Content marketing i SEO copywriting

O szkoleniu

Serdecznie zapraszamy na dwudniowe szkolenie online. Na szkoleniu nauczysz się tworzyć strategię content marketingową, popracujesz nad widocznością strony w wyszukiwarce i przećwiczysz optymalizację tekstu pod kątem SEO. Zachęcamy do zapoznania się z programem wydarzenia.

Dlaczego warto wziąć udział?

W trakcie szkolenia:

  • uczestnicy będą tworzyć strategię content marketingową, ze szczególnym uwzględnieniem person odbiorców
  • praktycznie przećwiczą tworzenie treści do różnych kanałów komunikacji
  • dowiedzą się jak polepszyć widoczność strony firmowej w wyszukiwarce
  • będą analizować przygotowane treści i optymalizować je pod kątem nadania im odpowiedniej struktury i wykorzystania języka korzyści
  • będą ćwiczyć tworzenie tytułów i śródtytułów, prezentowanie liczb oraz redagowanie treści zgodnie zgodnie z najważniejszymi wymogami SEO oraz eyetrackingu
  • dowiedzą się jak używać języka perswazji i korzyści, aby skłonić odbiorców do pożądanego działania
Kto powinien wziąć udział?

Kto wybiera nasze szkolenie?

  • Pracownicy działów marketingu, promocji i komunikacji w firmach
  • Osoby zarządzający treścią stronami www
  • Pracownicy agencji, reklamowych, content marketingowych i SEO 
  • Blogerzy, dziennikarze  
  • Freelancerzy specjalizujący się w copywritingu, marketingu i pozycjonowaniu stron www

Program szkolenia

Dzień pierwszy

1. Content marketing - zwiększ ruch na stronie, sprzedawaj więcej

  • Różnice między outbound i inbound marketingiem
  • Dlaczego warto? Content marketing kosztuje o 60% mniej niż outbound marketing, generując średnio 3x więcej leadów
  • Co działa w content marketingu?
  • 5 kluczowych zasad content marketingu, bez których nie stworzysz dobrych treści
  • Długotrwałe korzyści z content marketingu: raz napisana treść generuje ruch przez kilka lat 

2. Planowanie działań content marketingu

  • Jak napisać dokładnie to, czego oczekuje klient?
  • Kanały komunikacji i model POEM
  • Buyer Persona i User Experience (UX)
  • Czy treść ogranicza tylko wyobraźnia?
  • Harmonogram publikacji, miejsca publikacji

3. Komunikacja firmy we własnych kanałach: www, blog, podcast

  • Storytelling to nie opowiadanie bajek
  • Co klient chce wiedzieć o Twojej firmie i usługach
  • Algorytmy Google’a - jak mieć w nich sprzymierzeńców? 
  • Blog, e-mail marketing, poradniki, podcast - co wybrać, a może wszystko? 

4.  Jak pisać w social mediach?

  • Własne kanały vs. kanały zewnętrzne
  • Komunikacja w social mediach - gdzie i jak pisać?
  • User Generated Content - czy to dla każdego?
  • Współpraca z influencerami 

DZIEŃ 2

5. Najważniejsze zasady tworzenia treści do internetu

  • Podstawowe sposoby skanowania treści w internecie
  • Jak różnicować strukturę treści na ekrany komputerów i smartfony
  • Jak dbać o czytelność tekstów

6. SEO copywriting - jak pisać pod kątem wyszukiwarki

  • Podstawowe zasady, szukanie słów i fraz kluczowych, które polubią roboty Google
  • Jak używać słów kluczowych
  • Analiza słów kluczowych, optymalizacja nagłówka
  • Tworzenie użytecznych i krótkich linków
  • Najczęściej popełniane błędy w SEO copywritingu

7. Webwriting - nagłówki, śródtytuły i lead - jak je budować?

  • Jak skanowane są treści w internecie?
  • Zasady i schematy tworzenia nagłówków, po których chce się przeczytać cały tekst
  • Co powinno znaleźć się w leadzie, aby powiedzieć wszystko co trzeba
  • Struktura treści - śródtytuły, wypunktowania, podpisy pod grafikami itp.

7. Psychologia content marketingu

  • Jak działać na emocje? Jak skutecznie przyciągnąć uwagę?
  • Język korzyści - czy sprawdzi się tylko w treściach sprzedażowych? 
  • Kondensacja treści - jak skracać, by zwiększyć jakość treści
  • Jakie dane eksponować, a z których lepiej zrezygnować

Czas trwania

2 dni, 09:00-16:00

Prelegenci

Konsultantka i trenerka biznesowa w dziedzinie marketingu internetowego. Autorka książek „Marketing wartości” i „Content marketing. Od strategii do efektów”. Prowadzi szkolenia z content marketingu i copywritingu sprzedażowego. Wykładowczyni akademicka związana z takimi uczelniami jak Collegium Civitas, SWPS czy WSB gdzie prowadzi wykłady z zakresu marketingu, CSR-u i nowych mediów. W tej tematyce specjalizuje się także jako dziennikarka. Współpracuje z takimi tytułami jak MIT Sloan Management Review, ICAN Management Review, czy Social Media Manager.

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

SZKOLENIE ONLINE
Realizowane przez ClickMeeting (platforma podobna do Zoom). Nie wymaga logowania.
Forma: warsztat, ćwiczenia praktyczne, praca w pokojach i indywidualna
Bieżący kontakt z trenerem i innymi uczestnikami

Rejestracja

Standard
1 503
+12% VAT
Cena zawiera:
  • zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 550 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
  • bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
Zniżki grupowe:
  • 3.23% przy zgłoszeniu min. 2 osób
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Akademia Marketingu ATRIUM
  • Ulica i nr: al. Jana Pawła II 27
  • Kod pocztowy: 00-867
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 7831236140

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Akademia Marketingu ATRIUM
00-867 Warszawa, Polska al. Jana Pawła II 27

Organizator

Akademia Marketingu ATRIUM
00-867 Warszawa, Polska
al. Jana Pawła II 27
woj. mazowieckie
40 profesjonalnych szkoleń z Marketingu, Digital Marketingu i Social Mediów oraz Trade Marketingu. Trenerzy eksperci i praktycy. Kilka tysięcy przeszkolonych firm. Organizujemy szkolenia otwarte i zamknięte / in company.
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!