Wirtualna Asystentka

O kursie

Serdecznie zapraszamy na szkolenie, po którym będziesz mógł:
budować profesjonalny wizerunek biznesowego,
prawidłowo zarządzać czasem,
tworzyć profesjonalne dokumenty oraz oficjalną korespondencję biznesową,
sprawnie i profesjonalnie obsługiwać klientów,
skutecznie sprzedawać usługi wirtualnej asystentki.
Dlaczego warto wziąć udział?

Certyfikat

Po ukończonym kursie otrzymasz od nas certyfikat potwierdzający kwalifikacje zdobyte podczas szkolenia. Na certyfikacie znajduje się numer wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych 2.12/00238/2015. Jest to potwierdzenie, że szkolenie przeprowadzone jest przez profesjonalną firmę szkoleniową.

Opieka poszkoleniowa

Po zakończonym szkoleniu dajemy Ci możliwość korzystania z merytorycznej pomocy trenera. Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości lub pytania związane z tematyką odbytego szkolenia, możesz wybrać jedną z dwóch możliwych form kontaktu z trenerem, w przeciągu 1 roku po zakończonym szkoleniu: konsultację telefoniczną lub e-mailową (dwukrotnie) lub konsultacje face to face z trenerem w Krakowie w wymiarze 2 godzin lekcyjnych.

Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie jest dla osób, które:

  • chcą poznać zasady kreowania profesjonalnego wizerunku biznesowego, 
  • chcą nauczyć się tworzyć skuteczną i profesjonalną korespondencję online,
  • chcą dowiedzieć się jak sprawnie sprzedawać usługi wirtualnej asystentki,
  • chcą skutecznie planować zadania i ustalać priorytety i obsługiwać klientów.

 

Program kursu

1. Kim jest Virtual Office Manager, czyli rola i kompetencje wirtualnej asystentki:

  • wpływ na kształtowanie wizerunku firmy,
  • organizacja pracy własnej z home office,
  • planowanie zdalnej pracy współpracowników,
  • podstawy PR i marketingu internetowego,
  • rola BrandAssist.

2. Jak sprzedać usługi wirtualnej asystentki:

  • typy klientów,
  • oczekiwania klienta decydującego się na współpracę z wirtualną asystentką,
  • idealny klient dla wirtualnej asystentki,
  • zasady komunikacji w zespole,
  • jak zadbać o dobrą opinię u klienta, 
  • budowanie warunków długotrwałej współpracy z klientami, 
  • konkurencja w sektorze usług wirtualnych asystentek, 
  • praktyczne porady dotyczące sprzedaży usług wirtualnej asystentki.

3. Komunikacja online i poprawna obsługa klienta:

  • trzy aspekty komunikacji,
  • wybór odpowiedniego kanału komunikacji,
  • zasady komunikacji w zespole,
  • bariery komunikacyjne i sposoby ich zwalczania,
  • negocjacje handlowe. 

4. Planowanie czasu pracy podczas home office:

  • reguły dobrego planowania i zarządzania czasem,
  • ustalanie priorytetów w pracy online,
  • planowanie dalekofalowe,
  • harmonogram dnia z home office,
  • narzędzia planowania czasu,
  • hierarchia zadań i priorytety w pracy zdalnej.

5. Dbanie o wizerunek podczas pracy z domu:

  • profesjonalny wizerunek wirtualnej asystentki,
  • najczęstsze błędy w kreowaniu stylu,
  • autoprezentacja z home office.

6. Savoir Vivre w internecie:

  • poprawne powitania, przedstawianie, tytułowanie w czasie wideokonferencji,
  • zasady tworzenia korespondencji elektronicznej,
  • profesjonalna rozmowa telefoniczna.

7. Zarządzanie skrzynką e-mail w MS Outlook:

  • sposoby zarządzania pocztą elektroniczną: tworzenie folderów, ich grupowanie oraz filtrowanie, sortowanie wiadomości, reguły i alerty,
  • zarządzanie kontaktami,
  • zalety kalendarza w MS Outlook i planowania pracy w home office.

8. Tworzenie prezentacji biznesowych:

  • podstawy pracy z Microsoft PowerPoint,
  • zasady sporządzania profesjonalnych prezentacji,
  • bezpłatne zasoby graficzne dostępne w internecie,
  • obsługa programu Canva.

Czas trwania

1 dzień

Prelegenci

Trener Cognity

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

brak danych

Bielsko-Biała

woj. śląskie

online na żywo z trenerem
wymagany komputer z dostępem do Internetu

Rejestracja

Cena promocyjna
za zapis i wpłatę do 30.10
1 897
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
  • opieka poszkoleniowa
  • Rozwiń
Zapisz się
Cena standardowa
po okresie promocji
3 794
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
  • opieka poszkoleniowa
  • Rozwiń
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Cognity
  • Ulica i nr: Dietla 25/5
  • Kod pocztowy: 31-070
  • Miejscowość: Kraków
  • Numer NIP: 9451872994

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Cognity
31-070 Kraków, Polska Dietla 25/5

Organizator

Cognity
31-070 Kraków, Polska
Dietla 25/5
woj. małopolskie
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!