I May ! Warsztat z komunikacji biznesowej za pośrednictwem telefonu

O szkoleniu

Warsztaty I May ! to idealne rozwiązanie dla wszystkich tych, dla których pierwszym krokiem w procesie sprzedaży czy obsługi Klienta jest wykonanie telefonu(nie należy mylić z telemarketingiem). Warsztat zupełnie inny od pozostałych szkoleń z "telemarketingu". Nauczysz się jak nie być odbieranym jako telemarketer, kiedy chwytasz za telefon! Przekonaj się, że telefon to najwygodniejsze narzędzie do komunikacji w biznesie. 4 godziny praktycznych warsztatów online na żywo za pośrednictwem komunikatora w trakcie których zadzwonisz do swoich Klientów. Moja autorska metoda jest łatwa do zastosowania w KAŻDEJ branży, również w Twojej.

Dlaczego warto wziąć udział?

ZWIĘKSZYSZ SWOJĄ SKUTECZNOŚĆ

POLUBISZ TELEFON NA NOWO

BĘDZIESZ DZIAŁAĆ SZYBCIEJ

BĘDZIESZ ZARABIAĆ WIĘCEJ

Kto powinien wziąć udział?

Nie ma mowy o stresie! Warsztaty dedykowane są dla osób, które w swojej codziennej pracy korzystają z telefonu i chcą dokonać optymalizacji tego działania. Warsztaty odbywają się w luźnej atmosferze. Dla osób, które często słyszą w rozmowie telefonicznej, że ich Klient nie jest zainteresowany przedstawianą przez nich ofertą, a nawet nie zdążył jeszcze jej wysłuchać. Dla osób, które szybko zniechęcają się do wykonywania połączeń ze względu na brak efektu wykonywanej pracy, a generowanie dużej ilości nowych kontaktów biznesowych przez telefon jest początkiem procesu sprzedażowego.

Program szkolenia

Stawiam na praktykę, ale w trakcie dzwonienia do potencjalnych klientów możesz dowiedzieć się:

Jak dzwonić z zimnego kontaktu zgodnie z RODO?

Poznasz szybki sposób na ominięcie sekretarki.

Jak się wyróżnić na tle innych telemarketerów?

Jak sprawić, żeby każdy Klient pozwolił nam na przedstawienie swojej oferty?

Jak sprawić, żeby z każdego wykonanego telefonu osiągnąć korzyść dla siebie?

Jak społeczeństwo postrzega telemarketerów?

Kto w dzisiejszych czasach jest uważany za telemarketera?

Jaką skuteczność mają telemarketerzy posługujący się sloganami telemarketingowymi?

Jakie są narzędzia, które mamy do dyspozycji w rozmowie telefonicznej?

Jak skutecznie umówić spotkanie handlowe nie mówiąc Klientowi, że chce się umówić?

W jaki sposób umysł Twojego rozmówcy przyswaja informacje i podejmuje decyzje?

Jak dopasować sposób prowadzenia rozmowy do rozmówcy?

Jakie są bariery i błędy w komunikowaniu się przez telefon?

Jak skutecznie uzyskać połączenie z osobą decyzyjną poprzez sekretariat?

Jak zorganizować pracę przy telefonie?

Jak wykorzystywać umiejętność stosowania parafrazy?

Jak samodzielnie dokonać analizy wykonanej rozmowy?

Jak planować i formułować cele rozmowy?

Jak radzić sobie z odrzuceniem?

Czy warto pytać o czas na rozmowę i dlaczego większość ludzi robi to źle?

Czy można tak poprowadzić rozmowę telefoniczną, żeby w 100% przewidzieć co odpowie nasz rozmówca?

Czy warto wysyłać maila z ofertą firmy?

Czy warto potwierdzać spotkania?

Jak skutecznie rekrutować pracownika?

Jak odnowić kontakt z Klientem po długim czasie?

Poznasz kilka sposobów na to jak można stać się pewnym partnerem do współpracy dla innych firm, z którymi nigdy wcześniej nie mieliśmy kontaktu?

Jak się zachować gdy nie znamy danych osoby oddzwaniającej do Ciebie już po sesji Twojego telefonowania?

Jak powinna przebiegać osobista rozmowa z pracownikiem firmy, do której chcesz dotrzeć ze swoją ofertą?

Co należy zrobić gdy nie znamy imienia właściciela firmy, a znamy tylko jego nazwisko?

Jak radzić sobie w sytuacji gdy rozmowa z konsultantem stosującym technikę zdartej płyty uniemożliwia załatwienie sprawy?

Jak skutecznie dotrzeć z ofertą do szkół, administracji publicznej, spółdzielni organizacja event-ów?

Kiedy i do kogo dzwonić aby nie wykonywać nieefektywnych działań?

Poznasz sposoby dotarcia do ludzi, którzy z różnych przyczyn unikają Twojego kontaktu.

Jak skutecznie powrócić do rozmów handlowych sprzed lat?

Kiedy i kogo warto nagrywać?

Wiele praktycznych wskazówek, które stanowić będą wiedzę tajemną

Czas trwania

4

Prelegenci

Nazywam się Kamil May. Od 14 lat jestem związany z obszarem telemarketingu, obsługi Klienta i sprzedaży. Z sukcesami szkolę w oparciu o własny autorski program szkoleniowy Konsultantów, Doradców Klienta, Dyrektorów oraz Prezesów firm. Lider zespołów sprzedażowych oraz pasjonat nowoczesnego marketingu.

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

To wydarzenie dostępne jest na zamówienie. Termin i miejsce przeprowadzenia zajęć uzgodnisz z organizatorem po złożeniu zamówienia. Organizator przeprowadza zajęcia: tylko online

Rejestracja

Cena standardowa
113
zwolnione z vat
Cena zawiera:
  • zniżkę 5% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 119 zł)
  • udział w zajęciach
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Regulamin szkoleń

  1. Uczestnik jest zobowiązany do zapoznania się z regulaminem przed przystąpieniem do szkolenia i dostosowania się do jego postanowień.
  2. Przesłanie formularza on-line lub wypełnionego formularza zgłoszeniowego pocztą elektroniczną stanowi zawarcie umowy wiążącej i jest jednocześnie zobowiązaniem do zapłaty.
  3. Koszt uczestnictwa wraz z usługami zawartymi w cenie, podany jest w ofercie poszczególnych szkoleń.
  4. Wszystkie ceny podawane w ofercie szkoleń są cenami brutto ze względu na to, że Organizator nie jest płatnikiem podatku VAT.
  5. W przypadku przesłania podpisanego druku zamówienia na realizację szkolenia lub wypełnienia forumlarza on-line na podany adres e-mail zostaną wysłane wszelkie informacje organizacyjne oraz prośba o dokonanie płatności. W przypadku nie otrzymania jakichkolwiek informacji do 3 dni przed zajęciami, prosimy o kontakt telefoniczny z działem szkoleń.
  6. W przypadku rezygnacji po otrzymaniu „potwierdzenia udziału w szkoleniu” ponoszą Państwo 100% kosztów uczestnictwa. Rezygnację należy przesłać w formie pisemnej.
  7. Za datę rezygnacji przyjmuje się termin wpłynięcia pisma do Elektronora Kamil May.
  8. Brak uiszczenia wpłaty i nie wzięcie udziału w szkoleniu nie jest jednoznaczne z rezygnacją.
  9. Faktura pro forma zostaje wystawiona w momencie potwierdzenia szkolenia oraz wysłana w oddzielnym mailu na wskazany adres e-mail (nie dotyczy sektora publicznego).
  10. Po zrealizowanym szkoleniu zostanie wystawiona faktura VAT zgodnie z przepisami wg ustawy o podatku VAT i przesłana poczta tradycyjną lub wysłana na wskazany adres e-mail, w przypadku wyrażenia zgody na wysłanie w formie elektronicznej
  11. Wpłaty należy dokonać na konto Elektronora Kamil May, po otrzymaniu potwierdzenia udziału w szkoleniu. W tytule przelewu prosimy umieścić dzień, miesiąc oraz rok w którym odbyło się szkolenie. W przypadku sektora publicznego akceptujemy płatność na podstawie faktury po odbytym szkoleniu.
  12. Istnieje możliwość zamiany zgłoszonego uczestnika z tej samej firmy, nie później jednak niż 2 dni przed terminem szkolenia.
  13. W przypadku, gdy wykładowca z przyczyn losowych nie będzie mógł przeprowadzić zajęć w podanym wcześniej terminie organizator zastrzega sobie prawo zmiany terminu zajęć. Uczestnicy zajęć niezwłocznie zostaną poinformowani o tym fakcie.
  14. Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia najpóźniej na 3 dni robocze przed terminem szkolenia, z przyczyn niezależnych od Organizatora.
  15. Uczestnicy szkolenia otrzymują certyfikat ukończenia szkolenia.
  16. Materiały szkoleniowe wręczane uczestnikom zajęć chronione są prawem autorskim. Kopiowanie i upowszechnianie ich w celach komercyjnych jest zabronione.
  17. Wykonawca zobowiązuje się do sporządzenia autorskiego warsztatu dla każdego uczestnika warsztatu oraz oświadcza, że dzieło będzie rezultatem jego samodzielnej twórczości i przez to nie naruszy praw autorskich osób trzecich.
  18. Zasady składania reklamacji:
    reklamacje będą przyjmowane wyłącznie w formie pisemnej przesłane na adres mailowy kontakt@kamilmay.pl, w terminie 14 dni od daty zakończenia szkolenia
    • reklamacje będą rozpatrywane indywidualnie w przeciągu 30 dni od daty ich otrzymania
    • reklamacja powinna zawierać następujące elementy: dane kontaktowe osoby reklamującej (nazwa Firmy, imię i nazwisko, telefon, adres mailowy), kod i termin szkolenia, szczegółowe opisanie szkolenia, powód reklamacji i uzasadnienie.
    • powodem reklamacji nie mogą być sytuacje/zdarzenia niezależne od Elektronora Kamil May
    • reklamacje nie będą rozpatrywane w przypadku osób wobec których Elektronora Kamil May ma roszczenia finansowe
  19. Państwa dane będą wykorzystane przez Elektronora Kamil May wyłącznie do celów handlowych i związanych z realizacją zamówienia. Macie Państwo prawo do wglądu i zmiany swoich danych oraz ich usunięcia z bazy.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Elektronora Kamil May
  • Ulica i nr: Arciszewskiego 35
  • Kod pocztowy: 60-271
  • Miejscowość: Poznań
  • Numer NIP: 7822284317

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Elektronora Kamil May
60-271 Poznań, Polska Arciszewskiego 35

Organizator

Elektronora Kamil May
60-271 Poznań, Polska
Arciszewskiego 35
woj. wielkopolskie
Nazywam się Kamil may. Od 14 lat jestem związany z obszarem telemarketingu, obsługi Klienta i sprzedaży. Z sukcesami szkolę w oparciu o własny autorski program szkoleniowy Konsultantów, Doradców Klienta, Dyrektorów oraz Prezesów firm. Lider zespołów ...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!