Szkolenie

Agile w marketingu.

O szkoleniu

Agile nazywany jest modelem pracy XXI wieku. Okazuje się, że rewolucja podejścia zwinnego jest nie tylko dla branży IT. Elementy agilowe coraz częściej pojawiają się też w zespołach marketingowych, szczególnie w kontekście prowadzenia projektów marketingowych (wewnętrznie i zewnętrznie) oraz inspirowania efektywnej współpracy (Agile oznacza zwinność), a więc umiejętność efektywnego funkcjonowania w nieprzewidywalnym, niepewnym, złożonym i niejednoznacznym środowisku a pandemia COVID-19 ten proces jeszcze bardziej unaoczniła. Sukces działań marketingowych to w dużej mierze ciągła wrażliwość i dostosowanie. Dzięki zwinnym umiejętnościom obserwowania, analizowania, refleksyjności i elastyczności potrafimy dopasować swoje reakcje do potrzeb naszych klientów i współpracowników. Gdzie Agile się sprawdzi? Wszędzie tam, gdzie efektywność zależy od zaangażowania całego zespołu, a sukces przedsięwzięcia od włączenia klienta (wewnętrznego lub zewnętrznego) we wspólną pracę od samego początku. W pracy projektowej, w pracy koncepcyjnej i twórczej, w tworzeniu innowacji, w utrzymaniu i modernizowaniu produktów, wprowadzaniu ich na rynek. W odkrywaniu i identyfikowaniu potrzeb. Wszędzie tam, gdzie zmiana jest wpisana w naturę biznesu czy środowiska, w którym się otacza. A nawet w procesach, które charakteryzują się stałością i rutynową sekwencją zdarzeń. KORZYŚCI ZE SZKOLENIA: Szkolenie prowadzone jest przez psychologa biznesu, trenera i wieloletniego lidera projektów Agile w dużych i małych organizacjach. Łączy strawną teorię, opartą na danych i przykładach biznesowych, z praktycznym podejściem mającym na celu szybkie opanowanie nowych umiejętności. Szkolenie kładzie duży nacisk na praktykę i na wypracowanie nowych sposobów pracy. Przekład solidną wiedzę na konkretne rekomendacje działań, do zastosowania od zaraz. Przedstawia szerokie zastosowanie Agile, nie tylko w obszarze nowych technologii i marketingu, ale także na przykładach wdrożeń zwinności w firmach międzynarodowych i polskich.
Kto powinien wziąć udział?

Osób, pracujących w firmach gdzie wdrożone jest lub wkrótce będzie podejście Agile. Zapraszamy osoby, które chcą zwiększyć swoje umiejętności organizacji pracy.

Program szkolenia

1. Poznanie globalnych trendów, insightów z rynku, kompetencji przyszłości oraz wyników badań świadczących o dobrych efektach wdrażania zwinności w organizacjach i działach marketing, o przewagach podejścia zwinnego w projektach.

2. Jak „być Agile” – kultura, wartości, zasady i praktyki leżące u podstaw wszystkich metod zwinnych.

3. Mechanizmy i efekty psychologiczne leżące u podstaw sukcesu podejścia zwinnego. Jak wzmacniać te efekty, aby maksymalizować wartość pracy Agilowej.

4. Wykorzystanie Agile w projektach marketingowych na podstawie najpopularniejszej i najczęściej stosowanej metody Scrum.

5. Jak przydzielać role Agilowe.

6. Efektywne stosowanie wydarzenia Agile:

  • sprinty
  • planowanie
  • stand-up
  • przegląd (review/demo)
  • retro w projekcie lub po prostu w zespole.

7. Tworzenie i stosowanie narzędzi Agilowych:

  • kontrakt społeczny
  • mood marbles
  • tablica zadań
  • backlog
  • user story
  • priorytetyzacja MoSCoW
  • poker planning
  • wykresy spalania
  • tablica retro.

8. Jak uzupełniać podstawowy Scrum o inne sprawdzone rozwiązania Agilowe.

9. Wykorzystywanie Agile do optymalizacji procesów na podstawie metodyki Kanban.

10. Jak współpracować Agile z agencjami i podmiotami zewnętrznymi.

11. Łączenie Agile z Design Thinking oraz innymi metodami projektowymi najczęściej używanymi w marketingu.

Czas trwania

10:00 - 15:00

Prelegenci

Cytat

Damian Suseł

Psycholog biznesu i lider projektów Agile (Scrum Master, Product Owner, Agile Coach). Od 7 lat działa jako kierownik projektów i trener w korporacjach, małych i średnich firmach oraz organizacjach pozarządowych. Łączy rolę psychologa i kierownika projektów, jednocześnie ważne jest dla niego to, by znać aktualne i rzeczywiste realia biznesu. Jako trener i Agile Coach prowadził transformację kilku działów w dużych organizacjach z sektora usług IT i bankowości. Wdrożył do zwinnej pracy ponad 300 osób. Agile dla niego to przede wszystkim ludzie – ludzie są najważniejszym zasobem każdego projektu i każdej organizacji. Wierzy, że pozyskanie prawdziwego zaangażowania człowieka, obdarzanie go zaufaniem i umocowanie do samodzielnego podejmowania decyzji to sposób na tworzenie najlepszych produktów, osiąganie efektów i wydobywanie drzemiącego w ludziach potencjału twórczości. Współpracuje z firmami oraz organizacjami jako konsultant i szkoleniowiec. Zaufali mu m.in. IBM, Santander Consumer Bank, Szlachetna Paczka, Akademia Leona Koźmińskiego, Związek Harcerstwa Polskiego. Jako trener zajmuje się też kompetencjami z zakresu efektywności osobistej, psychologii decyzji i pułapek myślenia, psychologią twórczości i tworzeniem innowacji oraz kompetencjami przywódczymi.

Gdzie i kiedy

Online 8 - 9 kwietnia 2021

Weź udział

Cena
za osobę
1350 PLN
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
Weź udział

Organizator

Akademia Marketingu ATRIUM
00-867 Warszawa
al. Jana Pawła II 27
woj. mazowieckie
Naszą misją jest dzielenie się aktualną wiedzą i doświadczeniem z obszaru marketingu i reklamy. W Akademii Marketingu ATRIUM podążamy za aktualnymi trendami i kierunkami zmian w dziedzinie marketingu i reklamy i staramy się je przedstawić w trakcie o...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Weź udział, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.

Udzielamy 10% rabatu przy zamówieniu szkolenia na minimum 30 dni przed terminem jego realizacji.

Szkolenie realizowane za pośrednictwem bezpiecznej platoformy ClickMeeting.com.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.
Wiadomość została wysłana!

Dane kontaktowe

Akademia Marketingu ATRIUM
00-867 Warszawa al. Jana Pawła II 27
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!