Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/ocena-projektow-inwestycyjnych-41622-id14655

Informacje o szkoleniu

  • Ocena projektów inwestycyjnych


    ID szkolenia: 41622
    Typ: Szkolenia
    Kategoria:
  • Termin szkolenia:

    Adres szkolenia:

    brak danych

    Warszawa
    Godziny zajęć (czas trwania):
    16 godz., 2 dni
  • Organizator szkolenia:

    IBD Business School Sp. z o.o.
    ul. Panieńska 9
    03-704 Warszawa
    woj. mazowieckie
    O firmie Inne oferty firmy
IBD Business School Sp. z o.o.
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Wyszukaj inne
Szkolenia

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Cele szkolenia:

Zdobycie wiedzy i umiejętności z zakresu finansowej oceny racjonalności i ryzyka projektów inwestycyjnych

Pogłębienie wiedzy z zakresu metod oceny opłacalności projektów inwestycyjnych

 

Szkolenie skierowane jest do:

  • Osoby odpowiedzialne za przeprowadzanie analizy finansowej projektów inwestycyjnych
  • Specjaliści analizujący wnioski kredytowe
  • Pracownicy firm inwestycyjnych i doradczych
  • Prywatni inwestorzy
  • Osoby z departamentów odpowiedzialnych za inwestycje i finansowanie
  • Właściciele
  • Kierownicy projektów
  • Dyrektorzy finansowi

Program szkolenia:

  • Ocena finansowej racjonalności i ryzyka projektów inwestycyjnych a ocena finansowej wykonalności inwestycji
  • Klasyfikacja inwestycji
  • Przegląd metod oceny opłacalności projektów inwestycyjnych
  • Porównanie dyskontowych modeli oceny projektów inwestycyjnych w ocenie projektów rozwojowych
  • Koncepcja zmodyfikowanej wewnętrznej stopy zwrotu
  • Zasady kalkulacji wolnych przepływów pieniężnych na użytek wyceny inwestycji
  • Kalkulacja wolnych przepływów pieniężnych i dobór stóp dyskontowych w modelu NPV
  • Zasady kalkulacji wartości rezydualnej w projektach rozwojowych
  • Różnice w sposobie oceny projektów odtworzeniowych i racjonalizatorskich – analizy przypadków
  • Analiza ryzyka inwestycji
  • Elementy wyceny opcji realnych w projektach inwestycyjnych – koncepcja drzew decyzyjnych

Informacje o prelegentach:

Maciej Jakaczyński – senior trener

Ukończył studia wyższe w zakresie prawa i administracji na Uniwersytecie Wrocławskim. Wpisany jest do bazy kandydatów na członków rad nadzorczych spółek z udziałem Skarbu Państwa. Posiada dyplom MBA Carlson School of Management Uniwersytetu Minnesota (USA).

Zorientowany na cele menedżer (10 lat+), prowadzący zespoły wsparcia sprzedaży i rozwoju produktów finansowych (B2B i B2C). Nadzorował duże projekty pozyskiwania finansowania i restrukturyzacji finansowej na krajowym i międzynarodowych rynkach finansowych (ECM, DCM) dla banku i domu maklerskiego. Rozwijał sieć dystrybucji produktów inwestycyjnych (ABS) na rynku HNWI. Uruchamiał i zarządzał spółkami celowymi (SPV, TFI). Doradzał SME w doborze finansowania angel & venture capital i ekspansji na rynki zagraniczne (usługi profesjonalne, finansowe, service-based Internet portals’, cargo lotniczy). Obecnie zaangażowany we wsparcie przedsiębiorców, uruchamiających nowe projekty biznesowe, w zakresie optymalizacji modelu biznesowego i dopasowania produktu do docelowego rynku & klienta (doradztwo, szkolenia)

dr hab. Arkadiusz Kustra

Dyrektor Programowy Centrum Eksperckiego - Finanse i Ład Korporacyjny, członek Rady Programowej IBD Business School

senior konsultant/ wykładowca

Ekspert z zakresu szeroko rozumianych finansów przedsiębiorstw, rachunkowości finansowej, matematyki finansowej, wyceny przedsiębiorstw i pozyskiwania finansowania. Z dużym sukcesem prowadzi warsztaty i szkolenia dla zarządów i wyższej kadry menedżerskiej, w tym zajęcia na kursie dla kandydatów na członków rad nadzorczych z tematów: zarządzanie w przedsiębiorstwie oraz wprowadzenie do rachunkowości zarządczej i controllingu. Doradza przy opracowywaniu systemów controllingu i planowania finansowego.

Doktor nauk technicznych. Adiunkt na AGH i w Wyższej Szkole Zarządzania i Finansów. Konsultant ds. rozwiązań w zakresie controllingu w Jastrzębskiej Spółce Węglowej oraz w zakresie controllingu i rachunkowości zarządczej w przedsiębiorstwie Polontex w Częstochowie, kierownik ds. merytorycznych studiów podyplomowych „Zarządzanie międzynarodowymi przedsięwzięciami górniczymi” dla KGHM Polska Miedź SA. Doradca ekonomiczny rady nadzorczej firmy Trapez Carbo Sp. z o.o. w Krakowie. Posiada uprawnienia samodzielnego księgowego oraz uprawnienia głównego księgowego.

dr Krzysztof Świeszczak – wykładowca

Doktor nauk ekonomicznych, adiunkt na Katedrze Bankowości w Instytucie Finansów na Uniwersytecie Łódzkim. Absolwent tej uczelni na kierunku: Finanse i Bankowość. Wcześniej był doradcą ds. bankowości prywatnej w ING Bank Śląski, a następnie asystentem ww. katedry na UŁ.

Laureat pierwszej w Polsce edycji światowego konkursu „Etyka w Finansach – Nagroda Robina Cosgrove”, organizowanego przez Komisję Etyki Bankowej przy Związku Banków Polskich (temat nagrodzonej pracy: „Doradca bankowy jako pierwsze ogniwo relacji pomiędzy bankiem i klientem w kontekście problemu etyki w skali mikro”).

Był wykonawcą ze strony Wydziału Ekonomiczno-Socjologicznego następujących umów o współpracy:

  • zawartej pomiędzy Fundacją Banku Zachodniego WBK S.A. z siedzibą w Warszawie a Wydziałem Ekonomiczno-Socjologicznym w ramach programu Santander Universidades (tytuł projektu: Włączenie bankowe jako kluczowy standard w realizacji koncepcji silver economy w województwie łódzkim);
  • zawartej pomiędzy Bankiem Handlowym w Warszawie S. A. a Wydziałem Ekonomiczno-Socjologicznym (badanie rynkowe oraz technologiczne pod kątem stworzenia rozwiązania do wykorzystania w pracach badawczo-rozwojowych).

Uczestniczył w projekcie współfinansowanym przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i Budżetu Państwa w ramach Poddziałania 8.2.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki – stypendium D-RIM.

Jest autorem i współautorem wielu publikacji naukowych; prelegent na konferencjach krajowych i międzynarodowych. Jego zainteresowania zawodowe obejmują takie dziedziny wiedzy, jak rynek kapitałowy, sektor bankowy, etyka w finansach, przedsiębiorczość i private banking. Członek Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego.

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1550 zł + 23% VAT za osobę

Cena zawiera:

udział w zajęciach, materiały szkoleniowe, certyfikat IBD Business School oraz lunch i serwis kawowy

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

Zachęcamy do wypełnienia i przesłania formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony szkolenia. Po jego oodebraniu skontaktujemy się z Państwem celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Warunkiem uzyskania certyfikatu przyznawanego przez IBD Business School jest obecność na minimum 80% zajęć.


Wydarzenie: Ocena projektów inwestycyjnych