O szkoleniu
Motywacja może być wewnętrzna i zewnętrzna. W trakcie warsztatu pracujemy nad rozwojem przywódczych umiejętności, wykorzystania tej pierwszej i zwiększenia tej drugiej u pracowników. Uczymy się zachęcać zamiast zmuszać do działania. Odkrywamy pomijane aspekty motywacji, ułatwiamy zrozumienie zachowań ludzi w zespole i wypracowujemy praktyczne narzędzia szefowskie. Poznajemy ukryte przyczyny spadku motywacji, aby wiedzieć, jak sobie z nimi radzić.
Po ukończeniu szkolenia jego uczestnicy będą potrafili:
- wykorzystywać praktyczne narzędzia motywowania ludzi,
- wpływać na elementy leżące u podstaw motywacji i zaangażowania pracowników,
- skutecznie kierować zespołem w aspekcie motywacyjnym,
- prowadzić rozmowy z pracownikami w newralgicznych momentach współpracy,
- wykorzystywać motywację wewnętrzną i tworzyć warunki do zwiększenia motywacji zewnętrznej pracowników
Kadra kierownicza średniego i wyższego szczebla.
Program szkolenia
ISTOTA MOTYWACJI I ZAANGAŻOWANIA
- zależność pomiędzy motywacją i automotywacją
- odpowiedzialność menedżera za zespół i jego efekty
- rola lidera oraz jego wpływ na poziom motywacji i zaangażowania pracowników
- najczęstsze przyczyny spadku motywacji zespołu
CO O MOTYWACJI MÓWIĄ BADANIA PSYCHOLOGICZNE I DLACZEGO ORGANIZACJE ICH NIE WYKORZYSTUJĄ?
- wzmacnianie myślenia innowacyjnego u pracowników czyli o świętowaniu porażek
- w jaki sposób architektura biura wpływa na nasze zachowanie i motywację
- czego o motywacji uczą nas gry video czyli o potrzebie natychmiastowego feedbacku
- dlaczego słuchanie jest jedną z najważniejszych umiejętności w motywowaniu pracowników
- najważniejsze teorie motywacji oraz ich implikacje
PSYCHOLOGIA MOTYWOWANIA
- dopasowanie działań motywacyjnych do różnych typów pracowników
- elastyczność w stosowaniu różnego rodzaju oddziaływań motywacyjnych
- zrozumienie motywów działania ludzi
- analiza skuteczności działań motywacyjnych w kontekście typu pracownika
- identyfikacja głównych potrzeb pracowników
- budowanie u pracownika poczucie bycia docenianym
- radzenie sobie w sytuacjach niepowodzeń
- wpływ wiary w sukces na efekty działania zespołu
- identyfikowanie pozafinansowych czynników motywujących
PODEJŚCIE SKONCENTROWANE NA ROZWIĄZANIACH W MOTYWOWANIU PRACOWNIKÓW
- podejście skoncentrowane na rozwiązaniach – czyli o przyszłości i rozwiązaniach zamiast o przeszłości i barierach
- zasoby Twoich pracowników – umiejętności, doświadczenie, wartości
- praca na zasobach pracowników – zastosowanie i omówienie
MOTYWUJĄCE ROZMOWY
- fakty a interpretacje czyli o fundamencie udanych rozmów
- rola empatii w prowadzeniu rozmów
- dialog motywujący – założenia i narzędzia
- motywujące rozmowy – ćwiczenia praktyczne
BUDOWANIE MOTYWACJI I ZAANGAŻOWANIA W PRAKTYCE
- granice kary i nagrody
- wskazanie różnych czynników motywacyjnych będących w dyspozycji przełożonego
- praktyczna analiza motywatorów pozafinansowych
- znaczenie docenienia postawy i zaangażowania pracownika
- praktyczne aspekty stosowania działań motywacyjnych
- problemy wynikające z postaw i zachowań pracowników i sposoby ich rozwiązywania
JAK MIERZYĆ MOTYWACJĘ
- 12 pytań Gallupa
- kwestionariusze i skale mierzące motywację do zastosowania na co dzień
- omówienie wyników i ich interpretacja
Czas trwania
3 dni: 8:30-15:30
Prelegenci
Magdalena Sadowska-Pawlak
Specjalizuje się w szkoleniach z Negocjacji oraz szkoleniach dedykowanych kadrze kierowniczej średniego i wyższego szczebla – w obszarze: przywództwo oraz intensywne warsztaty menedżerskie. Prowadzi również szkolenia z Zarządzania w stylu coachingowym i Zarządzania ludźmi w projekcie.
Jako dyrektor Izby Coachingu na Pomorzu odpowiada za popularyzowanie i podnoszenie standardów usług coachingowych dla klientów biznesowych i indywidualnych. W latach 90-tych autorka cyklicznego programu telewizyjnego OTV Wrocław, poświęconego psychologicznym problemom zarządzania. Jako Trener zrealizowała 3500 dni szkoleniowych. W ramach działalności non profit prowadzi warsztaty i konferencje takie jak: Progressteron, Światowy Tydzień Przedsiębiorczości czy Przedsiębiorcza Kobieta Trójmiasto.
Ukończyła psychologię na Uniwersytecie Wrocławskim. Posiada Certyfikat Training for Trainers. Jest członkiem World Association for Case Method Research&Case. Posiada certyfikat International Coaching Community (ICC). Jest certyfikowanym coachem Izby Coachingu. Posiada Certyfikat TSR I stopnia i jest certyfikowanym trenerem Heroic Imagination Project.
Współpracuje z Gdańską Fundacją Kształcenia Menedżerów. Prowadzi superwizję trenerską na MBA.
Doświadczenie zawodowe zdobyła pracując m.in.:
Alcatel Polska, Allcon, Accor, Auchan, Bank Millenium, Bank Zachodni WBK, Budimex, Douglas, Dovista, Korporacja Budowlana Doraco.
Usłyszała kilka razy w życiu: „otworzyłaś mi w głowie okno”.
Jest autorem wielu recenzji, ostatnia z jej ocenianych książek to Psychopaci w firmie Paula Babiaka, Roberta D. Hare, Gdańskiego Wydawnictwa Psychologicznego.
Lubi aktywny wypoczynek. W wolnym czasie biega. Ostatnio coraz regularniej.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Gdańsk
woj. pomorskie
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
- Nazwa firmy: Gdańska Fundacja Kształcenia Menedżerów
- Ulica i nr: Aleja Grunwaldzka 472
- Kod pocztowy: 80-309
- Miejscowość: Gdańsk
- Numer NIP: 5840304615
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Organizator
