O szkoleniu
Warsztaty I May ! to idealne rozwiązanie dla wszystkich tych, dla których pierwszym krokiem w procesie sprzedaży czy obsługi Klienta jest wykonanie telefonu(nie należy mylić z telemarketingiem). Warsztat zupełnie inny od pozostałych szkoleń z "telemarketingu". Nauczysz się jak nie być odbieranym jako telemarketer, kiedy chwytasz za telefon! Przekonaj się, że telefon to najwygodniejsze narzędzie do komunikacji w biznesie. 4 godziny praktycznych warsztatów online na żywo za pośrednictwem komunikatora w trakcie których zadzwonisz do swoich Klientów. Moja autorska metoda jest łatwa do zastosowania w KAŻDEJ branży, również w Twojej.
ZWIĘKSZYSZ SWOJĄ SKUTECZNOŚĆ
POLUBISZ TELEFON NA NOWO
BĘDZIESZ DZIAŁAĆ SZYBCIEJ
BĘDZIESZ ZARABIAĆ WIĘCEJ
Nie ma mowy o stresie! Warsztaty dedykowane są dla osób, które w swojej codziennej pracy korzystają z telefonu i chcą dokonać optymalizacji tego działania. Warsztaty odbywają się w luźnej atmosferze. Dla osób, które często słyszą w rozmowie telefonicznej, że ich Klient nie jest zainteresowany przedstawianą przez nich ofertą, a nawet nie zdążył jeszcze jej wysłuchać. Dla osób, które szybko zniechęcają się do wykonywania połączeń ze względu na brak efektu wykonywanej pracy, a generowanie dużej ilości nowych kontaktów biznesowych przez telefon jest początkiem procesu sprzedażowego.
Program szkolenia
Stawiam na praktykę, ale w trakcie dzwonienia do potencjalnych klientów możesz dowiedzieć się:
Jak dzwonić z zimnego kontaktu zgodnie z RODO?
Poznasz szybki sposób na ominięcie sekretarki.
Jak się wyróżnić na tle innych telemarketerów?
Jak sprawić, żeby każdy Klient pozwolił nam na przedstawienie swojej oferty?
Jak sprawić, żeby z każdego wykonanego telefonu osiągnąć korzyść dla siebie?
Jak społeczeństwo postrzega telemarketerów?
Kto w dzisiejszych czasach jest uważany za telemarketera?
Jaką skuteczność mają telemarketerzy posługujący się sloganami telemarketingowymi?
Jakie są narzędzia, które mamy do dyspozycji w rozmowie telefonicznej?
Jak skutecznie umówić spotkanie handlowe nie mówiąc Klientowi, że chce się umówić?
W jaki sposób umysł Twojego rozmówcy przyswaja informacje i podejmuje decyzje?
Jak dopasować sposób prowadzenia rozmowy do rozmówcy?
Jakie są bariery i błędy w komunikowaniu się przez telefon?
Jak skutecznie uzyskać połączenie z osobą decyzyjną poprzez sekretariat?
Jak zorganizować pracę przy telefonie?
Jak wykorzystywać umiejętność stosowania parafrazy?
Jak samodzielnie dokonać analizy wykonanej rozmowy?
Jak planować i formułować cele rozmowy?
Jak radzić sobie z odrzuceniem?
Czy warto pytać o czas na rozmowę i dlaczego większość ludzi robi to źle?
Czy można tak poprowadzić rozmowę telefoniczną, żeby w 100% przewidzieć co odpowie nasz rozmówca?
Czy warto wysyłać maila z ofertą firmy?
Czy warto potwierdzać spotkania?
Jak skutecznie rekrutować pracownika?
Jak odnowić kontakt z Klientem po długim czasie?
Poznasz kilka sposobów na to jak można stać się pewnym partnerem do współpracy dla innych firm, z którymi nigdy wcześniej nie mieliśmy kontaktu?
Jak się zachować gdy nie znamy danych osoby oddzwaniającej do Ciebie już po sesji Twojego telefonowania?
Jak powinna przebiegać osobista rozmowa z pracownikiem firmy, do której chcesz dotrzeć ze swoją ofertą?
Co należy zrobić gdy nie znamy imienia właściciela firmy, a znamy tylko jego nazwisko?
Jak radzić sobie w sytuacji gdy rozmowa z konsultantem stosującym technikę zdartej płyty uniemożliwia załatwienie sprawy?
Jak skutecznie dotrzeć z ofertą do szkół, administracji publicznej, spółdzielni organizacja event-ów?
Kiedy i do kogo dzwonić aby nie wykonywać nieefektywnych działań?
Poznasz sposoby dotarcia do ludzi, którzy z różnych przyczyn unikają Twojego kontaktu.
Jak skutecznie powrócić do rozmów handlowych sprzed lat?
Kiedy i kogo warto nagrywać?
Wiele praktycznych wskazówek, które stanowić będą wiedzę tajemną
Czas trwania
Prelegenci
Nazywam się Kamil May. Od 14 lat jestem związany z obszarem telemarketingu, obsługi Klienta i sprzedaży. Z sukcesami szkolę w oparciu o własny autorski program szkoleniowy Konsultantów, Doradców Klienta, Dyrektorów oraz Prezesów firm. Lider zespołów sprzedażowych oraz pasjonat nowoczesnego marketingu.
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- zniżkę 5% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 119 zł)
- udział w zajęciach
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Regulamin szkoleń
- Uczestnik jest zobowiązany do zapoznania się z regulaminem przed przystąpieniem do szkolenia i dostosowania się do jego postanowień.
- Przesłanie formularza on-line lub wypełnionego formularza zgłoszeniowego pocztą elektroniczną stanowi zawarcie umowy wiążącej i jest jednocześnie zobowiązaniem do zapłaty.
- Koszt uczestnictwa wraz z usługami zawartymi w cenie, podany jest w ofercie poszczególnych szkoleń.
- Wszystkie ceny podawane w ofercie szkoleń są cenami brutto ze względu na to, że Organizator nie jest płatnikiem podatku VAT.
- W przypadku przesłania podpisanego druku zamówienia na realizację szkolenia lub wypełnienia forumlarza on-line na podany adres e-mail zostaną wysłane wszelkie informacje organizacyjne oraz prośba o dokonanie płatności. W przypadku nie otrzymania jakichkolwiek informacji do 3 dni przed zajęciami, prosimy o kontakt telefoniczny z działem szkoleń.
- W przypadku rezygnacji po otrzymaniu „potwierdzenia udziału w szkoleniu” ponoszą Państwo 100% kosztów uczestnictwa. Rezygnację należy przesłać w formie pisemnej.
- Za datę rezygnacji przyjmuje się termin wpłynięcia pisma do Elektronora Kamil May.
- Brak uiszczenia wpłaty i nie wzięcie udziału w szkoleniu nie jest jednoznaczne z rezygnacją.
- Faktura pro forma zostaje wystawiona w momencie potwierdzenia szkolenia oraz wysłana w oddzielnym mailu na wskazany adres e-mail (nie dotyczy sektora publicznego).
- Po zrealizowanym szkoleniu zostanie wystawiona faktura VAT zgodnie z przepisami wg ustawy o podatku VAT i przesłana poczta tradycyjną lub wysłana na wskazany adres e-mail, w przypadku wyrażenia zgody na wysłanie w formie elektronicznej
- Wpłaty należy dokonać na konto Elektronora Kamil May, po otrzymaniu potwierdzenia udziału w szkoleniu. W tytule przelewu prosimy umieścić dzień, miesiąc oraz rok w którym odbyło się szkolenie. W przypadku sektora publicznego akceptujemy płatność na podstawie faktury po odbytym szkoleniu.
- Istnieje możliwość zamiany zgłoszonego uczestnika z tej samej firmy, nie później jednak niż 2 dni przed terminem szkolenia.
- W przypadku, gdy wykładowca z przyczyn losowych nie będzie mógł przeprowadzić zajęć w podanym wcześniej terminie organizator zastrzega sobie prawo zmiany terminu zajęć. Uczestnicy zajęć niezwłocznie zostaną poinformowani o tym fakcie.
- Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia najpóźniej na 3 dni robocze przed terminem szkolenia, z przyczyn niezależnych od Organizatora.
- Uczestnicy szkolenia otrzymują certyfikat ukończenia szkolenia.
- Materiały szkoleniowe wręczane uczestnikom zajęć chronione są prawem autorskim. Kopiowanie i upowszechnianie ich w celach komercyjnych jest zabronione.
- Wykonawca zobowiązuje się do sporządzenia autorskiego warsztatu dla każdego uczestnika warsztatu oraz oświadcza, że dzieło będzie rezultatem jego samodzielnej twórczości i przez to nie naruszy praw autorskich osób trzecich.
- Zasady składania reklamacji:
reklamacje będą przyjmowane wyłącznie w formie pisemnej przesłane na adres mailowy kontakt@kamilmay.pl, w terminie 14 dni od daty zakończenia szkolenia
• reklamacje będą rozpatrywane indywidualnie w przeciągu 30 dni od daty ich otrzymania
• reklamacja powinna zawierać następujące elementy: dane kontaktowe osoby reklamującej (nazwa Firmy, imię i nazwisko, telefon, adres mailowy), kod i termin szkolenia, szczegółowe opisanie szkolenia, powód reklamacji i uzasadnienie.
• powodem reklamacji nie mogą być sytuacje/zdarzenia niezależne od Elektronora Kamil May
• reklamacje nie będą rozpatrywane w przypadku osób wobec których Elektronora Kamil May ma roszczenia finansowe - Państwa dane będą wykorzystane przez Elektronora Kamil May wyłącznie do celów handlowych i związanych z realizacją zamówienia. Macie Państwo prawo do wglądu i zmiany swoich danych oraz ich usunięcia z bazy.
- Nazwa firmy: Elektronora Kamil May
- Ulica i nr: Arciszewskiego 35
- Kod pocztowy: 60-271
- Miejscowość: Poznań
- Numer NIP: 7822284317