Szkolenie

E-marketing, czyli jak wykorzystać internet w procesie komunikacji marketingowej

O szkoleniu

Celem szkolenia jest:
Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników szkolenia z zagadnieniem e-marketingu, czyli komunikacji z wykorzystaniem internetu.

Na szkoleniu zostaną omówione zagadnienia dotyczące obecnego stanu oraz kierunków rozwoju internetu w Polsce, głównych trendów, znaczenia poszczególnych graczy na rynku oraz postrzegania roli e-marketingu w biznesie czy organizacjach samorządowych.

Znaczna część szkolenia poświęcona będzie omówieniu podstawowych cech oraz zasad budowy profesjonalnego serwisu internetowego i czynników decydujących o jego sukcesie.

Na szkoleniu zaprezentowane zostaną także wszystkie najważniejsze metody komunikacji w internecie, począwszy od reklamy on-line, Web PR, a skończywszy na alternatywnych formach promocji (viral, buzz marketing) czy mobile marketingu. Istotnym elementem szkolenia będzie także omówienie zagadnień związanych z badaniem aktywności w internecie oraz możliwościami usprawnienia kluczowych procesów firmy przy wykorzystaniu internetu.
Kto powinien wziąć udział?
Szkolenie skierowane jest do:
Właścicieli firm, kadry zarządzającej, menedżerów wszystkich szczebli, kierowników i pracowników działów marketingu i PR, którzy zajmują się lub planują zająć się promocją działań swojej organizacji.

Program szkolenia

Program szkolenia obejmuje następujące zagadnienia:
1. Rozwój internetu:

· wzrost znaczenia internetu w Polsce

· internet a konsumpcja mediów

· struktura demograficzna polskich internautów

· kierunki rozwoju internetu (najpopularniejsze kategorie tematyczne)

· trendy w rozwoju internetu: web 2.0

· podstawowe zalety internetu

2. Serwis internetowy:

· cele serwisów internetowych (informacyjne, wizerunkowe, komercyjne,

komunikacyjne)

· rodzaje serwisów internetowych

· zalety dobrego serwisu internetowego

· czynniki decydujące o sukcesie serwisu (content, użyteczność, design)

· projektowanie serwisu

3. Narzędzia promocji w internecie:

· podstawowe formy promocji w internecie

· reklama online

· emailing/newsletter

· web PR

· sponsoring

· alternatywne formy promocji: marketing wirusowy, buzz marketing,

advergaming, in-game advertising (np. Second Life)

· SEO/SEM (optymalizacja obecności w wyszukiwarkach i reklama w

wyszukiwarkach)

· internet vs. mobile marketing

4. Reklama on-line:

· zalety reklamy w internecie

· wydatki na reklamę online w Polsce

· podstawowe nośniki reklamowe (banner, billboard, top layer, navibox)

· pomiar skuteczności kampanii (unikalny użytkownik - Unique User a

realny użytkownik - Real User)

· podstawowe mierniki skuteczności (odsłony - page views, CTR)

· modele emisji reklam (flat fee, CPM, CPC)

5. Badania internetu:

· rodzaje badań związanych z internetem

· badania typu site-centric i user-centric

· badania opinii użytkowników (badania ilościowe, jakościowe)

· badanie użyteczności serwisów (wykorzystanie metody eye-tracking)

6. Internet a usprawnienie działalności operacyjnej firmy:

· cechy dobrego serwisu operacyjnego

· integracja serwisu z procesami biznesowymi firmy

· internet a intranet/extranet

Czas trwania

9.00- 1.30 - 1 dzień

Prelegenci

Cytat
Szkolenie prowadzi ekspert z wieloletnim doświadczeniem

Gdzie i kiedy

Warszawa 16 listopada 2011
Hotel "Parkowa"

Warszawa

Belwderska 46/50

woj. mazowieckie

Zapisz się

Cena 1
cena netto
990 PLN
Cena zawiera:
  • Cena szkolenia obejmuje koszt wynajęcia sali, wynagrodzenie trenera, 2 przerwy kawowe i 1 przerwę obiadową oraz materiały dla uczestnikó wformie skryptu
Zapisz się

Organizator

Competitive Skills Sp. z o.o.
02-942 Warszawa
ul. Konstancińska 2
woj. mazowieckie
Competitive Skills działa na polskim rynku od 2006 roku świadcząc profesjonalne usługi dla biznesu, w tym szkolenia i projekty doradcze. Naszymi Klientami są zarówno największe międzynarodowe korporacje jak również firmy z sektora MSP i urzędy państw...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Koszt udziału jednej osoby w szkoleniu wynosi 990 zł + VAT.W przypadku zgłoszenia większej liczby osób z jednej firmy, proponujemy atrakcyjne zniżki:

W przypadku zgłoszenia 2 osób z jednej firmy - zniżka 10%
W przypadku zgłoszenia 3 lub więcej osób z jednej firmy - zniżka 15%
Dodatkowo proponujemy zniżkę w wysokości 5% osobom zgłoszonym najpóźniej 21 dni przed planowanym terminem szkolenia. Warunkiem otrzymania tej zniżki jest uiszczenie opłaty za szkolenie nie później niż 21 dni przed jego rozpoczęciem.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Competitive Skills Sp. z o.o.
02-942 Warszawa ul. Konstancińska 2
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!