Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/agile-w-marketingu-73368-id14964

Informacje o szkoleniu

Akademia Marketingu ATRIUM
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Wyszukaj inne
Szkolenia

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Agile nazywany jest modelem pracy XXI wieku. Okazuje się, że rewolucja podejścia zwinnego jest nie tylko dla branży IT. Elementy agilowe coraz częściej pojawiają się też w zespołach marketingowych, szczególnie w kontekście prowadzenia projektów marketingowych (wewnętrznie i zewnętrznie) oraz inspirowania efektywnej współpracy (Agile oznacza zwinność), a więc umiejętność efektywnego funkcjonowania w nieprzewidywalnym, niepewnym, złożonym i niejednoznacznym środowisku a pandemia COVID-19 ten proces jeszcze bardziej unaoczniła. Sukces działań marketingowych to w dużej mierze ciągła wrażliwość i dostosowanie. Dzięki zwinnym umiejętnościom obserwowania, analizowania, refleksyjności i elastyczności potrafimy dopasować swoje reakcje do potrzeb naszych klientów i współpracowników. Gdzie Agile się sprawdzi? Wszędzie tam, gdzie efektywność zależy od zaangażowania całego zespołu, a sukces przedsięwzięcia od włączenia klienta (wewnętrznego lub zewnętrznego) we wspólną pracę od samego początku. W pracy projektowej, w pracy koncepcyjnej i twórczej, w tworzeniu innowacji, w utrzymaniu i modernizowaniu produktów, wprowadzaniu ich na rynek. W odkrywaniu i identyfikowaniu potrzeb. Wszędzie tam, gdzie zmiana jest wpisana w naturę biznesu czy środowiska, w którym się otacza. A nawet w procesach, które charakteryzują się stałością i rutynową sekwencją zdarzeń. KORZYŚCI ZE SZKOLENIA: Szkolenie prowadzone jest przez psychologa biznesu, trenera i wieloletniego lidera projektów Agile w dużych i małych organizacjach. Łączy strawną teorię, opartą na danych i przykładach biznesowych, z praktycznym podejściem mającym na celu szybkie opanowanie nowych umiejętności. Szkolenie kładzie duży nacisk na praktykę i na wypracowanie nowych sposobów pracy. Przekład solidną wiedzę na konkretne rekomendacje działań, do zastosowania od zaraz. Przedstawia szerokie zastosowanie Agile, nie tylko w obszarze nowych technologii i marketingu, ale także na przykładach wdrożeń zwinności w firmach międzynarodowych i polskich.

Szkolenie skierowane jest do:

Osób, pracujących w firmach gdzie wdrożone jest lub wkrótce będzie podejście Agile. Zapraszamy osoby, które chcą zwiększyć swoje umiejętności organizacji pracy.

Program szkolenia:

1. Poznanie globalnych trendów, insightów z rynku, kompetencji przyszłości oraz wyników badań świadczących o dobrych efektach wdrażania zwinności w organizacjach i działach marketing, o przewagach podejścia zwinnego w projektach.

2. Jak „być Agile” – kultura, wartości, zasady i praktyki leżące u podstaw wszystkich metod zwinnych.

3. Mechanizmy i efekty psychologiczne leżące u podstaw sukcesu podejścia zwinnego. Jak wzmacniać te efekty, aby maksymalizować wartość pracy Agilowej.

4. Wykorzystanie Agile w projektach marketingowych na podstawie najpopularniejszej i najczęściej stosowanej metody Scrum.

5. Jak przydzielać role Agilowe.

6. Efektywne stosowanie wydarzenia Agile:

  • sprinty
  • planowanie
  • stand-up
  • przegląd (review/demo)
  • retro w projekcie lub po prostu w zespole.

7. Tworzenie i stosowanie narzędzi Agilowych:

  • kontrakt społeczny
  • mood marbles
  • tablica zadań
  • backlog
  • user story
  • priorytetyzacja MoSCoW
  • poker planning
  • wykresy spalania
  • tablica retro.

8. Jak uzupełniać podstawowy Scrum o inne sprawdzone rozwiązania Agilowe.

9. Wykorzystywanie Agile do optymalizacji procesów na podstawie metodyki Kanban.

10. Jak współpracować Agile z agencjami i podmiotami zewnętrznymi.

11. Łączenie Agile z Design Thinking oraz innymi metodami projektowymi najczęściej używanymi w marketingu.

Informacje o prelegentach:

Damian Suseł

Psycholog biznesu i lider projektów Agile (Scrum Master, Product Owner, Agile Coach). Od 7 lat działa jako kierownik projektów i trener w korporacjach, małych i średnich firmach oraz organizacjach pozarządowych. Łączy rolę psychologa i kierownika projektów, jednocześnie ważne jest dla niego to, by znać aktualne i rzeczywiste realia biznesu. Jako trener i Agile Coach prowadził transformację kilku działów w dużych organizacjach z sektora usług IT i bankowości. Wdrożył do zwinnej pracy ponad 300 osób. Agile dla niego to przede wszystkim ludzie – ludzie są najważniejszym zasobem każdego projektu i każdej organizacji. Wierzy, że pozyskanie prawdziwego zaangażowania człowieka, obdarzanie go zaufaniem i umocowanie do samodzielnego podejmowania decyzji to sposób na tworzenie najlepszych produktów, osiąganie efektów i wydobywanie drzemiącego w ludziach potencjału twórczości. Współpracuje z firmami oraz organizacjami jako konsultant i szkoleniowiec. Zaufali mu m.in. IBM, Santander Consumer Bank, Szlachetna Paczka, Akademia Leona Koźmińskiego, Związek Harcerstwa Polskiego. Jako trener zajmuje się też kompetencjami z zakresu efektywności osobistej, psychologii decyzji i pułapek myślenia, psychologią twórczości i tworzeniem innowacji oraz kompetencjami przywódczymi.

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1750 zł + 23% VAT za osobę

Cena zawiera:

udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, lunch i przerwy kawowe, certyfikat

Dostępne zniżki:

  • 10% Cena promocyjna obowiązuje przy zapisie na szkolenie i wpłacie do 14.06.2020r.

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.


Wydarzenie: Agile w marketingu.