Szkolenie

Szkolenie "SKUTECZNE DELEGOWANIE ZADAŃ A ROZMOWY OCENIAJĄCE" w Zakopanem

O szkoleniu

Nawet jeśli zespół pracuje bardzo efektywnie, co pewien czas pojawiają się konflikty. Jest to sytuacja typowa. Co wtedy odczuwasz? Jak twoje emocje wpływają na sytuację w zespole? Co dzięki temu twój zespół może zyskać? Rozmowy oceniające z pracownikami, oraz otwarte udzielanie informacji zwrotnej mogą być przyczyną zwiększenia wydajności a nawet być czynnikiem motywującym. Na tym szkoleniu odpowiemy na pytanie w z jak znaleźć w sobie siłę na zmierzenie się z trudnymi sytuacjami w zespole takimi jak konflikty lub konieczność udzielenia reprymendy. Dowiesz się jak znaleźć w sobie poczucie pewności, aby być asertywnym menedżerem. Na tym szkoleniu dowiesz się także jak skutecznie delegować zadania.

Celem szkolenia jest zwiększenie kompetencji menedżerskich w zakresie:
pracy z grupą zadaniową
relacji z członkami zespołu
psychologii funkcjonowania zespołu
własnych reakcji w relacji z zespołem
związanych z obserwacją i analizą efektywności, zachowania, motywacji i wiedzy członków zespołu
związanych z udzielaniem informacji zwrotnej
związanych z udzielaniem reprymend
związanych z udzielaniem pochwał
związanych z postawą asertywną do siebie i innych
Kto powinien wziąć udział?
osób odpowiedzialnych za kierowanie zespołami pracowniczymi na różnych poziomach zarządzania: kierowników operacyjnych, kierowników zespołów handlowych oraz kierowników projektów.

Program szkolenia

1. KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA W ZESPOLE
Praca nad nieoceniającym stylem komunikowania się
Znaczenie Flow w komunikacji i motywacji
Filary asertywnego stylu porozumiewania się menedżera z pracownikami
Relacja podmiotowa a przedmiotowa
Poziom diagnozy interakcji w zespole

2. FORMOWANIE SIĘ ZESPOŁU ZADANIOWEGO
Jak zrozumieć swój zespół i to co się w nim dzieje?
Misja, wspólny cel i wartości zespołu i firmy
Rola menedżera podczas formowania zespołu, obejmowania nowego zespołu lub przydzielania nowego zadania

3. KOMUNIKATY MENEDŻERSKIE
Wyznaczanie celów i przypisywanie ról dla członków zespołu
Exspose szefa
Ocena i diagnoza działań i efektywności zespołu
Pochwały szefa dla pracownika
Udzielanie informacji zwrotnej pracownikowi
Udzielanie reprymend pracownikowi

4. FORMA I BUDOWA UDZIELANIA INFORMACJI ZWROTNEJ
Informacja zwrotna wspierająca
Informacja zwrotna rozwijająca
Doświadczanie informacji zwrotnej i emocje, które jej towarzyszą

5. UDZIELANIE INSTRUKTARZU I MONITOROWANIE WYNIKÓW
Kiedy i w jaki sposób udzielać instruktarzu
Jak wyznaczać ponownie cele i monitorować wyniki

6. UDZIELANIE REPRYMEND?
Kiedy należy udzielać reprymendy
Emocje pracownika podczas udzielania reprymendy
Sposób uniknięcia agresji ze strony pracownika
Umożliwienie koncentracji na zadaniu

7. WYCIĄGANIE KONSEKWENCJI
Kiedy należy wyciągać konsekwencje
Model wyciągania konsekwencji
Radzenie sobie z emocjami menedżera w trakcie wyciągania konsekwencji

8. KATALOG BŁĘDÓW i KŁOPOTÓW SZEFA
Problemy z asertywnością agresja, uległość, manipulacja
Nawyki i ograniczające przekonania - destrukcyjne działanie wybranych nawyków
Poczucie własnej wartości
Syndrom nadmiernej kontroli - studium przypadku na podst. T. Williams „Szklana Meneżeria"
Nieakceptowanie błędów u siebie i innych
Unikanie

9. KONFLIKT W TWOIM ZESPOLE
Kompetencje menedżerskie związane z konfliktem w zespole
Różne strony konfliktu w zespole, czyli co można z tego mieć?

10. DYNAMIKA PROCESU GRUPOWEGO
Fazy procesu
Doświadczenie procesu grupowego

11. STYLE PRZYWÓDCZE
Zastosowanie adekwatnego stylu przywództwa
Kompetencje wspierające zespół zadaniowy
Faza rozwoju twojego zespołu
Twoje reakcje na to co dzieje się w zespole
Co możesz zrobić aby wspierać efektywność działań swojego zespołu

12. ASERTYWNY STYL POROZUMIEWANIA SIĘ MENEDŻERA
Poczucie pewności siebie
Twoje asertywne prawa
Ujawnianie emocji w sposób asertywny
Asertywne wyrażanie oczekiwań
Obrona przed krytyką
Asertywna klaryfikacja w sytuacjach niejasnych
Odmowa asertywna

Czas trwania

Pobyt: od 16.03.2014 r. (obiad) do 19.03.2014 r.(obiad)

Prelegenci

Cytat
Paweł WOJCIECHOWSKI- trener - praktyk. Certyfikowany Trener TROP. Menedżer wyższego szczebla (Dyrektor Operacyjny, Dyrektor Handlowy), specjalista w zakresie negocjacji, zarządzania sprzedażą, zarządzania zespołem, technik sprzedaży, obsługi klienta, kreatywności, komunikacji i umiejętności osobistych. Konsultant biznesowy. Ukończył Wyższą Szkołę Ubezpieczeń i Bankowości w Warszawie, Studia Podyplomowe na Politechnice Warszawskiej oraz Szkołę Trenerów TROP rekomendowaną przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne (certyfikat trenerski na poziomie IV według Europejskich Ram Kwalifikacji (ERK). Odbył Mentoring TROP. W prowadzeniu szkoleń posługuje się elementami podejścia Gestalt, elementami metody TROP, zwracając w swojej pracy uwagę na aspekt praktycznego wykorzystania umiejętności. Autor artykułów, m.in; Negocjacje 1000 i jednej nocy, Trudny Klient czy Trudna Sytuacja, Efektywność Sprzedaży, oraz Kogo obchodzi co czuje handlowiec, Kluczowi Klienci (wywiad z trenerem wraz z artykułem), Aktywność w Burzliwych Czasach i in. Prywatnie autor książek i tomów poetyckich.

Gdzie i kiedy

Zakopane 17 - 19 marca 2014
Hotel Czarny Potok ***

34-500 Zakopane

Tetmajera 20

woj. małopolskie

Zapisz się

Cena 1
-
1850 PLN
Cena zawiera:
  • zakwaterowanie, pełne wyżywienie, materiały szkoleniowe, certyfikat, imprezę integracyjną w karczmie góralskiej, bezpłatne korzystanie z hotelowego basenu, sauny oraz jacuzzy
Zapisz się

Organizator

Masters Centrum Szkolenia Biznesu A&A Polańska sp.j.
20-012 Lublin
Strażacka 8/90
woj. lubelskie
Jesteśmy firmą szkoleniową, która od 1998r. zajmuje się edukacją dorosłych. Firma jest wpisana do Rejestru Instytucji Szkoleniowych nr 2.06/00145/2005. Naszym klientom sprzedajemy wiedzę, umiejętności, praktyczne doświadczenia naszych trenerów i k...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Zgłoszenia prosimy przesyłać faxem/pocztą z podpisem i pieczątką osoby decyzyjnej.
Zgłoszenie przesłane e-mailem ma formę wstępnej rezerwacji
Potwierdzenie i fakturę VAT wysyłamy zgłoszonym uczestnikom 7 dni przed szkoleniem
W przypadku rezygnacji z udziału w szkoleniu-zwrotu całości kwoty dokonujemy na podstawie pisemnej lub telefonicznej informacji do 10 dni przed szkoleniem

Uwaga: organizator zastrzega sobie prawo zmiany pensjonatu na równorzędny standardem

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Masters Centrum Szkolenia Biznesu A&A Polańska sp.j.
20-012 Lublin Strażacka 8/90
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!