O szkoleniu
Czy pragniesz doskonalić swoje umiejętności zarządzania zespołem? Szkolenie "Zaawansowane Kierowanie Zespołem - Trening Menedżerski, Coaching, Motywowanie i Przekazywanie Informacji Zwrotnej w Praktyce" jest stworzone z myślą o szefach firm, wyższej kadrze kierowniczej i managerach, którzy chcą osiągać wyższe poziomy efektywności i zaangażowania w swoich zespołach.
Co zyskasz dzięki naszemu szkoleniu:
- Budowanie skutecznego zespołu: Nauczysz się, jak budować zespół, który efektywnie realizuje cele i zadania.
- Efektywne kierowanie i zaangażowanie: Odkryjesz techniki, które pomogą Ci kierować zespołem i budować jego zaangażowanie.
- Organizacja pracy i radzenie sobie z nadmiarem zadań: Poznasz metody organizacji pracy, które pozwolą Ci skutecznie zarządzać nadmiarem zadań.
- Radzenie sobie w trudnych sytuacjach: Dowiesz się, jak komunikować się w konfliktach i skutecznie reagować na trudne sytuacje w zespole.
Dostaniesz do ręki narzędzia pracy i będziesz wiedział jak:
- Motywować zespół: Zwiększ efektywność swojego zespołu poprzez skuteczne techniki motywacyjne.
- Reagować na trudne sytuacje: Nauczysz się, jak radzić sobie z wyzwaniami i problemami w zespole.
- Organizować i zarządzać swoją pracą: Poznasz metody zarządzania czasem i zadaniami, aby zwiększyć swoją efektywność.
- Udzielać informacji zwrotnej: Nauczysz się, jak przekazywać konstruktywną informację zwrotną w przypadku niewykonania planu.
- Delegować zadania: Opanujesz techniki przeprowadzania rozmów z podwładnymi przy planowaniu, monitorowaniu i podsumowywaniu zadań.
- Wprowadzać elementy coachingu: Poznasz technikę GROW i dowiesz się, jak wprowadzić coaching menedżerski do codziennej pracy.
Do kogo skierowane jest to szkolenie:
- Dyrektorów
- Managerów
- Kadry kierowniczej
- Specjalistów ds. HR
- Osób zarządzających
- Właścicieli firm
Program szkolenia
Szef – klucz do skutecznej firmy, najważniejsze zadania szefa:
- Wyznaczanie celów Delegowanie.
- Motywowanie.
- Kontrola.
Narzędzia pracy szefa/kierownika:
- Skuteczne przekazywanie poleceń.
- Zasady udzielania kar i nagród.
- Rozmowa motywująca - jak rozmawiać kiedy efekty nie są dla nas zadowalające?
- Rozmowa dyscyplinująca.
Wyznaczanie celów:
- Jak planować i organizować pracę w zespole (cele i zadania zespołu)?
- Jak wyzwalać inicjatywy i odpowiedzialności w zespole?
DELEGOWANIE - skuteczne przekazywanie zadań:
- Zasady delegowania.
- Jak efektywnie przekazywać polecenia?
- Najczęściej popełniane błędy.
MOTYWACJA – a cóż to takiego?
- Najskuteczniejsze narzędzia motywacji.
- Pochwała vs. (motywująca) nagana.
KONTROLA – motywuje czy zniechęca?
- Kontrola (nie „czy” tylko „jak kontrolować”?).
- Warunki konieczne do tego, aby kontrola była motywująca.
- Narzędzia kontroli.
Komunikacja z pracownikami:
- Błędy w komunikacji i ich wpływ na efektywność zarządzanej grupy.
- Najczęstsze błędy komunikacyjne w relacji przełożony/podwładny i ich wpływ na efektywność pracy zespołu.
Czas trwania
➡ Czas trwania każdego dnia: od 9.00 do 15.00 (8 godzin szkoleniowych w tym 1 godziny konsultacji z trenerem, gdy chcesz doprecyzować coś indywidualnie do swoje specyfiki pracy lub omówić jednostkowo).
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- konsultacje indywidualne
- 2.18% przy zgłoszeniu min. 2 osób
- 2.93% przy zgłoszeniu min. 3 osób
- 3.28% przy zgłoszeniu min. 4 osób
- 3.49% przy zgłoszeniu min. 5 osób Rozwiń
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
- Warunkiem udziału w szkoleniach VIDI Centrum Rozwoju Kadr Beata Kubicius, z siedzibą w Jastrzębiu-Zdroju (44-337), ul. P. Skargi 6B o nr NIP 6511024789 (Usługodawca) jest wypełnienie i przesłanie formularza rejestracji online.
- Przesyłając formularz zgłoszeniowy Klient oświadcza, że zapoznał się i akceptuje warunki określone w niniejszym Regulaminie oraz że formularz i regulamin wspólnie stanowią umowę pomiędzy Klientem, a Usługodawcą.
- Zgłaszając udział na szkolenie Klient zobowiązuje się do uiszczenia umówionej opłaty za szkolenie. Opłata następuje przelewem na konto Usługodawcy wskazane na fakturze pro forma przekazanej w potwierdzeniu rejestracji na szkolenie.
- Klient posiadający status konsumenta może odstąpić od Umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Skorzystanie z prawa odstąpienia od umowy wymaga zachowania formy pisemnej poprzez przesłania maila na szkolenia@superszkolenia.pl oraz zgloszenie@eventis.pl. W przypadku odstąpienia Klienta od Umowy za pomocą poczty elektronicznej, Usługobiorca niezwłocznie prześle potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy. W przypadku odstąpienia od umowy Usługodawca zwróci klientowi wpłaconą kwotę w ciągu czternastu (14) dni od dnia otrzymania odstąpienia.
- W przypadku braku uczestnictwa w zakupionym szkoleniu bez uprzedniego odstąpienia od umowy Klient traci możliwość wzięcia udziału w zajęciach, nawet jeśli dostępny będzie nowy termin szkolenia. Usługodawca nie jest przy tym zobowiązany do zwrotu jakiejkolwiek kwoty uczestnikom.
- Klient ma możliwość jednorazowego przeniesienia terminu szkolenia bądź zmiany uczestnika najpóźniej na 3 dni przed terminem rozpoczęcia szkolenia i po uiszczeniu opłaty administracyjnej i pod warunkiem, że Usługodawca posiada wolne miejsca na szkoleniu w innym terminie.
- Usługodawca zastrzega prawo do odwołania szkolenia z powodów niezawinionych przez Usługodawcę oraz wystąpienia siły wyżej, w tym choroby prowadzącego, zawiadamiając o tym Klienta na piśmie lub za pomocą poczty elektronicznej. W takim wypadku Klient może odstąpić od umowy i otrzymać zwrot wszystkich wpłaconych Usługodawcy kwot za szkolenie. Usługodawca nie ponosi żadnej odpowiedzialności za straty poniesione przez Klientów związane z przełożeniem bądź odwołaniem szkolenia powstałych z powodów niezawinionych przez Usługodawcę lub na skutek działania siły wyższej.
- Wysyłając formularz wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i osób podanych w formularzu zgłoszeniowym przez Usługodawcę w celu realizacji zamówienia.
Administratorem danych osobowych jest VIDI Centrum Rozwoju Kadr Beata Kubicius [NIP 6511024789] z siedzibą 44-337 Jastrzębie-Zdrój, ul. P. Skargi 6B. Wszelkie dane osobowe przetwarzane są zgodnie z obowiązującym prawem polskim i unijnym, w tym zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. Każda osoba udostępniająca swoje dane osobowe ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
- Nazwa firmy: VIDI Centrum Rozwoju Kadr
- Ulica i nr: ul. P. Skargi 6B
- Kod pocztowy: 44-337
- Miejscowość: Jastrzębie Zdrój
- Numer NIP: 6511024789
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Organizator
