Szkolenie

Content marketing i SEO copywriting

O szkoleniu

Serdecznie zapraszamy na 2-dniowe szkolenie w trybie online.

Podczas warsztatu uczestnicy dowiedzą się:
- jak wzmacniać widoczność strony firmowej w wyszukiwarce, jak poprawić SEO
- wskazać praktyczne porady redagowania contentu w internecie
- jak wdrażać strategię content marketingową
- w jaki sposób pisać, by użytkownicy chętnie czytali nasze informacje
- jak stosować narzędzia perswazji skuteczne w internecie
- jakie stosować mechanizmy i systemy monitorujące skuteczność oraz popularność contentu w sieci
Kto powinien wziąć udział?

Warsztaty są przeznaczone dla wszystkich zajmujących się redagowaniem serwisów internetowych, Marketingu, menedżerów i specjalistów związanych z e-marketingiem, jak również agencji odpowiedzialnych za aktualizację projektów internetowych swoich klientów.
Warsztaty są przeznaczone zarówno dla osób rozpoczynających zarządzanie treścią w serwisach jak i doświadczonych redaktorów chcących wzbogacić swoje umiejętności.

Program szkolenia

Dzień 1: Content marketing

1. Budowanie strategii content marketingowej

  • Profil odbiorcy - jakich treści poszukują i jak je wykorzystują odbiorcy
  • Typy odbiorców – od researchera do decydenta
  • Persona, czyli tworzenie własnego wzorca odbiorcy
  • Formy content marketingu – jakie typy treści są najpopularniejsze, a które najskuteczniejsze?
  • Typy contentu w zależności od celu – od brandingu i lojalności do sprzedaży i pozyskiwania leadów
  • Cykl publikacji – częstotliwość
  • Inboud versus outbound marketing – wady i zalety

Ćwiczenie praktyczne – budowanie strategii content marketingowej w oparciu o model persony

2.  Promocja w ramach content marketingu

  • sposoby dystrybucji treści w ramach content marketingu – płatne i bezpłatne formy promocji
  • sieci CM i sieci kontekstowe oraz inni wydawcy – jak dobrać model rozliczeń
  • pułapki content managera – jak bronić się przed algorytmem (pingwin, panda, koliber)
  • newsletery i e-mailing
  • w jaki sposób automatyzować proces dystrybucji treści
  • własne platformy (blog) versus platformy publiczne (Facebook, YouTube, Twitter, LinkedIn

Ćwiczenie praktyczne – plan promocji w ramach content marketingu

3. Content marketing a SEO

  • Content marketing a pozycjonowanie
  • User experience (UX) a SEO
  • Pozyskiwanie wartościowych linków w zamian za wartościowy content (link-building SEO)
  • Jak mierzyć działania i skuteczność content marketingu - sprawdzone narzędzia

4. SEO - pozycjonowanie serwisu w wynikach wyszukiwania Google

  • Audyt serwisu pod kątem SEO 
  • Strategia pozycjonowania – taktyka on-site i off-site
  • Optymalizacja serwisu – techniczne aspekty i merytoryczna treść
  • SEO on-site - jak redaktor może przyczynić się do pozycjonowania witryny
  • Najważniejsze zasady tworzenia treści pod kątem SEO
  • Znajomość podstawowych pojęć - takich jak: link-buliding, meta-tagi; przyjazne linki
  • Podstawowa znajomość struktury kodu HTML i jej znaczenie w SEO
    tagi title i description
    znaczniki H1...H3, alt-text i inne

 

Dzień 2: Copywriting i neuromarketing 

1. Redagowanie treści w internecie, które budują zaangażowanie

  • Sprawdzone sposoby budowy atrakcyjnych treści i przyciągnięcie uwagi odbiorcy
  • Jak redagować komunikaty, by zostać precyzyjnie zrozumianym
  • Visual Content – jak obraz i wideo wpływ na odbiorcę
  • Mobile vs desktop – jak pisać na urządzenia mobilne i obniżać współczynnik odrzuceń
  • Webwriting w praktyce – odwrócona piramida, skanowanie i skimming 
  • Przegląd dobrych i złych przykładów redagowania treści

Ćwiczenie praktyczne

2. Copywriting w internecie, jak pisać, aby sprzedać

  • Jak redagować treści zachęcające do kupna w Internecie – magia słów, fraz i konstrukcji wpływających na wyobraźnię odbiorcy
  • Dobre zasady tekstu sprzedażowego 
  • W jaki sposób przestawiać oferty pakietowe, by skłaniać do zakupów
  • Siła "9-tki" i limitowanie oferty - jak tricki psychologiczne wpływają na mózg klienta
  • Kolory w marketingu - jak kształt i kolor wpływa na kliknięcia
  • Kotwiczenie - jak tworzyć punkt odniesienia do ceny czy innych cech oferty
  • Różnice płci - co działa na mężczyzn a jak argumentować ofertę do kobiet?
  • Straszyć czy śmieszyć – które komunikaty lepiej działają na odbiorcę?
  • W jaki sposób używać liczb i procentów w komunikatach marketingowych

Praktyczne przykłady copywritingu, neuromarketingu i tricki psychologiczne

3. Projektowanie formatów reklamowych

  • Tworzenie postów w social media budujących zaangażowanie – przegląd dobrych i złych praktyk
  • W jaki sposób projektować reklamy display, aby skłaniały do kliknięcia
  • Jak projektować e-mailingi i newslettery przykuwające wzrok
  • Copywriting w Google Ads

4. Pomiar skuteczności contentu 

  • Podstawowe mierniki efektywności działań w ramach content marketingu
  • Badania online i monitoring internetu
  • Szacowanie efektywności działań – od CPV do ROI

Czas trwania

2 dni, 09:00-15:00

Prelegenci

Cytat

Artur Maciorowski

Trener, konsultant i publicysta w zakresie e-marketingu i e-biznesu. Od 1998 r. edukuje, opracowuje i konsultuje strategie internetowe w zakresie promocji i sprzedaży. W portfolio m.in.: Coty Polska, Grupa ING, Bank DnB NORD, Fortis Bank/BGŻ BNP Paribas, Muzeum II Wojny Światowej, Proama, Auchan Polska i INFOR. Absolwent brytyjskiego programu The Chartered Institute of Marketing „Diploma in Professional Marketing” i certyfikowanego kursu „IBM Application framework for e-business” w Zurichu. Od 13 lat prowadzi szkolenia i warsztaty, w których wzięło udział ponad 10.000 uczestników. Certyfikowany trener IAB DIMAQ, wykładowca Szkoły Głównej Handlowej oraz tutor CIM „Digital Strategy” w Questus. Redaktor Prowadzący branżowego magazynu "Online Marketing Polska". Autor książek: „E-marketing w Praktyce. Strategie skutecznej promocji online”, „Skuteczny e-mail marketing” oraz współautor „Wskaźników marketingowych” i „Biblia e-biznesu 2”.

Gdzie i kiedy

Online 13 - 14 grudnia 2021

Zapisz się

Cena standardowa
za osobę
1350 PLN
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się
Cena promocyjna
przy zgłoszeniu na 30 dni przed szkoleniem
1215 PLN
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się

Organizator

Akademia Marketingu ATRIUM
00-867 Warszawa
al. Jana Pawła II 27
woj. mazowieckie
32 profesjonalne szkolenia z marketingu i reklamy. Trenerzy eksperci i praktycy. Kilka tysięcy przeszkolonych firm. Organizujemy szkolenia otwarte i zamknięte / in company. Sprawdź nas: https://SZKOLENIAATRIUM.PL
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.

Wymagany komputer z dostępem do internetu.
Szkolenie realizowane za pośrednictwem bezpiecznej platformy ClickMeeting.com


Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Akademia Marketingu ATRIUM
00-867 Warszawa al. Jana Pawła II 27
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!