwania
2 dni po 7 h
TERMIN SZKOLENIA:
12-13.06.2017
02-03.08.2017
06-07.11.2017
14-15.12.2017
TERMIN SZKOLENIA:
12-13.06.2017
02-03.08.2017
06-07.11.2017
14-15.12.2017
Prelegenci

trenerzy TQMsoft
Rejestracja
Wybierz termin:
Cena 1
PLN netto / 1 os.
1 560
zł
Cena zawiera:
- Cena szkolenia obejmuje: szkolenie, materiały, certyfikat uczestnictwa w szkoleniu, obiady, słodki poczęstunek, możliwość bezpłatnych, krótkich konsultacji do 3 miesięcy po szkoleniu, pomoc w rezerwacji hotelu oraz bezpłatny dostęp do elektronicznych materiałów szkoleniowych w systemie Biblioteka TQMsoft.
Zapisz się
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

TQMsoft
31-231 Kraków
Bociana 22a
woj. małopolskie
Od 1996 roku wspieramy naszych Klientów w doskonaleniu jakości i produktywności.
Usprawniamy procesy Klientów dostarczając i wdrażając najwyższej klasy produkty i usługi. Pomagamy doskonalić kompetencje techniczne i osobiste pracowników różnych sz...
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Zapisz się, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
karta zgłoszenia- W przypadku podjęcia decyzji o uczestnictwie w szkoleniu proszę o jej uzupełnienie i odesłanie na e-mail: szkolenia@tqmsoft.eu lub na numer faksu: 12 3971 884 albo kontakt : 12 397 18 81.
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
TQMsoft
31-231 Kraków
Bociana 22a