O szkoleniu
Celem szkolenia jest:
Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników szkolenia z zagadnieniem e-marketingu, czyli komunikacji z wykorzystaniem internetu.
Na szkoleniu zostaną omówione zagadnienia dotyczące obecnego stanu oraz kierunków rozwoju internetu w Polsce, głównych trendów, znaczenia poszczególnych graczy na rynku oraz postrzegania roli e-marketingu w biznesie czy organizacjach samorządowych.
Znaczna część szkolenia poświęcona będzie omówieniu podstawowych cech oraz zasad budowy profesjonalnego serwisu internetowego i czynników decydujących o jego sukcesie.
Na szkoleniu zaprezentowane zostaną także wszystkie najważniejsze metody komunikacji w internecie, począwszy od reklamy on-line, Web PR, a skończywszy na alternatywnych formach promocji (viral, buzz marketing) czy mobile marketingu. Istotnym elementem szkolenia będzie także omówienie zagadnień związanych z badaniem aktywności w internecie oraz możliwościami usprawnienia kluczowych procesów firmy przy wykorzystaniu internetu.
Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników szkolenia z zagadnieniem e-marketingu, czyli komunikacji z wykorzystaniem internetu.
Na szkoleniu zostaną omówione zagadnienia dotyczące obecnego stanu oraz kierunków rozwoju internetu w Polsce, głównych trendów, znaczenia poszczególnych graczy na rynku oraz postrzegania roli e-marketingu w biznesie czy organizacjach samorządowych.
Znaczna część szkolenia poświęcona będzie omówieniu podstawowych cech oraz zasad budowy profesjonalnego serwisu internetowego i czynników decydujących o jego sukcesie.
Na szkoleniu zaprezentowane zostaną także wszystkie najważniejsze metody komunikacji w internecie, począwszy od reklamy on-line, Web PR, a skończywszy na alternatywnych formach promocji (viral, buzz marketing) czy mobile marketingu. Istotnym elementem szkolenia będzie także omówienie zagadnień związanych z badaniem aktywności w internecie oraz możliwościami usprawnienia kluczowych procesów firmy przy wykorzystaniu internetu.
Kto powinien wziąć udział?
Szkolenie skierowane jest do:
Właścicieli firm, kadry zarządzającej, menedżerów wszystkich szczebli, kierowników i pracowników działów marketingu i PR, którzy zajmują się lub planują zająć się promocją działań swojej organizacji.
Właścicieli firm, kadry zarządzającej, menedżerów wszystkich szczebli, kierowników i pracowników działów marketingu i PR, którzy zajmują się lub planują zająć się promocją działań swojej organizacji.
Program szkolenia
Program szkolenia obejmuje następujące zagadnienia:
1. Rozwój internetu:
· wzrost znaczenia internetu w Polsce
· internet a konsumpcja mediów
· struktura demograficzna polskich internautów
· kierunki rozwoju internetu (najpopularniejsze kategorie tematyczne)
· trendy w rozwoju internetu: web 2.0
· podstawowe zalety internetu
2. Serwis internetowy:
· cele serwisów internetowych (informacyjne, wizerunkowe, komercyjne,
komunikacyjne)
· rodzaje serwisów internetowych
· zalety dobrego serwisu internetowego
· czynniki decydujące o sukcesie serwisu (content, użyteczność, design)
· projektowanie serwisu
3. Narzędzia promocji w internecie:
· podstawowe formy promocji w internecie
· reklama online
· emailing/newsletter
· web PR
· sponsoring
· alternatywne formy promocji: marketing wirusowy, buzz marketing,
advergaming, in-game advertising (np. Second Life)
· SEO/SEM (optymalizacja obecności w wyszukiwarkach i reklama w
wyszukiwarkach)
· internet vs. mobile marketing
4. Reklama on-line:
· zalety reklamy w internecie
· wydatki na reklamę online w Polsce
· podstawowe nośniki reklamowe (banner, billboard, top layer, navibox)
· pomiar skuteczności kampanii (unikalny użytkownik - Unique User a
realny użytkownik - Real User)
· podstawowe mierniki skuteczności (odsłony - page views, CTR)
· modele emisji reklam (flat fee, CPM, CPC)
5. Badania internetu:
· rodzaje badań związanych z internetem
· badania typu site-centric i user-centric
· badania opinii użytkowników (badania ilościowe, jakościowe)
· badanie użyteczności serwisów (wykorzystanie metody eye-tracking)
6. Internet a usprawnienie działalności operacyjnej firmy:
· cechy dobrego serwisu operacyjnego
· integracja serwisu z procesami biznesowymi firmy
· internet a intranet/extranet
1. Rozwój internetu:
· wzrost znaczenia internetu w Polsce
· internet a konsumpcja mediów
· struktura demograficzna polskich internautów
· kierunki rozwoju internetu (najpopularniejsze kategorie tematyczne)
· trendy w rozwoju internetu: web 2.0
· podstawowe zalety internetu
2. Serwis internetowy:
· cele serwisów internetowych (informacyjne, wizerunkowe, komercyjne,
komunikacyjne)
· rodzaje serwisów internetowych
· zalety dobrego serwisu internetowego
· czynniki decydujące o sukcesie serwisu (content, użyteczność, design)
· projektowanie serwisu
3. Narzędzia promocji w internecie:
· podstawowe formy promocji w internecie
· reklama online
· emailing/newsletter
· web PR
· sponsoring
· alternatywne formy promocji: marketing wirusowy, buzz marketing,
advergaming, in-game advertising (np. Second Life)
· SEO/SEM (optymalizacja obecności w wyszukiwarkach i reklama w
wyszukiwarkach)
· internet vs. mobile marketing
4. Reklama on-line:
· zalety reklamy w internecie
· wydatki na reklamę online w Polsce
· podstawowe nośniki reklamowe (banner, billboard, top layer, navibox)
· pomiar skuteczności kampanii (unikalny użytkownik - Unique User a
realny użytkownik - Real User)
· podstawowe mierniki skuteczności (odsłony - page views, CTR)
· modele emisji reklam (flat fee, CPM, CPC)
5. Badania internetu:
· rodzaje badań związanych z internetem
· badania typu site-centric i user-centric
· badania opinii użytkowników (badania ilościowe, jakościowe)
· badanie użyteczności serwisów (wykorzystanie metody eye-tracking)
6. Internet a usprawnienie działalności operacyjnej firmy:
· cechy dobrego serwisu operacyjnego
· integracja serwisu z procesami biznesowymi firmy
· internet a intranet/extranet
Czas trwania
9.00- 1.30 - 1 dzień
Prelegenci

Szkolenie prowadzi ekspert z wieloletnim doświadczeniem
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Hotel "Parkowa"
Warszawa
Belwderska 46/50
woj. mazowieckie
Rejestracja
Wybierz termin:
Cena 1
cena netto
990
zł
Cena zawiera:
- Cena szkolenia obejmuje koszt wynajęcia sali, wynagrodzenie trenera, 2 przerwy kawowe i 1 przerwę obiadową oraz materiały dla uczestnikó wformie skryptu
Zapisz się
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

Competitive Skills Sp. z o.o.
02-942 Warszawa
ul. Konstancińska 2
woj. mazowieckie
Competitive Skills działa na polskim rynku od 2006 roku świadcząc profesjonalne usługi dla biznesu, w tym szkolenia i projekty doradcze. Naszymi Klientami są zarówno największe międzynarodowe korporacje jak również firmy z sektora MSP i urzędy państw...
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Zapisz się, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
Koszt udziału jednej osoby w szkoleniu wynosi 990 zł + VAT.W przypadku zgłoszenia większej liczby osób z jednej firmy, proponujemy atrakcyjne zniżki:
W przypadku zgłoszenia 2 osób z jednej firmy - zniżka 10%
W przypadku zgłoszenia 3 lub więcej osób z jednej firmy - zniżka 15%
Dodatkowo proponujemy zniżkę w wysokości 5% osobom zgłoszonym najpóźniej 21 dni przed planowanym terminem szkolenia. Warunkiem otrzymania tej zniżki jest uiszczenie opłaty za szkolenie nie później niż 21 dni przed jego rozpoczęciem.
W przypadku zgłoszenia 2 osób z jednej firmy - zniżka 10%
W przypadku zgłoszenia 3 lub więcej osób z jednej firmy - zniżka 15%
Dodatkowo proponujemy zniżkę w wysokości 5% osobom zgłoszonym najpóźniej 21 dni przed planowanym terminem szkolenia. Warunkiem otrzymania tej zniżki jest uiszczenie opłaty za szkolenie nie później niż 21 dni przed jego rozpoczęciem.
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Competitive Skills Sp. z o.o.
02-942 Warszawa
ul. Konstancińska 2
Powiadomienia o nowych terminach