O szkoleniu
Cel szkolenia:
Celem szkolenia jest przedstawienie tematu transportu krajowego jak i międzynarodowego oraz spedycji. Praktyczne informacje odnośnie odpowiedzialności, zasad składania reklamacji oraz roszczeń przyczynią się do podniesienia standardów współpracy z klientami.
Korzyści:
• Poznanie najważniejszych przepisów prawnych wykorzystywanych w codziennej pracy.
• Zapoznanie z bieżącą dokumentacją potrzebną do codziennej pracy.
• Uzupełnienie wiedzy teoretycznej, jak również praktycznej.
• Zdobycie wiedzy na temat odpowiedzialności stron odbiorcy i nadawcy.
• Zdobycie wiedzy na temat dostępnych ubezpieczeń, które powinny nas obowiązywać.
• Zdobycie umiejętności budowania długofalowych relacji z klientami na dogodnych dla nas warunkach.
Celem szkolenia jest przedstawienie tematu transportu krajowego jak i międzynarodowego oraz spedycji. Praktyczne informacje odnośnie odpowiedzialności, zasad składania reklamacji oraz roszczeń przyczynią się do podniesienia standardów współpracy z klientami.
Korzyści:
• Poznanie najważniejszych przepisów prawnych wykorzystywanych w codziennej pracy.
• Zapoznanie z bieżącą dokumentacją potrzebną do codziennej pracy.
• Uzupełnienie wiedzy teoretycznej, jak również praktycznej.
• Zdobycie wiedzy na temat odpowiedzialności stron odbiorcy i nadawcy.
• Zdobycie wiedzy na temat dostępnych ubezpieczeń, które powinny nas obowiązywać.
• Zdobycie umiejętności budowania długofalowych relacji z klientami na dogodnych dla nas warunkach.
Kto powinien wziąć udział?
Kurs skierowany jest do osób zarządzających firmami spedycyjnymi i transportowymi, kierowców oraz osób odpowiedzialnych za planowanie dostaw, a także do osób chcących poszerzyć swoją wiedzę z zakresu transportu i spedycji, a mianowicie do:
• pracowników i menadżerów działów logistyki,
• księgowych,
• właścicieli firm transportowych,
• przewoźników krajowych i międzynarodowych,
• osób zajmujących się usługami transportowymi i spedycyjnymi.
• pracowników i menadżerów działów logistyki,
• księgowych,
• właścicieli firm transportowych,
• przewoźników krajowych i międzynarodowych,
• osób zajmujących się usługami transportowymi i spedycyjnymi.
Program szkolenia
Program szkolenia:
1. Regulacje prawne – ustawa o transporcie drogowym, prawo przewozowe, umowa przewozu i umowa spedycji, konwencja o umowie międzynarodowego przewozu drogowego towarów (CMR).
2. Ubezpieczenie OC i CARGO - wady i zalety.
3. Procedura reklamacyjna - dokumentacja.
4. Odpowiedzialność: nadawcy, przewoźnika i odbiorcy ładunku.
5. Zasady składania reklamacji i roszczeń – praktyczne przykłady.
6. Odszkodowania.
7. Standardy obsługi klienta.
1. Regulacje prawne – ustawa o transporcie drogowym, prawo przewozowe, umowa przewozu i umowa spedycji, konwencja o umowie międzynarodowego przewozu drogowego towarów (CMR).
2. Ubezpieczenie OC i CARGO - wady i zalety.
3. Procedura reklamacyjna - dokumentacja.
4. Odpowiedzialność: nadawcy, przewoźnika i odbiorcy ładunku.
5. Zasady składania reklamacji i roszczeń – praktyczne przykłady.
6. Odszkodowania.
7. Standardy obsługi klienta.
Czas trwania
9:00 - 17:00
2 dni, 16 godzin
Aktualne terminy szkoleń znajdą Państwo na stronie:
www.wikconsulting.pl
2 dni, 16 godzin
Aktualne terminy szkoleń znajdą Państwo na stronie:
www.wikconsulting.pl
Prelegenci

Andrzej Koziar
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Warszawa
Warszawa
Warszawa
woj. mazowieckie
Warszawa
Warszawa
Warszawa
woj. mazowieckie
Rejestracja
Wybierz termin:
Cena 1
netto od osoby
1 490
zł
Cena zawiera:
- materiały szkoleniowe, lunch, przerwy kawowe, konsultacje przez e-mail z trenerem w okersie 2 tygodni od zakończenia szkolenia
Zapisz się
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

WIK Consulting
62-510 Konin
Różyckiego 2/23
woj. wielkopolskie
WIK Consulting to grono wysoko wykwalifikowanych konsultantów oraz trenerów z doświadczeniem menedżerskim i biznesowym, wyniesionym z różnych branż, posiadających na swoim koncie wiele zrealizowanych z sukcesem projektów doradczych i szkoleniowych.
...
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Zapisz się, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
Szczegółowe informacje dotyczące szkolenia można uzyskać drogą telefoniczną lub mailową kontakt:
Tel: +48 509 667798
Tel: +48 22 299 77 07
Fax: +48 22 379 64 83
mail: szkolenia@wikconsulting.pl
www.wikconsulting.pl
Tel: +48 509 667798
Tel: +48 22 299 77 07
Fax: +48 22 379 64 83
mail: szkolenia@wikconsulting.pl
www.wikconsulting.pl
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
WIK Consulting
62-510 Konin
Różyckiego 2/23
Powiadomienia o nowych terminach