Copywriting sprzedażowy

O szkoleniu

Serdecznie zapraszamy na szkolenie prowadzone w trybie online.
W trakcie szkolenia uczestnicy:
nauczą się tworzyć teksty, które nie tylko przykuwają uwagę, ale sprzedają,
nauczą się projektować teksty zgodnie z modelem AIDA (Attention, Interest, Desire, Action),
przećwiczą tworzenie angażujących treści z wykorzystaniem skutecznych szablonów i technik copywriterskich,
pod kierunkiem trenera będą tworzyć persony swoich odbiorców, aby polepszyć z nimi komunikację,
będą analizować przygotowane treści i optymalizować je pod kątem nadania im odpowiedniej struktury i wykorzystania języka korzyści.

Kto powinien wziąć udział?

Serdecznie zapraszamy copywriterów i osoby, które chcą zostać copywriterem i zarabiać na pisaniu dobrych tekstów sprzedażowych.

Program szkolenia

1. Fundament skutecznego copywritingu: dla kogo tworzymy treści?

  • Jak pozyskiwać i analizować kluczowe informacje o odbiorcach
  • Sztuka tworzenie person odbiorców
  • Umiejętne reagowanie na potrzeby użytkowników

2. Cechy copywritingu sprzedażowego

  • Język korzyści – praktyczne zastosowanie
  • Call to action to nie wszystko. Tricki, które działają
  • Jak przezwyciężyć klątwę wiedzy?

3. Copywriting dla odbiorców, którzy nie czytają, a skanują 

  • Treści online i offline - podobieństwa i różnice
  • Podstawowe sposoby skanowania treści w internecie
  • Struktura tekstów na ekrany komputerów i na smartfony
  • Najważniejsze zasady projektowania tekstów do internetu
  • Jak dbać o czytelność tekstów  

4. Jak pisać, aby przekonać do…

  • Jak tworzyć przyciągające uwagę tytuły internetowe
  • Leady, które czytają wszyscy
  • W jaki sposób używać liczb i procentów w komunikatach marketingowych
  • Jakość nie ilość - jak kondensować treści

5. Dobre zasady tekstu sprzedażowego 

  • Jak tricki psychologiczne wpływają na mózg klienta
  • Kolory i kształty w marketingu - i ich wpływ na kliknięcia
  • Kotwiczenie - tworzenie punktu odniesienia do ceny lub cech oferty

6. Przygotowanie tekstów na:

  • własną stronę / bloga
  • do materiałów drukowanych
  • na platformy publiczne: Facebook, Youtube, TikTok, Twitter i Linkedin 
  • ... różnice i cechy wspólne

Czas trwania

1 dzień, 9:00 - 16:00

Prelegenci

Justyna Bakalarska-Stankiewicz

Konsultantka i trenerka biznesowa w dziedzinie marketingu internetowego. Autorka książek „Marketing wartości” i „Content marketing. Od strategii do efektów”. Prowadzi szkolenia z content marketingu i copywritingu sprzedażowego. Wykładowczyni akademicka związana z takimi uczelniami jak Collegium Civitas, SWPS czy WSB gdzie prowadzi wykłady z zakresu marketingu, CSR-u i nowych mediów. W tej tematyce specjalizuje się także jako dziennikarka. Współpracuje z takimi tytułami jak MIT Sloan Management Review, ICAN Management Review, czy Social Media Manager.

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

SZKOLENIE ONLINE: prowadzone na platformie ClickMeeting.com, przewidziane przerwy, grupa max 12 osób
SZKOLENIE ONLINE: prowadzone na platformie Clickmeeting, przewidziane przerwy, grupa max 12 osób.
SZKOLENIE ONLINE
Forma: warsztat, ćwiczenia praktyczne
szkolenie realizowane za pośrednictwem platformy ClickMeeting.com
wymagany dostęp do internetu i komputera
bieżący kontakt z trenerem i pozostałymi uczestnikami szkolenia
dyskusja, burza mózgów, praktyczna wiedza oraz aktualne studia przypadków
przewidziane przerwy

Rejestracja

Cena standardowa
za osobę
669
+23% VAT
Cena zawiera:
  • Zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 690 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się

Organizator

Akademia Marketingu ATRIUM
00-867 Warszawa
al. Jana Pawła II 27
woj. mazowieckie
32 profesjonalne szkolenia z marketingu i reklamy. Trenerzy eksperci i praktycy. Kilka tysięcy przeszkolonych firm. Organizujemy szkolenia otwarte i zamknięte / in company.
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Faktura pro forma wystawiana na 7 dni przed szkoleniem. 
Faktura VAT wystawiana po opłaceniu szkolenia.

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Akademia Marketingu ATRIUM
00-867 Warszawa al. Jana Pawła II 27
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!