O szkoleniu
Serdecznie zapraszamy na dwudniowe szkolenie online. Na szkoleniu nauczysz się tworzyć strategię content marketingową, popracujesz nad widocznością strony w wyszukiwarce i przećwiczysz optymalizację tekstu pod kątem SEO. Zachęcamy do zapoznania się z programem wydarzenia.
W trakcie szkolenia:
- uczestnicy będą tworzyć strategię content marketingową, ze szczególnym uwzględnieniem person odbiorców
- praktycznie przećwiczą tworzenie treści do różnych kanałów komunikacji
- dowiedzą się jak polepszyć widoczność strony firmowej w wyszukiwarce
- będą analizować przygotowane treści i optymalizować je pod kątem nadania im odpowiedniej struktury i wykorzystania języka korzyści
- będą ćwiczyć tworzenie tytułów i śródtytułów, prezentowanie liczb oraz redagowanie treści zgodnie zgodnie z najważniejszymi wymogami SEO oraz eyetrackingu
- dowiedzą się jak używać języka perswazji i korzyści, aby skłonić odbiorców do pożądanego działania
Kto wybiera nasze szkolenie?
- Pracownicy działów marketingu, promocji i komunikacji w firmach
- Osoby zarządzający treścią stronami www
- Pracownicy agencji, reklamowych, content marketingowych i SEO
- Blogerzy, dziennikarze
- Freelancerzy specjalizujący się w copywritingu, marketingu i pozycjonowaniu stron www
Program szkolenia
Dzień pierwszy
1. Content marketing - zwiększ ruch na stronie, sprzedawaj więcej
- Różnice między outbound i inbound marketingiem
- Dlaczego warto? Content marketing kosztuje o 60% mniej niż outbound marketing, generując średnio 3x więcej leadów
- Co działa w content marketingu?
- 5 kluczowych zasad content marketingu, bez których nie stworzysz dobrych treści
- Długotrwałe korzyści z content marketingu: raz napisana treść generuje ruch przez kilka lat
2. Planowanie działań content marketingu
- Jak napisać dokładnie to, czego oczekuje klient?
- Kanały komunikacji i model POEM
- Buyer Persona i User Experience (UX)
- Czy treść ogranicza tylko wyobraźnia?
- Harmonogram publikacji, miejsca publikacji
3. Komunikacja firmy we własnych kanałach: www, blog, podcast
- Storytelling to nie opowiadanie bajek
- Co klient chce wiedzieć o Twojej firmie i usługach
- Algorytmy Google’a - jak mieć w nich sprzymierzeńców?
- Blog, e-mail marketing, poradniki, podcast - co wybrać, a może wszystko?
4. Jak pisać w social mediach?
- Własne kanały vs. kanały zewnętrzne
- Komunikacja w social mediach - gdzie i jak pisać?
- User Generated Content - czy to dla każdego?
- Współpraca z influencerami
DZIEŃ 2
5. Najważniejsze zasady tworzenia treści do internetu
- Podstawowe sposoby skanowania treści w internecie
- Jak różnicować strukturę treści na ekrany komputerów i smartfony
- Jak dbać o czytelność tekstów
6. SEO copywriting - jak pisać pod kątem wyszukiwarki
- Podstawowe zasady, szukanie słów i fraz kluczowych, które polubią roboty Google
- Jak używać słów kluczowych
- Analiza słów kluczowych, optymalizacja nagłówka
- Tworzenie użytecznych i krótkich linków
- Najczęściej popełniane błędy w SEO copywritingu
7. Webwriting - nagłówki, śródtytuły i lead - jak je budować?
- Jak skanowane są treści w internecie?
- Zasady i schematy tworzenia nagłówków, po których chce się przeczytać cały tekst
- Co powinno znaleźć się w leadzie, aby powiedzieć wszystko co trzeba
- Struktura treści - śródtytuły, wypunktowania, podpisy pod grafikami itp.
7. Psychologia content marketingu
- Jak działać na emocje? Jak skutecznie przyciągnąć uwagę?
- Język korzyści - czy sprawdzi się tylko w treściach sprzedażowych?
- Kondensacja treści - jak skracać, by zwiększyć jakość treści
- Jakie dane eksponować, a z których lepiej zrezygnować
Czas trwania
2 dni, 09:00-16:00
Prelegenci
Konsultantka i trenerka biznesowa w dziedzinie marketingu internetowego. Autorka książek „Marketing wartości” i „Content marketing. Od strategii do efektów”. Prowadzi szkolenia z content marketingu i copywritingu sprzedażowego. Wykładowczyni akademicka związana z takimi uczelniami jak Collegium Civitas, SWPS czy WSB gdzie prowadzi wykłady z zakresu marketingu, CSR-u i nowych mediów. W tej tematyce specjalizuje się także jako dziennikarka. Współpracuje z takimi tytułami jak MIT Sloan Management Review, ICAN Management Review, czy Social Media Manager.
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Realizowane przez ClickMeeting (platforma podobna do Zoom)
Forma: warsztat, ćwiczenia praktyczne, praca w pokojach i indywidualna
Bieżący kontakt z trenerem i innymi uczestnikami
Rejestracja
- zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 550 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 10 dni przed terminem
- 3.23% przy zgłoszeniu min. 2 osób
- 3.23% przy zgłoszeniu min. 3 osób
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.
- Nazwa firmy: Akademia Marketingu ATRIUM
- Ulica i nr: al. Jana Pawła II 27
- Kod pocztowy: 00-867
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 7831236140
Masz pytania? Napisz do nas
