O szkoleniu
Szkolenie uczy skuteczności pracy zespołu produkcyjnego poprzez wzmocnienie umiejętności zarządzania zespołem, polepszenie komunikacji, poznania narzędzi motywowania pracowników i rozwiązywania problemów w dziale. Służy zrozumieniu znaczenia poprawnej komunikacji, zarówno z przełożonymi jak i z podwładnymi. Poprzez praktyczne przykłady mocno związane z zawodem mistrza/brygadzisty, uczy w jaki sposób prawidłowo komunikować się w miejscu pracy . Warsztaty i ćwiczenia pozwalają na zdobycie umiejętności skutecznego komunikowania się i pokazują jak to wpływa na zrozumienie i dalsze wykorzystanie poszczególnych informacji. Ćwiczenia pozwalają na prawidłowe formułowanie celów, poznanie wartości i poprawnego użycia informacji zwrotnej. Szkolenie ma również na celu podniesienie umiejętności delegowania zadań podległym pracownikom.
Kto powinien wziąć udział?
Szkolenie jest przeznaczone dla mistrzów i brygadzistów produkcji
Program szkolenia
1. Brygadzista i mistrz jako przywódca zespołu produkcyjnego.
- Rola mistrza i brygadzisty w organizacji.
- Wpływ produkcji na całą organizację.
- Style przywództwa - koncepcja Herseya i Blancharda.
- Kompetencje jako wskaźnik sposobu zarządzania.
- Budowanie autorytetu lidera.
- Cele zachowań asertywnych i ich wpływ na relacje z pracownikami.
- Stres jako element zarządzania.
2. Zespół produkcyjny w organizacji.
- Specyfika produkcji i jej wpływ na pracę zespołu.
- Etapy tworzenia zespołu, role pracowników w zespole.
- Czynniki wpływające na powodzenie pracy zespołu.
- Podstawowe techniki wywierania wpływu.
- Konflikty i sposoby ich rozwiązywania.
3. Rola komunikacji w dziale produkcji.
- Komunikacja jako element zarządzania.
- Rola sprzężenie zwrotnego i jego wykorzystanie.
- Zasady skutecznej komunikacji.
- Komunikacja w sytuacjach trudnych.
- Rozmowa z szefem, rozmowa z pracownikiem.
4. Bariery komunikacji.
- Rodzaje zaburzeń w komunikacji.
- Dostrzeganie barier w komunikacji z pracownikami i ich wpływ na pracę.
- Sposoby radzenia sobie z barierami komunikacji.
5. Strategiczne planowanie i podejmowanie decyzji.
- Plan jako efekt wspólnej polityki przełożonych i pracowników.
- Reguły planowania, wyznaczanie priorytetów.
- Planowanie a zarządzanie czasem własnym i innych.
6. Delegowanie zadań.
- Indywidualne podejście do pracownika.
- Formułowanie poleceń.
- Egzekwowanie realizacji poleceń.
- Błędy w delegowaniu.
7. Motywacja.
- Rodzaje motywacji.
- Teoria motywacji wg F. Herzberga.
- Źródła motywacji oparte na hierarchii Maslowa.
- System motywacyjny, techniki motywowania pozafinansowego.
8. Kreatywność jako element zarządzania zespołem.
- Kreatywność a rutyna.
- Źródła kreatywności w pracy związanej z produkcją.
- Dobór metody adekwatnej dla zespołu produkcyjnego - rekomendacja.
9. Ocena pracownicza jako element zarządzania i stymulowania rozwoju.
- Cele i zasady oceny pracowniczej.
- Kryteria i techniki oceniania.
- Błędy w ocenianiu (proceduralne, indywidualne).
- Typy rozmów oceniających i ich znaczenie.
- Rola mistrza i brygadzisty w organizacji.
- Wpływ produkcji na całą organizację.
- Style przywództwa - koncepcja Herseya i Blancharda.
- Kompetencje jako wskaźnik sposobu zarządzania.
- Budowanie autorytetu lidera.
- Cele zachowań asertywnych i ich wpływ na relacje z pracownikami.
- Stres jako element zarządzania.
2. Zespół produkcyjny w organizacji.
- Specyfika produkcji i jej wpływ na pracę zespołu.
- Etapy tworzenia zespołu, role pracowników w zespole.
- Czynniki wpływające na powodzenie pracy zespołu.
- Podstawowe techniki wywierania wpływu.
- Konflikty i sposoby ich rozwiązywania.
3. Rola komunikacji w dziale produkcji.
- Komunikacja jako element zarządzania.
- Rola sprzężenie zwrotnego i jego wykorzystanie.
- Zasady skutecznej komunikacji.
- Komunikacja w sytuacjach trudnych.
- Rozmowa z szefem, rozmowa z pracownikiem.
4. Bariery komunikacji.
- Rodzaje zaburzeń w komunikacji.
- Dostrzeganie barier w komunikacji z pracownikami i ich wpływ na pracę.
- Sposoby radzenia sobie z barierami komunikacji.
5. Strategiczne planowanie i podejmowanie decyzji.
- Plan jako efekt wspólnej polityki przełożonych i pracowników.
- Reguły planowania, wyznaczanie priorytetów.
- Planowanie a zarządzanie czasem własnym i innych.
6. Delegowanie zadań.
- Indywidualne podejście do pracownika.
- Formułowanie poleceń.
- Egzekwowanie realizacji poleceń.
- Błędy w delegowaniu.
7. Motywacja.
- Rodzaje motywacji.
- Teoria motywacji wg F. Herzberga.
- Źródła motywacji oparte na hierarchii Maslowa.
- System motywacyjny, techniki motywowania pozafinansowego.
8. Kreatywność jako element zarządzania zespołem.
- Kreatywność a rutyna.
- Źródła kreatywności w pracy związanej z produkcją.
- Dobór metody adekwatnej dla zespołu produkcyjnego - rekomendacja.
9. Ocena pracownicza jako element zarządzania i stymulowania rozwoju.
- Cele i zasady oceny pracowniczej.
- Kryteria i techniki oceniania.
- Błędy w ocenianiu (proceduralne, indywidualne).
- Typy rozmów oceniających i ich znaczenie.
Czas trwania
2 dni po 7 h
TERMINY SZKOLENIA:
05-06.06.2017
27-28.07.2017
21-22.09.2017
16-17.11.2017
TERMINY SZKOLENIA:
05-06.06.2017
27-28.07.2017
21-22.09.2017
16-17.11.2017
Prelegenci

trenerzy TQMsoft
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
TQMsoft
31-231 Kraków
ul. Bociana 22a
woj. małopolskie
Rejestracja
Wybierz termin:
Cena 1
PLN netto / 1 os.
1 450
zł
Cena zawiera:
- Cena szkolenia obejmuje: szkolenie, materiały, certyfikat uczestnictwa w szkoleniu, obiady, słodki poczęstunek, możliwość bezpłatnych, krótkich konsultacji do 3 miesięcy po szkoleniu, pomoc w rezerwacji hotelu oraz bezpłatny dostęp do elektronicznych materiałów szkoleniowych w systemie Biblioteka TQMsoft.
Zapisz się
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

TQMsoft
31-231 Kraków
Bociana 22a
woj. małopolskie
Od 1996 roku wspieramy naszych Klientów w doskonaleniu jakości i produktywności.
Usprawniamy procesy Klientów dostarczając i wdrażając najwyższej klasy produkty i usługi. Pomagamy doskonalić kompetencje techniczne i osobiste pracowników różnych sz...
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Zapisz się, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
karta zgłoszenia- W przypadku podjęcia decyzji o uczestnictwie w szkoleniu proszę o jej uzupełnienie i odesłanie na e-mail: szkolenia@tqmsoft.eu lub na numer faksu: 12 3971 884 albo kontakt : 12 397 18 81.
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
TQMsoft
31-231 Kraków
Bociana 22a
Powiadomienia o nowych terminach