O kursie
budować profesjonalny wizerunek biznesowego,
prawidłowo zarządzać czasem,
tworzyć profesjonalne dokumenty oraz oficjalną korespondencję biznesową,
sprawnie i profesjonalnie obsługiwać klientów,
skutecznie sprzedawać usługi wirtualnej asystentki.
Certyfikat
Po ukończonym kursie otrzymasz od nas certyfikat potwierdzający kwalifikacje zdobyte podczas szkolenia. Na certyfikacie znajduje się numer wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych 2.12/00238/2015. Jest to potwierdzenie, że szkolenie przeprowadzone jest przez profesjonalną firmę szkoleniową.
Opieka poszkoleniowa
Po zakończonym szkoleniu dajemy Ci możliwość korzystania z merytorycznej pomocy trenera. Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości lub pytania związane z tematyką odbytego szkolenia, możesz wybrać jedną z dwóch możliwych form kontaktu z trenerem, w przeciągu 1 roku po zakończonym szkoleniu: konsultację telefoniczną lub e-mailową (dwukrotnie) lub konsultacje face to face z trenerem w Krakowie w wymiarze 2 godzin lekcyjnych.
Szkolenie jest dla osób, które:
- chcą poznać zasady kreowania profesjonalnego wizerunku biznesowego,
- chcą nauczyć się tworzyć skuteczną i profesjonalną korespondencję online,
- chcą dowiedzieć się jak sprawnie sprzedawać usługi wirtualnej asystentki,
- chcą skutecznie planować zadania i ustalać priorytety i obsługiwać klientów.
Program kursu
1. Kim jest Virtual Office Manager, czyli rola i kompetencje wirtualnej asystentki:
- wpływ na kształtowanie wizerunku firmy,
- organizacja pracy własnej z home office,
- planowanie zdalnej pracy współpracowników,
- podstawy PR i marketingu internetowego,
- rola BrandAssist.
2. Jak sprzedać usługi wirtualnej asystentki:
- typy klientów,
- oczekiwania klienta decydującego się na współpracę z wirtualną asystentką,
- idealny klient dla wirtualnej asystentki,
- zasady komunikacji w zespole,
- jak zadbać o dobrą opinię u klienta,
- budowanie warunków długotrwałej współpracy z klientami,
- konkurencja w sektorze usług wirtualnych asystentek,
- praktyczne porady dotyczące sprzedaży usług wirtualnej asystentki.
3. Komunikacja online i poprawna obsługa klienta:
- trzy aspekty komunikacji,
- wybór odpowiedniego kanału komunikacji,
- zasady komunikacji w zespole,
- bariery komunikacyjne i sposoby ich zwalczania,
- negocjacje handlowe.
4. Planowanie czasu pracy podczas home office:
- reguły dobrego planowania i zarządzania czasem,
- ustalanie priorytetów w pracy online,
- planowanie dalekofalowe,
- harmonogram dnia z home office,
- narzędzia planowania czasu,
- hierarchia zadań i priorytety w pracy zdalnej.
5. Dbanie o wizerunek podczas pracy z domu:
- profesjonalny wizerunek wirtualnej asystentki,
- najczęstsze błędy w kreowaniu stylu,
- autoprezentacja z home office.
6. Savoir Vivre w internecie:
- poprawne powitania, przedstawianie, tytułowanie w czasie wideokonferencji,
- zasady tworzenia korespondencji elektronicznej,
- profesjonalna rozmowa telefoniczna.
7. Zarządzanie skrzynką e-mail w MS Outlook:
- sposoby zarządzania pocztą elektroniczną: tworzenie folderów, ich grupowanie oraz filtrowanie, sortowanie wiadomości, reguły i alerty,
- zarządzanie kontaktami,
- zalety kalendarza w MS Outlook i planowania pracy w home office.
8. Tworzenie prezentacji biznesowych:
- podstawy pracy z Microsoft PowerPoint,
- zasady sporządzania profesjonalnych prezentacji,
- bezpłatne zasoby graficzne dostępne w internecie,
- obsługa programu Canva.
Czas trwania
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Bielsko-Biała
woj. śląskie
wymagany komputer z dostępem do Internetu
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
- opieka poszkoleniowa
- Rozwiń
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
- opieka poszkoleniowa
- Rozwiń
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.
Masz pytania? Napisz do nas
