O szkoleniu
Serdecznie zapraszamy na szkolenie prowadzone w trybie online.
W trakcie szkolenia uczestnicy:
nauczą się tworzyć teksty, które nie tylko przykuwają uwagę, ale sprzedają,
nauczą się projektować teksty zgodnie z modelem AIDA (Attention, Interest, Desire, Action),
przećwiczą tworzenie angażujących treści z wykorzystaniem skutecznych szablonów i technik copywriterskich,
pod kierunkiem trenera będą tworzyć persony swoich odbiorców, aby polepszyć z nimi komunikację,
będą analizować przygotowane treści i optymalizować je pod kątem nadania im odpowiedniej struktury i wykorzystania języka korzyści.
Serdecznie zapraszamy copywriterów i osoby, które chcą zostać copywriterem i zarabiać na pisaniu dobrych tekstów sprzedażowych.
Program szkolenia
1. Fundament skutecznego copywritingu: dla kogo tworzymy treści?
- Jak pozyskiwać i analizować kluczowe informacje o odbiorcach
- Sztuka tworzenie person odbiorców
- Umiejętne reagowanie na potrzeby użytkowników
2. Cechy copywritingu sprzedażowego
- Język korzyści – praktyczne zastosowanie
- Call to action to nie wszystko. Tricki, które działają
- Jak przezwyciężyć klątwę wiedzy?
3. Copywriting dla odbiorców, którzy nie czytają, a skanują
- Treści online i offline - podobieństwa i różnice
- Podstawowe sposoby skanowania treści w internecie
- Struktura tekstów na ekrany komputerów i na smartfony
- Najważniejsze zasady projektowania tekstów do internetu
- Jak dbać o czytelność tekstów
4. Jak pisać, aby przekonać do…
- Jak tworzyć przyciągające uwagę tytuły internetowe
- Leady, które czytają wszyscy
- W jaki sposób używać liczb i procentów w komunikatach marketingowych
- Jakość nie ilość - jak kondensować treści
5. Dobre zasady tekstu sprzedażowego
- Jak tricki psychologiczne wpływają na mózg klienta
- Kolory i kształty w marketingu - i ich wpływ na kliknięcia
- Kotwiczenie - tworzenie punktu odniesienia do ceny lub cech oferty
6. Przygotowanie tekstów na:
- własną stronę / bloga
- do materiałów drukowanych
- na platformy publiczne: Facebook, Youtube, TikTok, Twitter i Linkedin
- ... różnice i cechy wspólne
Czas trwania
Prelegenci
Justyna Bakalarska-Stankiewicz
Konsultantka i trenerka biznesowa w dziedzinie marketingu internetowego. Autorka książek „Marketing wartości” i „Content marketing. Od strategii do efektów”. Prowadzi szkolenia z content marketingu i copywritingu sprzedażowego. Wykładowczyni akademicka związana z takimi uczelniami jak Collegium Civitas, SWPS czy WSB gdzie prowadzi wykłady z zakresu marketingu, CSR-u i nowych mediów. W tej tematyce specjalizuje się także jako dziennikarka. Współpracuje z takimi tytułami jak MIT Sloan Management Review, ICAN Management Review, czy Social Media Manager.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Forma: warsztat, ćwiczenia praktyczne
szkolenie realizowane za pośrednictwem platformy ClickMeeting.com
wymagany dostęp do internetu i komputera
bieżący kontakt z trenerem i pozostałymi uczestnikami szkolenia
dyskusja, burza mózgów, praktyczna wiedza oraz aktualne studia przypadków
przewidziane przerwy
Rejestracja
- Zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 690 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
Faktura pro forma wystawiana na 7 dni przed szkoleniem.
Faktura VAT wystawiana po opłaceniu szkolenia.
Masz pytania? Napisz do nas
